no niin jarrutettu oma bda ja tulos 180hv ja 186nm
kone tehdään talvella uusiksi ja toivotaan lisää voimaa..
nykyinen kokoonpano
männät bdt 12:1
bd3 l1
45 weber
oisko vinkkejä nokavaitoehdoiksi aatelin l1 kokeilla imupuolelle?
bda 1.8
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Re: bda 1.8
Aika niukasti tuli. Ei kai sulla ollu bd3 imuna? se kun on lähinnä katunokka ja käytetään yleensä pakona kun antaa laajempaa aluetta.bpasi kirjoitti:no niin jarrutettu oma bda ja tulos 180hv ja 186nm
kone tehdään talvella uusiksi ja toivotaan lisää voimaa..
nykyinen kokoonpano
männät bdt 12:1
bd3 l1
45 weber
oisko vinkkejä nokavaitoehdoiksi aatelin l1 kokeilla imupuolelle?
Noista wanhoista nokkaprofiileista taitaa L1 F1 BD4 olla yleisimmät jotka antanee kohtuullisia litratehoja (luokkaa 110-130hv/l)
-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
F1 on tiukin wanhoista rallinokista ja antaa ilmeisesti hyvin tehoa ja kierroksia jos pakona L1 tai BD4.bpasi kirjoitti:ainakin papereissa lukee bd 3 no se ehkä selittää niukahkon tehon? vääntö käyrä on kyllä tasainen pistän esille ku kerkeen..
nuo f1 ainakin antaa voimaa mutta tietääkö shr miten katu ajossa toimii?? vai pitääkö luottaa L1 nokkiin??? vai johonkin uus tuotanto ?
L1 on perusrallinokka, ei kovin tiukka, millistä milliin reilun 250 astetta. F1 on enemmän samalla nostolla.
Me ei tehdä BD3 mitään, liian kesy joka käyttöön.
Kokemuksia on vain L1 ja DA10 nokista. Erittäin siistit käyrät 3-9 tonniin ja yli 230 DIN hv.
Huipputehoa en ole hakenu vaan siistiä vetoaluetta.
Tehoista senverran että paras alle 2.0 putkilohko on ollu noin 240hv ja nicasil-kone (ainoa?) lähes 260 DIN hv. Ja peetu tykkää isoista kaasareista...
Kunnon race nokkaa ym speksiä kiinni, se nahkan kananlihalle laittava ääni alkaa vasta 9 tonnista

Ainoo miinus on että vähä kalliita osia kun ne kierrokset rikkoo eikä teho.