taitaa olla kyseessä perusvirinokista hiotut kireemmät versiot, oisko jamppa aikoinaan tehnyt/teettänyt ne..
oho, 700hv..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
kaikki nokat on oma-valmiste, "joku ihminenhän" ne tekee koneiden avulla.. 
taitaa olla kyseessä perusvirinokista hiotut kireemmät versiot, oisko jamppa aikoinaan tehnyt/teettänyt ne..
taitaa olla kyseessä perusvirinokista hiotut kireemmät versiot, oisko jamppa aikoinaan tehnyt/teettänyt ne..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
glue
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
- Viesti:
-
Jallu
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Löytyy...koville nostajille tehty ja imu 4,1mm ja pako 2,8mm +- 0,15 jos en väärin muistaJallu kirjoitti:Mauri kirjottaa laput kaikkiin tekemiinsä nokkiin. Joten jos vaan on tallessa, niin niistä löytyy.glue kirjoitti:Onko niille nokille mitään aste-/nosto arvoja? Varmaan aukiolot ykk:ssa on ainakin tiedossa?
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...timoheikkinen792 kirjoitti:olisko ollu 11mm pintaanVesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Ajotus ohje oli tollanen,mut en ole vielä jarrussa kokeillut säätää et paraneeko vai mitä tapahtuu..keväällä sit säädetään jos säädetääänVesku kirjoitti:Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...timoheikkinen792 kirjoitti:olisko ollu 11mm pintaanVesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Joo. En sillä, etteikö tuo olisi paras noille, kun pitäähän noitten kohtuu rajut ollakkin jo noille tehoille! Kyllä kaiketi ohjeet on kohtuu lähelle noissa. Mulla on nuo omat ihan lievät katu mallit...timoheikkinen792 kirjoitti:Ajotus ohje oli tollanen,mut en ole vielä jarrussa kokeillut säätää et paraneeko vai mitä tapahtuu..keväällä sit säädetään jos säädetääänVesku kirjoitti:Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...timoheikkinen792 kirjoitti: olisko ollu 11mm pintaan
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
bpasi
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
muistaakseni perusympyrä ei ois riittäny jonka takia ne muistaakseni tehtiin noista virinokista...onhan niissä asteita riittävästitimoheikkinen792 kirjoitti:jepsjouni kirjoitti:Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi?timoheikkinen792 kirjoitti:ns oma valmiste nokkaakselitmaurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit...
![]()
Siis ei oo tehty vakionokista...
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Samaa muistelen itebpasi kirjoitti:muistaakseni perusympyrä ei ois riittäny jonka takia ne muistaakseni tehtiin noista virinokista...onhan niissä asteita riittävästitimoheikkinen792 kirjoitti:jepsjouni kirjoitti: Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi?maurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit...
![]()
Siis ei oo tehty vakionokista...
-
vordson
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
Hurjat tehotTimo kirjoitti:mulle "timolle" ei tuu kuin 600hv jos sitäkään, ne hepat on essolla vielä kevääseen.. ahdin ei kylläkään rajoita, siinä tuotto riittää vaikka mihin, mut nokat tulee ensimmäisenä mieleen.timoheikkinen792 kirjoitti:Uutta turbo versiota suunniteltiin eilen,mut vielä ei tullu satavarmaksi mikä sinne laitettasTekijä tuumas et ei nuita heppoja kannattas lähteä pudottamaan,mut jos sais pikkusen alenpaa väännön alkaan niin olis hyvä kokoonpano.Vittu kun ei tiedä mitä tekis.Timolla kun olis jo cossu kasassa et näkis miten toimii pro52 niin sais selville kannattaako enää laittaa isoa ahdinta vai antasko timon pitää sitä 700hvtai jopa 800hv kerhoa yksin
Pitää pohtiaa ja jeesustella lähi päivinä,mut pakosarja täytys ruveta vääntää...Mettikselle siis viestiä
ps hyllyssä kyllä olis vakio sarja ja 3"downpipe et jos hommais jostain 3/4 garretin![]()
vaan katsotaan mihin meidän "punainen wrc-hevonen" pääsee vääntöjensä kanssa.quess who..
katoppa kaima noita sun lappujas ja vertaa muiden lappuihin (alla verrattuna mun viimeiseen penkityksen) mitä se puskee, siellä on jo alhaalla sen verran vääntöä ja voimaa et oksat pois
-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
jos laitat toisen ahtimen mikä herää alempaa, veikkaan et se on ainoastaan psykologinen tunne et hyvä tuli. mut käppyröistä katsoen ei tule paljoa arvot nousemaan. ja sulla vielä tilanne muuttuu kun laitat sen kaks kiloa, toi sun lappuhan oli vajaapainelappu 1.6bar. ja jos ahdin on kerran niin hyvä et kestää paukunkin niin kysyn vaan että häh? pro52 ei kestä paukkua jatkuvana ja en usko että se tuon paremmin herää mitä sun ahdin. ja jos vertaa tota sun omaa tuohon mun edelliseen h1e:hen 14 pakopesallä, sun monsteri-ahdin on lähes samalla alueella poislukien et ylhäällä sit puskee ihan eri malliin.
mä en nyt ymmärrä mitä sä haet? jos haluat alhaalta vetämään niin oiskohan nokkien vaihtaminen helpoin tie onneen?
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
KylläYrkesman kirjoitti:Joku tässä ei mun mielestä täsmää. esim noi 5krpm arvot, mites ne voi noin olla? 10hv enemmän mutta silti 120Nm vähemmän?Timo kirjoitti:-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
Toista lappua selasin mikä oli kämpillä niin siinä on n.350hv/480nm(5000rpm)...ja siitä 1300rpm lisää niin voima tuplaantuu ja vääntöä 780nm
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
Juusto_Pallero
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
oot vissii ollu nyt yhteydessä tekijään? mitä se nyt lupas? eiks kannata vaa viritellä, mitää myymää rupeetimoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmisVoi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
KIP
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
no jos noin kauheasti rahaa/aikaa oot autoon laittanut ja tuollaiset tehot saanut niin aika vaikea on perustella auton myyntiä sillä että ahdin ei tule kuukaudessa..timoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmisVoi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen
ahdin kiinni vaan ja nyt ne kunnon penkkilaput/videot ulos, olis sit ensimmäinen aito ja todennettu 700+hp cossu klubissa..
ja tuskin sä sillä talvella muutenkaan paljoa ajelet, vai?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
AkiS
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Laitoin proturbolle huhtikuussa tilauksen gt40:stä mutta eipä ole tähänpäivään näkynyt. Jos ei raha kelpaa niin pitäköön tunkkisa...
Nyt on masterpoweri tulossa
Nyt on masterpoweri tulossa
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
Stockmann
- Viestit: 67
- Liittynyt: Su Heinäkuu 8. 17:20:43 2007
- Paikkakunta: Pori
Tulen vakoilemaan jos Noormarkussa meinaat ponnistella,asun siinä ihan "kivenheiton" päässätimoheikkinen792 kirjoitti:Turbo noudettuSaa nähä miten toimii kun protoversio
Ei pitäs olla samanlaista muualla/tehny kukaan
(Takuu jos ei toimi niin tehdään uus)
Faktaa heti kun koe ponnistettu...Ehkä jo alkuvuodesta mikäli jarru vapaana raumalla tai NOORMARKUSSA![]()
ahdin on garretissa tehty...
-E50 AMG
-9 Fordin kokemuksella...
"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"
-9 Fordin kokemuksella...
"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Auto on penkki kunnossa johon se menee enskuussa. Laatikossa on liian pitkä ykkönen ja kakkonen et voi olla niillä ajaminen/liikkeelle lähtö huonoa jos ei rakenna paukkua....Ahdin kuitenkin tärkein et sais penkissä jotain tietoja et meneekö se uusiksi vielä ennen kesäää...Kun tekniikka kunnossa maalataan auto uusiksi jne. katotaan pääseekö koska ajaan kun siipikin vielä vaiheessa 
Ps veivit voi myös vaihtua vielä et saa rajotinta nostetua niitten puolesta
Ps veivit voi myös vaihtua vielä et saa rajotinta nostetua niitten puolesta
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
ei mene noilla nokilla kuin maks +600, siis jos sinnekään. auto muuten pitäis tulla aika ajettavaksi.. siihen tulee tremecin tko600 laatikko, en muista välityksiä ulkoa, netistä löytyy.. aika liki cossun välitys, plus pitkä vitonen, pääsee lujaa.. 
kuva auttoi, tänks..
kuva auttoi, tänks..
Viimeksi muokannut Timo, La Helmikuu 23. 21:28:32 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
timoheikkinen792 kirjoitti:Joo tuossa tuli se ongelma ettei ahtoja saatu pysyyn alle kahessa kilossa(6300rpm oli lopetettava veto) kun meinas karkailla ahdot,mut tuo toinen lappu on 1,9 ja 688hv...No katotaan mitä tässä keksitään seuraavaksi.Jos ajas lähes vakiolla ens kesän ja kattelis talvella taas tilannetta uudestaan mikäli ei merkki vaihduTimo kirjoitti:nii meinasinkin et kun oli jo 1,55/622hv//6900rpm /// 6000rmp/680nm, niin tuon kun olisit jollakin +2.0bar vetänyt liki 8000rpm niin olis ollu monella ihmeteltävää.. noh, laita seuraavalla koneella paremmaks..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi