tokor kirjoitti:Oisit pysyny alkuperäsessä osassa niin ois nähny mallin mukaan
Kirjakin on vasta tulossa, tosin ei tiedä onko siitäkään apua ennenkuin näkee opuksen! T.I.S:in tiedoista ku ei löydy kuin tyyppi -97 Teves mk 20. Ei muuta kuin arpomaan etupiirit, metsän kautta ku kiertää niin vaihtaa sitten

Yritähän saada ratkaistua...tosin joku korjaamo jos alkavat kertoon, ilmeisesti toi mk 20 ollu aika yleinen abs-pumppu!
edit: Escort -95, -98, Fiesta -96, Ka -96 ja Puma käyttää ilmeisesti samaa pumppua...jos jollain on kirjoja!!
-Tommi-
Thanks Tommi, tarina on liian pitkä tuossa ABS yksikön vaihtamisen
takana (auto oli alunperin Cossu, jossa on TCS ja uuden 2.3 johtosarja
mm.oli täysin erilainen kuin alkuperäinen jne. jne. monta harharetkeä tuli
tehtyä, nyt ollaan "tee kaikki vimpan päälle" moodissa

).
Joo unohdin lisätä että TISsistä ei tähän apuja löytynyt, lieneekö sitten
siinä kirjassa joka sulle on tulossa? Heaven knows

Kaksi paikkaa on
melko varmuudella tiedossa (Englannin pojista yksi vastasi). Nimittäin 1.
ja 5., niihin kuulema tulee pääsylinterin putket ja niitä ei saa väärin kun
toinen on isompi.
Eli 2., 3. ja 4. Niistä vielä selvyys niin aa-vot! Ja saahan ne selville
sitten viimekädessä taitoajoharjoituksen avulla - toinen puoli ens
talvena jäälle ja jarrua kehiin. Kattoo sitten kun taju palaa että
minne päin sen veti
Apuva!
( Ja onnittelut toimivan johtosarjan johdosta! )
-Make