
Ihan mielenkiinnosta täs suunnitellu jos sais aikaseks jossain välissä laitella tuommosen lisäks, ois varmasti hyödyllinen sijoitus..
Valvoja: CRSC Hallitus
hanta kirjoitti:Jos sähköisen mittarin laittaa, pääsee hieman helpommalla.
- Mittari kaupasta, samalla mukaan Y-haara orkkis öljynpaine anturin reikään
- Orkkis anturi pois, Y-haara tilalle, toiseen alkuperäinen anturi, toiseen mittarin anturi
- Mittari paikalleen ja johdot kiinni
- Kovaa ajoa
Noita Y-haaroja taitaa olla ihan Biltemassa tai Motonetissä. Anturi sijaitsee lohkon takana, Ö-suodattimen vieressä.-Ritsa- kirjoitti:hanta kirjoitti:Jos sähköisen mittarin laittaa, pääsee hieman helpommalla.
- Mittari kaupasta, samalla mukaan Y-haara orkkis öljynpaine anturin reikään
- Orkkis anturi pois, Y-haara tilalle, toiseen alkuperäinen anturi, toiseen mittarin anturi
- Mittari paikalleen ja johdot kiinni
- Kovaa ajoa
Sähköistä juuri ajatelinkinmistä kannattais kysellä tota y-haaraa yms? missäpäi kyseisessä vehkeessä mahtaa sijaita toi anturi
hanta kirjoitti:Noita Y-haaroja taitaa olla ihan Biltemassa tai Motonetissä. Anturi sijaitsee lohkon takana, Ö-suodattimen vieressä.-Ritsa- kirjoitti:hanta kirjoitti:Jos sähköisen mittarin laittaa, pääsee hieman helpommalla.
- Mittari kaupasta, samalla mukaan Y-haara orkkis öljynpaine anturin reikään
- Orkkis anturi pois, Y-haara tilalle, toiseen alkuperäinen anturi, toiseen mittarin anturi
- Mittari paikalleen ja johdot kiinni
- Kovaa ajoa
Sähköistä juuri ajatelinkinmistä kannattais kysellä tota y-haaraa yms? missäpäi kyseisessä vehkeessä mahtaa sijaita toi anturi
Varsin kätevää, saakos tota varoitusvalon kontaktin raja-arvoa jotenkin säätä, koska sytyttää valon? Vai miten se orkkis anturi resistanssiaan muuttaa?koskar kirjoitti:Laiska laittaa VDO:n anturin, jossa on mittarin anturin lisäksi toinen kontakti vielä sille orggis varoitusvalolle. Saa jättää nuo kaikki Y-haaraviritykset pois. Toki saattaa maksaa enemmän kuin tunign-mittari ja ei tuu mitään Street Tuning Respectii.
Ei valitettavasti kyllä pysty säätämään ainakaan näissä parissa anturissa mitä on omassa käytössä. Samalla lailla tuo toimii kuin orggis, että vetää maihin kun öljynpaine on liian alhainen (taitaa olla 0,3bar +/- 0,15bar).hanta kirjoitti:Varsin kätevää, saakos tota varoitusvalon kontaktin raja-arvoa jotenkin säätä, koska sytyttää valon? Vai miten se orkkis anturi resistanssiaan muuttaa?koskar kirjoitti:Laiska laittaa VDO:n anturin, jossa on mittarin anturin lisäksi toinen kontakti vielä sille orggis varoitusvalolle. Saa jättää nuo kaikki Y-haaraviritykset pois. Toki saattaa maksaa enemmän kuin tunign-mittari ja ei tuu mitään Street Tuning Respectii.
Nythän se Y-haaran toinen haara jäis vapaaksi vaikka öljyn lämpö anturille, vaan mahtaako tossa vaihtua öljy tarpeeksi että saa luotettavia lämpötiloja.
Osaisitko heittää yhtää mistä noi hilppeet kannattais hommailla? Ja joo kyllä tässä ny haetaan sitä luotettavuutta ennemmni ku mitää vitu teinituning räpellystä ja näyttävyyttäkoskar kirjoitti:Laiska laittaa VDO:n anturin, jossa on mittarin anturin lisäksi toinen kontakti vielä sille orggis varoitusvalolle. Saa jättää nuo kaikki Y-haaraviritykset pois. Toki saattaa maksaa enemmän kuin tunign-mittari ja ei tuu mitään Street Tuning Respectii.
Googlella varmaan löytynee kauppiaita täältä kotimaasta, mutta itse aloittaisin varmaan etsinnät tutusta ja turvallisesta eBaysta-Ritsa- kirjoitti:Osaisitko heittää yhtää mistä noi hilppeet kannattais hommailla? Ja joo kyllä tässä ny haetaan sitä luotettavuutta ennemmni ku mitää vitu teinituning räpellystä ja näyttävyyttäkoskar kirjoitti:Laiska laittaa VDO:n anturin, jossa on mittarin anturin lisäksi toinen kontakti vielä sille orggis varoitusvalolle. Saa jättää nuo kaikki Y-haaraviritykset pois. Toki saattaa maksaa enemmän kuin tunign-mittari ja ei tuu mitään Street Tuning Respectii.
Joo tollanen ryöstälaippa on varmasti se paras vaihtoehto lämpöanturille (ja miksei painekkin), vaihtuu ainakin aine ja varmasti kuumaa. Tohon orkkis ö-paine reikään jos lämpö anturin työntää niin tuskin kovin hyvin öljyn lämpö sinne välittyy, varsinkin jos on joku haara välissä.koskar kirjoitti:Googlella varmaan löytynee kauppiaita täältä kotimaasta, mutta itse aloittaisin varmaan etsinnät tutusta ja turvallisesta eBaysta-Ritsa- kirjoitti:Osaisitko heittää yhtää mistä noi hilppeet kannattais hommailla? Ja joo kyllä tässä ny haetaan sitä luotettavuutta ennemmni ku mitää vitu teinituning räpellystä ja näyttävyyttäkoskar kirjoitti:Laiska laittaa VDO:n anturin, jossa on mittarin anturin lisäksi toinen kontakti vielä sille orggis varoitusvalolle. Saa jättää nuo kaikki Y-haaraviritykset pois. Toki saattaa maksaa enemmän kuin tunign-mittari ja ei tuu mitään Street Tuning Respectii.
.
Tuo "ryöstölaippa" on kyllä ihan fiksu vaihtoehto, ainakin liikkuu varmasti tavara sitä tahtia, että voi sitä lämpötilaakin tutkia.
Juuu tuommonen sitten hankintaan, ja tosiaan öljynpainetta tarkotus tarkkailla varmaankin sit joku autogaugen mittari hankintaan viel antureineen päivineenhenu kirjoitti:Jos noita mittareita yms haluaa enemmän ni ite oon ollu tyytyväinen tähän http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=49-2200
Ei tuu "turhia" T haaroja jotka joidenkin pelottelujen mukaan saataa ajan kuluessa murtua jos siinä roikkuu painoo jne...
Tuohon laippaan käy suoraan ö paine anturi ja ö paine valon anturi, lisäks siihen vai tuikata vaikka ö lämmön.