Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Viesti
Kirjoittaja Timo » La Lokakuu 20. 21:21:53 2007
kaikki nokat on oma-valmiste, "joku ihminenhän" ne tekee koneiden avulla..
taitaa olla kyseessä perusvirinokista hiotut kireemmät versiot, oisko jamppa aikoinaan tehnyt/teettänyt ne..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 21:22:10 2007
jouni kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:ns oma valmiste nokkaakselit

Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi?

jeps

maurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit...

Siis ei oo tehty vakionokista...
-
glue
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja glue » La Lokakuu 20. 22:34:00 2007
Onko niille nokille mitään aste-/nosto arvoja? Varmaan aukiolot ykk:ssa on ainakin tiedossa?
-
Jallu
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Viesti
Kirjoittaja Jallu » La Lokakuu 20. 22:35:55 2007
glue kirjoitti:Onko niille nokille mitään aste-/nosto arvoja? Varmaan aukiolot ykk:ssa on ainakin tiedossa?
Mauri kirjottaa laput kaikkiin tekemiinsä nokkiin. Joten jos vaan on tallessa, niin niistä löytyy.
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 22:42:07 2007
Jallu kirjoitti:glue kirjoitti:Onko niille nokille mitään aste-/nosto arvoja? Varmaan aukiolot ykk:ssa on ainakin tiedossa?
Mauri kirjottaa laput kaikkiin tekemiinsä nokkiin. Joten jos vaan on tallessa, niin niistä löytyy.
Löytyy...koville nostajille tehty ja imu 4,1mm ja pako 2,8mm +- 0,15 jos en väärin muista

-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Lokakuu 20. 22:57:10 2007
Mitä noissa on nostoa?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 22:59:59 2007
Vesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
olisko ollu 11mm pintaan
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Lokakuu 20. 23:07:28 2007
timoheikkinen792 kirjoitti:Vesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
olisko ollu 11mm pintaan
Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » La Lokakuu 20. 23:10:38 2007
Vesku kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:Vesku kirjoitti:Mitä noissa on nostoa?
olisko ollu 11mm pintaan
Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...
Ajotus ohje oli tollanen,mut en ole vielä jarrussa kokeillut säätää et paraneeko vai mitä tapahtuu..keväällä sit säädetään jos säädetäään

-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Lokakuu 20. 23:17:32 2007
timoheikkinen792 kirjoitti:Vesku kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:
olisko ollu 11mm pintaan
Jep. Mulla kanssa jotkut, ilmeisesti Maurin, hiomat nokat joiden asteista ei oikein tietoa. Pitää varmaan talvella noita mittailla. Nostoa n. 10mm ja paras teho/vääntö saatu imu auki 1.3mm ja pako 1mm. Aika paljon Sulla noissa venat auki yläkuolossa...
Ajotus ohje oli tollanen,mut en ole vielä jarrussa kokeillut säätää et paraneeko vai mitä tapahtuu..keväällä sit säädetään jos säädetäään

Joo. En sillä, etteikö tuo olisi paras noille, kun pitäähän noitten kohtuu rajut ollakkin jo noille tehoille! Kyllä kaiketi ohjeet on kohtuu lähelle noissa. Mulla on nuo omat ihan lievät katu mallit...

Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
bpasi
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
Viesti
Kirjoittaja bpasi » Su Lokakuu 21. 14:16:43 2007
timoheikkinen792 kirjoitti:jouni kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:ns oma valmiste nokkaakselit

Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi?

jeps

maurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit...

Siis ei oo tehty vakionokista...
muistaakseni perusympyrä ei ois riittäny jonka takia ne muistaakseni tehtiin noista virinokista...onhan niissä asteita riittävästi

-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Su Lokakuu 21. 15:24:25 2007
bpasi kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:jouni kirjoitti:
Turasit akseliin migillä vähän lisää tavaraa ja rälläkällä hioit silmämääräisesti sopiviksi?

jeps

maurin hiomat nokat.En ymmärrä miks on pitäny tuhota jotkut Catcamssit...

Siis ei oo tehty vakionokista...
muistaakseni perusympyrä ei ois riittäny jonka takia ne muistaakseni tehtiin noista virinokista...onhan niissä asteita riittävästi

Samaa muistelen ite

-
vordson
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
Viesti
Kirjoittaja vordson » Ma Lokakuu 22. 6:49:38 2007
Timo kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:Uutta turbo versiota suunniteltiin eilen,mut vielä ei tullu satavarmaksi mikä sinne laitettas

Tekijä tuumas et ei nuita heppoja kannattas lähteä pudottamaan,mut jos sais pikkusen alenpaa väännön alkaan niin olis hyvä kokoonpano.Vittu kun ei tiedä mitä tekis.Timolla kun olis jo cossu kasassa et näkis miten toimii pro52 niin sais selville kannattaako enää laittaa isoa ahdinta vai antasko timon pitää sitä 700hvtai jopa 800hv kerhoa yksin

Pitää pohtiaa ja jeesustella lähi päivinä,mut pakosarja täytys ruveta vääntää...Mettikselle siis viestiä
ps hyllyssä kyllä olis vakio sarja ja 3"downpipe et jos hommais jostain 3/4 garretin

mulle "timolle" ei tuu kuin 600hv jos sitäkään, ne hepat on essolla vielä kevääseen.. ahdin ei kylläkään rajoita, siinä tuotto riittää vaikka mihin, mut nokat tulee ensimmäisenä mieleen.
vaan katsotaan mihin meidän "punainen wrc-hevonen" pääsee vääntöjensä kanssa.

quess who..
katoppa kaima noita sun lappujas ja vertaa muiden lappuihin (alla verrattuna mun viimeiseen penkityksen) mitä se puskee, siellä on jo alhaalla sen verran vääntöä ja voimaa et oksat pois
-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
jos laitat toisen ahtimen mikä herää alempaa, veikkaan et se on ainoastaan psykologinen tunne et hyvä tuli. mut käppyröistä katsoen ei tule paljoa arvot nousemaan. ja sulla vielä tilanne muuttuu kun laitat sen kaks kiloa, toi sun lappuhan oli vajaapainelappu 1.6bar. ja jos ahdin on kerran niin hyvä et kestää paukunkin niin kysyn vaan että häh? pro52 ei kestä paukkua jatkuvana ja en usko että se tuon paremmin herää mitä sun ahdin. ja jos vertaa tota sun omaa tuohon mun edelliseen h1e:hen 14 pakopesallä, sun monsteri-ahdin on lähes samalla alueella poislukien et ylhäällä sit puskee ihan eri malliin.
mä en nyt ymmärrä mitä sä haet? jos haluat alhaalta vetämään niin oiskohan nokkien vaihtaminen helpoin tie onneen?
Hurjat tehot

Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » Ma Lokakuu 22. 8:00:47 2007
Timo kirjoitti:-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
Joku tässä ei mun mielestä täsmää. esim noi 5krpm arvot, mites ne voi noin olla? 10hv enemmän mutta silti 120Nm vähemmän?
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Lokakuu 22. 8:43:08 2007
Yrkesman kirjoitti:Timo kirjoitti:-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
Joku tässä ei mun mielestä täsmää. esim noi 5krpm arvot, mites ne voi noin olla? 10hv enemmän mutta silti 120Nm vähemmän?
Kyllä

5000rpm kohdalla ei ole nuin paljo voimaa...
Toista lappua selasin mikä oli kämpillä niin siinä on n.350hv/480nm(5000rpm)...ja siitä 1300rpm lisää niin voima tuplaantuu ja vääntöä 780nm

-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » Ma Lokakuu 22. 10:31:59 2007
Katos vaan joo, vähän epäselvä toi lappu.
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Lokakuu 22. 14:26:54 2007
Yrkesman kirjoitti:Katos vaan joo, vähän epäselvä toi lappu.
tai väärin tulkittu

-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Pe Marraskuu 2. 17:29:51 2007
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Joulukuu 17. 22:46:48 2007
alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis

Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen

-
Juusto_Pallero
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
Viesti
Kirjoittaja Juusto_Pallero » Ma Joulukuu 17. 22:58:49 2007
timoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis

Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen

oot vissii ollu nyt yhteydessä tekijään? mitä se nyt lupas? eiks kannata vaa viritellä, mitää myymää rupee

Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
KIP
- Viestit: 1042
- Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti
Kirjoittaja KIP » Ma Joulukuu 17. 23:39:48 2007
timoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis

Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen

Rauhallisesti vaan

Minäkin odotin omaa turboa reilut 4kk

Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Viesti
Kirjoittaja Timo » Ti Joulukuu 18. 8:26:35 2007
timoheikkinen792 kirjoitti:alkaa taas vituttaan kun turbon tekijä lupas 1kk sit turbon ja ei vieläkään valmis

Voi olla et perun sen ja laitan vakion siihen ja myyn vittuun koko vehkeen

no jos noin kauheasti rahaa/aikaa oot autoon laittanut ja tuollaiset tehot saanut niin aika vaikea on perustella auton myyntiä sillä että ahdin ei tule kuukaudessa..

kyllä maailmaan ahtimia mahtuu, varmasti löytyy sullekin sopiva ja järkihintaan.
ahdin kiinni vaan ja nyt ne kunnon penkkilaput/videot ulos, olis sit ensimmäinen aito ja todennettu 700+hp cossu klubissa..
ja tuskin sä sillä talvella muutenkaan paljoa ajelet, vai?

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ti Joulukuu 18. 10:34:26 2007
muu ei vituta kun luvataan ja luvataan

Tuskin tuolla enää kiire on...
-
AkiS
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja AkiS » Ti Joulukuu 18. 17:01:41 2007
Laitoin proturbolle huhtikuussa tilauksen gt40:stä mutta eipä ole tähänpäivään näkynyt. Jos ei raha kelpaa niin pitäköön tunkkisa...
Nyt on masterpoweri tulossa

2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » To Joulukuu 20. 20:03:51 2007
Turbo noudettu

Saa nähä miten toimii kun protoversio

Ei pitäs olla samanlaista muualla/tehny kukaan

(Takuu jos ei toimi niin tehdään uus)
Faktaa heti kun koe ponnistettu...Ehkä jo alkuvuodesta mikäli jarru vapaana raumalla tai noormarkussa
ahdin on garretissa tehty...
-
Stockmann
- Viestit: 67
- Liittynyt: Su Heinäkuu 8. 17:20:43 2007
- Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Stockmann » Ke Joulukuu 26. 21:01:48 2007
timoheikkinen792 kirjoitti:Turbo noudettu

Saa nähä miten toimii kun protoversio

Ei pitäs olla samanlaista muualla/tehny kukaan

(Takuu jos ei toimi niin tehdään uus)
Faktaa heti kun koe ponnistettu...Ehkä jo alkuvuodesta mikäli jarru vapaana raumalla tai NOORMARKUSSA
ahdin on garretissa tehty...
Tulen vakoilemaan jos Noormarkussa meinaat ponnistella,asun siinä ihan "kivenheiton" päässä

-E50 AMG
-9 Fordin kokemuksella...
"Suomalaiset on niin kateellista väkee et heti jos täällä on jollain vähänki massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu, vitun kommarit"
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Pe Helmikuu 22. 12:54:30 2008
Auto on penkki kunnossa johon se menee enskuussa. Laatikossa on liian pitkä ykkönen ja kakkonen et voi olla niillä ajaminen/liikkeelle lähtö huonoa jos ei rakenna paukkua....Ahdin kuitenkin tärkein et sais penkissä jotain tietoja et meneekö se uusiksi vielä ennen kesäää...Kun tekniikka kunnossa maalataan auto uusiksi jne. katotaan pääseekö koska ajaan kun siipikin vielä vaiheessa
Ps veivit voi myös vaihtua vielä et saa rajotinta nostetua niitten puolesta

-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Pe Helmikuu 22. 22:37:58 2008
Eikö Timo sinunkin tallissa valmistu aika race cossu ja varmaan pääset 700hv tienoille tuolla kokoon panolla

onko sinun laatikossa minkalaiset välitykset?
ps saitko piirros kuvasta mitään selvää?
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Viesti
Kirjoittaja Timo » La Helmikuu 23. 10:30:56 2008
ei mene noilla nokilla kuin maks +600, siis jos sinnekään. auto muuten pitäis tulla aika ajettavaksi.. siihen tulee tremecin tko600 laatikko, en muista välityksiä ulkoa, netistä löytyy.. aika liki cossun välitys, plus pitkä vitonen, pääsee lujaa..
kuva auttoi, tänks..
Viimeksi muokannut
Timo, La Helmikuu 23. 21:28:32 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » La Helmikuu 23. 17:01:09 2008
epäilen kans et meneekö uudella turbolla 600 rikki,mut muutaman viikon päästä selviää...Täytyy ahtoputki tehdä vielä uusiksi joko ennen tai penkityksen jälkeen kun on protoversio paikallaan

-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ma Maaliskuu 3. 23:42:49 2008
Mistäs timo hommasit tuon tko600 ja paljonko sellasesta tällä hetkellä joutuu köyhtymään?
Jäsen #606
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ti Maaliskuu 4. 10:02:25 2008
olafu kirjoitti:Mistäs timo hommasit tuon tko600 ja paljonko sellasesta tällä hetkellä joutuu köyhtymään?
Vastaan timon puolesta tuli (ect)cossun mukana

-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Su Huhtikuu 27. 20:22:07 2008
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » Su Huhtikuu 27. 20:47:15 2008
timoheikkinen792 kirjoitti:Tuossa lappua...
688HV
Mitäköhän tossa on pyöräteho?
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja fomoco3 » Su Huhtikuu 27. 20:51:16 2008
timoheikkinen792 kirjoitti:Tuossa lappua...
688HV
jopas...

Projektit
"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"
-
ff
- Viestit: 565
- Liittynyt: La Marraskuu 30. 23:30:57 2002
- Paikkakunta: Valkeala
Viesti
Kirjoittaja ff » Su Huhtikuu 27. 21:59:34 2008
Melko miehekkäät lukemat

Focus ST -06
#289
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Ma Huhtikuu 28. 12:22:06 2008
Eihän tuo ole vielä edes kierroskone

-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja pablo » Ma Huhtikuu 28. 12:58:10 2008
timoheikkinen792 kirjoitti:Timo kirjoitti:nii meinasinkin et kun oli jo 1,55/622hv//6900rpm /// 6000rmp/680nm, niin tuon kun olisit jollakin +2.0bar vetänyt liki 8000rpm niin olis ollu monella ihmeteltävää.. noh, laita seuraavalla koneella paremmaks..

Joo tuossa tuli se ongelma ettei ahtoja saatu pysyyn alle kahessa kilossa(6300rpm oli lopetettava veto) kun meinas karkailla ahdot,mut tuo toinen lappu on 1,9 ja 688hv...No katotaan mitä tässä keksitään seuraavaksi.Jos ajas lähes vakiolla ens kesän ja kattelis talvella taas tilannetta uudestaan mikäli ei merkki vaihdu

Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 14:20:57 2008
ytte kirjoitti:Eihän tuo ole vielä edes kierroskone

rajotin oli 8000rpm mut kun lukee jutun oikein niin selviää miks ei kierrätetty

-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » Ma Huhtikuu 28. 14:26:11 2008
Mikä portti sulla on? Ootko käyny jossain muussa penkissä jo?
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 15:16:19 2008
Yrkesman kirjoitti:Mikä portti sulla on? Ootko käyny jossain muussa penkissä jo?
tial 45mm.Kävin ja siellä tuli muita ongelmia

Jäissä tämä kone juttu...
-
Yrkesman
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Yrkesman » Ma Huhtikuu 28. 15:21:24 2008
timoheikkinen792 kirjoitti:Yrkesman kirjoitti:Mikä portti sulla on? Ootko käyny jossain muussa penkissä jo?
tial 45mm.Kävin ja siellä tuli muita ongelmia

Jäissä tämä kone juttu...
Aika jännä ettei tommosella portilla pysy paineet siinä missä pitää. Miten se portti on pakosarjassa, onko sulla kuvaa?
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 15:31:12 2008
tuossa kuvaa....
Konetila
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » Ma Huhtikuu 28. 16:19:24 2008
Millä välityksellä perä?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 28. 17:03:10 2008
Vesku kirjoitti:Millä välityksellä perä?
3,54
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Viesti
Kirjoittaja ytte » Ma Huhtikuu 28. 19:43:06 2008
timoheikkinen792 kirjoitti:ytte kirjoitti:Eihän tuo ole vielä edes kierroskone

rajotin oli 8000rpm mut kun lukee jutun oikein niin selviää miks ei kierrätetty

Jaa että ois pitäny noin vanhoja juttuja kaivella
