Nopee kyssäri : escortin etuvastus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
- Paikkakunta: Hyvinkää
Nopee kyssäri : escortin etuvastus
Missä sijaitsee escort mk2 puolan etuvastus johdin? Pitäis saada pois muttei viitsisi kaikkia ehjiä nippuja avata. Jos joku vaikka tietäis sanoo.. Alunperin kent moottorinen esxort kyseessä.
Kiitos.
Kiitos.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1156
- Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Nopee kyssäri : escortin etuvastus
Melkosta mutua, mutta olisko samanlainen kun caprissa että on ikäänkuin vastusjohtoa, ei varsinaista vastusta.
viisaammat korjatkoon
viisaammat korjatkoon
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Nopee kyssäri : escortin etuvastus
Mun mielestä just noin, eli vastus on virtalukolta puolalle tulevassa johdossa.
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: To Kesäkuu 2. 17:22:33 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Nopee kyssäri : escortin etuvastus
Ja jos on iso mittaristo, niin vedät vaan kiekkamittarin lenkistä puolalle lähtevän johdon uusiks.
Näin saa toimimaan myäs kärjettömän sytkän.
Näin saa toimimaan myäs kärjettömän sytkän.
#1103
Escort Mexico -73, projektina taas
Sierra XR4i -84 museorekisterissä
Escort 1,3 -88 museorekisterissä
Focus 1,5 Ecoboost 150, Rouvan auto
Focus 1,8TDCi WRC ed.
Muutamia sekalaisia Foordin raatoja
Escort Mexico -73, projektina taas
Sierra XR4i -84 museorekisterissä
Escort 1,3 -88 museorekisterissä
Focus 1,5 Ecoboost 150, Rouvan auto
Focus 1,8TDCi WRC ed.
Muutamia sekalaisia Foordin raatoja
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Nopee kyssäri : escortin etuvastus
Kiitoksia vastauksista.
Tiedettiinkin että oli johtomallinen ja ko piuhassa. Lähinnä sen fyysinen sijainti autossa kiinnosti, että onko kojelaudan alla vai konehuoneessa ettei tarvinnut johtonippua repiä koko matkalta auki.
Loputa selvisi että sijaitsee virtalukolta puolan + napaan menevässä keltamustassa johdossa ennen starttimoottorilta tulevavaa haaraa. n.10cm päässä tulipellin läpiviennistä ja siitä sulakerasian pohjaanpäin kapiinin puolella. Vastus lanka on väriltään musta.
MK1 Escortissahan tämä on kojelaudan alla poikittain paljaana ja vaaleanpunainen väriltään.
Tiedettiinkin että oli johtomallinen ja ko piuhassa. Lähinnä sen fyysinen sijainti autossa kiinnosti, että onko kojelaudan alla vai konehuoneessa ettei tarvinnut johtonippua repiä koko matkalta auki.
Loputa selvisi että sijaitsee virtalukolta puolan + napaan menevässä keltamustassa johdossa ennen starttimoottorilta tulevavaa haaraa. n.10cm päässä tulipellin läpiviennistä ja siitä sulakerasian pohjaanpäin kapiinin puolella. Vastus lanka on väriltään musta.
MK1 Escortissahan tämä on kojelaudan alla poikittain paljaana ja vaaleanpunainen väriltään.
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Nopee kyssäri : escortin etuvastus
Mulla on sellanen muistikuva, että saksalaisissa MK1:ssä tuo kojelaudan reunaa pitkin kulkeva piuha on lämppärin etuvastus ???
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Nopee kyssäri : escortin etuvastus
TAp kirjoitti:Mulla on sellanen muistikuva, että saksalaisissa MK1:ssä tuo kojelaudan reunaa pitkin kulkeva piuha on lämppärin etuvastus ???
Totta! niin se olikin vanhakoppasessa. Puolan etuvastus oli kuitenkin johtonipussa siinäkin.