Haltech....
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Omassa menee ajossa jopa 17-18AFR eikä nyi . Kalibroitu juuri .glue kirjoitti:Tähän löyhästi riippuen.
Voiko koneen sulattaa matka-ajossa tasakaasulla? Ei ole haltec, vaan megasquirt. Seokset ~15 ja aivan nypytyksen rajamailla. Moottoritiellä ~130km/h pidempi matka, ja pakolämmöt 750-800. Tuntuu kovin korkeilta, jos miettii esim. sitä että alumiinin sulamispiste on ~650.
Bensaa ei vie juuri lainkaan
Koneen sisukset vakiot nokkia myöten
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Arvon raati.. Missäs vika tai mikä lääkkeeksi ku escortti ei sammu avaimesta.. Virtalukon 12v kytketty releen ohjaukseksi ja päävirtakytkimeltä tulee releen läpi 12V Boksille ja Puolalle.. Voikos virtalukko vuotaa läpi vai auttaiskos kytkeä suoraan lukon perseeseen se boksin ja puolan sytty piuhat 
Ennen ku oli kaasarivehje se sama piuha mikä menee nyt releen ohjukseen niin meni puolalle ja hyvin toimi.

Ennen ku oli kaasarivehje se sama piuha mikä menee nyt releen ohjukseen niin meni puolalle ja hyvin toimi.
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
onhan releet oikeanlaiset? mittari käteen ja mittaamaan se et katkaseeko se virtalukko sytytysvirran.pablo kirjoitti:Arvon raati.. Missäs vika tai mikä lääkkeeksi ku escortti ei sammu avaimesta.. Virtalukon 12v kytketty releen ohjaukseksi ja päävirtakytkimeltä tulee releen läpi 12V Boksille ja Puolalle.. Voikos virtalukko vuotaa läpi vai auttaiskos kytkeä suoraan lukon perseeseen se boksin ja puolan sytty piuhat
Ennen ku oli kaasarivehje se sama piuha mikä menee nyt releen ohjukseen niin meni puolalle ja hyvin toimi.
ford escort´79 tic
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Oli suoraan.. juu tosta diodista kans kuulin yhdeltä kaverilta.adh kirjoitti:taitaa laturin heräte johto syöttää jännitettä sen verran lukolle päin et releen kela jaksaa pitää kärjen kiinni. diodi johtoon niin vois auttaa. oliko sulla ennen se piuha suoraan puolalle ilman relettä?
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Opin tässä syksyllä eräältä klubissa suuresti arvostetulta sähkögurulta, että rele voi jäädä vuotamaan, ja vain muutama hassu voltti voi jaksaa pitää auton käynnissä. Silloin esimerkiksi valojen päällelaittamisen pitäis sammuttaa auto, kun jännitteet hukkuu valoille. Jos näin, niin rele melko varmasti viallinen ja sen uuteen vaihtamalla pitäs ongelman hävitä..
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Tämäkin kävi mielessä ja kaveri vaihteli jo releiden paikkoja mut sen jälkeen ei kokeiltu enään.. Se kuitenkin napsuu kun virtoja käyttää et luulis sen olevan ehjä mut mistäs sitäkään tietää.. Tätä vois koklata ekana.Ville K kirjoitti:Opin tässä syksyllä eräältä klubissa suuresti arvostetulta sähkögurulta, että rele voi jäädä vuotamaan, ja vain muutama hassu voltti voi jaksaa pitää auton käynnissä. Silloin esimerkiksi valojen päällelaittamisen pitäis sammuttaa auto, kun jännitteet hukkuu valoille. Jos näin, niin rele melko varmasti viallinen ja sen uuteen vaihtamalla pitäs ongelman hävitä..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Auton saa sammumaan kun ottaa laturin herätteen irti eli toi diodi homma pitää varmaan tehdä.
Muuten meinaa olla käynnin kans tappista kun sytkää heittää ~15 asteen ennakosta varmaan saman verran myöhäselle ja putkessa ja imusarjassa jyskää niin perkeleesti. Voikos johtua siitä kun cossun anturi piti laittaa aika kauas triggeristä koska joissakin hampaissa oli leikkaus "rosoja"tms.. Eli jättääkö joitakin hampaita välillä pois laskuista? Täytyy huomenna vähä viilailla ja siirtää anturi lähemmäs.
Muuten meinaa olla käynnin kans tappista kun sytkää heittää ~15 asteen ennakosta varmaan saman verran myöhäselle ja putkessa ja imusarjassa jyskää niin perkeleesti. Voikos johtua siitä kun cossun anturi piti laittaa aika kauas triggeristä koska joissakin hampaissa oli leikkaus "rosoja"tms.. Eli jättääkö joitakin hampaita välillä pois laskuista? Täytyy huomenna vähä viilailla ja siirtää anturi lähemmäs.
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Jos ostan E6X:n ja sen mukana Complete Flying lead kit, tarvitsen silti ilmeisesti vielä kaikki liittimet lisäksi? Erillistä MAPpiahan en tarvitse, kun ainakin Tweakit.net myy tuota e6x jossa sisällä jo 22psi riittävä map. Saako alkuperäisiä antureita (vedenlämpö ja tps) käytettyä haltechin kanssa, vai kannattaako ostaa kaikki anturit myös mukaan (vesi, ilma ja tps)?
Entä miten nuo muut laajakaistat toimii tuon kanssa? Sivuilla mainostavat että toimivat, mutta tarkimman tuloksen saa haltechin omalla lambdalla? Mainoskikka vaan vai ihan totta?
Sytytyksen saa ilmeisesti toimimaan ihan helposti hukkakipinä puolalla ja syttyvahvistimella? Ja asento anturiksi kelpaa hall tai vr.
Onko joku tilannut tuolta Tweakit.net:stä itselleen haltechia?
Entä miten nuo muut laajakaistat toimii tuon kanssa? Sivuilla mainostavat että toimivat, mutta tarkimman tuloksen saa haltechin omalla lambdalla? Mainoskikka vaan vai ihan totta?
Sytytyksen saa ilmeisesti toimimaan ihan helposti hukkakipinä puolalla ja syttyvahvistimella? Ja asento anturiksi kelpaa hall tai vr.
Onko joku tilannut tuolta Tweakit.net:stä itselleen haltechia?
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Juu liitinsetin tarvit vielä . Silloin kun samaa asiaa kyselin niin viisaampien mukaan ainostaan cossun tps toimii , kaikki muut tarvit liikkeestä .Sultzi kirjoitti:Jos ostan E6X:n ja sen mukana Complete Flying lead kit, tarvitsen silti ilmeisesti vielä kaikki liittimet lisäksi? Erillistä MAPpiahan en tarvitse, kun ainakin Tweakit.net myy tuota e6x jossa sisällä jo 22psi riittävä map. Saako alkuperäisiä antureita (vedenlämpö ja tps) käytettyä haltechin kanssa, vai kannattaako ostaa kaikki anturit myös mukaan (vesi, ilma ja tps)?
Entä miten nuo muut laajakaistat toimii tuon kanssa? Sivuilla mainostavat että toimivat, mutta tarkimman tuloksen saa haltechin omalla lambdalla? Mainoskikka vaan vai ihan totta?
Sytytyksen saa ilmeisesti toimimaan ihan helposti hukkakipinä puolalla ja syttyvahvistimella? Ja asento anturiksi kelpaa hall tai vr.
Onko joku tilannut tuolta Tweakit.net:stä itselleen haltechia?
Mulle tuli tuo haltechin "oma" joka oli kylläkin normaali Boschin laajakaista . Toimii ainakin niillä . tuo nopeusanturi riippuu käytätkö mitä triggeriä ?
Oma setti tuli FMI:ltä
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Kone olis 6pyttynen, joten kampiakselille triggeripyörä, esim 36-1? Löytyis kyllä tosta tollanen EDIS-6 setti jo, puolaa ja vr anturia kai pystyisin käyttämään suoraan tuossa? Jostain vain saada vahvistin väliin.
Löytyykö tuosta tarkempaa dokumenttia jostain mitä vaatii mihinkäkin, vai saako vain ostamalla?
E6X:n listassa oli lueteltuna pwm ulostuloissa turbo timerikin, mitä tuo tarkoittaa? Eli onko tuossa itsessään jo tuollainen ominaisuus? (ilmeisesti 4 pwm ulostuloa voi olla samaan aikaan käytössä?).
Niin paljon kysymyksiä
Edit: No itsellä oliskin tuossa innovaten lc-1 mittarilla ylimääräisenä, joten ei tarvitsisi kai ostaa toista tilalle sen takia? Tai jos ostan vems shopista löytyvän laajakaistan jossa pakolämpökin samassa, luulisi toimivan? Kun kuitenkin saa ohjelmoitua 0-5v alueen miten haluaa.
Löytyykö tuosta tarkempaa dokumenttia jostain mitä vaatii mihinkäkin, vai saako vain ostamalla?
E6X:n listassa oli lueteltuna pwm ulostuloissa turbo timerikin, mitä tuo tarkoittaa? Eli onko tuossa itsessään jo tuollainen ominaisuus? (ilmeisesti 4 pwm ulostuloa voi olla samaan aikaan käytössä?).
Niin paljon kysymyksiä

Edit: No itsellä oliskin tuossa innovaten lc-1 mittarilla ylimääräisenä, joten ei tarvitsisi kai ostaa toista tilalle sen takia? Tai jos ostan vems shopista löytyvän laajakaistan jossa pakolämpökin samassa, luulisi toimivan? Kun kuitenkin saa ohjelmoitua 0-5v alueen miten haluaa.
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Keksiskö joku ratkaisua ongelmaan ; kiihdytyspumppu on liian herkällä , nyt 1 muutos kaasuläpässä (valikko 1-20) . Jos laitan 2 on liian hidas , eli ehtii käydä laihalla röpöttämässä . ongelma on pahin 1000-2000rpm välillä , suuttimet ehtii käydä jopa 3ms aukiololla , normaalisti ~1ms .
MAP 3bar kuormituksen tunnistus .
MAP 3bar kuormituksen tunnistus .
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Osaiskos joku Lontoota paremmin taitava naittaa ton Tech Edge laajakaistan Haltechiin:
http://www.haltech.com/downloads/e6x_wiring_diagram.pdf
http://wbo2.com/2j/default.htm (Kaavio löytyy ku rullaa vähä alaspäin)
http://www.haltech.com/downloads/e6x_wiring_diagram.pdf
http://wbo2.com/2j/default.htm (Kaavio löytyy ku rullaa vähä alaspäin)
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Mulla on juurikin tuo setti , tarvitko AFR luvun koneelle vai Closed Looppiin ?pablo kirjoitti:Osaiskos joku Lontoota paremmin taitava naittaa ton Tech Edge laajakaistan Haltechiin:
http://www.haltech.com/downloads/e6x_wiring_diagram.pdf
http://wbo2.com/2j/default.htm (Kaavio löytyy ku rullaa vähä alaspäin)
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Siinä on ongelmana että haltech ei lue suoraan AFR:ää . Ainoastaan millivoltteina .
Mutta kuitenkin . Sun pitää kytkeä Tech Edgestä vihreä johto maahan (muuten ei pelaa laajakaista) ja sininen haltechiin esim. Tuo o2 input , tai spare AD . Jos kytkee Closed Looppiin , vaihtaa vain asetuksiin 0-5V ja Reverse polarity"
Data on siis mv muodossa joten se täytyy muuttaa . esim. täältä
http://forums.haltech.com/viewtopic.php ... =AFR#p8236
Löytyy hyvät ohjeet .
Mutta kuitenkin . Sun pitää kytkeä Tech Edgestä vihreä johto maahan (muuten ei pelaa laajakaista) ja sininen haltechiin esim. Tuo o2 input , tai spare AD . Jos kytkee Closed Looppiin , vaihtaa vain asetuksiin 0-5V ja Reverse polarity"
Data on siis mv muodossa joten se täytyy muuttaa . esim. täältä
http://forums.haltech.com/viewtopic.php ... =AFR#p8236
Löytyy hyvät ohjeet .
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Lukee siis signaalia suoraan anturilta . 5000mv (5V) on siis n.20AFR , 0mv taas 10AFR .
Jos haluat AFR näytöksi suoraan , joudut muokata Tech Edgeä kiinnittämällä sen koneeseen ja asettamalla arvot uudelleen . Eli esim. 15.00 AFR on 1,5V . Pilkku menee väärään paikkaan mutta parempaakaan ei ole tarjolla Haltechiin .
Jos haluat AFR näytöksi suoraan , joudut muokata Tech Edgeä kiinnittämällä sen koneeseen ja asettamalla arvot uudelleen . Eli esim. 15.00 AFR on 1,5V . Pilkku menee väärään paikkaan mutta parempaakaan ei ole tarjolla Haltechiin .
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
No nyt selvensi.. eipä tosta pilkun paikasta kauheaa haittaa ole.Jake kirjoitti:Lukee siis signaalia suoraan anturilta . 5000mv (5V) on siis n.20AFR , 0mv taas 10AFR .
Jos haluat AFR näytöksi suoraan , joudut muokata Tech Edgeä kiinnittämällä sen koneeseen ja asettamalla arvot uudelleen . Eli esim. 15.00 AFR on 1,5V . Pilkku menee väärään paikkaan mutta parempaakaan ei ole tarjolla Haltechiin .
Mitä arvoja meinaat? Throttle % vai muuta?.. Voin katsoa mitä oma näyttää..Jake kirjoitti:Mutta täytyy kysyä miten muilla näkyy kaasun potentiometrin arvot . Pitäisi mennä varmaankin yhden kymmenyksen kerrallaan mutta omassa lukee 0,4 aina kerrallaan . Ei haittais muuten mutta sotkee kiihdytyspumput aika ikävästi .
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Juurikin tuo Throttle % . Meneekö sulla aina kymmenyksen tarkkuudella ?pablo kirjoitti:No nyt selvensi.. eipä tosta pilkun paikasta kauheaa haittaa ole.Jake kirjoitti:Lukee siis signaalia suoraan anturilta . 5000mv (5V) on siis n.20AFR , 0mv taas 10AFR .
Jos haluat AFR näytöksi suoraan , joudut muokata Tech Edgeä kiinnittämällä sen koneeseen ja asettamalla arvot uudelleen . Eli esim. 15.00 AFR on 1,5V . Pilkku menee väärään paikkaan mutta parempaakaan ei ole tarjolla Haltechiin .
Mitä arvoja meinaat? Throttle % vai muuta?.. Voin katsoa mitä oma näyttää..Jake kirjoitti:Mutta täytyy kysyä miten muilla näkyy kaasun potentiometrin arvot . Pitäisi mennä varmaankin yhden kymmenyksen kerrallaan mutta omassa lukee 0,4 aina kerrallaan . Ei haittais muuten mutta sotkee kiihdytyspumput aika ikävästi .
Kiitti .
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Gauge pagella näyttää mullakin 0,0 asteikolla eli siis niinkuin sullakin ja aika epämääräisesti nousee. Siis ei mitenkään 0,1.. 0,2..jne
Mut asiaan. Täytyykös koneelta muuttaa mitään asetuksia kun ton tech edgen laittaa? Laitoin sen vihreän piuhan maihin samoiten ton Haltechin 02 nipusta (kolme johtoa) mustan maihin ja koitin sinistä piuhaa molempiin (harmaa ja harmaa/pun) mutta ei läppärillä näy arvot..
EDIT: Pitääkin varmaan kytkeä tohon Spare AD:Hen.. Toi 02 input vaan hämää
Mut asiaan. Täytyykös koneelta muuttaa mitään asetuksia kun ton tech edgen laittaa? Laitoin sen vihreän piuhan maihin samoiten ton Haltechin 02 nipusta (kolme johtoa) mustan maihin ja koitin sinistä piuhaa molempiin (harmaa ja harmaa/pun) mutta ei läppärillä näy arvot..
EDIT: Pitääkin varmaan kytkeä tohon Spare AD:Hen.. Toi 02 input vaan hämää
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Kiitti Pablolle
Jos laitoit sen o2 tuloon , mene closed loop asetuksiin ja vaihdat sieltä 0-5V , Reverse Polarity . Pitäis näkyä Lambdan voltit . Ruksit vaan laitatko closed loopin päälle vai ei .
Tech Edgestä kytketään sininen johto tuohon haltechin suojattuun o2 johtoon . Olikohan oranssi johto sisällä , siihen . Huom . ei siihen suojamaahan !
o2 + ja - johtoa ei tartte kytkeä , ne on tarkoitettu Lamda-anturille . Mutta niistä saa näppärästi virran tolle Edgelle .
Jos laitoit sen o2 tuloon , mene closed loop asetuksiin ja vaihdat sieltä 0-5V , Reverse Polarity . Pitäis näkyä Lambdan voltit . Ruksit vaan laitatko closed loopin päälle vai ei .
Tech Edgestä kytketään sininen johto tuohon haltechin suojattuun o2 johtoon . Olikohan oranssi johto sisällä , siihen . Huom . ei siihen suojamaahan !
o2 + ja - johtoa ei tartte kytkeä , ne on tarkoitettu Lamda-anturille . Mutta niistä saa näppärästi virran tolle Edgelle .
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 783
- Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002
Ootteko käyttäny haltekissa tyhjäkäyntiventtiiliä? Jos ootte, esim. cossun vakioventtiiliiä, niin oletteko kytkenyt sen BAC valve lähtöön (PWM. lähdöistä) vai onko se kytketty siihen haltekin omiin tyhäkäyntiventtiilipiuhoihin mitä on 4kpl.. kun ei missään kerrota mikä näistä 4 piuhasta on mikäkin..
-
- Viestit: 783
- Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
magelius kirjoitti:Ootteko käyttäny haltekissa tyhjäkäyntiventtiiliä? Jos ootte, esim. cossun vakioventtiiliiä, niin oletteko kytkenyt sen BAC valve lähtöön (PWM. lähdöistä) vai onko se kytketty siihen haltekin omiin tyhäkäyntiventtiilipiuhoihin mitä on 4kpl.. kun ei missään kerrota mikä näistä 4 piuhasta on mikäkin..
ne neljä piuhaa on tarkoitettu askelmoottorille.BAC lähtö näyttäis olevan solenoidi tyyppisille venttiileille.
ford escort´79 tic
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Re: Haltech....
No niin.. näyttääpä siltä et rupeaa usko loppuu ton purkin kans. Ongelma joka tuli jo syksyllä. Ei päästänyt kylmäkäynnistyskarttaan-> rupes työntää ikkunoita (numerosarjaosoitteita) vaan kun ok:ta paineli. No nyt otin kaverilta läppärin lainaan johon asensin saman Halwinx 1.26 ohjelman mikä tallin (omassakin) on Haltchin sivuilta. No eipä pääse kyllä silläkään. Nyt on sit molemmissa läppäreissä sama vika/ominaisuus et mitään muita karttojen palkkeja ei voi nostaa/laskea kun Fuel priming map ja throttle pumpsit (mitä monia koitin) vaikka koneet olisivat off-line tilassa. Sivuille päin pystyy liikuttaa, kaikki voi maalata ja kierrosalueitakin voi nostella/laskella n ja p napeilla. Palkin korkeuksia vaan ei anna nostaa/laskea.
On kokeiltu com kaapelilla,com/usb ja suoraan häntä koneen perseessä. Ei vaan tunnu auttavan. Tossahan oli viime kesänä jo ongelmaa et kun otti virrat päällä yhteyden boksiin ja täräytti auton käyntiin yhteys katkes, mikä piti hakea uudelleen tietokone restarttaamal.. Kätevää
Ainoa mikä tulis mieleen et työntäis tikulta asetukset uudelleen boksiin ja koittais muuttuuko tilanne? Muilla hyviä ehdotuksia?
EDIT: Koitin siirtää toiseen näistä läppäreistä penkityksen jälkeen tallennetut asetukset niin kaikki muut asetukset kyllä muuttuu paitsi kartat
Lukuunottamatta tota Fuel priming map:pia joka siis näköjään muuttuu
Minkähän vitun noi nyt on nielassu?
Edit2 Äskeinen takas. Kartat tuli kaikki mut ei pysty muuttaa edelleenkään
On kokeiltu com kaapelilla,com/usb ja suoraan häntä koneen perseessä. Ei vaan tunnu auttavan. Tossahan oli viime kesänä jo ongelmaa et kun otti virrat päällä yhteyden boksiin ja täräytti auton käyntiin yhteys katkes, mikä piti hakea uudelleen tietokone restarttaamal.. Kätevää

Ainoa mikä tulis mieleen et työntäis tikulta asetukset uudelleen boksiin ja koittais muuttuuko tilanne? Muilla hyviä ehdotuksia?
EDIT: Koitin siirtää toiseen näistä läppäreistä penkityksen jälkeen tallennetut asetukset niin kaikki muut asetukset kyllä muuttuu paitsi kartat



Edit2 Äskeinen takas. Kartat tuli kaikki mut ei pysty muuttaa edelleenkään
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Re: Haltech....
Erikoiselta kuulostaa ?
Ei varmaan anna page up/page down napeillakaan nostaa/laskea
Kuulostais kyllä että boksissa olis jotain vikaa , kysy FMI:ltä neuvoa (ne korjas mun E6X:n joskus , juurikin tiedonsiirtopiiri oli kärähtänyt , vaihdon jälkeen ei ongelmia)
Ei varmaan anna page up/page down napeillakaan nostaa/laskea
Kuulostais kyllä että boksissa olis jotain vikaa , kysy FMI:ltä neuvoa (ne korjas mun E6X:n joskus , juurikin tiedonsiirtopiiri oli kärähtänyt , vaihdon jälkeen ei ongelmia)
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Re: Haltech....
Kysyin F.M.I:ltä asiaa. Ei ollut koskaan aiemmin kuullut sellaisesta mut epäili et ois ohjelmassa/missa vika koska ei anna off-line tilassakaan muuttaa niitä. Haltech:in sivuilla joku huoltokatko tms.. menos ni ei pääse kattelee
Joo Jake ei anna noista page napeistakaan..
Joo Jake ei anna noista page napeistakaan..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Re: Haltech....
No nyt on sen verran tutkailtu asiaa et kun uudestaan asensin HalwinX ohjelman koneelle niin rupes toimii. Niin connect ja off-line tilassa. Mut kun yrittää mennä fuel posh start enrichment map:iin niin tulee näyttöön teksti:Access violation at adress (numerosarja) in module VLC50 SPL. Read of adress 0000000 ja jotain. Sit kun virrat sammuttaa ja naputtaa ok:ta tulee lopuksi Floating point is zero tai empty. Sen jälkeen taas ei noi muutkaan kartat vörki ennen ku poistaa ohjelman koneelta ja asentaa uudelleen
Vidu ku toi herjas jo syksyllä tota fuel posh juttua mut en muista kokeilinko silloin päästä muihin karttoihin käsiks




Vidu ku toi herjas jo syksyllä tota fuel posh juttua mut en muista kokeilinko silloin päästä muihin karttoihin käsiks

Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku