P8 laihalla kylmänä

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

mesoolame
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Marraskuu 11. 15:31:16 2011

P8 laihalla kylmänä

Viesti Kirjoittaja mesoolame » Ti Joulukuu 6. 14:43:59 2011

Noniin, alkaa jo ahistaa tää. Elikkä käynnistäessä toimii hetken aikaa kivasti alkurikastuksella, mutta sen jälkeen alkaa käymään laihalla, paukkuu putkeen jne. varsinkin pintakaasulla nousee AFR jonnekkin 16 paikkeille. lämpimänä tuo sitten toimii ihan jees, vähän tosin rikkaalla, 14-14,5AFR. vedoissa ~12AFR. tulpat IK31, vakio bensakalusto suuttimia myöten.

Olen tuota ecuakin nollaillu eli käynnistys -> 3 pinniä heti yhteen, 30sec, sammutus, käynnistys ja ne perussetit mutta ei vaan silti ota toimiakseen. Mitä tässä ny sitte tekis? Mistä alotetaan?

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Re: P8 laihalla kylmänä

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Joulukuu 6. 14:56:31 2011

mesoolame kirjoitti:Noniin, alkaa jo ahistaa tää. Elikkä käynnistäessä toimii hetken aikaa kivasti alkurikastuksella, mutta sen jälkeen alkaa käymään laihalla, paukkuu putkeen jne. varsinkin pintakaasulla nousee AFR jonnekkin 16 paikkeille. lämpimänä tuo sitten toimii ihan jees, vähän tosin rikkaalla, 14-14,5AFR. vedoissa ~12AFR. tulpat IK31, vakio bensakalusto suuttimia myöten.

Olen tuota ecuakin nollaillu eli käynnistys -> 3 pinniä heti yhteen, 30sec, sammutus, käynnistys ja ne perussetit mutta ei vaan silti ota toimiakseen. Mitä tässä ny sitte tekis? Mistä alotetaan?
Onko siellä joku lastu ?

Tuo tyhjäkäyntiseos lämpimänä on kyllä harvinaisen kohdallaan , kuulostais että vedenlämpötilan rikastuskartta ei ole kohdallaan , tuolle ei vaan hirveesti ole mitään tehtävissä , ellei saa puukotettua tuota boksia . Nuo vastusviritykset anturin johtoon toimis tuossa mutta sotkee alkurikastukset ja lämpimän seoksen
ex Jäsen #10

mesoolame
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Marraskuu 11. 15:31:16 2011

Re: P8 laihalla kylmänä

Viesti Kirjoittaja mesoolame » Ti Joulukuu 6. 15:16:57 2011

Jake kirjoitti:
mesoolame kirjoitti:Noniin, alkaa jo ahistaa tää. Elikkä käynnistäessä toimii hetken aikaa kivasti alkurikastuksella, mutta sen jälkeen alkaa käymään laihalla, paukkuu putkeen jne. varsinkin pintakaasulla nousee AFR jonnekkin 16 paikkeille. lämpimänä tuo sitten toimii ihan jees, vähän tosin rikkaalla, 14-14,5AFR. vedoissa ~12AFR. tulpat IK31, vakio bensakalusto suuttimia myöten.

Olen tuota ecuakin nollaillu eli käynnistys -> 3 pinniä heti yhteen, 30sec, sammutus, käynnistys ja ne perussetit mutta ei vaan silti ota toimiakseen. Mitä tässä ny sitte tekis? Mistä alotetaan?
Onko siellä joku lastu ?

Tuo tyhjäkäyntiseos lämpimänä on kyllä harvinaisen kohdallaan , kuulostais että vedenlämpötilan rikastuskartta ei ole kohdallaan , tuolle ei vaan hirveesti ole mitään tehtävissä , ellei saa puukotettua tuota boksia . Nuo vastusviritykset anturin johtoon toimis tuossa mutta sotkee alkurikastukset ja lämpimän seoksen
tuossa on kytkimellä viritetty niin että toisessa on originaali lastu ja toisessa on "joku" lastu, en ota selvää italiaanon käsialasta mutta se lastu vetää ainaki kauttaaltaan rikkaalla, kaippa se on vihreille tai harmailla. voisko toi vedenlämpöanturi sitte olla rikkipaska?

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Re: P8 laihalla kylmänä

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Joulukuu 6. 20:51:13 2011

mesoolame kirjoitti:
Jake kirjoitti:
mesoolame kirjoitti:Noniin, alkaa jo ahistaa tää. Elikkä käynnistäessä toimii hetken aikaa kivasti alkurikastuksella, mutta sen jälkeen alkaa käymään laihalla, paukkuu putkeen jne. varsinkin pintakaasulla nousee AFR jonnekkin 16 paikkeille. lämpimänä tuo sitten toimii ihan jees, vähän tosin rikkaalla, 14-14,5AFR. vedoissa ~12AFR. tulpat IK31, vakio bensakalusto suuttimia myöten.

Olen tuota ecuakin nollaillu eli käynnistys -> 3 pinniä heti yhteen, 30sec, sammutus, käynnistys ja ne perussetit mutta ei vaan silti ota toimiakseen. Mitä tässä ny sitte tekis? Mistä alotetaan?
Onko siellä joku lastu ?

Tuo tyhjäkäyntiseos lämpimänä on kyllä harvinaisen kohdallaan , kuulostais että vedenlämpötilan rikastuskartta ei ole kohdallaan , tuolle ei vaan hirveesti ole mitään tehtävissä , ellei saa puukotettua tuota boksia . Nuo vastusviritykset anturin johtoon toimis tuossa mutta sotkee alkurikastukset ja lämpimän seoksen
tuossa on kytkimellä viritetty niin että toisessa on originaali lastu ja toisessa on "joku" lastu, en ota selvää italiaanon käsialasta mutta se lastu vetää ainaki kauttaaltaan rikkaalla, kaippa se on vihreille tai harmailla. voisko toi vedenlämpöanturi sitte olla rikkipaska?
Jos vakiosuuttimilla vetää rikkaalle ja vaihdat isommat suuttimet niin takuulla tukehtuu bensaan samoilla aukioloilla . Vakiosuuttimilla pitäs mennä tosilaihalla jos se olis tarkotettu isommille suuttimille .
Voi se anturi toki olla rikki , se tosin yleensä oireilee lämpimänä jolloin syöttää sikana bensaa kun boksi luulee että kone on kylmä .
ex Jäsen #10

mesoolame
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Marraskuu 11. 15:31:16 2011

Re: P8 laihalla kylmänä

Viesti Kirjoittaja mesoolame » Ti Joulukuu 6. 22:54:44 2011

Jos vakiosuuttimilla vetää rikkaalle ja vaihdat isommat suuttimet niin takuulla tukehtuu bensaan samoilla aukioloilla . Vakiosuuttimilla pitäs mennä tosilaihalla jos se olis tarkotettu isommille suuttimille .
Voi se anturi toki olla rikki , se tosin yleensä oireilee lämpimänä jolloin syöttää sikana bensaa kun boksi luulee että kone on kylmä .
niin siis tosiaan.. vetää laihalle, mä sekotan noi aina.. sori :P ja tosiaan tekee sillee että tyhjäkäynnillä se on "ihan ok" ja kierrokset pysyy jne, sitte ku lähtee nostaa kierroksia ni menee laihemmalle ja laihemmalla aina mittarin tappiin asti (oisko 22AFR), pari vetoa koitin kunnolla mut ei uskaltanu tota 18AFR pitemmälle jurnuttaa ettei sula ^^ ookei, no kaippa mä alan sit pohtimaan tota ecua ku ei tää vanha omistaja o saanu aikaseks vastata puhelimeen, voikait tuon sitte myydä etiäppäi joskus :)

Vastaa Viestiin