Kai sinne ihan normaalit farmari Mondeon iskarit menee?
ST 200 STW:n takaiskarit.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
ST 200 STW:n takaiskarit.
Katsastuksessa pomppasi takaiskareista. Toinen takaiskari ei näyttänyt mitään
. Mitä tilalle? Alkuperäiset maksaa varmasti melkoisesti.
Kai sinne ihan normaalit farmari Mondeon iskarit menee?
Kai sinne ihan normaalit farmari Mondeon iskarit menee?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Pakko oli käydä katsastamassa kun leima loppuu huomenna.hoopee kirjoitti:Meinasitko laittaa myyntikuntoon?
Eikös siellä tasonsäätöiskarit ole vakiona? Eipä tänään hoksannu hintaa kysyä vaikka oli tarkotus. Kai tuo tavallisillaki iskareilla toimis?
Tasonsäätöiskarit taitaa olla?
Myynnissä on koko ajan ollut mutta jos ei mene niin jää mulle.
Sitten on helppo laittaa madallusjousetkin jos haluaa kun ei ole tasonsäätöiskareita enää
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
henu
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Voi olla et sekotin pari hinnaks tuon, mut normaaliin verratuna hintaa kumminkii.hoopee kirjoitti:Ei ainakaan 2005 microcatin mukaan pitäs noin törkeen hintaset olla. Tokor tais sanoa jotain 350€/kpl.henu kirjoitti:Ainakin MK3 mallin mondeossa jossa on ne speziaal iskarit (600€ kpl tai jotain) ni jos niitten tilalle laittaa normit ni perä jää roikkumaan.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Kävin paikallisesta tarvikeliikkestä kysymässä niillä oli jotku tasonsäätöiskarit 600e/kpl.henu kirjoitti:Voi olla et sekotin pari hinnaks tuon, mut normaaliin verratuna hintaa kumminkii.hoopee kirjoitti:Ei ainakaan 2005 microcatin mukaan pitäs noin törkeen hintaset olla. Tokor tais sanoa jotain 350€/kpl.henu kirjoitti:Ainakin MK3 mallin mondeossa jossa on ne speziaal iskarit (600€ kpl tai jotain) ni jos niitten tilalle laittaa normit ni perä jää roikkumaan.
Jos perä tippuu niin sitten tiputetaan keulaakin
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Kysäsehän fordiltaki hintaa. Ja jos auto laitetaan tonttiin niin kerrohan resepti muillekki...eipähän sitten tarvis edes yrittää mennä mökillesiipicossu kirjoitti:Kävin paikallisesta tarvikeliikkestä kysymässä niillä oli jotku tasonsäätöiskarit 600e/kpl.henu kirjoitti:Voi olla et sekotin pari hinnaks tuon, mut normaaliin verratuna hintaa kumminkii.hoopee kirjoitti: Ei ainakaan 2005 microcatin mukaan pitäs noin törkeen hintaset olla. Tokor tais sanoa jotain 350€/kpl.
Jos perä tippuu niin sitten tiputetaan keulaakin.
-
Sierra XR
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
ainakin tavalliseen mk2 farkkuun sopii tavalliset iskarit tasonsäätöiskareiden tilalle,eiköhän varmaan sovi ST200-malliinkin.siipicossu kirjoitti:Kävin paikallisesta tarvikeliikkestä kysymässä niillä oli jotku tasonsäätöiskarit 600e/kpl.
Jos perä tippuu niin sitten tiputetaan keulaakin.
hinta vaan on lompsalle paljonkin parempi tavallisissa iskareissa
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
Paappari
- Viestit: 1403
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 6. 13:22:42 2006
- Paikkakunta: Tampere
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Ok. No sitte pitäs mennä ihan normi iskaritkin.Paappari kirjoitti:Eikös se ollu 15mm vaan matalampi, niinkuin 220:kin.TeRoK kirjoitti:Se vaan, että eikö st200 ollu matalempi kuin normi mallit?
Muistaako kukaan kuinka paljon?
Kun eikös iskareissa ole yleensä joku -40mm suositus, että voi madaltaa huoletta.
Vieläkin kyllä ihmetyttää jos siellä tosiaan alunperin jotain tason säätöiskareita on kun ei niitä missään mainita.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
http://www.siipicossu.com/wagon.jpgTeRoK kirjoitti:Ok. No sitte pitäs mennä ihan normi iskaritkin.Paappari kirjoitti:Eikös se ollu 15mm vaan matalampi, niinkuin 220:kin.TeRoK kirjoitti:Se vaan, että eikö st200 ollu matalempi kuin normi mallit?
Muistaako kukaan kuinka paljon?
Kun eikös iskareissa ole yleensä joku -40mm suositus, että voi madaltaa huoletta.
Vieläkin kyllä ihmetyttää jos siellä tosiaan alunperin jotain tason säätöiskareita on kun ei niitä missään mainita.
Tuolla lukee esitteessä: kuorman mukaan säätyvä jousitus GT, GLX ja GHIA malleissa.
On vaan sen verran vanha esite että ST:tä ei silloin vielä ollut.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
Paappari
- Viestit: 1403
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 6. 13:22:42 2006
- Paikkakunta: Tampere
Tarkastan asian kun seuraavan kerran käyn porukoilla, siältä löytyy arkistoituna lähes kaikkien Ford-mallien esitteet joka vuodelta 90-luvun alusta alkaen.siipicossu kirjoitti:http://www.siipicossu.com/wagon.jpgTeRoK kirjoitti:Ok. No sitte pitäs mennä ihan normi iskaritkin.Paappari kirjoitti: Eikös se ollu 15mm vaan matalampi, niinkuin 220:kin.
Vieläkin kyllä ihmetyttää jos siellä tosiaan alunperin jotain tason säätöiskareita on kun ei niitä missään mainita.
Tuolla lukee esitteessä: kuorman mukaan säätyvä jousitus GT, GLX ja GHIA malleissa.
On vaan sen verran vanha esite että ST:tä ei silloin vielä ollut.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Huomenna pitäisi olla uudet iskarit alla niin näkee meneekö mihinkään suuntaan.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Oliko sulla siipicossu madallettu tota auto tuolla allekirjotuksen kuvissa?
Näyttää vaan pirun hyvältä noilla 19" vanteilla. Itelläkin on työn alla ostaa tommoset. Meinasin vaan, että on melkein pakko madaltaa sen jälkeen ettei tuu traktoria, mutta hyvältähän toi näyttää.
Milläköhän noitten tason säätö iskareiden toiminnan sais testattua
Tuntuu, ettei tossa omassa ne oikein pelitä.
Näyttää vaan pirun hyvältä noilla 19" vanteilla. Itelläkin on työn alla ostaa tommoset. Meinasin vaan, että on melkein pakko madaltaa sen jälkeen ettei tuu traktoria, mutta hyvältähän toi näyttää.
Milläköhän noitten tason säätö iskareiden toiminnan sais testattua
Tuntuu, ettei tossa omassa ne oikein pelitä.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
Jos vaihtaa orkkis-tasonsäädölliset iskarit tavallisiin, jouset on vaihdettava myös. Muuten perä jää liian alas, pääsäätntoisesti tasonsäädölliset jouset ovat löysempiä/lyhyempiä.siipicossu kirjoitti:Kyllä perä tipahti jonkin verran.
Iskarit
Kyllä oli paksut alkuperäiset verrattuna "tarvikkeisiin".
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Alkuperäisillä jousilla pitäisi olla.TeRoK kirjoitti:Oliko sulla siipicossu madallettu tota auto tuolla allekirjotuksen kuvissa?
Näyttää vaan pirun hyvältä noilla 19" vanteilla. Itelläkin on työn alla ostaa tommoset. Meinasin vaan, että on melkein pakko madaltaa sen jälkeen ettei tuu traktoria, mutta hyvältähän toi näyttää.
Milläköhän noitten tason säätö iskareiden toiminnan sais testattua![]()
Tuntuu, ettei tossa omassa ne oikein pelitä.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Tulee kun vaan loppuisi lumisade niin pääsisi pihalle kuvaamaan.henu kirjoitti:Jep.
Oisko sivukuvaa autosta uusilla iskareilla
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Aina aiemmin ollut hieman perä ylhäällä:
Ennen
Nykyään menee suorempaan:
Jälkeen (ei näy koko auto.)
Saa nähdä miten 19" kesärenkaat mahtuu pyörimään?
Paljonko joutuu lokarin sisäkanttia taittamaan?
Ei ole näillä renkailla ottanut tosin kiinni ennenkään, edellisillä jotka oli 235 leveät otti takaa kiinni joka kumpusta.
Ennen
Nykyään menee suorempaan:
Jälkeen (ei näy koko auto.)
Saa nähdä miten 19" kesärenkaat mahtuu pyörimään?
Paljonko joutuu lokarin sisäkanttia taittamaan?
Ei ole näillä renkailla ottanut tosin kiinni ennenkään, edellisillä jotka oli 235 leveät otti takaa kiinni joka kumpusta.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
H&R madallusjouset löytyy ainakin, hintaa on Suomessa vähän yli 230e sarjalta.hoopee kirjoitti:Orggis takaiskarit ovh. 769,62 €/pari...hinnassa ilmaa reilusti
Etuiskarit ovh 236,80 €/pari.
Mistä jouset? Aika kalliin oloset fordilla. Etujousten ovh 251,08 €/pari.
Löytyykö eibachilta koko sarjaa?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Ei ainakaan bayermannilla tommoseen hintaan luvannut. Muutamaa euroa vaille 300. www.tuning-tempel.de H&R 184,95 ja eibach 215,99. Toki tuohon tulis myös vähän rahtikuluja ym...samasta firmasta toki sais ne "tuuninki"-takavalot samalla.siipicossu kirjoitti:H&R madallusjouset löytyy ainakin, hintaa on Suomessa vähän yli 230e sarjalta.
Viimeksi muokannut hoopee, To Huhtikuu 17. 17:09:54 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
232€:
Harline
240€ luvattiin täältä:
Modificars
Saksasta varmaan tulisi melkein samoilla kuluilla kuin Suomestakin?
Harline
240€ luvattiin täältä:
Modificars
Saksasta varmaan tulisi melkein samoilla kuluilla kuin Suomestakin?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Varmaankin vakioalustaan verrattuna...tuskin st niin paljon tippuu.TeRoK kirjoitti:Täytyy tilata kimppaan niin saa ainakin toimituskulut jaettua![]()
![]()
![]()
Toi kuullostais kyllä liian hyvältä ollakseen totta mitä tuolla harlinin sivuilla puhuttiin, että etu -40 ja taka-20mm. Menis mulla ainakin ihan nappiin.
Mitä iskareiksi? Bayermanilla suositteli bilsteinejä. Sillon joutus kyllä luopumaan nivomateista mutta onkohan se ongelma? Säästäishän sitä siinäkin vähän.
Ilmeisesti tuninkitemppelistä voi tilailla ebayn kautta vaikkapas paypalilla. Pankin ulkomaanmaksu ei hirveesti innosta järkyttävien palvelumaksujen vuoksi.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ei ainakaan saksaan maksettaessa mene mitään kuluja EU maksuna.hoopee kirjoitti: Pankin ulkomaanmaksu ei hirveesti innosta järkyttävien palvelumaksujen vuoksi.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Tuo mahtanee perustua samaan valuttaan ei EU:hun. No väliäkö sillä jos euro määräisistä maksuista ei ylimääräistä peritä.siipicossu kirjoitti:Ei ainakaan saksaan maksettaessa mene mitään kuluja EU maksuna.hoopee kirjoitti: Pankin ulkomaanmaksu ei hirveesti innosta järkyttävien palvelumaksujen vuoksi.
Ainakin sumujensaarille ulkomaanmaksusta perivät 25 euroa ylimääräistä.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Joo niin on ollut ainakin aiemmin.hoopee kirjoitti:Tuo mahtanee perustua samaan valuttaan ei EU:hun. No väliäkö sillä jos euro määräisistä maksuista ei ylimääräistä peritä.siipicossu kirjoitti:Ei ainakaan saksaan maksettaessa mene mitään kuluja EU maksuna.hoopee kirjoitti: Pankin ulkomaanmaksu ei hirveesti innosta järkyttävien palvelumaksujen vuoksi.
Ainakin sumujensaarille ulkomaanmaksusta perivät 25 euroa ylimääräistä.
Ruotsiin maksettaessa on myös mennyt ylimääräistä.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
ebay tarjoaa helpotusta hintoihin
Saksanmaalta näyttäs löytyvän H&R hintaan 152 €.
Siihen kaveriksi Konin iskarit, mutta kummat? special vai sport?
Speciaalit vähän yli 500 € kierros ja sportit vähän alle 650 €.
Palikoita parilla eri myyjällä: autotuning direkt ja cartuningworld
Mitä lie Suomessa maksais?
Eilen öljylähteellä käydessä...siis Tarviketorilta öljyä hakiessa...kysäsin iskareiden hintaa. Sachsilta löytyy nivomatit hintaa yli 600 e/kpl...aiko ottaa hinnat puheeksi edustajan kans kun kertoilin vähän motorcraftin hintoja
Eibachin maahantuoja opastii vaihtamaan nivomatit tavallisiin madallusjouset asennettaessa. Hyvä syy luopua kalliista tasonsäädöstä
Saksanmaalta näyttäs löytyvän H&R hintaan 152 €.
Siihen kaveriksi Konin iskarit, mutta kummat? special vai sport?
Speciaalit vähän yli 500 € kierros ja sportit vähän alle 650 €.
Palikoita parilla eri myyjällä: autotuning direkt ja cartuningworld
Mitä lie Suomessa maksais?
Eilen öljylähteellä käydessä...siis Tarviketorilta öljyä hakiessa...kysäsin iskareiden hintaa. Sachsilta löytyy nivomatit hintaa yli 600 e/kpl...aiko ottaa hinnat puheeksi edustajan kans kun kertoilin vähän motorcraftin hintoja
Eibachin maahantuoja opastii vaihtamaan nivomatit tavallisiin madallusjouset asennettaessa. Hyvä syy luopua kalliista tasonsäädöstä
-
henu
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Spesialeissa saa säädettyy ulospäin vaimennusta ja sporteissa säätyy sisäänpäin/ulospäin vaimennus samasta namikasta.... näin muistelisinhoopee kirjoitti: Siihen kaveriksi Konin iskarit, mutta kummat? special vai sport?
edit: Ainakin omastamielestä MK3 oli hemmetin hyvä ajaa sport alustalla jossa oli säädetty 1 kierros tiukemmalle normi asennosta, ei liian kova eikä liian pehmee,
eli just hyvä käyttikseen
-
Sierra XR
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Joo nyt sitten kävin leimalla mondeon kanssa ja olihan siellä toinen nivomat aivan loppu.
En todellakaan aio alkaa sinne mitään uutta samanlaista laittamaan joten tarvike puolelle mennään.
Mites porukalla on nyt noitten kanssa homma edennyt?
Eli onko kokemuksia miten perä tippuu tms. jos vaikka noi konin specialit heittäis taakse?
Mulla on kyllä tossa omassa tosiaan aina ollut perä vähän alempana kuin keula.
se on paljon alempana kuin esim. tuolla siipicossulla ylempänä olevassa kuvassa.
EDIT: jaa kattelin konin sivuilta, että noi sportit olis jäykkyys-säädettävät eikä specialit.
En todellakaan aio alkaa sinne mitään uutta samanlaista laittamaan joten tarvike puolelle mennään.
Mites porukalla on nyt noitten kanssa homma edennyt?
Eli onko kokemuksia miten perä tippuu tms. jos vaikka noi konin specialit heittäis taakse?
Mulla on kyllä tossa omassa tosiaan aina ollut perä vähän alempana kuin keula.
se on paljon alempana kuin esim. tuolla siipicossulla ylempänä olevassa kuvassa.
EDIT: jaa kattelin konin sivuilta, että noi sportit olis jäykkyys-säädettävät eikä specialit.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
mitenkäs se menikään tää ajovalojen korkeudensäätö.
tietyn vuosimallin jälkeen pitää olla valojen korkeuden säätö automaattinen tai autossa alusta kuorman tunnistava.
!!!!!!!
tietyn vuosimallin jälkeen pitää olla valojen korkeuden säätö automaattinen tai autossa alusta kuorman tunnistava.
!!!!!!!
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
STsam
- CRSC jäsen 2018
- Viestit: 1073
- Liittynyt: Ma Helmikuu 11. 9:32:50 2008
- Paikkakunta: Karjalan pääkaupunki Viipurin lähellä
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Itse varmaa tuun keväällä laittamaa Konin jouset ja iskareista en vielä tiedä. Vaikka nuukuuksissaa käyttäsin vanhoja ja kuukauden päästä vaihtamaa iskareita kun ei kestänykää madalluksen aiheuttamaa rasitusta, heh.
Joo, mut mulla tosiaan kyseessä sedan malli eikä STW.
Joo, mut mulla tosiaan kyseessä sedan malli eikä STW.
Ford Mondeo ST200X2
Ford Focus ST170
Ford Focus ST170
-
henu
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Spesiaaleissa voi säätää ulospäin vaimennusta ja kyllä senkii ku tiukimmalle ruuvaa ni aikamoinen kivireki on.TeRoK kirjoitti:EDIT: jaa kattelin konin sivuilta, että noi sportit olis jäykkyys-säädettävät eikä specialit.
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Koni Sportit? eli keltaiset...Tehdasasetukset iskareissa varmaan ihan sopivat.henu kirjoitti:Spesiaaleissa voi säätää ulospäin vaimennusta ja kyllä senkii ku tiukimmalle ruuvaa ni aikamoinen kivireki on.TeRoK kirjoitti:EDIT: jaa kattelin konin sivuilta, että noi sportit olis jäykkyys-säädettävät eikä specialit.
Alkuperäiset nivomatit on halvemmat kuin tarvikeosat!!!
-
henu
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
No sporteissa ei oo vaikee säätää etu iskareita ku nuppi on iskarin päässä, eli onnistuu vaikka tien varressa, takaset joutuu ruuvaamaan irtaallaan mut riipuu mitä haluaa, ainakii yks mondeo mihin tollaset laitettiin ni oli kylä ihan eri auto ku ne tais olla säädetty about puoleenväliin säätöasteikoista.hoopee kirjoitti:Koni Sportit? eli keltaiset...Tehdasasetukset iskareissa varmaan ihan sopivat.henu kirjoitti:Spesiaaleissa voi säätää ulospäin vaimennusta ja kyllä senkii ku tiukimmalle ruuvaa ni aikamoinen kivireki on.TeRoK kirjoitti:EDIT: jaa kattelin konin sivuilta, että noi sportit olis jäykkyys-säädettävät eikä specialit.
Alkuperäiset nivomatit on halvemmat kuin tarvikeosat!!!
Pysty tekemään formula ohituksia motarilla
-
Manu
- Viestit: 128
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 18:52:51 2007
- Paikkakunta: Jämsä
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Aihetta sivuten onko kenelläkään kokemusta tästä merkistä http://www.powerdose.fi/?POWERdOSE_Finl ... coiloverit ja Amerikan sivut http://www.ksportusa.com/asp/index.asp
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Ongelmana yleensä se ettei farkkumallia ole ollu jenkkilässä! Joten tuskin takapäähän palikkaa niin helpolla löytyy.Manu kirjoitti:Aihetta sivuten onko kenelläkään kokemusta tästä merkistä http://www.powerdose.fi/?POWERdOSE_Finl ... coiloverit ja Amerikan sivut http://www.ksportusa.com/asp/index.asp
Konit on varma ja luotettava ratkaisu.
ps. mistä löytys taakse teräspunosletkut? St:ssä näyttää olevan eri mittaset ku muissa!
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Terolle mittoja ja samalla kaikilli muillekin utelijoille...aina ei tartte tietoja ja neuvoja pihtailla...
Kyseessä siis ST200 farmari
Pyörännavan keskeltä pyöränkaaren ylimpäänkohtaan
edessä 340 mm
takana 320 mm
muutosprosentteja 2.0 % AKE:lta tullut valituksia kun eivät ole jousimuutoksista prosentteja merkinneet.
Firma mistä osat tilattiin:
www.cartuningpoint.de eli Autoteile in Schwerin Rattke GmbH
osat:
Koni 8710-1368Sport 356€
Koni 8240-1209Sport 288€
H&R Mondeo turnier BNP BNW 96 40/20mm 29777 152€
Rahtikulut kotiin raahattuna 18€
TOTAL 814€ (alv19%)
Tuohon lisäksi eteen yläpään laakerit ja suojahaitarit. Etuiskareiden vaihto aika suuri homma kun koko paska pitää purkaa.
Eli kannattaa uudet napamutterit ostaa valmiiksi...ja hommata oikeat työkalut lainaan
kiristysmomentti taitaa olla 340 Nm...ei ihan bilteman pikku momenttiavaimella onnistu!
Kyseessä siis ST200 farmari
Pyörännavan keskeltä pyöränkaaren ylimpäänkohtaan
edessä 340 mm
takana 320 mm
muutosprosentteja 2.0 % AKE:lta tullut valituksia kun eivät ole jousimuutoksista prosentteja merkinneet.
Firma mistä osat tilattiin:
www.cartuningpoint.de eli Autoteile in Schwerin Rattke GmbH
osat:
Koni 8710-1368Sport 356€
Koni 8240-1209Sport 288€
H&R Mondeo turnier BNP BNW 96 40/20mm 29777 152€
Rahtikulut kotiin raahattuna 18€
TOTAL 814€ (alv19%)
Tuohon lisäksi eteen yläpään laakerit ja suojahaitarit. Etuiskareiden vaihto aika suuri homma kun koko paska pitää purkaa.
Eli kannattaa uudet napamutterit ostaa valmiiksi...ja hommata oikeat työkalut lainaan
-
TeRoK
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
jees.
Kiitokset tiedoista.
Kattelin niin omassa näkyi olevan korkeus edessä 375mm ja takana 340m eli juusikin nappiin menisi niotten tietojen perusteella.
Mites muuten hoopee tuolta tilatessa maksu hoidettiin?
Taitaa nyt niin käydä, että meni mondeossa koko kierros uusiksi.
Kiitokset tiedoista.
Kattelin niin omassa näkyi olevan korkeus edessä 375mm ja takana 340m eli juusikin nappiin menisi niotten tietojen perusteella.
Mites muuten hoopee tuolta tilatessa maksu hoidettiin?
Taitaa nyt niin käydä, että meni mondeossa koko kierros uusiksi.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
hoopee
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Re: ST 200 STW:n takaiskarit.
Jos en väärin muista niin maksettiin nettipankista ulkomaanmaksuna.TeRoK kirjoitti:Mites muuten hoopee tuolta tilatessa maksu hoidettiin?
eli lähettivät sähköisenlaskun. Eli ei tarvinnu paypalleja sun muita. Visahan on varmaan ihan kätevä kans
Mullaki pitäs jossain olla tallessa mitat ennen alustanvaihtoa...tuskin löytyy enää mistään kun on tullut muutettuakin tässä välissä.
Laitan huomenna before/after-kuvia spostiin