Cossu vie 30l/100km

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » To Kesäkuu 12. 12:42:22 2003

Eli ongelmana tosiaan on että ojaanajon / korjaamon käsittelyn jälkeen sierra vie älyttömästi bentsiiniä. Ihan tarkkaa kulutusta en oo viä saanu mut se on n.25-35l sadalla. (siis normaalilla ajolla) Auto lähtee käyntiin normaalisti ja muutenkin toimii niinkuin pitää, paitsi bensa haisee niin perk*******. Osaisko kukaan sanoa mistä vikaa vois hakea?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

ilesoft
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja ilesoft » To Kesäkuu 12. 12:46:46 2003

Ootko kattonu ettei tankki vuoda? Tai tiputteleeko jostain alleen.

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja pylvis » To Kesäkuu 12. 13:08:35 2003

kannattaa tarkistaa kaikki letkut ja bensapumppu/suodatin
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

TuneGi
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja TuneGi » To Kesäkuu 12. 13:47:40 2003

Mulla oli viime syksynä ongelmana tankki. Bensa haisi sisällä ja ulkona, kulutus oli iso, mutta en tarkemmin sitä silmällä pitänyt, kuitenkin jatkuvaa tankkausta. Vika oli bensatankin anturin juuressa oleva vuoto, kun tankki oli juuresta mätä ja anturi melkein irti ja aina loiskutti siitä yli mutta ei tiputellut alleen näkyvästi, eli ilm haihtui tai ajossa levisi tielle. Vaihdoin uuden tankin ja anturin ja letkut. Tuo kupariputken anturin liitos oli myös niin mätä että oli kostea bensasta aina ja katkesi irottaessa.<br>Näin.

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » To Kesäkuu 12. 18:20:40 2003

Kaikki liitokset katottu eikä vuoda, samoin tankki käyty läpi.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Kesäkuu 12. 18:39:39 2003

onko polttoaineen paluuputki rutussa, silloin paine nousis korkeaksi...

ckolli
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja ckolli » To Kesäkuu 12. 19:28:05 2003

Vai onko b-paineet liian suuret esim cosan säädin jumittuu herkästi.
Jasu aja tänne niin katotaan ne paineet.

Edit: Ota yksi kynttilä irti ja katso onko pikimusta.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja SHR » To Kesäkuu 12. 22:27:53 2003

[quote author=Brenda link=board=2;threadid=11705;start=0#89087 date=1055432379]<br>onko polttoaineen paluuputki rutussa, silloin paine nousis korkeaksi...<br>[/quote]Aika hyvä ehdotus jos hämminki on tullu ojaanajon jälkeen.

Karmann
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Karmann » Pe Kesäkuu 13. 6:22:25 2003

Vika ei oo monessa paikassa, tutki kunnolla asia kerrallaan tankista lähtien.

pylvis
Viestit: 687
Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
Paikkakunta: Lahti

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja pylvis » Pe Kesäkuu 13. 10:35:39 2003

onko tankin huohotus kunnossa eli kun ajaa vähän matkaa ja avaa tankin korkin jos kuuluu pihahdus niin tankin huohotus on tukossa , talvella mulla kävi näin ja soppa maistu aikas reilusti ja nokea pukkas putkesta auto kävi tyhjäkäyntiä ihan normaalisti mut ei kulkenut juuri mihinkään
#415
vapari on vaihtoehto
on mielivajaa kun fordilla-ajaa
http://www.speedimports.net/

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Pe Kesäkuu 13. 13:35:15 2003

kannen lämpötila- anturin johtopistoke irti, siis se siellä aivan imusarjan takana vittumaisessa paikassa. Väriltään sininen.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ti Kesäkuu 17. 12:47:30 2003

Lämpötila-anturi, tankin huohotus ja paluuputki on kunnossa. Tulpat pikimustat, b-paineet 3.9, ajossa 4-5.5bar.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

teme_l
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja teme_l » Ti Kesäkuu 17. 16:06:30 2003

Naapurin pena käy letkun ja kanisterin kanssa yöllä imeskelemässä? ;D

ckolli
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja ckolli » Ti Kesäkuu 17. 16:16:46 2003

[quote author=Jasu link=board=2;threadid=11705;start=0#89885 date=1055843250]<br>Lämpötila-anturi, tankin huohotus ja paluuputki on kunnossa. Tulpat pikimustat, b-paineet 3.9, ajossa 4-5.5bar.<br>[/quote]<br><br>Tarkottaako tuo että ahdoilla nousee noihin lukemiin? Jos ei niin joku mättää nimittäin paineitten ei kuulu nousta kuin ahtopaineilla.

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ti Kesäkuu 17. 21:37:06 2003

Kyllähän se jo ajossa on 4 - 4.5bar luokkaa, mut joo, ahdoilla tosiaan tarkoitin.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » La Syyskuu 13. 11:48:27 2003

Onkelma ilmestyi jälleen >:(. Ei täs kyllä meikäläine tajuu enää mitää... Tulee niin perkeleesti palamatonta putkesta läpi (tupakkamiehenä en auton käydessä takana polttelis, tulee meinaa kivat lieskat ku kokeilee sytkällä ;D). B-paineet edelleen sen 3.9bar. Siittimet näyttäis olevan kunnossa, samoin anturit. Tulpat aivan mustat.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja samiharju » La Syyskuu 13. 12:24:59 2003

mul oli yhdessä dohc sierrassa sellainen vika (joka ilmeni todella harvoin) että kun auton laittoi käyntiin niin sai stanasti liikaa bensaa; mustaa tuli putken täydeltä ja auto kävi erittäin raskaasti. kun auton sammutti ja laittoi uudelleen käyntiin vika häipyi. Vikaa ei koskaan korjattu koska se ilmeni noin 3-4 kertaa vuodessa ja meni aina ohi samalla konstilla. Tuota arvailtiin monessa paikassa lambdaviaksi, niitähän sierroihin vaihdellaan aika taajalti.<br><br>Nykyisessä Sierrassa bensan kulutus sekalaisessa ajossa on yli kympin mikä selittyy vuotavalla bensatankilla.. saumassa pitäisi olla 2 pelliä päällekkäin niin se sauma on ruostunu ainakin 15mm paksuiseksi ruostekasaksi ja tankki sen ympäriltä kostea.. puolella tankilla kun ajelee niin pärjää ;D

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Su Syyskuu 14. 19:31:02 2003

Tosiaan leimahtaa palamaan jos kokeilee sytkällä, vaix on tyhjäkäynnillä. (ei taida mennä päästöistä läpi ;D) Eikä mikään auta vaikka mitä tekis. (voi tietysti asiaan vaikuttaa sekin, että ei tiedä mitä tekis)
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Syyskuu 14. 19:47:37 2003

No eikös noi flamerit oo muotia nykyään? oo vaan ylpeä että SINUN autoosi sellaisen saa ainakin toimimaan ;)

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Su Syyskuu 14. 23:02:27 2003

[quote author=samiharju link=board=2;threadid=11705;start=0#108559 date=1063558057]<br>No eikös noi flamerit oo muotia nykyään? oo vaan ylpeä että SINUN autoosi sellaisen saa ainakin toimimaan ;)<br>[/quote] ;D Olishan se, eipä ainakaan menis harakoille se pentsiini ku tulis poltettua se. ;)
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Vieras
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Vieras » Su Syyskuu 14. 23:30:57 2003

Laitas b-painemittari kiinni ja kone käyntiin, sammuta kone ja katso kuinka nopeesti b-paineet katoaa. Jos suuttimet kusee niin laskee äkkii, tosin ei pitäs vaikuttaa noin paljoa. Jossain mättää ja pahasti.

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Su Syyskuu 14. 23:42:24 2003

[quote author=ckolli link=board=2;threadid=11705;start=0#108605 date=1063571457]<br>Laitas b-painemittari kiinni ja kone käyntiin, sammuta kone ja katso kuinka nopeesti b-paineet katoaa. Jos suuttimet kusee niin laskee äkkii, tosin ei pitäs vaikuttaa noin paljoa. Jossain mättää ja pahasti.<br>[/quote]Tippuu aika äkkiä siihen 2barin kohille ja siitä hitaammin alas. (onnex on mittari kabiinissa ;))
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

mikko
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 8:26:12 2001

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja mikko » Ma Syyskuu 15. 10:34:34 2003

Minulla joskus cossu imi bensua myös jotain 30 litraa/100km ja vikana oli haljennut map-anturin letkulähtö. Toimi muuten ok, mutta kulutus oli ihan älytöntä...
ex. Jäsen #41
kuutiotuumat ratkasoo

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ma Syyskuu 22. 14:33:25 2003

Ainakin yksi "vika" löytynyt, b-paineita kilo liikaa. Eli stg2-lastulla pitää olla paineet 3.8bar letku irti, näin sanoivat Autoracingilla.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

RubberDuck
Ylläpitäjä

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja RubberDuck » Ma Syyskuu 22. 15:13:21 2003

no ei o ainakaan laihalla käyny ;D

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ma Syyskuu 22. 15:24:31 2003

[quote author=RubberDuck link=board=2;threadid=11705;start=0#110245 date=1064232801]<br>no ei o ainakaan laihalla käyny ;D<br>[/quote]No ei oo ei. 5 baaria se näytti ku otin letkun irti. ;D (tyhjäkäynnillä)
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re:Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ma Syyskuu 22. 21:19:59 2003

No nyt tuntuu toimivan huomattavasti paremmin, eikä vedä laihalle kovilla ahdoilla. Myöskin se tyhjäkäynnin paukuttelu korjaantui ja käynti tasaantui. Mut mites muilla, eikös joillakin lukenut ohjeissa et letku kiinni 3.8bar, eikä letku irti ???. Tuo näyttää nyt ajossa 3bar + nyt sitte mitä ahdot lisää.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Jager
Viestit: 13
Liittynyt: Su Lokakuu 31. 18:22:01 2010

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jager » Ke Marraskuu 10. 16:25:55 2010

Meikäläisen cosassa (4x4) samoja ongelmia,pensaa menee aivan saatanasti ja pakoputken pää aivan musta. Muuten tuntuu pelaavan hyvin. Onko ehdotuksia mitä pitäs tehä?

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Ke Marraskuu 10. 16:40:57 2010

Jager kirjoitti:Meikäläisen cosassa (4x4) samoja ongelmia,pensaa menee aivan saatanasti ja pakoputken pää aivan musta. Muuten tuntuu pelaavan hyvin. Onko ehdotuksia mitä pitäs tehä?
mullakin cossu hörppi aika kovin kun oli vielä joskus ajossa. b.paineet oli 3.5-4bar ilman alipainetta, suht kovat. tyhjäkäynti oli tosi rikas. vedossa taas meinas lähtee vetää laihalle. paras kulutus oli n.200km ja tankki, reilummalla kaasulla :D kauheeta kulutusta ei ikinä lähetty tutkimaan.

asiaan... voisko lamda olla rikki? lamda-ohjaus jos ei toimi niin vetää rikkaalle. ottaa lamdan töpselin irti ja kattoo vaikuttaako.

onko autosi kat mallia vai ei? kerro muutenkin autosi setuppi 8) suuttimet, moottorin-ohjaus(lastu), turbo, yms.
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

Jager
Viestit: 13
Liittynyt: Su Lokakuu 31. 18:22:01 2010

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jager » Ke Marraskuu 10. 17:10:29 2010

Itekkin lamda anturia epäilen.tosin näyttää aika uudelta että entinen omistaja vaihtanu varmaan vast ikään.

Ei ole kattia.

STG 3 lastu,siemensin suuttimet (en muista kokoa) ,3bar mappi anturi,dumppi. Turpo on ihan orkkis,1-1.2 bar ahtoilla tullu ajettua. Ostin "valamiina" pakettina,aluksi toimi nätisti mutta nyt on pensan syönti ihan hirveä,ei oo uskaltanu mitata keskikulutusta. :D

Kaiken lisäksi eka cossu ajossa,ei oo tullu oikeen näiten kans värkkäiltyä.

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » Ke Marraskuu 10. 21:55:42 2010

jep jep, voihan sen lamdankin testata. vedenlämpötila-anturi aiheutti kanssa vissiin vastaavaa ongelmaa? viisaammat varmaan varmistaa :)
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jake » Ke Marraskuu 10. 23:04:17 2010

Aikasta monta vaihtoehtoo tulee mieleen , siis yhtäkkiä kulutus noussut ?

Ei ole kattia ollenkaan vai paikallaan ? Jos siinä on Lambda-ohjaus voi siinä olla hämminkiä , muita veden- ja ilmanlämpötila-anturit , MAP ja bensanpainesäädin .
ex Jäsen #10

Jager
Viestit: 13
Liittynyt: Su Lokakuu 31. 18:22:01 2010

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jager » To Marraskuu 11. 11:02:27 2010

Ei ole kattia paikallaan ja rek.otteessa ei ainakaan mainita että vaatis katin? Vai ilmotetaanko sitä nykyään rek. otteessa.

Juusto_Pallero
Viestit: 2216
Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
Paikkakunta: otalampi

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Juusto_Pallero » To Marraskuu 11. 15:24:02 2010

Jager kirjoitti:Ei ole kattia paikallaan ja rek.otteessa ei ainakaan mainita että vaatis katin? Vai ilmotetaanko sitä nykyään rek. otteessa.
ekat nelikko cossut oli ilman kattia, itellä kesäkuu 1990 auto ja on katillinen. kattelin tossa omaa rekkaria, niin siinä ei kyllä ollut mitään päästä-ilmoituksia, mutta vähäpäästönen minun auto on.
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja pablo » To Marraskuu 11. 16:06:52 2010

Kattia/vähäpäästöisyyttä ei välttämättä otteeseen merkitä. Varmuuden asiaan saa soittamalla Trafiin tai konttorilla käymällä. Myös sen näkee järjellä aateltuna vaikkapa edellisen katsastus reissun "raportista" päästöluokan katsomalla onko se suurin sallittu hoocee 600 vai vähemmän.

Oma käyttö kikkare on varustettu katilla ja lambaadalla, mut vähäpäästöinen ei ole otteessa eikä konttorilla O:)
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

Jager
Viestit: 13
Liittynyt: Su Lokakuu 31. 18:22:01 2010

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jager » To Marraskuu 11. 19:13:45 2010

Mitäköhän vittua,hallissa äsken vähän käyttelin niin kierrokset ku nostaa yli 3500rpm niin rupijaa röpöttää?

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Vesku » To Marraskuu 11. 20:22:51 2010

Menee riittävän rikkaalle. Katoppa se mapille menevä muoviputki ja ylipäätään mapin liitoksen kunto. Voi olla nippa mapista murtunu ja siksi saa liikaa soppaa.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

Jager
Viestit: 13
Liittynyt: Su Lokakuu 31. 18:22:01 2010

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jager » Ti Marraskuu 16. 20:24:18 2010

Joopa joo. :D Nyt rupes kiekka mittarikin vittuilee että esim köröttelee 2000rpm ja yhtä äkkiä pomppaa sinne 4000-5000rpm ja laskee sitten alas, siis kiekkamittari koneen kierokset pysyy samassa. 5 vaihteella ei jaksanu kulukia ku 140km/h. Jotenkin tuntuu että kovasti yrittäs mennä mutta nykyttää. Mitäs nyt? Voi luoja tämän vehkeen kans. :lol:

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Marraskuu 16. 20:53:41 2010

Onko orkkis weber marellin b-paineen säädin ?
Jos olis moinen juuttunut niin paineet saattaa olla liian kovat esim. Noissa on ollut sitä vikaa välillä että jumittuneet.

Lambda on helpo tarkistaa onko hengissä. Mittaa mitä se antaa jännitettä ulospäin(0-1v) kaasutellessa pitää muuttua.
Itsellä ainakin oli cossussa 550cc suuttimet 390cc lastulla ja toimi normaalisti lambda ohjauksen kanssa mutta jostain syystä lastusta pimeni lambdan ohjauspuoli niin kulutus pomppas heti överiksi.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Jager
Viestit: 13
Liittynyt: Su Lokakuu 31. 18:22:01 2010

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jager » La Marraskuu 20. 11:10:21 2010

Joo orkkis weber säädin kyseessä. Taitaa paljastua syylliseksi lamda ja moottorinlämpötila anturi,mitä niitä koitettiin mittailla.

Hakua kokeilin niin en löytänyt,onko 4x4 cossussa sama pensan suodatin kun doch sierrassa??

Jager
Viestit: 13
Liittynyt: Su Lokakuu 31. 18:22:01 2010

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja Jager » La Marraskuu 20. 13:13:51 2010

Vastaan kysymykseen että ei ole samanlainen suodatin. :lol:

KH220
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Maaliskuu 9. 12:43:00 2011

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja KH220 » Pe Kesäkuu 1. 23:33:56 2012

Löytykö syytä tuohon kiekkamittarin hyppelyyn?

DaPulu
Viestit: 23
Liittynyt: Su Joulukuu 20. 22:47:26 2009

Re: Cossu vie 30l/100km

Viesti Kirjoittaja DaPulu » La Kesäkuu 2. 20:36:16 2012

mulla ainakin tasottu escossa kiekkamittarin hyppiminen niinkin pienellä, että puhdistin laturilta lähtevät sähköliittimet... en tiiä vaikuttiko asiaan se vai se että samalla tehtiin akun kupeeseen erillinen sulakerasia, kun ennen meni omasta mielestä liikaa liittimiä +navalle (muistaakseni 8 eri liitintä) Tosinkin onkelmat varvikellon kanssa alko sillon kun väkästettiin KMSn ecu tohon kikottimeen...
Ford Escort RS Cosworth -92
Ford Focus 2006 WRC
Ford Focus 2006 WRC

vielä puuttuu pari siivekästä kokoelmasta

Vastaa Viestiin