Onko tuntumaa, riittävätkö mulkkaricossun katit (jossa ilmeisesti on vain yksi pari) Boan jatkeeksi - asettuvatko päästöt tarpeeksi jos rapsii irti kaikki neljä alkuperäistä ja hitsaa kiinni em. kaksi mulkkarin kattia?
Toisaalta, millä periaatteella esim. varaosatiskin universaalikateista osaa valita tarpeeksi tehokkaan - jos luettelossa kerrotaan katin riittävän moottorintilavuudeltaan 4-litraiselle autolle ja jos ulkomitoiltaan se vielä käy, olisiko käypäinen??
Millaisia ovat ns. kilpakatit ja virityskäyttöön tarkoitetut - ilmeisesti virtausvastus on optimaalinen ainakin, mutta olisiko niille käyttöä tässä tapauksessa?
Yksi fordisti kysyy enemmän kuin tuhat muuta ehtii vastata
Jussi
* # 71 *
Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09
Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04