kiitoksia etukäteen!!!
EDIT: tilasin autoracing:istä jotkut silikooniset johdot 190€ ja kyselin modificars:ilta tota grane ps40 puolaa, spinneristä pongasin sen

tän jutun voi varmaan poistaa.
Valvoja: CRSC Hallitus
Ensin ei viitsi ihan 200€ maksaa kuitenkin tilaa 190€ johdotjuusto_pallero kirjoitti:nyt tarvis kiireesti saada. hakusessa ois kenties jotain tehopuolaa ja jotkut kivat tulpan johdot, ei ihan 200€ viitteis maksaa, mutta en mitään vakioitakaan haluu.
kiitoksia etukäteen!!!
EDIT: käytettyä toimivaa tavaraakin voi ehdotella, jos joltain löytyis.
EDIT: tilasin autoracing:istä jotkut silikooniset johdot 190€ ja kyselin modificars:ilta tota grane ps40 puolaa, spinneristä pongasin sen
tän jutun voi varmaan poistaa.
siipicossu kirjoitti: Ensin ei viitsi ihan 200€ maksaa kuitenkin tilaa 190€ johdot
ei kai ne niin hentoja voi ollaJake kirjoitti:siipicossu kirjoitti: Ensin ei viitsi ihan 200€ maksaa kuitenkin tilaa 190€ johdot![]()
Nuo johdot on aika hentoja . Kannattaa varoa kun asentaa paikalleen ettei mene poikki .
juu myöhästä, mutta kiitos tarjouksesta!!! oli vähän kiire saada, huomen pitäis olla johdot perillä.cossu- kirjoitti:Mulla olis sulle tämmöset johdot myynnissä 150e.Magnecor Electrosports 80 (8 mm) sytytysjohtimet (sis. puolanjohto).Mutta taitaa olla myöhästä.
Mä kans olen niitä tässä lärännyt muutaman päivän ja silti en muista ulkoa. Kun huomenna meen tallille niin otan sen sulle ylös ja ilmoitan jos joku ei pistä tietoa sulle ennen sitä.juusto_pallero kirjoitti:muuten tota, mites toi sytytysjärjetys meni?
meniks näin:
2 4
PUOLA
1 3
jakopää
vähän huoletonta touhuu meikäläisellä. katoin tänään siis yhen tulpan johdon, virranjakajan päästä, yksi pää oli hapettunut ja pää jäi vielä kaiken kukkuraksi kanteen kiinni. sitten revein vaan johdot irti ja nyt heräs toi järjestys homma mieleen.
Ei tarvitse.juusto_pallero kirjoitti: muuten jos laittais ton crane lx-91 puolan, pitääkö laittaa toi cranen sytytys-yksikkökin?
Tuolta saattaapi löytyä vastaukset aika moneen kysymykseen. -> http://siipicossu.com/manuaaleja/Workshop%20Manual.pdfjuusto_pallero kirjoitti:3 4Jake kirjoitti:Syttyjärjestys : 1342 , 1 etummaiseen sylinteriin ja 4 taaimmaiseen .
puola
1 2 meneeks virranjakajaa sit noin vai miten?
jakopää
Mulla ei oma lähtenyt käyntiin kun oli johdot jakajananturissa väärinpäin. Eli koita kääntää toisinpäin.juusto_pallero kirjoitti: mullahan ehkä huonolla tuurilla jakajassa HALL-anturi väärin päin, se nyt tuskin vaikuttaa kipinän häviimiseen?
okei. nyt toi virranjakajan tunnistin on ainakin oikein, T5 jossai topicissa sano kuin päin ne pitää olla. nyt ku laittaa virrat päälle, ei aina tuu kipinää. sytytysmodulin liitintä ku runkkaa niin kipinä alkaa tulee, siis vain virrat päälle asennossa, ei startessa. jakajan ajoituksen luulisin olevan oikein, auto kävi vielä viime viikolla. täytyy varmaan tutkailla tota kampurantunnistinta.cossuesco kirjoitti:Kipinän kuuluu tulla aina kun virrat laittaa päälle, taitaa puuttua nyt eculta tieto että kone pyörii. Tarkista kampiakselitunnistin, jakajanajoitus. Jos noista ei löydy vikaa niin mittaamalla tarkistaa ettei piuhat ole poikki. SHR sanoisi tähän että "perusasiat kuntoon"
Mulla oli muute joskus takapotkussa bensapumpun rele paskana ja siitä hävis kipinä, mut samalla kyl virta suuttimilta. Perhana molemmilla on ongelmalliset tapaukset. Mun ei käy kun kolmella ja välillä kahella. Kastelee kyl tulpat ja tulee ok kipinä mut ei käy. Ohivuodot mitättu, pyttypaineet kaikki ok. Mut kylä mä sen vielä löydän perkules.juusto_pallero kirjoitti:bensaa tulee, paineet nousee ja on letku irtikin kokeiltu. tulpatkin kastuu. itse epäilen tota sytytysmodulia. koska kun virrat laittaa/pois, niinku ees taas, tulee kipinä ja välillä katoaa sitten. sitten käy heiluttelee/ottaa irti ton modulin piuhan, niin kipinä alkaa taas tulemaan. mutta startatessa sitä ei näy. eikä oikeen muutenkaan pääse tohon kampuran tunnistimeen nyt käsiksi, kun auto seisoo nyt tossa pihalla![]()
oli tarkotus vkl siirtää se tallille, mut pitäis saada eka käymää. ei varmaa nouse ransu+sierra aika jyrkkää jäistä mäkeä ylös
EDIT: ja siis enhän minä näistä mitää tiiävoisko toi jos toi sytkämoduli ois rikki, niin hukkaa kipinän? ei kovin mielellään nyt alkais tota kampuran tunnistinta ihmettelemään, vai pystyiskö sitä mitenkää mittailee niistä liittimistä mitkä on siin virranjakajan lähellä?
No koittakaaa ottaa tulppa pois ja laittakaa se kiinni vena koppaan ja strttia siinä pitää tulla kipinä. Tai sit nostaa tongeilla tulpanjohtoa niin pitäis sillai nakuttaa tulpan päässä kun starttaa.Jake kirjoitti:Kun bensaa tulee on silloin pyörintänopeus kunnossa , vika viittais juurikin tuohon sytkämoduliin . Ensiapuna putsaisin liittimen kunnolla ja kannattaa tarkistaa liittimen kunto .
Kytkentäkaaviosta näkis liittimet jotta vois vois mitata
Älä vedä akusta maata puolaan.juusto_pallero kirjoitti:sytytysmoduli vaihdettu, kipinää tulee yhtä harvoin kun ennenkin ja vähän harvemminsit laitoin flekteillekkin varmuuden vuoksi uuden releen. mul on siis koko aja ollu tulppa venakopalla koneen nosto renkaassa.
alkaa nyt kyllä järki loppumaan, tai loppunu kyllä jo kauan sitten
vähän päivitystä miten vika alkoi: auto kävi, ei kiertänyt kun 3000rpm. sitten vaihdoin kannen ja pyörijän, alko kiertämään. sitten vaihdoin varmuuden vuoksi sen virranjakajan anturin ja siitä tää homma nyt lähti. sen jälkee vaihdettu: virranjakajan kansi, tulpanjohdot, puola ja toi sytysmoduuli.
edit: kävin tos mittailemassa puolaa. mittasin sillee et puolan - ja +, tuli suunnilleen 6v. sit koneen nostorenkaaseen maihin ja puolan +, niin 11v. voisko puolan maa vittuilla? vois huomen kokeilla akulta vetää maihin.
Iskaritolpan vieressä sisälokasuojassa kiinni.juusto_pallero kirjoitti:mittailtiin taas tänään, puolan + ja - 0v, sit koneeseen ja + nii virtaa tuli. mistähän tota nyt lähtis ettimään? vaihdoin puolan sitten vielä alkuperäseen, sama homma sen kaa. nyt tulee välillä kipinä startatessa.
tyhmä kysymys taas: mistä löydän ton sytkävahvistimen? jos siin ois jotai häikkää.
kiitoksia tiedosta!!!siipicossu kirjoitti:Iskaritolpan vieressä sisälokasuojassa kiinni.juusto_pallero kirjoitti:mittailtiin taas tänään, puolan + ja - 0v, sit koneeseen ja + nii virtaa tuli. mistähän tota nyt lähtis ettimään? vaihdoin puolan sitten vielä alkuperäseen, sama homma sen kaa. nyt tulee välillä kipinä startatessa.
tyhmä kysymys taas: mistä löydän ton sytkävahvistimen? jos siin ois jotai häikkää.
Accelin johtosarjoissa mitkä tehdään ite nii on kahta eri mallia liitintä ja kolmee eri hattu vaihtoehtoo.juusto_pallero kirjoitti:saako jostain sytytysjohtoihin liittimiä. tarvisi siis tulpanhatut ja johtoihin ne liittimet mitkä tulee sitten hattuihin?
toivottavasti joku sai nyt selvääkiitoksia!!