oho, 700hv..

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Lokakuu 20. 21:21:53 2007

kaikki nokat on oma-valmiste, "joku ihminenhän" ne tekee koneiden avulla.. :lol:

taitaa olla kyseessä perusvirinokista hiotut kireemmät versiot, oisko jamppa aikoinaan tehnyt/teettänyt ne..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 21:22:10 2007

jouni kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:ns oma valmiste nokkaakselit 8)
Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi? :wink:
jeps :lol: maurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit... :shock: 8) Siis ei oo tehty vakionokista...

glue
Viestit: 660
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glue » La Lokakuu 20. 22:34:00 2007

Onko niille nokille mitään aste-/nosto arvoja? Varmaan aukiolot ykk:ssa on ainakin tiedossa?

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » La Lokakuu 20. 22:35:55 2007

glue kirjoitti:Onko niille nokille mitään aste-/nosto arvoja? Varmaan aukiolot ykk:ssa on ainakin tiedossa?
Mauri kirjottaa laput kaikkiin tekemiinsä nokkiin. Joten jos vaan on tallessa, niin niistä löytyy.

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 22:42:07 2007

Jallu kirjoitti:
glue kirjoitti:Onko niille nokille mitään aste-/nosto arvoja? Varmaan aukiolot ykk:ssa on ainakin tiedossa?
Mauri kirjottaa laput kaikkiin tekemiinsä nokkiin. Joten jos vaan on tallessa, niin niistä löytyy.
Löytyy...koville nostajille tehty ja imu 4,1mm ja pako 2,8mm +- 0,15 jos en väärin muista 8)

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » La Lokakuu 20. 22:57:10 2007

Mitä noissa on nostoa?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 22:59:59 2007

Vesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
olisko ollu 11mm pintaan

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » La Lokakuu 20. 23:07:28 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:
Vesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
olisko ollu 11mm pintaan
Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 23:10:38 2007

Vesku kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:
Vesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
olisko ollu 11mm pintaan
Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...
Ajotus ohje oli tollanen,mut en ole vielä jarrussa kokeillut säätää et paraneeko vai mitä tapahtuu..keväällä sit säädetään jos säädetäään :D

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » La Lokakuu 20. 23:17:32 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:
Vesku kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti: olisko ollu 11mm pintaan
Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...
Ajotus ohje oli tollanen,mut en ole vielä jarrussa kokeillut säätää et paraneeko vai mitä tapahtuu..keväällä sit säädetään jos säädetäään :D
Joo. En sillä, etteikö tuo olisi paras noille, kun pitäähän noitten kohtuu rajut ollakkin jo noille tehoille! Kyllä kaiketi ohjeet on kohtuu lähelle noissa. Mulla on nuo omat ihan lievät katu mallit... :oops:
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

bpasi
Viestit: 1015
Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002

Viesti Kirjoittaja bpasi » Su Lokakuu 21. 14:16:43 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:
jouni kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:ns oma valmiste nokkaakselit 8)
Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi? :wink:
jeps :lol: maurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit... :shock: 8) Siis ei oo tehty vakionokista...
muistaakseni perusympyrä ei ois riittäny jonka takia ne muistaakseni tehtiin noista virinokista...onhan niissä asteita riittävästi :wink:

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Su Lokakuu 21. 15:24:25 2007

bpasi kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:
jouni kirjoitti: Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi? :wink:
jeps :lol: maurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit... :shock: 8) Siis ei oo tehty vakionokista...
muistaakseni perusympyrä ei ois riittäny jonka takia ne muistaakseni tehtiin noista virinokista...onhan niissä asteita riittävästi :wink:
Samaa muistelen ite 8)

vordson
Viestit: 1756
Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
Paikkakunta: Hesa - stadika

Viesti Kirjoittaja vordson » Ma Lokakuu 22. 6:49:38 2007

Timo kirjoitti:
timoheikkinen792 kirjoitti:Uutta turbo versiota suunniteltiin eilen,mut vielä ei tullu satavarmaksi mikä sinne laitettas :D Tekijä tuumas et ei nuita heppoja kannattas lähteä pudottamaan,mut jos sais pikkusen alenpaa väännön alkaan niin olis hyvä kokoonpano.Vittu kun ei tiedä mitä tekis.Timolla kun olis jo cossu kasassa et näkis miten toimii pro52 niin sais selville kannattaako enää laittaa isoa ahdinta vai antasko timon pitää sitä 700hvtai jopa 800hv kerhoa yksin :D Pitää pohtiaa ja jeesustella lähi päivinä,mut pakosarja täytys ruveta vääntää...Mettikselle siis viestiä 8)

ps hyllyssä kyllä olis vakio sarja ja 3"downpipe et jos hommais jostain 3/4 garretin :lol: :lol:
mulle "timolle" ei tuu kuin 600hv jos sitäkään, ne hepat on essolla vielä kevääseen.. ahdin ei kylläkään rajoita, siinä tuotto riittää vaikka mihin, mut nokat tulee ensimmäisenä mieleen.

vaan katsotaan mihin meidän "punainen wrc-hevonen" pääsee vääntöjensä kanssa. :wink: quess who..

katoppa kaima noita sun lappujas ja vertaa muiden lappuihin (alla verrattuna mun viimeiseen penkityksen) mitä se puskee, siellä on jo alhaalla sen verran vääntöä ja voimaa et oksat pois
-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.

jos laitat toisen ahtimen mikä herää alempaa, veikkaan et se on ainoastaan psykologinen tunne et hyvä tuli. mut käppyröistä katsoen ei tule paljoa arvot nousemaan. ja sulla vielä tilanne muuttuu kun laitat sen kaks kiloa, toi sun lappuhan oli vajaapainelappu 1.6bar. ja jos ahdin on kerran niin hyvä et kestää paukunkin niin kysyn vaan että häh? pro52 ei kestä paukkua jatkuvana ja en usko että se tuon paremmin herää mitä sun ahdin. ja jos vertaa tota sun omaa tuohon mun edelliseen h1e:hen 14 pakopesallä, sun monsteri-ahdin on lähes samalla alueella poislukien et ylhäällä sit puskee ihan eri malliin.

mä en nyt ymmärrä mitä sä haet? jos haluat alhaalta vetämään niin oiskohan nokkien vaihtaminen helpoin tie onneen?
Hurjat tehot :shock:
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ma Lokakuu 22. 8:00:47 2007

Timo kirjoitti:-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
Joku tässä ei mun mielestä täsmää. esim noi 5krpm arvot, mites ne voi noin olla? 10hv enemmän mutta silti 120Nm vähemmän?

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Lokakuu 22. 8:43:08 2007

Yrkesman kirjoitti:
Timo kirjoitti:-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
Joku tässä ei mun mielestä täsmää. esim noi 5krpm arvot, mites ne voi noin olla? 10hv enemmän mutta silti 120Nm vähemmän?
Kyllä :D 5000rpm kohdalla ei ole nuin paljo voimaa...

Toista lappua selasin mikä oli kämpillä niin siinä on n.350hv/480nm(5000rpm)...ja siitä 1300rpm lisää niin voima tuplaantuu ja vääntöä 780nm 8)

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ma Lokakuu 22. 10:31:59 2007

Katos vaan joo, vähän epäselvä toi lappu.

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Lokakuu 22. 14:26:54 2007

Yrkesman kirjoitti:Katos vaan joo, vähän epäselvä toi lappu.
tai väärin tulkittu :D :wink:

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Marraskuu 2. 17:29:51 2007

Autoon tulee uus turbo ja siitä faktoja sit kun koe ponnistettu et tuliko liian pieni :lol: Timo älä oo vihanen :lol: Ostan sit sen pro 52 jos tuolla ei tule järkevää lappua :D 8) :wink:

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Joulukuu 17. 22:46:48 2007

alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis :shock: Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen :twisted:

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Ma Joulukuu 17. 22:58:49 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis :shock: Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen :twisted:
oot vissii ollu nyt yhteydessä tekijään? mitä se nyt lupas? eiks kannata vaa viritellä, mitää myymää rupee :D
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Viesti Kirjoittaja KIP » Ma Joulukuu 17. 23:39:48 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis :shock: Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen :twisted:
Rauhallisesti vaan :D Minäkin odotin omaa turboa reilut 4kk :lol:
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Ti Joulukuu 18. 8:26:35 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis :shock: Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen :twisted:
no jos noin kauheasti rahaa/aikaa oot autoon laittanut ja tuollaiset tehot saanut niin aika vaikea on perustella auton myyntiä sillä että ahdin ei tule kuukaudessa.. :wink: kyllä maailmaan ahtimia mahtuu, varmasti löytyy sullekin sopiva ja järkihintaan.

ahdin kiinni vaan ja nyt ne kunnon penkkilaput/videot ulos, olis sit ensimmäinen aito ja todennettu 700+hp cossu klubissa..

ja tuskin sä sillä talvella muutenkaan paljoa ajelet, vai? :lol:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ti Joulukuu 18. 10:34:26 2007

muu ei vituta kun luvataan ja luvataan :evil: Tuskin tuolla enää kiire on...

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AkiS » Ti Joulukuu 18. 17:01:41 2007

Laitoin proturbolle huhtikuussa tilauksen gt40:stä mutta eipä ole tähänpäivään näkynyt. Jos ei raha kelpaa niin pitäköön tunkkisa...
Nyt on masterpoweri tulossa :D
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » To Joulukuu 20. 20:03:51 2007

Turbo noudettu :shock: Saa nähä miten toimii kun protoversio 8) Ei pitäs olla samanlaista muualla/tehny kukaan :wink: (Takuu jos ei toimi niin tehdään uus)

Faktaa heti kun koe ponnistettu...Ehkä jo alkuvuodesta mikäli jarru vapaana raumalla tai noormarkussa 8)

ahdin on garretissa tehty...

Stockmann
Viestit: 67
Liittynyt: Su Heinäkuu 8. 17:20:43 2007
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Stockmann » Ke Joulukuu 26. 21:01:48 2007

timoheikkinen792 kirjoitti:Turbo noudettu :shock: Saa nähä miten toimii kun protoversio 8) Ei pitäs olla samanlaista muualla/tehny kukaan :wink: (Takuu jos ei toimi niin tehdään uus)

Faktaa heti kun koe ponnistettu...Ehkä jo alkuvuodesta mikäli jarru vapaana raumalla tai NOORMARKUSSA 8)

ahdin on garretissa tehty...
Tulen vakoilemaan jos Noormarkussa meinaat ponnistella,asun siinä ihan "kivenheiton" päässä :) :wink:
-E50 AMG
-9 Fordin kokemuksella...

"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Helmikuu 22. 12:54:30 2008

Auto on penkki kunnossa johon se menee enskuussa. Laatikossa on liian pitkä ykkönen ja kakkonen et voi olla niillä ajaminen/liikkeelle lähtö huonoa jos ei rakenna paukkua....Ahdin kuitenkin tärkein et sais penkissä jotain tietoja et meneekö se uusiksi vielä ennen kesäää...Kun tekniikka kunnossa maalataan auto uusiksi jne. katotaan pääseekö koska ajaan kun siipikin vielä vaiheessa 8)

Ps veivit voi myös vaihtua vielä et saa rajotinta nostetua niitten puolesta :burn

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Helmikuu 22. 22:37:58 2008

Eikö Timo sinunkin tallissa valmistu aika race cossu ja varmaan pääset 700hv tienoille tuolla kokoon panolla 8) onko sinun laatikossa minkalaiset välitykset?

ps saitko piirros kuvasta mitään selvää?

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Helmikuu 23. 10:30:56 2008

ei mene noilla nokilla kuin maks +600, siis jos sinnekään. auto muuten pitäis tulla aika ajettavaksi.. siihen tulee tremecin tko600 laatikko, en muista välityksiä ulkoa, netistä löytyy.. aika liki cossun välitys, plus pitkä vitonen, pääsee lujaa.. :lol:

kuva auttoi, tänks..
Viimeksi muokannut Timo, La Helmikuu 23. 21:28:32 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » La Helmikuu 23. 17:01:09 2008

epäilen kans et meneekö uudella turbolla 600 rikki,mut muutaman viikon päästä selviää...Täytyy ahtoputki tehdä vielä uusiksi joko ennen tai penkityksen jälkeen kun on protoversio paikallaan 8)

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Maaliskuu 3. 23:42:49 2008

Mistäs timo hommasit tuon tko600 ja paljonko sellasesta tällä hetkellä joutuu köyhtymään?
Jäsen #606

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ti Maaliskuu 4. 10:02:25 2008

olafu kirjoitti:Mistäs timo hommasit tuon tko600 ja paljonko sellasesta tällä hetkellä joutuu köyhtymään?
Vastaan timon puolesta tuli (ect)cossun mukana 8)

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Su Huhtikuu 27. 20:22:07 2008

Tuossa lappua...

688HV

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Su Huhtikuu 27. 20:47:15 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:Tuossa lappua...

688HV
Mitäköhän tossa on pyöräteho?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 27. 20:51:16 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:Tuossa lappua...

688HV
jopas... :shock:
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

ff
Viestit: 565
Liittynyt: La Marraskuu 30. 23:30:57 2002
Paikkakunta: Valkeala

Viesti Kirjoittaja ff » Su Huhtikuu 27. 21:59:34 2008

Melko miehekkäät lukemat :shock:
Focus ST -06
#289

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ma Huhtikuu 28. 12:22:06 2008

Eihän tuo ole vielä edes kierroskone :?

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja pablo » Ma Huhtikuu 28. 12:58:10 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:
Timo kirjoitti:nii meinasinkin et kun oli jo 1,55/622hv//6900rpm /// 6000rmp/680nm, niin tuon kun olisit jollakin +2.0bar vetänyt liki 8000rpm niin olis ollu monella ihmeteltävää.. noh, laita seuraavalla koneella paremmaks.. :wink:
Joo tuossa tuli se ongelma ettei ahtoja saatu pysyyn alle kahessa kilossa(6300rpm oli lopetettava veto) kun meinas karkailla ahdot,mut tuo toinen lappu on 1,9 ja 688hv...No katotaan mitä tässä keksitään seuraavaksi.Jos ajas lähes vakiolla ens kesän ja kattelis talvella taas tilannetta uudestaan mikäli ei merkki vaihdu 8)
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 14:20:57 2008

ytte kirjoitti:Eihän tuo ole vielä edes kierroskone :?
rajotin oli 8000rpm mut kun lukee jutun oikein niin selviää miks ei kierrätetty :wink:

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ma Huhtikuu 28. 14:26:11 2008

Mikä portti sulla on? Ootko käyny jossain muussa penkissä jo?

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 15:16:19 2008

Yrkesman kirjoitti:Mikä portti sulla on? Ootko käyny jossain muussa penkissä jo?
tial 45mm.Kävin ja siellä tuli muita ongelmia :cry: Jäissä tämä kone juttu...

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ma Huhtikuu 28. 15:21:24 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:
Yrkesman kirjoitti:Mikä portti sulla on? Ootko käyny jossain muussa penkissä jo?
tial 45mm.Kävin ja siellä tuli muita ongelmia :cry: Jäissä tämä kone juttu...
Aika jännä ettei tommosella portilla pysy paineet siinä missä pitää. Miten se portti on pakosarjassa, onko sulla kuvaa?

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 15:31:12 2008

tuossa kuvaa....

Konetila

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ma Huhtikuu 28. 16:19:24 2008

Millä välityksellä perä?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 17:03:10 2008

Vesku kirjoitti:Millä välityksellä perä?
3,54

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ma Huhtikuu 28. 19:43:06 2008

timoheikkinen792 kirjoitti:
ytte kirjoitti:Eihän tuo ole vielä edes kierroskone :?
rajotin oli 8000rpm mut kun lukee jutun oikein niin selviää miks ei kierrätetty :wink:
Jaa että ois pitäny noin vanhoja juttuja kaivella :)

Vastaa Viestiin