STsam kirjoitti:shaulii kirjoitti:
Ja tosiaan, lähipiirini ajaa kitkarenkailla. Koska ovat ymmärtäneet niiden edut.
1.Vähäisillä kilometreillä voi ajaa vaikka ympäri vuoden. Jos esim yhdet vanteet vain jne.
Voi ajaa, mutta jos vähänkin ajattelee turvallisuutta niin eihän tuossa ole mitään järkeä.
No nyt, sieltä löyty kenties jeesus itse?
Kannattaa välttää takseja ainakin sitten, niillä on enemmän kuin yleistä, ajella kitkoja loppuun kesällä.
Toisinaan myös nastarenkaita, nastat he ovat nyppineet renkaista pois. Hyviä ihmisiä kun ovat ja palvelu-ammatissa.
Ja takseissa muutenkin tuppaa olemaan täys-sileetä pyörää varsinkin tässä syksyn korvalla. Kun kitkutetaan vielä hetki ennen uusien talviGummien ostoa.
Hmm, nuo sanat TURVALLISUUS ja JÄRKI.
Kaikki nämä sota-ajoilta peräisin olevat ja miksei hieman uudemmatkin turbovoortit(varsinkin viritettynä) ovat itsessään hyvinkin turvallisia laitteita.
Näihinhän myös lähtökohtaisesti jokainen tälläkin foorumilla on hankkinut uusinta uutta olevat ja täysipintaiset premium-luokan fillarit alle.
Toiset vaihtelee pari kertaa kesässäkin, jos vettä ripottelee. Rikkaat useamminkin.
Ja mitä näihin nastattomiin kumipalloihin tulee niin, kitkarenkaathan ovat vaaralliset, ne kumoaa fysiikan-lait. Eivätkä sovellu missään nimessä muuhun kuin talvikäyttöön...toisille ei sillonkaan.
Vittuilenko? Noniinno, kyllä.
Tässä tämä topicci minun osaltani, oli mukava käydä rakentavaa keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä.
Katsotaan mihin asianomainen päätyy rengasvalinnoissaan. Ehkäpä kuulemma viiltävää analyysiä keväällä
