Esco RST kysymyksiä

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Etuveto » Pe Lokakuu 2. 5:56:23 2009

Nokan mukana tulee välykset, ilmeisesti profiilikin on eri koville joten nostajat nokan mukaan.

Tuskin niitä välyksiä tarvii olla joka metri vahtaamassa, ei noitten Newmanin nokkien pitäisi mitään tinaa olla.
#295

Rstf
Xr2i

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » La Lokakuu 3. 22:01:53 2009

fiffe kirjoitti:Nokan mukana tulee välykset, ilmeisesti profiilikin on eri koville joten nostajat nokan mukaan.

Tuskin niitä välyksiä tarvii olla joka metri vahtaamassa, ei noitten Newmanin nokkien pitäisi mitään tinaa olla.
Eiku tuolta enkku foorumilta luin:

Pari kertaa 500milesin sisällä pitää tarkistaa.

Mutta, sano jotku, että 500milesin välein siitä etiäppäin, muuten alkaa kulahtaa nopeasti?

Kiinnostais vaa hirveesti käyttöautoon ostaa nokkaa mitä säätää kuukauden välein.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Su Lokakuu 4. 15:54:50 2009

Kysellään tyhmänä lisää:

Mulla tosi kuumana (15min ruuhkassa) tyhjäkäynnillä 1-1.1bar ja 3000rpm n.2.8bar

Paljon ne öljynpaineet oikeen pitää olla?

Ja pystyykö pumpun jousen/pumpun vaihtamaan kun kone on paikallaan autossa?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

TEKKE
Viestit: 328
Liittynyt: To Lokakuu 26. 23:18:55 2006
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja TEKKE » Ti Lokakuu 6. 20:14:04 2009

puliukk0 kirjoitti:Kysellään tyhmänä lisää:

Mulla tosi kuumana (15min ruuhkassa) tyhjäkäynnillä 1-1.1bar ja 3000rpm n.2.8bar

Paljon ne öljynpaineet oikeen pitää olla?

Ja pystyykö pumpun jousen/pumpun vaihtamaan kun kone on paikallaan autossa?

ihan normaalit öljynpaineet minusta mutta minkä laisilla öljyillä oikein ajat kun olen omassa lelussa kokeillu 0w/40 öljyillä paineet oli silloin 1 bar tyhjä käynnillä ja 3 bar 5000rpm
10w/60 öljyillä 2.9 bar tyhjäkäynnillä ja 6 bar 5000rpm kaikki on mitattu kun kone on käyttö lämpötilassa noin 90 astetta

öljypumpun onnistuu vaihtaa paikoillaankin kun ottaa öljypohjan ja hihnapyörän pois haitolta
ja jousi löytyy moottori etu korvakon alta onnistuu vaihtaa aika helposti
Ford Escort xr3 R:F/SS
http://i182.photobucket.com/albums/x144 ... CT4930.jpg
Ford Escort 1.4 laser
ford transit 300l
ford fiesta vm:95 jm kalusto

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ti Lokakuu 6. 20:19:01 2009

TEKKE kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:Kysellään tyhmänä lisää:

Mulla tosi kuumana (15min ruuhkassa) tyhjäkäynnillä 1-1.1bar ja 3000rpm n.2.8bar

Paljon ne öljynpaineet oikeen pitää olla?

Ja pystyykö pumpun jousen/pumpun vaihtamaan kun kone on paikallaan autossa?

ihan normaalit öljynpaineet minusta mutta minkä laisilla öljyillä oikein ajat kun olen omassa lelussa kokeillu 0w/40 öljyillä paineet oli silloin 1 bar tyhjä käynnillä ja 3 bar 5000rpm
10w/60 öljyillä 2.9 bar tyhjäkäynnillä ja 6 bar 5000rpm kaikki on mitattu kun kone on käyttö lämpötilassa noin 90 astetta

öljypumpun onnistuu vaihtaa paikoillaankin kun ottaa öljypohjan ja hihnapyörän pois haitolta
ja jousi löytyy moottori etu korvakon alta onnistuu vaihtaa aika helposti
0w40 on noi kyseiset tällä hetkellä. (äkkiä piti jotku saada)
10w60 arvot on melkee samat, ehkä +0.2bar enemmän.

Mikä pumppu sulla on jos saat 6bar, kun vakio avaa 4barissa ohitusventtiilin?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Antti O » Ke Lokakuu 7. 10:15:30 2009

Eikö rs turboon suositella 5w40 öljyä viskositeetiltaan.
Miksi tunkea jotain muuta? Oma ainaskin toimii todella hyvin ko. öljyllä.
Diamondin täyssynteettisellä olen ajanut.

TEKKE
Viestit: 328
Liittynyt: To Lokakuu 26. 23:18:55 2006
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja TEKKE » Ke Lokakuu 7. 15:36:27 2009

orkkis pumppu ja jäykempi ohitus venttiilin jousi sekä mekaaniset nostajat
sekä paljon muuta mukavaa
Ford Escort xr3 R:F/SS
http://i182.photobucket.com/albums/x144 ... CT4930.jpg
Ford Escort 1.4 laser
ford transit 300l
ford fiesta vm:95 jm kalusto

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Lokakuu 8. 8:20:42 2009

TEKKE kirjoitti:orkkis pumppu ja jäykempi ohitus venttiilin jousi sekä mekaaniset nostajat
sekä paljon muuta mukavaa
Tiedätkö mistä noita jousia saa? Ittee vähä kiinnostais koittaa jousen vaihdolla, kun ei tarttis ku saada nousemaan kun n. 0.5bar...
Jousi on ilmeisesti jakopäästä katsottuna kello 10-11? Kuusiokolo kanta tai vastaavaa?

Kiitti O:)
Antti O kirjoitti:Eikö rs turboon suositella 5w40 öljyä viskositeetiltaan.
Miksi tunkea jotain muuta? Oma ainaskin toimii todella hyvin ko. öljyllä.
Diamondin täyssynteettisellä olen ajanut.
Ittellä ainaki toi tuntuu olevan himpun verran liian litkua, joko 50 tai 60 tuntuu toimivan paremmin?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Antti O » To Lokakuu 8. 8:29:53 2009

Miten perustelet että seon liian litkua?
Öljyä ei juurikaan kulu, tai kuluu hyvin nimellisesti. Toki omien testien mukaan 10w60 öljyllä saa aavistuksen isomman öljynpaineen koneeseen mutta se ei ole pelkkä totuus mitä se painemittari näyttää. Järestään omat remontoidut turbo cvh:t on pelannut todella hyvin 5w40 öljyillä.

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Lokakuu 8. 8:34:24 2009

Antti O kirjoitti:Miten perustelet että seon liian litkua?
Öljyä ei juurikaan kulu, tai kuluu hyvin nimellisesti. Toki omien testien mukaan 10w60 öljyllä saa aavistuksen isomman öljynpaineen koneeseen mutta se ei ole pelkkä totuus mitä se painemittari näyttää. Järestään omat remontoidut turbo cvh:t on pelannut todella hyvin 5w40 öljyillä.
Lämpimänä öljynpaineet alkaa tipahtelemaan, tuntuu tiputtavan pikkasen öljyäkin tolla 0w40...
Varsinkin kun oot pitkään ruuhkissa (+15min) niin ölkkipaineet alkaa laskemaan vähän, tätä ei tapahtunu 10w60 öljyillä.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Lokakuu 8. 9:01:30 2009

Tyypillisesti turbo CVH ei kaipaa enempää öljyn maksimipainetta, vaan enemmän tuottoa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Lokakuu 8. 9:12:23 2009

JesseT kirjoitti:Tyypillisesti turbo CVH ei kaipaa enempää öljyn maksimipainetta, vaan enemmän tuottoa.
Elikkä viripumppua kehiin?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Antti O » To Lokakuu 8. 11:36:31 2009

puliukk0 kirjoitti:
Antti O kirjoitti:Miten perustelet että seon liian litkua?
Öljyä ei juurikaan kulu, tai kuluu hyvin nimellisesti. Toki omien testien mukaan 10w60 öljyllä saa aavistuksen isomman öljynpaineen koneeseen mutta se ei ole pelkkä totuus mitä se painemittari näyttää. Järestään omat remontoidut turbo cvh:t on pelannut todella hyvin 5w40 öljyillä.
Lämpimänä öljynpaineet alkaa tipahtelemaan, tuntuu tiputtavan pikkasen öljyäkin tolla 0w40...
Varsinkin kun oot pitkään ruuhkissa (+15min) niin ölkkipaineet alkaa laskemaan vähän, tätä ei tapahtunu 10w60 öljyillä.
Oletko katsonut vaikkapa Castrol lubricant advicesta mitä öljyä castrol tuohon moottoriin suosittelee?
Tuskin on ykkösvaihtoehtona mikään 0w öljy.

0w nyt on niin löröä jo etten kyllä todellakaan tunkisi 80 luvun koneeseen.



Moottori CVH Voiteluaineen tilavuus 3,75 litraa
Suodattimen kapasiteetti 0,25 litraa
Käyttöolosuhteet: Normaali
Tarkasta/Vaihto:
Vaihto 10000 km / 6 kuukautta
Magnatec 5W-40 C3
Magnatec 10W-40 A3/B3
EDGE Sport 10W-60

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Lokakuu 8. 15:08:10 2009

puliukk0 kirjoitti:
JesseT kirjoitti:Tyypillisesti turbo CVH ei kaipaa enempää öljyn maksimipainetta, vaan enemmän tuottoa.
Elikkä viripumppua kehiin?
Onnea etsintään
Escort mk3 + 2x Focus mk1

TEKKE
Viestit: 328
Liittynyt: To Lokakuu 26. 23:18:55 2006
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja TEKKE » To Lokakuu 8. 15:48:12 2009

puliukk0 kirjoitti:
TEKKE kirjoitti:orkkis pumppu ja jäykempi ohitus venttiilin jousi sekä mekaaniset nostajat
sekä paljon muuta mukavaa
Tiedätkö mistä noita jousia saa? Ittee vähä kiinnostais koittaa jousen vaihdolla, kun ei tarttis ku saada nousemaan kun n. 0.5bar...
Jousi on ilmeisesti jakopäästä katsottuna kello 10-11? Kuusiokolo kanta tai vastaavaa?

jousi jäi ylinmääräiseksi tarvike korkea paine pumpusta joka tuhosi totaalisesti yhden moottorin en ole kysellyt sen kummemin saisko niitä irrallaan rally racesta saa ainakin korkeapaine öljy pumppuja cvh moottoreihin
korkeapaine on ainoa viri pumppu mikä cvh mottiin saa jossa ei ole muuta eroa tavalliseen pumppuun kuin se rajotin jousi on jäykempi ja pidempi
Ford Escort xr3 R:F/SS
http://i182.photobucket.com/albums/x144 ... CT4930.jpg
Ford Escort 1.4 laser
ford transit 300l
ford fiesta vm:95 jm kalusto

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Lokakuu 8. 16:12:24 2009

Antti O kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:
Antti O kirjoitti:Miten perustelet että seon liian litkua?
Öljyä ei juurikaan kulu, tai kuluu hyvin nimellisesti. Toki omien testien mukaan 10w60 öljyllä saa aavistuksen isomman öljynpaineen koneeseen mutta se ei ole pelkkä totuus mitä se painemittari näyttää. Järestään omat remontoidut turbo cvh:t on pelannut todella hyvin 5w40 öljyillä.
Lämpimänä öljynpaineet alkaa tipahtelemaan, tuntuu tiputtavan pikkasen öljyäkin tolla 0w40...
Varsinkin kun oot pitkään ruuhkissa (+15min) niin ölkkipaineet alkaa laskemaan vähän, tätä ei tapahtunu 10w60 öljyillä.
Oletko katsonut vaikkapa Castrol lubricant advicesta mitä öljyä castrol tuohon moottoriin suosittelee?
Tuskin on ykkösvaihtoehtona mikään 0w öljy.

0w nyt on niin löröä jo etten kyllä todellakaan tunkisi 80 luvun koneeseen.



Moottori CVH Voiteluaineen tilavuus 3,75 litraa
Suodattimen kapasiteetti 0,25 litraa
Käyttöolosuhteet: Normaali
Tarkasta/Vaihto:
Vaihto 10000 km / 6 kuukautta
Magnatec 5W-40 C3
Magnatec 10W-40 A3/B3
EDGE Sport 10W-60
Eipä ole suurta eroa 0w-40 ja 5w-40. 0w sopii vaan vielä kylmempään...
Samapa tuo, sitä saa duunin hanasta.

Lähinnä kannattaa katsoa niitä ACEA luokituksia, A1 on niitä hiton ohuita öljyjä millä säästetään bensaa. (esim. Zetec öljy) A2 ja A3 on taas "normaalin paksusta". :cha :cha

No, mutta ens viikolla pitäis käydä hakee tota 10w-60.

Pitää soitella rallyraceen ku saa äänen takas, pirun flunssa... :lol:
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » La Lokakuu 10. 21:12:14 2009

Tuli tässä mieleen: pystynkö hommaamaan toisen Escon vauhtipyörän, vai meneekö tasapainotukset vatuiks?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

TEKKE
Viestit: 328
Liittynyt: To Lokakuu 26. 23:18:55 2006
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja TEKKE » Su Lokakuu 11. 9:12:24 2009

puliukk0 kirjoitti:Tuli tässä mieleen: pystynkö hommaamaan toisen Escon vauhtipyörän, vai meneekö tasapainotukset vatuiks?


ei minusta mene . mutta voithan käyttää pelkän vautipyörän tasa painotuksessa jossakin
Ford Escort xr3 R:F/SS
http://i182.photobucket.com/albums/x144 ... CT4930.jpg
Ford Escort 1.4 laser
ford transit 300l
ford fiesta vm:95 jm kalusto

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Su Lokakuu 11. 11:55:51 2009

TEKKE kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:Tuli tässä mieleen: pystynkö hommaamaan toisen Escon vauhtipyörän, vai meneekö tasapainotukset vatuiks?


ei minusta mene . mutta voithan käyttää pelkän vautipyörän tasa painotuksessa jossakin
Tuskin ne tehtaalla on vauhtipyörää ja kampuraa samaan aikaan painottanu..? Tuntuis kalliille...

En tiedä oonko tyhmä, mut ajattelin vaan jos ne ois samaan aikaan painotettu, ja pistän toisen vauhtipyörän... Niin sittenhän kampuran painotus heittäis?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

TEKKE
Viestit: 328
Liittynyt: To Lokakuu 26. 23:18:55 2006
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja TEKKE » Su Lokakuu 11. 13:03:58 2009

puliukk0 kirjoitti:
TEKKE kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:Tuli tässä mieleen: pystynkö hommaamaan toisen Escon vauhtipyörän, vai meneekö tasapainotukset vatuiks?


ei minusta mene . mutta voithan käyttää pelkän vautipyörän tasa painotuksessa jossakin
Tuskin ne tehtaalla on vauhtipyörää ja kampuraa samaan aikaan painottanu..? Tuntuis kalliille...

En tiedä oonko tyhmä, mut ajattelin vaan jos ne ois samaan aikaan painotettu, ja pistän toisen vauhtipyörän... Niin sittenhän kampuran painotus heittäis?


kyllähäse varmasti heittäs kampuran tasa painotus jos laittas tasapainottamattoman vauhtipyörä
Ford Escort xr3 R:F/SS
http://i182.photobucket.com/albums/x144 ... CT4930.jpg
Ford Escort 1.4 laser
ford transit 300l
ford fiesta vm:95 jm kalusto

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Lokakuu 11. 21:23:57 2009

Vaihda vaan. Ei mitään ongelmaa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Su Lokakuu 11. 22:13:37 2009

JesseT kirjoitti:Vaihda vaan. Ei mitään ongelmaa.
Jees, kiitoksia!

Pitää nyt kattoo koska repis kytkimen irti ja samal vaihtais laatikon... Sit näkee vauhtipyöränkin missä kunnossa lienee. O:)
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » To Lokakuu 29. 20:16:24 2009

Alumiinisyylärin jälkeen noi lämmöt ei oo enään noussu ajossa kun normaalin alarajaan. Lämmintä tuntuu puskevan kuitenkin ihan normaaliin tapaan?
Kannattaisko vaihtaa talvitermari?

Vai näyttääkö toi mittari omiansa vaan?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Sine » To Lokakuu 29. 23:43:21 2009

Lähteekö flekti kuitenkin pyörimään hieman yli puolen välin mentäessä? Jos näin on, niin muistini mukaan kaikki on ok.

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Pe Lokakuu 30. 15:53:23 2009

Sine kirjoitti:Lähteekö flekti kuitenkin pyörimään hieman yli puolen välin mentäessä? Jos näin on, niin muistini mukaan kaikki on ok.
Lähtee lähtee. On vaan tuolla ajellessa siinä normaalin ja valkosen palluran välissä... Eli lähes minimissä. Parkkiksella kun vaikka tyhjää käy 5min niin sitten kyllä nousee ja flekti hyrrää.
Tosta saa jotain osviittaa mittaristosta.

Mietin vaan käykö se liian kylmänä, että pitäiskö asialle tehdä jotain :?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja JesseT » Pe Lokakuu 30. 16:48:14 2009

puliukk0 kirjoitti:
Sine kirjoitti:Lähteekö flekti kuitenkin pyörimään hieman yli puolen välin mentäessä? Jos näin on, niin muistini mukaan kaikki on ok.
Lähtee lähtee. On vaan tuolla ajellessa siinä normaalin ja valkosen palluran välissä... Eli lähes minimissä. Parkkiksella kun vaikka tyhjää käy 5min niin sitten kyllä nousee ja flekti hyrrää.
Tosta saa jotain osviittaa mittaristosta.

Mietin vaan käykö se liian kylmänä, että pitäiskö asialle tehdä jotain :?
Kyllä se kone hyvin voi jos vaan kabiinissa tarkenee kovemmillakin motarimatkavauhdeilla.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esco RST kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Pe Lokakuu 30. 17:02:28 2009

JesseT kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:
Sine kirjoitti:Lähteekö flekti kuitenkin pyörimään hieman yli puolen välin mentäessä? Jos näin on, niin muistini mukaan kaikki on ok.
Lähtee lähtee. On vaan tuolla ajellessa siinä normaalin ja valkosen palluran välissä... Eli lähes minimissä. Parkkiksella kun vaikka tyhjää käy 5min niin sitten kyllä nousee ja flekti hyrrää.
Tosta saa jotain osviittaa mittaristosta.

Mietin vaan käykö se liian kylmänä, että pitäiskö asialle tehdä jotain :?
Kyllä se kone hyvin voi jos vaan kabiinissa tarkenee kovemmillakin motarimatkavauhdeilla.
Jees, pitää vielä päästä kokeilee tonne +120kmh.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

Vastaa Viestiin