vakiopahvi pullahtanut
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
- Viesti:
vakiopahvi pullahtanut
2wd cossun reinzin vakio pahvi on pullahtanut 2, 3 ja 4 pytystä oikealla vesikanavia kohti, eli liekkirengas ei olekaan enää pyöreä vai soikio.
alkoihan se vedossa sitten vuotamaan kun tiivistyspinta-ala oli vähentynyt parin millin paksuiseksi.
mikä aiheuttaa tuon venymisen, kellekään käynyt samoin?
vakiopulteilla koottu.
alkoihan se vedossa sitten vuotamaan kun tiivistyspinta-ala oli vähentynyt parin millin paksuiseksi.
mikä aiheuttaa tuon venymisen, kellekään käynyt samoin?
vakiopulteilla koottu.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
- Viestit: 185
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 5. 14:36:57 2004
- Paikkakunta: jämsänkoski
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
-
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
- Viesti:
voisko olla kun se liekkirengas kerran pääsee lämpiämään kunnolla niin metalli väsähtää ja alkaa venymään.
mulla pakolämmöt huiteli joskus yli tonnissa, mittauskohta just ennen turboa välipalassa.
mulla pakolämmöt huiteli joskus yli tonnissa, mittauskohta just ennen turboa välipalassa.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
- Viestit: 185
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 5. 14:36:57 2004
- Paikkakunta: jämsänkoski
niinpä niin.. kyllä on kestäny mullakin aikasempina kesinä vakio pahvi mut mut.... nyt on cometic ja vakiopultit... jos niillä nyt kestäsJasu kirjoitti:Ei sitä voi sanoa että mitä mikin pahvi kestää ahtoja. Mulla kesti vakio ja ännäläisen pahvi molemmat yli 2 barin paineita. (vaikea sanoa tarkkaan kun mittari loppui kesken) Eikä ikinä ollut ongelmia niiden kanssa.

-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
no sekin vaikuttaa mitä se puskee tehoa, pelkkä 2 kiloa ei ihan vielä kaikkea kerro, 2 kiloa ja 250hv on eri kuin 2 kiloa ja 600hv, noin niinkus pahvin kannalta.Jasu kirjoitti:Ei sitä voi sanoa että mitä mikin pahvi kestää ahtoja. Mulla kesti vakio ja ännäläisen pahvi molemmat yli 2 barin paineita. (vaikea sanoa tarkkaan kun mittari loppui kesken) Eikä ikinä ollut ongelmia niiden kanssa.
mut väittäisin silti et tehoista riippumatta vakio pahvi ei kestä yli kahta kiloa kovin pitkään, ei se vaan kestä..
paljonkos Jasu sulle muuten kertyi kilsoja noille kokoonpanoille ja oliko ajo minkä tyylistä..?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Sitä juuri tarkotinkin. Ja vaikka olisi kaksi identtistä konetta, niin toisessa saattaa pahvi kestää ja toisessa ei. Passelilla hybridillä ajelin n. 40tkm, ahdot 1.3-2.x ja kenkää sai. Ekat 15tkm ajelin hieman modatulla 2wd ahtimella ja 1.8 paineilla.Timo kirjoitti:no sekin vaikuttaa mitä se puskee tehoa, pelkkä 2 kiloa ei ihan vielä kaikkea kerro, 2 kiloa ja 250hv on eri kuin 2 kiloa ja 600hv, noin niinkus pahvin kannalta.Jasu kirjoitti:Ei sitä voi sanoa että mitä mikin pahvi kestää ahtoja. Mulla kesti vakio ja ännäläisen pahvi molemmat yli 2 barin paineita. (vaikea sanoa tarkkaan kun mittari loppui kesken) Eikä ikinä ollut ongelmia niiden kanssa.
mut väittäisin silti et tehoista riippumatta vakio pahvi ei kestä yli kahta kiloa kovin pitkään, ei se vaan kestä..
paljonkos Jasu sulle muuten kertyi kilsoja noille kokoonpanoille ja oliko ajo minkä tyylistä..?
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.