Katuslicksit
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 426
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 16:00:36 2010
Katuslicksit
Osaako kukaan sanoa, onko noissa Toyo Prox medium katuslikseissä minkälainen kulutuksen kesto?
Onko pito kuinka rajua? Sanookohan MT-75 POKS jos laittaa tollaset alle?
Siis tarkennuksena:
http://www.ebay.com/itm/1-x-215-50-15-8 ... 20ee2b3ced
Tai miten yleensä noiden katuslickisen kanssa pärjää? Onko pito
oikeesti paljon parempi tyyliin 215 renkaat vastaan tyyliin
300 leveitä kun käyttää tollasia.
Normaali renkailla ajelee jonkun 10tkm-15tkm nyky ajotyylillä
kun ei oo mitään pitoa. Miten tollaset slicksit? Varmaankin
tulee kalliimilla renkailla vähemmän vedätettyä.
Tossa lukee, että vesisateella vaaralliset.. tarkoittaako tää
siis normaali ajossakin vai siis jos kiihdyttelee kunnolla
vesisateella jossain urasella tiellä. Mitenkä ajometeli? Hiljaisempi
vai kovempi kuin normirenkailla?
Niin onhan perävälitykselläkin tietysti merkitystä keston kanssa.
Itsellä melko harva... Mietityttää vähän tuo MT-75 + Atlaksen perän kestävyyttä
noilla renkailla. Tollaset 215 leveet kuitenkin mahtuis alle.
Edit: Tuli mieleen, että kytkin saattaa alkaa ennen vaihdelaatikkoa luistamaan...
kun se on specsattu vaan 420nm kestolle.
Onko pito kuinka rajua? Sanookohan MT-75 POKS jos laittaa tollaset alle?
Siis tarkennuksena:
http://www.ebay.com/itm/1-x-215-50-15-8 ... 20ee2b3ced
Tai miten yleensä noiden katuslickisen kanssa pärjää? Onko pito
oikeesti paljon parempi tyyliin 215 renkaat vastaan tyyliin
300 leveitä kun käyttää tollasia.
Normaali renkailla ajelee jonkun 10tkm-15tkm nyky ajotyylillä
kun ei oo mitään pitoa. Miten tollaset slicksit? Varmaankin
tulee kalliimilla renkailla vähemmän vedätettyä.
Tossa lukee, että vesisateella vaaralliset.. tarkoittaako tää
siis normaali ajossakin vai siis jos kiihdyttelee kunnolla
vesisateella jossain urasella tiellä. Mitenkä ajometeli? Hiljaisempi
vai kovempi kuin normirenkailla?
Niin onhan perävälitykselläkin tietysti merkitystä keston kanssa.
Itsellä melko harva... Mietityttää vähän tuo MT-75 + Atlaksen perän kestävyyttä
noilla renkailla. Tollaset 215 leveet kuitenkin mahtuis alle.
Edit: Tuli mieleen, että kytkin saattaa alkaa ennen vaihdelaatikkoa luistamaan...
kun se on specsattu vaan 420nm kestolle.
Tuo aliarvostettu Cologne
-
- Viestit: 71
- Liittynyt: To Helmikuu 6. 11:38:54 2003
Re: Katuslicksit
Taisi olla jossain engelsmannien lehdessä juttua noista slickseistä joskus. Muistelisin, että ei kauaa kestä setti, olikohan 6000 km (tai mailia?). Renkaat olivat muistaakseni Yokohaman A-nolla jotain ja koko taisi olla 205 tai 215. Autona oli Lotus seiska tai joku sen kopioista. Kovasti kehuivat pitoa kuivalla radalla eli merkittävä parannus tavallisiin katurenkaisiin. Noissakin on nuo kuviot sellaiset, että lainkirjain täyttyy eli jännää on märällä. Omakohtaista kokemusta slickseistä ei ole -sileistä renkaista kylläkin. 

-
- Viestit: 426
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 16:00:36 2010
Re: Katuslicksit
Tämähän on ihan kiitettävä kilometrimatka eikös tuo Yokohaman A-nolla ole Soft. Toyo Prox on medium eli kesto pitäisi olla parempi.Capri 69 kirjoitti:Taisi olla jossain engelsmannien lehdessä juttua noista slickseistä joskus. Muistelisin, että ei kauaa kestä setti, olikohan 6000 km (tai mailia?). Renkaat olivat muistaakseni Yokohaman A-nolla jotain ja koko taisi olla 205 tai 215. Autona oli Lotus seiska tai joku sen kopioista. Kovasti kehuivat pitoa kuivalla radalla eli merkittävä parannus tavallisiin katurenkaisiin. Noissakin on nuo kuviot sellaiset, että lainkirjain täyttyy eli jännää on märällä. Omakohtaista kokemusta slickseistä ei ole -sileistä renkaista kylläkin.
Muutenkin jos kesässä tulee ajettua 1500km niin tuo 6000km on ihan kiitettävä. Siinä vaiheessa kun renkaat loppu niin on jo muutenkin
niin korput/kovettuneet, että pitää vaihtaa...
Tuo aliarvostettu Cologne
-
- Viestit: 1863
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 14:15:38 2008
- Paikkakunta: Turku
Re: Katuslicksit
toi linkki ei nyt aukee kun on tollain automaattisesti katkennut, mutta ilmeisesti R888:sta kysymys
Niistä ei ole kokemusta, mutta eikös toi Federalin 595RS-R oo saman luokan rengas?
Noi ainakin tuntuu kestävän, jotain 12tkm takana ja takarenkaista hävinnyt ehkä kaks milliä. Tosin radalle pääsin vain kerran...
Eturenkaat on valmiit, mutta se johtuu pyöränkulmista. Nelikossa ne tosin kuluis muutenkin nopeemmin, mutta joku 20tkm vaikuttais kestävän kevyesti.
Pitoahan noissa on älyttömästi, tosin sadesäällä saa vakiocossunkin sladiin. Yllättäen tämä ei kuitenkaan tapahdu, eikä ihan kevyellä kaasulla. Edelliset renkaat oli Toyo Proxes T1R:ät, ja niihin verrattuna ainakin kestää paremmin, pitää paremmin, ovat kauniimmat, halvemmat ja paremmat muutenkin
Niistä ei ole kokemusta, mutta eikös toi Federalin 595RS-R oo saman luokan rengas?
Noi ainakin tuntuu kestävän, jotain 12tkm takana ja takarenkaista hävinnyt ehkä kaks milliä. Tosin radalle pääsin vain kerran...
Eturenkaat on valmiit, mutta se johtuu pyöränkulmista. Nelikossa ne tosin kuluis muutenkin nopeemmin, mutta joku 20tkm vaikuttais kestävän kevyesti.
Pitoahan noissa on älyttömästi, tosin sadesäällä saa vakiocossunkin sladiin. Yllättäen tämä ei kuitenkaan tapahdu, eikä ihan kevyellä kaasulla. Edelliset renkaat oli Toyo Proxes T1R:ät, ja niihin verrattuna ainakin kestää paremmin, pitää paremmin, ovat kauniimmat, halvemmat ja paremmat muutenkin

Sierra Cosworth ´89
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
Mondeo ST220 '06
Fiesta ST ´19
-
- Viestit: 2460
- Liittynyt: Ma Joulukuu 20. 12:14:38 2004
- Paikkakunta: Tuusula, Hyrylä
Re: Katuslicksit
Mulla on ollu 3 srj noita yokohaman advan neova ad04:ta ja ne on kestäny se n.8000km ja vähän rata-ajoa. Pirun hyvät renkaat ja pitää jotenki sateellakin. Mukavaa niissä on että maksaa reilusti alle tonnin, tai siis mulle ainakin
. Jos on paljon kiinnostuneita, niin voisin jäsenille hoitaa pikku kimppa tilauksen, yyveetä vaan.

Escort Mk2 r.f
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5
Escort Mk2 -77
Escort Mk2 -76
...ja pari muuta Mk2:ta
Audi S5
-
- Viestit: 426
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 16:00:36 2010
Re: Katuslicksit
Hei osaatko yhtään verrata kuinka paljon pitävämmät sellaset renkaat? Rikonko vaihdelaatikon ja vetarit jos laitan tollaset alle? Mitenkäs tuollaiset renkaat menee vesisateessa? Onko kuinka älyttömästi huonommat? Puhtaat kiihdytys slicksit on kuitenkin sellaset, että niillä rikkoo kaikki mahdolliset osat autosta..xsx kirjoitti:Mulla on ollu 3 srj noita yokohaman advan neova ad04:ta ja ne on kestäny se n.8000km ja vähän rata-ajoa. Pirun hyvät renkaat ja pitää jotenki sateellakin. Mukavaa niissä on että maksaa reilusti alle tonnin, tai siis mulle ainakin. Jos on paljon kiinnostuneita, niin voisin jäsenille hoitaa pikku kimppa tilauksen, yyveetä vaan.
Tuo aliarvostettu Cologne
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1126
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 23:38:07 2002
- Paikkakunta: Äänekoski westside..
Re: Katuslicksit
Ei sen laatikon/ vetari hajoaminen ole renkaista kiinni. Käyttäjästä enempi.
Jos ajat rataa niin hommaa federal rs-r tai r888. Renkaan runko jäykempi ja pito ihan eri luokkaa kun leveämmässä siviilirenkaassa. Vesikelillä ovat tietysti hiukan normaali rengasta liukkaammat kun uria vähemmän.
Federal häviää r888:lle kuivalla pidon puolesta hiukan (~1,5-2sek/kierros nyrrellä) mutta on huomattavasti edullisempi.
Rengas onlinessa näyttäs olevan 205/50 15 85e /kpl
Kiihari sliksit ostetaan sit kun joutuu kuivalkelil kaasulla ettiin pitoa nelosvaihteella
Jos ajat rataa niin hommaa federal rs-r tai r888. Renkaan runko jäykempi ja pito ihan eri luokkaa kun leveämmässä siviilirenkaassa. Vesikelillä ovat tietysti hiukan normaali rengasta liukkaammat kun uria vähemmän.
Federal häviää r888:lle kuivalla pidon puolesta hiukan (~1,5-2sek/kierros nyrrellä) mutta on huomattavasti edullisempi.
Rengas onlinessa näyttäs olevan 205/50 15 85e /kpl
Kiihari sliksit ostetaan sit kun joutuu kuivalkelil kaasulla ettiin pitoa nelosvaihteella

-
- Viestit: 426
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 16:00:36 2010
Re: Katuslicksit
Tarkoittaako tää sitä sitte, että paikaltaan ei saa lähteä ollenkaan? Ongelmana, on tällä hetkellä ykköselläHenkku kirjoitti:Ei sen laatikon/ vetari hajoaminen ole renkaista kiinni. Käyttäjästä enempi.
Jos ajat rataa niin hommaa federal rs-r tai r888. Renkaan runko jäykempi ja pito ihan eri luokkaa kun leveämmässä siviilirenkaassa. Vesikelillä ovat tietysti hiukan normaali rengasta liukkaammat kun uria vähemmän.
Federal häviää r888:lle kuivalla pidon puolesta hiukan (~1,5-2sek/kierros nyrrellä) mutta on huomattavasti edullisempi.
Rengas onlinessa näyttäs olevan 205/50 15 85e /kpl
Kiihari sliksit ostetaan sit kun joutuu kuivalkelil kaasulla ettiin pitoa nelosvaihteella
ei ole minkään näköistä pitoa. Kakkosella löytyy hieman. Kolmosellakin luistelee karvan. Perävälitystä ei
pysty harventamaan enään. Jotenkin jäänyt sellainen mielikuva, että jos on pitoa 2 tai 3 hajoaa vetoakseleita
hajonnu ennen kuin teetin noin karpiolalla.
Tuo aliarvostettu Cologne
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1126
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 23:38:07 2002
- Paikkakunta: Äänekoski westside..
Re: Katuslicksit
Aika yleinen ongelma.
Mulla oli aijemmin jotkut 215 dunlopit ja niillä sai sutia neloselle asti. 205 Federlit kun laitoin niin ihan kuin 100hp olis kadonnut moottorista. Hädin tuskin kadulla sai enää 3:lla sutimaan. Kiihariradalla pitoo on jo niin ettei sudi kakkosellakaan. Tehoa ei nyt oo kuin 388hp ja 497nm
Henkoht paras 60ft. federaleilla on 2.1 sekkaa. Varmasti olis parempikin jos olis 4-linkkiä sun muuta.
Kaverikin kokeili monia kalliita eri renkaita omassaan ja päätyi sit noihin RS-R:iin kun niitä ehdotin.
Osta 2kpl rederaleja ja testaa miten ne sulla pitää.
Itelleni meinasin hommata kunnon pitorenkaan kesäks..
http://www.summitracing.com/int/parts/m ... /overview/
Mulla oli aijemmin jotkut 215 dunlopit ja niillä sai sutia neloselle asti. 205 Federlit kun laitoin niin ihan kuin 100hp olis kadonnut moottorista. Hädin tuskin kadulla sai enää 3:lla sutimaan. Kiihariradalla pitoo on jo niin ettei sudi kakkosellakaan. Tehoa ei nyt oo kuin 388hp ja 497nm
Henkoht paras 60ft. federaleilla on 2.1 sekkaa. Varmasti olis parempikin jos olis 4-linkkiä sun muuta.
Kaverikin kokeili monia kalliita eri renkaita omassaan ja päätyi sit noihin RS-R:iin kun niitä ehdotin.
Osta 2kpl rederaleja ja testaa miten ne sulla pitää.
Itelleni meinasin hommata kunnon pitorenkaan kesäks..
http://www.summitracing.com/int/parts/m ... /overview/
-
- Viestit: 426
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 16:00:36 2010
Re: Katuslicksit
Joo pitänee kokeilla noita Federal Rs-R, ei oo vaan oikein sopivaa kokoa... pitäis ollaHenkku kirjoitti:Aika yleinen ongelma.
Mulla oli aijemmin jotkut 215 dunlopit ja niillä sai sutia neloselle asti. 205 Federlit kun laitoin niin ihan kuin 100hp olis kadonnut moottorista. Hädin tuskin kadulla sai enää 3:lla sutimaan. Kiihariradalla pitoo on jo niin ettei sudi kakkosellakaan. Tehoa ei nyt oo kuin 388hp ja 497nm
Henkoht paras 60ft. federaleilla on 2.1 sekkaa. Varmasti olis parempikin jos olis 4-linkkiä sun muuta.
Kaverikin kokeili monia kalliita eri renkaita omassaan ja päätyi sit noihin RS-R:iin kun niitä ehdotin.
Osta 2kpl rederaleja ja testaa miten ne sulla pitää.
Itelleni meinasin hommata kunnon pitorenkaan kesäks..
http://www.summitracing.com/int/parts/m ... /overview/
205-50-15 tai 215-50-15 tai sitte 195-55-15. Nyt alla siis 205-50-15 ja mittari näyttää juuri oikein. GPS:llä
testattuna 100km/h mittarissa gps ilmoitti 102km/h.
Mulla oli penkissä hieman vähemmän tehoa ja hieman enemmän vääntöä 1.15bar ahdoilla. Nyt en tiedä mitä siellä
on mutta kait siellä on enemmän tehoa kuin sulla kun ahtomittari antaa tulokseksi 1.4-1.5 bar. Ykkösellä kun nousee kierrokset yli 3000 niin siitä
eteenpäin ei ole nyky renkailla mitään pitoa ja kierrokset karkaa tappiin sekunissa. Uuden vaihdelaatikon mukana ykkösvaihde muuttuu vielä tiheämmäksi
kuin ennen... Mitä tulee nelilinkkiin ei oo sellasia...
Tollaset rakenteet...
http://i52.tinypic.com/29wnwgz.jpg
http://i53.tinypic.com/8xvgcg.jpg
Tällänen olis tulossa perään mutta ei se ajamista paranna.
http://1drv.ms/1zVoWcP
http://1drv.ms/1zVoQlt
On tossa perässä Panhard tanko joka ei alunperin ole ollu tuolla.
Painoa siirretty taakse päin jonkun verran siirtämällä moottoria 3cm taakse
ja akku peräkonttiin.
Joka tapauksessa pitävämpiä renkaita vois kokeilla. Ahvenistolla oon ajannu 3 kierrosta ja tehoa oli liikaa sinne. Suoralla ei menny kukaan ohi
mutta mutkissa meni aina sivuluisussa niin siellä kaikki sitte tuli ohi... Toisaalta ei tää mikään kisa-auto olekkaan tollaset 900 kiloset kisa autot
menee heittämällä tälläsistä 1175kg painavista ohi.
Tuo aliarvostettu Cologne
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Re: Katuslicksit
Möhkö kirjoitti:Joo pitänee kokeilla noita Federal Rs-R, ei oo vaan oikein sopivaa kokoa... pitäis ollaHenkku kirjoitti:Aika yleinen ongelma.
Mulla oli aijemmin jotkut 215 dunlopit ja niillä sai sutia neloselle asti. 205 Federlit kun laitoin niin ihan kuin 100hp olis kadonnut moottorista. Hädin tuskin kadulla sai enää 3:lla sutimaan. Kiihariradalla pitoo on jo niin ettei sudi kakkosellakaan. Tehoa ei nyt oo kuin 388hp ja 497nm
Henkoht paras 60ft. federaleilla on 2.1 sekkaa. Varmasti olis parempikin jos olis 4-linkkiä sun muuta.
Kaverikin kokeili monia kalliita eri renkaita omassaan ja päätyi sit noihin RS-R:iin kun niitä ehdotin.
Osta 2kpl rederaleja ja testaa miten ne sulla pitää.
Itelleni meinasin hommata kunnon pitorenkaan kesäks..
http://www.summitracing.com/int/parts/m ... /overview/
205-50-15 tai 215-50-15 tai sitte 195-55-15. Nyt alla siis 205-50-15 ja mittari näyttää juuri oikein. GPS:llä
testattuna 100km/h mittarissa gps ilmoitti 102km/h.
Mulla oli penkissä hieman vähemmän tehoa ja hieman enemmän vääntöä 1.15bar ahdoilla. Nyt en tiedä mitä siellä
on mutta kait siellä on enemmän tehoa kuin sulla kun ahtomittari antaa tulokseksi 1.4-1.5 bar. Ykkösellä kun nousee kierrokset yli 3000 niin siitä
eteenpäin ei ole nyky renkailla mitään pitoa ja kierrokset karkaa tappiin sekunissa. Uuden vaihdelaatikon mukana ykkösvaihde muuttuu vielä tiheämmäksi
kuin ennen... Mitä tulee nelilinkkiin ei oo sellasia...
Tollaset rakenteet...
http://i52.tinypic.com/29wnwgz.jpg
http://i53.tinypic.com/8xvgcg.jpg
Tällänen olis tulossa perään mutta ei se ajamista paranna.
http://1drv.ms/1zVoWcP
http://1drv.ms/1zVoQlt
On tossa perässä Panhard tanko joka ei alunperin ole ollu tuolla.
Painoa siirretty taakse päin jonkun verran siirtämällä moottoria 3cm taakse
ja akku peräkonttiin.
Joka tapauksessa pitävämpiä renkaita vois kokeilla. Ahvenistolla oon ajannu 3 kierrosta ja tehoa oli liikaa sinne. Suoralla ei menny kukaan ohi
mutta mutkissa meni aina sivuluisussa niin siellä kaikki sitte tuli ohi... Toisaalta ei tää mikään kisa-auto olekkaan tollaset 900 kiloset kisa autot
menee heittämällä tälläsistä 1175kg painavista ohi.
Tossa olis oikeeta kokoo http://www.camskill.co.uk/m12b0s661p120 ... se%3A_72dB
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 83
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 13:07:15 2013
Re: Katuslicksit
Laitetaas tänne. Eli mikä kannattas ostaa renkaiden täyttöön kotia tai radalle? Olen kattonu motonetin 2 sylinterisiä jalkapumppuja tai 12v kompuraa. Kalleimmatkin vaan 30€. Tuommonen dunlopin keltainen jalkapumppu olis ainakin ihku. Tekeekö noilla sitten mitään käytännössä?
Enemmän ja vähemmän keskeneräsiä.
Kp starlet
sapphire cossu sierra
Kp starlet
sapphire cossu sierra
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Re: Katuslicksit
Typpipullo jos meinaa oikein race henkiseks
aika kauan saa urheilla jalkapumpulla sekä tommosella 12v kompuralla..

-
- Viestit: 83
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 13:07:15 2013
Re: Katuslicksit
No ostan kuitenkin jonkulaisen pumpun kun tarvetta on. Katsoo sitten tekeekö mitään. Olen miettinyt tuota 100% typpiä rata-ajoon mutta saako mistä ja taitaa tulla kalliiksi? Rengasliikkeistä vois saada tietoa lisää vaikka niillä jotkin uber hienot laitteet onkin. Taitaa riittää mulle toi 78% seos.
Enemmän ja vähemmän keskeneräsiä.
Kp starlet
sapphire cossu sierra
Kp starlet
sapphire cossu sierra
-
- Viestit: 1340
- Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
- Viesti:
Re: Katuslicksit
Me köyhät maastoautoharrastajat käytetään tälläsiä Kiinalaisia 12v kompuroita. Maksaa kai jotain 140-170 euroa (suomessa, Ebaysta varmaan halvemmalla), maasturin rengas (33x12.5x15) täyttyy minuutissa 0.6 -> 1.8 joten henkilöauton renkaan säätely tapahtunee 'silmän räpäyksessä'.
Ainakin omassa käytössä toi on kestäny jo monta vuotta joten pikkurenkailla varmaan ikuinen. Ne 20-30 eken pikkukompurat ovat kyllä aika lussuja vehkeitä henkilöauton renkaillakin.
Ainakin omassa käytössä toi on kestäny jo monta vuotta joten pikkurenkailla varmaan ikuinen. Ne 20-30 eken pikkukompurat ovat kyllä aika lussuja vehkeitä henkilöauton renkaillakin.
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/
-
- Viestit: 1696
- Liittynyt: La Tammikuu 14. 12:56:26 2006
Re: Katuslicksit
Kaverilla on LJ:ssä tuommoinen parin kympin kompura, ei sillä kyl 35 boggeria viiti alkaa täyttämään, lähinnä paineilmalukkoa varten se onkin. Mut kyllä se yllättävän nopeasti täyttää kontissa olevan 20 litran säiliön josta voi sitte suhauttaa renkaaseen kerralla. Että uskoisin sen kyllä henkilöauton renkaan täyttävän ihan säällisessä ajassa.Krisse kirjoitti:Me köyhät maastoautoharrastajat käytetään tälläsiä Kiinalaisia 12v kompuroita. Maksaa kai jotain 140-170 euroa (suomessa, Ebaysta varmaan halvemmalla), maasturin rengas (33x12.5x15) täyttyy minuutissa 0.6 -> 1.8 joten henkilöauton renkaan säätely tapahtunee 'silmän räpäyksessä'.
Ainakin omassa käytössä toi on kestäny jo monta vuotta joten pikkurenkailla varmaan ikuinen. Ne 20-30 eken pikkukompurat ovat kyllä aika lussuja vehkeitä henkilöauton renkaillakin.
-
- Viestit: 83
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 13:07:15 2013
Re: Katuslicksit
Tuossayksi mikä löyty nopealla selaamisella, ainakin motonetin vastaavia tehokkaampi, mutta hinta pomppaa monenkertaseksi. Ja varmaan kiinalainen että ei siitä laadusta tiedä.
Enemmän ja vähemmän keskeneräsiä.
Kp starlet
sapphire cossu sierra
Kp starlet
sapphire cossu sierra
-
- Viestit: 469
- Liittynyt: Su Helmikuu 23. 1:58:22 2014
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Re: Katuslicksit
On muuten tutun rengasliikkeen pitäjän mukaan Toyon R888 hinta pudonnut reippaasti tänä vuonna viime vuoden hinnoista... itse harkitsen niitä ensimmäisiksi katulaillisiksi slikseiksi, kun ei noissa Goodyearin ensiasennusrenkaissa pito riitä mihinkään ennen kuin on lämmitetty niin, että melkeen jarrulevytkin hehkuu...
Focus ST "Mandariini"
"Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young." -- Henry Ford
"Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young." -- Henry Ford
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: Katuslicksit
Liittyisikö rajusti alentuneeseen öljyn hintaan?