Kiitos etukäteen!
-Timo
EDIT: Lisätty laatikon tunnistetietoja.

Valvoja: CRSC Hallitus
Jep.puuhapete kirjoitti:Aikalailla katkoksen tasallehan se tulee.
mulla tuli vakio lootasta kytkinakseli hieman yli kyutkinkopasta ja tremecissä ei juurikaan. tarkkoja mittoja ei ole, mutta huomasin asian kun laatikot oli pystyssä vierekkäin, t5 keikkui akselin takia mut tremec ei.sierra4x4tbo kirjoitti:Jep.puuhapete kirjoitti:Aikalailla katkoksen tasallehan se tulee.
Kuulemma tulee hiukan yli.
Tremec:iä eilen sovittelin T5:sen kytkinkoppaan ja näyttäis, että kytkinakseli tulee ~5mm yli. Muutenkin näyttäis aika piece of cake projektilta yhdistää nuo..
Jep.Timo kirjoitti:mulla tuli vakio lootasta kytkinakseli hieman yli kyutkinkopasta ja tremecissä ei juurikaan. tarkkoja mittoja ei ole, mutta huomasin asian kun laatikot oli pystyssä vierekkäin, t5 keikkui akselin takia mut tremec ei.sierra4x4tbo kirjoitti:Jep.puuhapete kirjoitti:Aikalailla katkoksen tasallehan se tulee.
Kuulemma tulee hiukan yli.
Tremec:iä eilen sovittelin T5:sen kytkinkoppaan ja näyttäis, että kytkinakseli tulee ~5mm yli. Muutenkin näyttäis aika piece of cake projektilta yhdistää nuo..
tremecin kytkinakselin putkea pitää pikkasen lyhentää, ottaa muuten kiinni paineasetelmaan. kampiakselin neulalaakeri pitää poistaa ja laittaa esim kupari holkki tilalle, tai sitten sorvata tremecin kytkinakselin pää ohuemmaksi, muuten ei sovi.
Samaa luokkaa tulee mullekkin työsylinterin liikkeeksi.Timo kirjoitti:harmi kun kaikkea ei tule kirjattua ylös, mutta sen sai aika helposti katsottua paljonko piti lyhentää, se oli suuruusluokka pari senttiä, mut kytkin+paineasetelma kiinni ja kytkinkoppa lohkoon paikalleen (ilman laatikkoa) niin siitä sai mitattua mihin kohtaan tulee asetelman reuna. sit muutama milli pelivaraa ja poikki. huomioi ettei painelaakeri tipahda putkelta pois kun kytkintä painaa, mulla kytkimen liike on 5.5mm eli ei huolta, vakiokytkimella taitaa olla jotain 30mm+...
paras varmaan olis sorvata kammen reikää isommaks ja uusi laakeri. itse laitoin holkin.
Eikös se mustangin laakeri käy tremecin akseliin?sierra4x4tbo kirjoitti:Samaa luokkaa tulee mullekkin työsylinterin liikkeeksi.Timo kirjoitti:harmi kun kaikkea ei tule kirjattua ylös, mutta sen sai aika helposti katsottua paljonko piti lyhentää, se oli suuruusluokka pari senttiä, mut kytkin+paineasetelma kiinni ja kytkinkoppa lohkoon paikalleen (ilman laatikkoa) niin siitä sai mitattua mihin kohtaan tulee asetelman reuna. sit muutama milli pelivaraa ja poikki. huomioi ettei painelaakeri tipahda putkelta pois kun kytkintä painaa, mulla kytkimen liike on 5.5mm eli ei huolta, vakiokytkimella taitaa olla jotain 30mm+...
paras varmaan olis sorvata kammen reikää isommaks ja uusi laakeri. itse laitoin holkin.
Pitää käydä paikallisessa tarvikeliikkeessä ettimässä sopiva silmälaakeri tonne ja kuskata kampura koneistettavaksi.
Kiitos taas vinkeistä!
Voispa vaikka käydäkkin..puuhapete kirjoitti:Eikös se mustangin laakeri käy tremecin akseliin?sierra4x4tbo kirjoitti:Samaa luokkaa tulee mullekkin työsylinterin liikkeeksi.Timo kirjoitti:harmi kun kaikkea ei tule kirjattua ylös, mutta sen sai aika helposti katsottua paljonko piti lyhentää, se oli suuruusluokka pari senttiä, mut kytkin+paineasetelma kiinni ja kytkinkoppa lohkoon paikalleen (ilman laatikkoa) niin siitä sai mitattua mihin kohtaan tulee asetelman reuna. sit muutama milli pelivaraa ja poikki. huomioi ettei painelaakeri tipahda putkelta pois kun kytkintä painaa, mulla kytkimen liike on 5.5mm eli ei huolta, vakiokytkimella taitaa olla jotain 30mm+...
paras varmaan olis sorvata kammen reikää isommaks ja uusi laakeri. itse laitoin holkin.
Pitää käydä paikallisessa tarvikeliikkeessä ettimässä sopiva silmälaakeri tonne ja kuskata kampura koneistettavaksi.
Kiitos taas vinkeistä!
Mikko katsoppa mille alueelle kirjoitat..MouTine kirjoitti:Koko threadissa ei missään kohdin mainita, että minkä auton T5:sta on kyse.
Hienoa, kiitos! Ryypätään joskus voodoo-hengessä.sierra4x4tbo kirjoitti:Mikko katsoppa mille alueelle kirjoitat..MouTine kirjoitti:Koko threadissa ei missään kohdin mainita, että minkä auton T5:sta on kyse.![]()
"Sierra/Escort/Scorpio Cosworth sekä RS500", tuosta voinee ainakin olettaa jotain.No voin korjata tuonne ekaan viestiin, niin ei jää vaivaamaan.
Kiitos!Seppo kirjoitti:Juuri mitattu T5:sta. Tulee 1.3mm yli kytkinkopan tasosta.