- Levyt sorvattu, heittoa 10 satasta maksimissaan. Paljonko "saisi" olla?
- Ajettu useammilla vanteilla joten vanteiden kierous ei ole kyseessä.
- Satuloiden "liukutapit" putsattu, ja muutoinkin ne pinnat missä palat liikkuu joten ei pitäis takerrella.
- Pyöränlaakerit kunnossa.
- Haritusta näkyi olevan silmällä mitaten todella reippaasti, äsken käänsin haritukset n. nollaan. Viturallaan olevat kulmat vois aiheuttaa vatkausta, mutta en usko että pelkästään niistä kulmista johtuisi, koska 80 vauhdista jarruttaessa todellakin meinaa ratti lähteä käsistä.
- Puslista ei löytynyt mistään väljää. Toisessa raidetangon sisänivelessä pieni välys, mutta ei niin iso että vatkausta aiheuttaisi.
- Molemmin puolin sisemmät palat oli selvästi kuluneemmat kuin ulommat palat. Eli vaikuttaa siltä kuin sisemmät männät toimisi heikommin, mutta kuitenkin kaikki männät liikkuu kevyesti. Voisko ilmaus vaikuttaa asiaan?
Alkaa olla ideat vähissä, joten vinkkejä otetaan mieluusti vastaan
