Ja oletko katsonut onko sulla EDIS modi nykyohjeiden mukaiset joita vastaavat asetukset sulla on? Vanhat ohjeethan oli invertoivat.LasseK kirjoitti:Laitoin nuo sytytys asetukset tuon ohjeen mukaan mutta eise pommi lähde käyntii millään... Yrittää kovasti ja hörähtelee mutta ei jää käymään.JesseT kirjoitti:Jos anturin nappaa irti, niin anturin kartan mukaan (minkä siis easytherm tekee) mennään vikatilaan. Vikatila sitten antaa jonkun tavanomaisen arvon, jos anturin arvo onalueen ulkopuolella.
Mitä tulee trigger angleen, wheel decoderiin, lamppuun jne, niin eikä sulla ollutkaan EDIS käytössä? EDIS tavallaan on yhtä kuin wheel decoder, eikä megan siis tarvitse huolehti niistä mitään.
Tuon mukaan kytkennät ja asetukset:
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... m#Edissoft
Huomaa että ohjeet oli joskus erilaiset ja kytkentä oli käänteinen jonka mukaan myös Megatunen asetukset oli poikkeavat.
Imusarja lämpenee jo melkeen kuumaksi asti kun starttailee, mutta pakosarja pysyy aika viileänä. Vähän viittais että syttypuolella vielä jotai häikkää.
Sytkä ennakoiksi karttaan laitoin samat mitkä löysin tältä foorumilta... (muistaakseni jostain olafu:n autosta)
Bensakartat laitoin sillä megatunen ohjelmalla mikä laskee ne likimain. Kai se niillä käyntiin pitäs lähteä?
Osaisko joku vielä neuvoa vai luovutetaanko suosiolla ja laitetaan romut myyntiin?
Jos haluar vähentää mahdollisia virheen paikkkoja, niin irroita boksilta EDISille menevä SAW piuha kokonaan. Silloin ennakko on koo ajan vakio 10astetta, paitsi toki 20 sulla. Silllä voi ihan hyvin ajella ilman että isompia huomaa.
Säädettävässä moottorinohjauksessa on niin monta parametriä mitkä pitää olla kohdallaan yhtäaikaa, että kokeilemalla ei mistään kyllä tule mitään.
VR anturin napaisuus sulla on varmasti myös tarkistettu? Ja kierrosluku näkyy oikein ja vakaasti jos pyörittää startilla ilman bensaa?
Onko se imuilma-anturin näyttö juttu vielä auki?