St200 startti
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
St200 startti
mistä saa edullisesti? käykö normi v6 startti?
onko hankala vaihtaa? (tätä en kysy siksi ettäkö epäilisin saanko sen vaihdettua, vaan siksi että kuinka hankala se on, ajanko auton talliin vai vaihdanko katoksessa jne..)
onko hankala vaihtaa? (tätä en kysy siksi ettäkö epäilisin saanko sen vaihdettua, vaan siksi että kuinka hankala se on, ajanko auton talliin vai vaihdanko katoksessa jne..)
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Re: St200 startti
Ei se kovin hankala ole. En nyt ulkoa muista mitä roinaa pitää päältä purkaa pois. Imuputki ja ilman putsarin kotelo pois tieltä (Oliko sun autossa edes?).Timo kirjoitti:mistä saa edullisesti? käykö normi v6 startti?
onko hankala vaihtaa? (tätä en kysy siksi ettäkö epäilisin saanko sen vaihdettua, vaan siksi että kuinka hankala se on, ajanko auton talliin vai vaihdanko katoksessa jne..)
Ainahan se remppaaminen on tallissa mukavampaa

-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Re: St200 startti
no hommasin siihen vakiokotelon kun en pitänyt imupörinöistä, mut se on helppo poistaa... niin katos ku tallissa on tuo oma cosa, ja se joutuu "ulkoilemaan" jos ajan mondeon sisään, ja startti pois, se onkin paskana, seurauksena cosa jää ulos muutamaks päiväks.. nyyh..hoopee kirjoitti:Ei se kovin hankala ole. En nyt ulkoa muista mitä roinaa pitää päältä purkaa pois. Imuputki ja ilman putsarin kotelo pois tieltä (Oliko sun autossa edes?).Timo kirjoitti:mistä saa edullisesti? käykö normi v6 startti?
onko hankala vaihtaa? (tätä en kysy siksi ettäkö epäilisin saanko sen vaihdettua, vaan siksi että kuinka hankala se on, ajanko auton talliin vai vaihdanko katoksessa jne..)
Ainahan se remppaaminen on tallissa mukavampaa

asiaan, startti pyörii mutta ei aina lyö vauhtipyörälle, purku ja putsaus saattaisi pelastaa sen? vai käyköhän siihen joku motonet startti/vast? uuden hinta Frodilta on jo tiedustelussa..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Re: St200 startti
Eiköhän tuo ole sama startti kuin normi kutosessakin (manuaali lootalla).
Saattaahan tuo puhdistelukin auttaa. Ei muista miten solenoidin virtaliittimet olikaan.
Sulla on liian pieni talli kun ei kaikki kalusto mahdu kerralla sisälle
Täytyy tutkia se st:n kotelo kun ei ole enää niin v**un kylmä. <- pienikin talli ois kiva
Saattaahan tuo puhdistelukin auttaa. Ei muista miten solenoidin virtaliittimet olikaan.
Sulla on liian pieni talli kun ei kaikki kalusto mahdu kerralla sisälle

Täytyy tutkia se st:n kotelo kun ei ole enää niin v**un kylmä. <- pienikin talli ois kiva
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Re: St200 startti
Eikö se ole samassa paikassa kuin st220:ssa? Siihen kaveri ainakin vaihtoi/irroitti ihan parkkipaikalla. Jonkun verran piti purkaa tavaraa pois edestä mutta yllättävän helppo oli vaikka ensin vaikutti hankalalta.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Re: St200 startti
pitää tänään kurkistaa pellin alle...siipicossu kirjoitti:Eikö se ole samassa paikassa kuin st220:ssa? Siihen kaveri ainakin vaihtoi/irroitti ihan parkkipaikalla. Jonkun verran piti purkaa tavaraa pois edestä mutta yllättävän helppo oli vaikka ensin vaikutti hankalalta.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Re: St200 startti
eli akunkenkä irti, ilmanputsari pois putkineen, kaksi startin ruuvia auki helposti, koputtelua+crc:tä ja startti irtosi, aikaa meni 20min (ne kaksi muuta nastaa on ohjuritapit, ei katkenneet pultit kuten aluksi pelkäsin..).
toinen 20min meni että sai sen soviteltua suoraan yläkautta pois, vaati hienostunutta voimaa ja nippusiteiden katkomista ym pientä säätöä...
sitten startin kanssa talliin, jarru cleaneria reilusti sisään, samoin crc:tä, kaapeleilla virtaa välillä, paineilmaa, mönjän valuttelua ulos ja sama uusiks useamman kerran. liittimien putsaus.
startti+muut osat paikalleen noin 15min.
ja johan starttaa hienosti.
v6 koneisissa kaikissa sama startti, tarvikkeena noin 150e, alkup. noin 250e.
pidätän oikeuden olla väärässä.
case is closed (ainakin hetkeksi..)
toinen 20min meni että sai sen soviteltua suoraan yläkautta pois, vaati hienostunutta voimaa ja nippusiteiden katkomista ym pientä säätöä...
sitten startin kanssa talliin, jarru cleaneria reilusti sisään, samoin crc:tä, kaapeleilla virtaa välillä, paineilmaa, mönjän valuttelua ulos ja sama uusiks useamman kerran. liittimien putsaus.
startti+muut osat paikalleen noin 15min.
ja johan starttaa hienosti.
v6 koneisissa kaikissa sama startti, tarvikkeena noin 150e, alkup. noin 250e.
pidätän oikeuden olla väärässä.

case is closed (ainakin hetkeksi..)
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv