Cossulla penkissä..

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

make76
CRSC jäsen 2014
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Lokakuu 22. 15:43:11 2003

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja make76 » La Lokakuu 9. 8:35:54 2010

Tuon näytille joku päivä. Kun pitäisi tulla tonkimaan sinne vintille.


Make

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja tumppe » La Lokakuu 9. 12:11:06 2010

make76 kirjoitti:ST-Motors 328hv/6540rpm ja 382nm/5100rpm.


Make
Mikä Cossu?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

make76
CRSC jäsen 2014
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Lokakuu 22. 15:43:11 2003

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja make76 » La Lokakuu 9. 20:03:07 2010

Sierra 4wd

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja simanski » Su Lokakuu 10. 18:54:47 2010

AMW. 491 hv/490nm/ 1.65 bar 2wd kossu. Suuttimet tapissa
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Jasu » Su Lokakuu 10. 19:07:19 2010

simanski kirjoitti:AMW. 491 hv/490nm/ 1.65 bar 2wd kossu. Suuttimet tapissa
Mitkä suuttimet? :)
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja simanski » Su Lokakuu 10. 19:14:08 2010

630cc
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Jasu » Su Lokakuu 10. 19:19:37 2010

Mitkä peruspaineet ja mikä pumppu? Noilla suuttimilla pääsee kyllä pitkälle peruspaineita nostamalla.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja simanski » Ma Lokakuu 11. 7:11:44 2010

P-paineet 3bar, pumppu bosch 044
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Ma Lokakuu 11. 10:36:59 2010

simanski kirjoitti:AMW. 491 hv/490nm/ 1.65 bar 2wd kossu. Suuttimet tapissa
Saanko kysyä, että millä AFR:llä vedot lopetettiin ja todettiin suuttimien loppuminen vai kokeiltiinko vetä vähän laihemmalle ilman tehon nousua?

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja simanski » Ma Lokakuu 11. 13:22:25 2010

AFR 13.5 pinnassa ja rpm: 7200 millä huipputeho tuli
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ma Lokakuu 11. 16:37:47 2010

simanski kirjoitti:AFR 13.5 pinnassa ja rpm: 7200 millä huipputeho tuli
Kenen/minkä valmistamat nuo 630cc siittimet on?

Jossain luulis jotain olevan poskellaan?

Mulla tuli Harisella aikanaan jotain 402hv/468nm@1.5bar, 503cc Siemens suuttimilla ja Harinen meinas että nuo pitäs riittää ainakin vielä 450hv asti, eikä kuulemma mitään suuttimien loppumis hätää ollu vielä tossa penkityksessä ainakaan.

En mä mitään näistä tiä, mut veikkaisin että huonot suuttimet täytyy olla tai sitten todelliset lukemat vaan ihan muuta kuin 630cc, fiksuimmat voi kertoo jotain tyhjentävämpää... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja simanski » Ma Lokakuu 11. 17:43:36 2010

Siemensin Decat, ja ihan matchattu setti toi on.. täytyy hankkia rahoja niin laittaa ens suveksi ev14 tilalle.
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ma Lokakuu 11. 17:59:34 2010

tumppe kirjoitti:
simanski kirjoitti:AFR 13.5 pinnassa ja rpm: 7200 millä huipputeho tuli
Kenen/minkä valmistamat nuo 630cc siittimet on?

Jossain luulis jotain olevan poskellaan?

Mulla tuli Harisella aikanaan jotain 402hv/468nm@1.5bar, 503cc Siemens suuttimilla ja Harinen meinas että nuo pitäs riittää ainakin vielä 450hv asti, eikä kuulemma mitään suuttimien loppumis hätää ollu vielä tossa penkityksessä ainakaan.

En mä mitään näistä tiä, mut veikkaisin että huonot suuttimet täytyy olla tai sitten todelliset lukemat vaan ihan muuta kuin 630cc, fiksuimmat voi kertoo jotain tyhjentävämpää... :roll:
Eiköhän tuo simanskin tulos ihan järjevältä kuulosta.

Harisen ja AMW:n penkit ilmeisesti näyttää jonkun verran eri tuloksia:
http://500whp.net/blog/?p=19

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja simanski » Ma Lokakuu 11. 18:19:30 2010

Joo samaa mieltä ite, noi suuttimethan on suunnilleen tuplat kossun vakioihin nähden joilla sen 250hv kintaalle saa.
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ma Lokakuu 11. 19:32:19 2010

Ittellä 630cc decat tapissa n. 460hv. Tuolloin AFR12-12.2 käyttöaste 100%.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Hena » Ma Lokakuu 11. 21:54:56 2010

Meinasin olla kommentoimatta mutta ihmettelijöitä on niin paljon että kait se pitää. Ite myös sitä mieltä että kyllä tuo Simanskin tulos ihan järkevältä kuulostaa. Yllättävän paljon jopa 630cc suuttimilla saatu tehoa mutta se selittykin tuolla melko laihalla seoksella. Harisen penkki tunnetusti näyttää sen 10% liikaa niin siihen on vähän huono verrata..
Toyota Supra TT

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ti Lokakuu 12. 8:16:50 2010

Yrkesman kirjoitti: Harisen ja AMW:n penkit ilmeisesti näyttää jonkun verran eri tuloksia:
http://500whp.net/blog/?p=19
Eniten tossa ihmetyttää, miks huipputehon ja -väännön kierrosluvut poikkeaa noinkin paljon. Eri teholukemat ymmärtää helposti, mutta että penkit mittaa vääntökäyrätki erilailla... :shock:
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ti Lokakuu 12. 8:18:22 2010

Olisko vaan siitä että vedot on alotettu eri kohdin, tai että penkit kuormittaa moottoria eritavalla.

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Aksu » Pe Heinäkuu 29. 21:49:18 2011

Laitetaas tännekin tuo oma tulos.
493hv/6775rmp
596Nm/5120rmp
-lohko 200,10 pitkää pinnapulttia,liekkirengas urilla
-kampura/veivit std cossu
-männät,wisecot
-ohc:n kp ö-pumppu,bmw suihkuilla
-kansi 4wd,kanavat omaa kopelointia,vakio imunokka,pakonokka cat cams 263°(0,1mm)/9.45mm
ahdin hx35 super 2,1bar
suuttimet 630cc decat 4,6bar peruspaineella (98%)
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja simanski » La Heinäkuu 30. 7:37:35 2011

Hieno tulos! eikä millään tavalla väärin, että noi paukut farkku kopassa :D

PS:Tääl ois uudet 903 decat jouten jos tarviit.
Focus RS-03
Sierra Cosworth -89
Volvo v70 t5
Audi s2 avant -94
Ransiitti 1.9td

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Aksu » La Heinäkuu 30. 11:36:42 2011

simanski kirjoitti:Hieno tulos! eikä millään tavalla väärin, että noi paukut farkku kopassa :D

PS:Tääl ois uudet 903 decat jouten jos tarviit.
Tonniset ev14 ja parempi painekotelo seuraavalle mittaukselle harkinnassa. Ei tuo 2wd:n välipalalla varmasti niitä parhaimpia (muokaamaton nielukin vielä). 65mm läppä ja sen jälkeinen pala tehty uusiksi.
Paljon pikku kivoja viellä sille olisi tehtävissä mutta sitten taas alkaa paikat loppumaan kesken toisesta päästä.
Esim. paras 35:sen penkitys mitä itse nähnyt on 533hv tällä hetkellä.

Pakonokkaa käännettiin kokeeksi aikaisemalle ja veto lopussa pitemmälle niin heikommaksi meni. Tiellä kokeilessa tunnusti että olisi ylös tullut lisää mutta ilmeisesti heikkeni alhaalta sen verran että tuntuma huijasi todellista tulosta.
Käänetty nokka / parempi tulos päällekäin(suora viiva aikaisemalle käännetty).
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Ma Elokuu 8. 12:35:22 2011

268,2kW/5700rpm :)
536,2nm/3400rpm. 8)

Cossu 4wd
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Ma Elokuu 8. 19:55:18 2011

Cosesc kirjoitti:268,2kW/5700rpm :)
536,2nm/3400rpm. 8)

Cossu 4wd
Hyvässä kohtaa alkaa olemaan vääntö. Kuinka tuo oikein tehdään? =)
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Elokuu 9. 8:05:20 2011

Evo X? Ja 45 mm kuristimella?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Ti Elokuu 9. 8:12:22 2011

jjs kirjoitti:Evo X? Ja 45 mm kuristimella?
Näillä eväillä+ muilla mausteilla 8)
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Ti Elokuu 9. 17:20:45 2011

Cosesc kirjoitti:
jjs kirjoitti:Evo X? Ja 45 mm kuristimella?
Näillä eväillä+ muilla mausteilla 8)
Sen verran jälkeen jäänyt ettei paljoa valaissut. :) Mutta tuollainen kyl vetää jo makeasti varmaan. :burn
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Ke Elokuu 10. 14:55:22 2011

Vetää kyllä rajusti, vääntö ja tehokäyrät on vaparityyppiset muutenkin, 6500rpm on vielä yli 400nm.. 8)
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Ke Elokuu 10. 15:32:43 2011

Cosesc kirjoitti:Vetää kyllä rajusti, vääntö ja tehokäyrät on vaparityyppiset muutenkin, 6500rpm on vielä yli 400nm.. 8)
Vaati varmasti jo koneen "palikoiltakin" jotain et saa kestämään muutaman kisan.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Cosesc » Pe Elokuu 12. 23:18:27 2011

puuhapete kirjoitti:
Cosesc kirjoitti:Vetää kyllä rajusti, vääntö ja tehokäyrät on vaparityyppiset muutenkin, 6500rpm on vielä yli 400nm.. 8)
Vaati varmasti jo koneen "palikoiltakin" jotain et saa kestämään muutaman kisan.
Mitsun EVO X turbo 45mm kuristimella, vakionokat jotka haettu kohilleen penkissä, kevyesti portattu 2wd kansi std venttiileillä, vakio 4wd imusarja+kaasuläppä, 630 siemens decat, cosworth std kansipahvi, 10 pitkää pinnapulttia 200-lohkossa, öjypumpun jousi GrA, Escort Cosworth loiskelevy, Wössner 91.0 männät, vakioveivit, vakio std kampura, 2wd pakosarjan alkuosa+ omavalmiste sovite mitsun turboon, hukkaportti suoraan ulos, 4" downpipe, 3" pakoputki yhdellä äänenvaimentimella, EGR-ALS 8) ,Hestec-moottorinohjaus, vakioa isompi välijäähdytin, ahtopaine 1.5-1.6bar.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja puuhapete » La Elokuu 13. 9:49:40 2011

Mikäs on puritussuhde noilla männillä? Olikos toi siis paukun ansiosta, että vääntö noin alhaalla? Ilmeisesti tuo mitsun ahdin hyvä tuollaiseen kokoonpanoon, ja ahtopaineetkin ovat kuitenkin maltilliset.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Cosesc » La Elokuu 13. 10:24:29 2011

puuhapete kirjoitti:Mikäs on puritussuhde noilla männillä? Olikos toi siis paukun ansiosta, että vääntö noin alhaalla? Ilmeisesti tuo mitsun ahdin hyvä tuollaiseen kokoonpanoon, ja ahtopaineetkin ovat kuitenkin maltilliset.
Puristussuhde 8,4. Paukku ei ollut käytössä penkissä, kombinaatio tuntuu toimivan hyvin yhteen.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja puuhapete » La Elokuu 13. 11:14:29 2011

Cosesc kirjoitti: Puristussuhde 8,4. Paukku ei ollut käytössä penkissä, kombinaatio tuntuu toimivan hyvin yhteen.
Tuohan kuulostaa hyvältä, hmmn haluaiskohan emäntä autoonsa enempi vääntöä.. :)
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Aksu » La Elokuu 13. 12:22:13 2011

puuhapete kirjoitti:
Cosesc kirjoitti: Puristussuhde 8,4. Paukku ei ollut käytössä penkissä, kombinaatio tuntuu toimivan hyvin yhteen.
Tuohan kuulostaa hyvältä, hmmn haluaiskohan emäntä autoonsa enempi vääntöä.. :)
Ja pete koeajolla uusia vetareita :green:
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja puuhapete » La Elokuu 13. 16:27:08 2011

Aksu kirjoitti:
Ja pete koeajolla uusia vetareita :green:
Joo, mut joku tuossa yhtälössä ei muutenkaan toiminut. Toinen ajaa "hulluna" sprinttiä: kestää ja mä kurvaan pari kurvia niin poks. :D Tänä kesänä on pysynyt kasassa kun jäykät moottorin kumityynyt, mutta en ole paljoa radallakaan ajellut toisaalta.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja AkiS » Ke Syyskuu 21. 21:58:27 2011

Tuli vihdoinkin käytyä rullilla ahdinmuutoksen jälkeen eli uudet lukemat on:
536hv/616nm/1.6-1.7bar (konetehoa)
Lisää infoa projektitopikissa.
Viimeksi muokannut AkiS, To Syyskuu 22. 23:38:26 2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

Rahtari
CRSC jäsen 2014
Viestit: 955
Liittynyt: Ke Huhtikuu 4. 21:21:46 2007

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Rahtari » To Syyskuu 22. 10:07:39 2011

AkiS kirjoitti:Tuli vihdoinkin käytyä rullilla ahdinmuutoksen jälkeen eli uudet lukemat on:
536hv/616nm/1.6-7bar (konetehoa)
Lisää infoa projektitopikissa.
Hyvin on voimaa! :D :burn
Sierra Cosworth 2wd
Teho on kuin raha. Sitä ei välttämättä tarvitse paljoa mutta on se helvetin kiva kun sitä on.

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » To Syyskuu 22. 15:03:52 2011

Rahtari kirjoitti:
AkiS kirjoitti:Tuli vihdoinkin käytyä rullilla ahdinmuutoksen jälkeen eli uudet lukemat on:
536hv/616nm/1.6-7bar (konetehoa)
Lisää infoa projektitopikissa.
Hyvin on voimaa! :D :burn
Tosin noilla 7 barin paineilla vois olettaa enemmänkin... :) , ei vaan hienot on lukemat.
#6
Escort -75

pontsei
Viestit: 270
Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja pontsei » Pe Marraskuu 4. 23:24:53 2011

1.4 bar 405hv/480nm kone vakio, imusarja, cuuleri, turbo vaihdettu...
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...

Ants1
Viestit: 875
Liittynyt: Ti Heinäkuu 21. 16:53:23 2009

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Ants1 » La Marraskuu 5. 5:08:56 2011

1bar 318hv/432nm 8)

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja THR » La Marraskuu 5. 9:16:22 2011

Ants1 kirjoitti:1bar 318hv/432nm 8)
1,5bar?

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Jasu » La Marraskuu 5. 9:42:59 2011

Ants1 kirjoitti:1bar 318hv/432nm 8)
Mikä ahdin?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja THR » La Marraskuu 5. 9:47:16 2011

Jasu kirjoitti:
Ants1 kirjoitti:1bar 318hv/432nm 8)
Mikä ahdin?
cossuescon 0,48 pakopesässä aika varmasti...minun ex cossu :)

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Jasu » La Marraskuu 5. 9:53:30 2011

THR kirjoitti:
Jasu kirjoitti:
Ants1 kirjoitti:1bar 318hv/432nm 8)
Mikä ahdin?
cossuescon 0,48 pakopesässä aika varmasti...minun ex cossu :)
Ok, ajattelin suurempaa ahdinta noilla ahdoilla. :D
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Ants1
Viestit: 875
Liittynyt: Ti Heinäkuu 21. 16:53:23 2009

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Ants1 » La Marraskuu 5. 10:22:01 2011

THR kirjoitti:
Jasu kirjoitti:
Ants1 kirjoitti:1bar 318hv/432nm 8)
Mikä ahdin?
cossuescon 0,48 pakopesässä aika varmasti...minun ex cossu :)
Jep, THR:n entinen kiikku kyseessä.. 8)

harry81
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Heinäkuu 1. 17:08:15 2003

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja harry81 » To Heinäkuu 5. 17:38:17 2012

Viitaten äsken tonne Oftopicin bongaus-threadiin laittamaani viestiin. 472hp/570nm.

jupe_e
Viestit: 361
Liittynyt: Su Tammikuu 4. 11:53:57 2009

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja jupe_e » Pe Heinäkuu 6. 12:17:19 2012

harry81 kirjoitti:Viitaten äsken tonne Oftopicin bongaus-threadiin laittamaani viestiin. 472hp/570nm.
Paljos oli painetta?
Escort MK1 16V turbo -72
Escort MK1 OHC -73

harry81
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Heinäkuu 1. 17:08:15 2003

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja harry81 » Pe Heinäkuu 6. 19:02:53 2012

jupe_e kirjoitti:
harry81 kirjoitti:Viitaten äsken tonne Oftopicin bongaus-threadiin laittamaani viestiin. 472hp/570nm.
Paljos oli painetta?
Tais olla n. 1,9baria ..

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Vesku » Pe Heinäkuu 6. 21:36:25 2012

Mikä oli lämpöjen nousun syy aikaisemmin?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

kari66
CRSC jäsen 2014
Viestit: 220
Liittynyt: Pe Syyskuu 2. 7:47:34 2005
Paikkakunta: kangasniemi
Viesti:

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja kari66 » Su Syyskuu 23. 22:27:01 2012

pikkupoika kirjoitti:esko mk2-76 cosworth 16v pikkasen kopeloituna 433hv ja 435nm 0.63 bar. garretin gt 42? mörkö,bosch ev14 2000 cc,ronin pakosarja+painekotelo,läppärungot,nokat +14mm nostolla,autronic sm4+cdi r500. 0.63 bar @ 4600rpm
Tämä kävi kesällä Ritolan Sakun säädettävänä pikkaisen päivitettynä 684kw 941nm 2.3bar renkaat sutien laturivikaisena jännitteet alhaalla.
Escort 2.0 -77
Escort RS Cosworth -93
Audi A4 2.5 TDI Quattro -01

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Re: Cossulla penkissä..

Viesti Kirjoittaja Vesku » Su Syyskuu 23. 22:30:45 2012

Tuossa on jo punetta! Ilmeisesti kiertä ylös saakka? Kilvissä?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

Vastaa Viestiin