
oho, 700hv..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 231
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 10. 14:02:16 2007
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Juuri kuulin hauskan jutun eräästä kossusta joka kävi ns virallisessa jarrussa, huimat luvut tuli piikkikäyrän muodossa mutta kun käyrä oli aivan paska niin luonnossa ei menny mihkään. Omistaja oli itsekin todennu että ei tee mitään vaikka oli hurja lappu kädessä. Vituttaahan se jos viereen sattuu tulee huippukäyrällä oleva 450hv ja vetää voit nenää...
Selitä siinä sitte että ootetaan että tää herää
Tässä selitys miksi olis kiva nähdä käyrä tästä tapauksesta sekä missä rullilla suditeltu. Joistakin paskapenkeistä tulee sellasta käyrää mistä ei saa mitään tolkkua missä nyt sitte vetää....kunnon jarrusta tulee todella selkee käyrä joita voi vertailla vaikka päällekkäin.
Ps. jos jarrusta ja käyrästä epäselvyyttä voin maksaa vedon Japella (tuning world jos ei tiedetä) niin sitte tiedetään.
Selitä siinä sitte että ootetaan että tää herää

Tässä selitys miksi olis kiva nähdä käyrä tästä tapauksesta sekä missä rullilla suditeltu. Joistakin paskapenkeistä tulee sellasta käyrää mistä ei saa mitään tolkkua missä nyt sitte vetää....kunnon jarrusta tulee todella selkee käyrä joita voi vertailla vaikka päällekkäin.
Ps. jos jarrusta ja käyrästä epäselvyyttä voin maksaa vedon Japella (tuning world jos ei tiedetä) niin sitte tiedetään.
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Laitan lappua esille kun auto on ns. valmis. Auto käy toisessa penkissä vielä ennen kuin laitan lappua esille niin ei tartte kellään valittaa et pitääkö paikkansa jne ja näkee erot parin penkin kesken. Penkeissä ollut joskus huimia eroja,mut katotaan mitä rannikon penkit näyttää...
Tuossa yksi lappu 1.6 bar
Tuossa yksi lappu 1.6 bar
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila
Jep..timoheikkinen792 kirjoitti:Hajosko sulla perä penkki reissulla kun oli puhetta penkittäjän kans_pexi kirjoitti:Jaa näköjään Raumalla käyty penkissä. Mäkin kävin tuolla elo-syyskuun vaihteessa, tehot tosin jäi vaivaiseen 400@1,5bar.. Vaikuttais ihan pätevältä penkiltä!

Hajos kyllä 200m kotoa et ei tarvinnu pahemmin hinailla. Kaks vasta mennyt tänä kesänä. Ensi kesäksi tarvis hankkia jotai järeämpää tilalle vai opettelisko vaa ajamaan?

escort II -78
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91
taunus III -82
fiesta xr2i zetec -91
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Näyttääkö se miltääntimoheikkinen792 kirjoitti:Laitan lappua esille kun auto on ns. valmis. Auto käy toisessa penkissä vielä ennen kuin laitan lappua esille niin ei tartte kellään valittaa et pitääkö paikkansa jne ja näkee erot parin penkin kesken. Penkeissä ollut joskus huimia eroja,mut katotaan mitä rannikon penkit näyttää...
Tuossa yksi lappu 1.6 bar



Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: To Elokuu 16. 13:52:03 2007
- Paikkakunta: Rauma
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
eiköhän se ole ihan tervettä kritiikkiä. itsekin kävin aikoinaan kahdessa penkissä parin viikon sisällä ja samalla tuloksella, silti tuli "epäilyksiä" tehoista. nythän se kritiikki tuli siitä ettei ole (siis ei ollut) lappua näyttää.ytte kirjoitti:Aina sama itkeminen ja spekulointi jos jollakin menee vähäkin yli 500hepan.
odotetaan tunnetusta penkistä se 700hv+ lappu ja siihen perään esim gps-nykäisy 0-260kmh (siihen on vertailukohta

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
Jos rullat on kyseenalainen tehojen suhteen, niin ei muuta kuin kone kainaloon ja motti kiinni oikeaan penkkiin. Penkkiveto säästää voimansiirron mahdolliset hajoamiset ja se on kaiken lisäksi turvallinen niin omistajalle kuin jarru-ukolle, jotka istuvat äänieristetyssä kopissa numeroita lueskellen 

Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: Pe Toukokuu 5. 15:00:52 2006
- Paikkakunta: kuopio
- Viesti:
Jos tehot on ne mitä mainitsit, niin ihan hyvä. Ja jos näin on, niin käy ensi kesänä vetäisemässä vartille 230-235 km/h loppunopeutta. Sitten saattaa jo ruveta porukoilla turpa hiljentymään
.
Sitä ahdinta voidaan muuten tutkia täällä meillä päin, koska se on täällä tehtykin, edellyttäen että itse niin haluat.

Sitä ahdinta voidaan muuten tutkia täällä meillä päin, koska se on täällä tehtykin, edellyttäen että itse niin haluat.
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Itse asissa soitin finturbon jampoille ja kyselin ahtimen ns faktoja ja puhu et hekin muuttavat sitä tarvittaessavirikansi kirjoitti:Jos tehot on ne mitä mainitsit, niin ihan hyvä. Ja jos näin on, niin käy ensi kesänä vetäisemässä vartille 230-235 km/h loppunopeutta. Sitten saattaa jo ruveta porukoilla turpa hiljentymään.
Sitä ahdinta voidaan muuten tutkia täällä meillä päin, koska se on täällä tehtykin, edellyttäen että itse niin haluat.


-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Mottijarru on kyllä hieno keksintö kun ei tosiaan sudi ja on yks toinenkin hyvä puoli ajatellen vapareita, helppo muuttaa pakosarjaa/putkistoa joka vaikuttaa yksilöstä riippuen huimasti.vordson kirjoitti:Jos rullat on kyseenalainen tehojen suhteen, niin ei muuta kuin kone kainaloon ja motti kiinni oikeaan penkkiin. Penkkiveto säästää voimansiirron mahdolliset hajoamiset ja se on kaiken lisäksi turvallinen niin omistajalle kuin jarru-ukolle, jotka istuvat äänieristetyssä kopissa numeroita lueskellen
Toinen hyvä keksintö on jarru suoraan napaan, ei sudi. Kaikki on näissä enää sitte kiinni kalibroinneista joka onnostuu tai sitte ei.
Heltsingin mottijarrukin siellä teillä päin näytti aika hurjia lukuja kun eräs lauttasaarenvelho vei siihen vapari historic-rallipelin. No miksi Japella autossa ei tule lähellekkään...vai vaihdellaanko osia ja miksi...
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Mitä tarkoitat helsingin mottijarrulla?SHR kirjoitti:Mottijarru on kyllä hieno keksintö kun ei tosiaan sudi ja on yks toinenkin hyvä puoli ajatellen vapareita, helppo muuttaa pakosarjaa/putkistoa joka vaikuttaa yksilöstä riippuen huimasti.vordson kirjoitti:Jos rullat on kyseenalainen tehojen suhteen, niin ei muuta kuin kone kainaloon ja motti kiinni oikeaan penkkiin. Penkkiveto säästää voimansiirron mahdolliset hajoamiset ja se on kaiken lisäksi turvallinen niin omistajalle kuin jarru-ukolle, jotka istuvat äänieristetyssä kopissa numeroita lueskellen
Toinen hyvä keksintö on jarru suoraan napaan, ei sudi. Kaikki on näissä enää sitte kiinni kalibroinneista joka onnostuu tai sitte ei.
Heltsingin mottijarrukin siellä teillä päin näytti aika hurjia lukuja kun eräs lauttasaarenvelho vei siihen vapari historic-rallipelin. No miksi Japella autossa ei tule lähellekkään...vai vaihdellaanko osia ja miksi...
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Oisko http://www.kolumbus.fi/hannu.santala/etusivu.htmStefa kirjoitti:Mitä tarkoitat helsingin mottijarrulla?SHR kirjoitti:Mottijarru on kyllä hieno keksintö kun ei tosiaan sudi ja on yks toinenkin hyvä puoli ajatellen vapareita, helppo muuttaa pakosarjaa/putkistoa joka vaikuttaa yksilöstä riippuen huimasti.vordson kirjoitti:Jos rullat on kyseenalainen tehojen suhteen, niin ei muuta kuin kone kainaloon ja motti kiinni oikeaan penkkiin. Penkkiveto säästää voimansiirron mahdolliset hajoamiset ja se on kaiken lisäksi turvallinen niin omistajalle kuin jarru-ukolle, jotka istuvat äänieristetyssä kopissa numeroita lueskellen
Toinen hyvä keksintö on jarru suoraan napaan, ei sudi. Kaikki on näissä enää sitte kiinni kalibroinneista joka onnostuu tai sitte ei.
Heltsingin mottijarrukin siellä teillä päin näytti aika hurjia lukuja kun eräs lauttasaarenvelho vei siihen vapari historic-rallipelin. No miksi Japella autossa ei tule lähellekkään...vai vaihdellaanko osia ja miksi...
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
kuten yx jäsen aiemmin mainitsi, aja vartilla muutama veto niin huipusta selviää numerot - ei tosin tarkka. mutta vartti taitaa olla kuitenkin tarkempi kuin kyseenalaiset rullat, joita moni näköjään epäilee.
huvittava seurata jutustelua: yhtenä päivänä japen rullat on jees, toisena jonkun muun rullat
ja kaikki haluaa uskoa korkeampia tehoja tuottavia rullia... 
huvittava seurata jutustelua: yhtenä päivänä japen rullat on jees, toisena jonkun muun rullat


Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
vordson kirjoitti:kuten yx jäsen aiemmin mainitsi, aja vartilla muutama veto niin huipusta selviää numerot - ei tosin tarkka. mutta vartti taitaa olla kuitenkin tarkempi kuin kyseenalaiset rullat, joita moni näköjään epäilee.
huvittava seurata jutustelua: yhtenä päivänä japen rullat on jees, toisena jonkun muun rullatja kaikki haluaa uskoa korkeampia tehoja tuottavia rullia...
Onnea Timolle hurjista luvuista. Kun saadaan vielä vahvistus niin voin periä vaaaanhan vedon palkkion

Niin, vartilla selviää auton raaka suorituskyky, ja lisättynä huippunopeustestillä. Tuolla teho-vääntö käppyrällä ja oikealla (lue harvalla) välityksellä pääsee yli kolmehunttia helposti.
Radalle tai -muuhun kaarteita sisältävään touhuun- en lähtisi, piiriviritetty vakiocossu kieppuu kahdeksikkoa ympärillä. En puhu driftingistä...
Japen rullia en kuullut epäilevän kuin muutaman äkkilähtöhahmon kun veeåttanista on tullut -tehoa todellisen vähän-

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
Jos vartilla pääsee 300km/h loppunopeuteen, on numerot kohdillaanjjs kirjoitti:vordson kirjoitti:kuten yx jäsen aiemmin mainitsi, aja vartilla muutama veto niin huipusta selviää numerot - ei tosin tarkka. mutta vartti taitaa olla kuitenkin tarkempi kuin kyseenalaiset rullat, joita moni näköjään epäilee.
huvittava seurata jutustelua: yhtenä päivänä japen rullat on jees, toisena jonkun muun rullatja kaikki haluaa uskoa korkeampia tehoja tuottavia rullia...
Onnea Timolle hurjista luvuista. Kun saadaan vielä vahvistus niin voin periä vaaaanhan vedon palkkion. Kyllä cossuista voimaa löytyy...
Niin, vartilla selviää auton raaka suorituskyky, ja lisättynä huippunopeustestillä. Tuolla teho-vääntö käppyrällä ja oikealla (lue harvalla) välityksellä pääsee yli kolmehunttia helposti.
Radalle tai -muuhun kaarteita sisältävään touhuun- en lähtisi, piiriviritetty vakiocossu kieppuu kahdeksikkoa ympärillä. En puhu driftingistä...
Japen rullia en kuullut epäilevän kuin muutaman äkkilähtöhahmon kun veeåttanista on tullut -tehoa todellisen vähän-

Heh, jaa hauska ja kerro minkä äkkilähtötiimin pelistä ei irronnut oikeita lukuja japen rullilla?
Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Ei näitä rullia kannata liian tosissaan ottaa. Itse olen käyttäny 15v aikana kuutta eri jarrua ja yks kyllä erottuu.
Eiköhän se ole pääasia että peli saadaan säädettyä että toimii ja antaa mitä on saatavilla.
Luontoon vetää gps kytkettynä niin ei tarvii mitään selittelyjä ym spekulointia. 100-250 (nopee ja turvallinen rykäsy) ja 0-300 laput niin homma on vitun OK.
Jos ei uskalleta kunnolla vetää paineella niin = ei tee mitään.
Eiköhän se ole pääasia että peli saadaan säädettyä että toimii ja antaa mitä on saatavilla.
Luontoon vetää gps kytkettynä niin ei tarvii mitään selittelyjä ym spekulointia. 100-250 (nopee ja turvallinen rykäsy) ja 0-300 laput niin homma on vitun OK.
Jos ei uskalleta kunnolla vetää paineella niin = ei tee mitään.
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Vordson:
Luki "lisättynä -huippunopeustestillä-" ; ei siis vartilla.
Ja Japen rullilta on poistunut muutama Bruce S. bootseineen ja camaroineen noituen ettei voi pitää paikkansa. Teameista en tiedä.
Kysäise joskus...
Veikkolan aikoina joku legenda jätti viilatun Z28:n (350) ohjeistuksella "riittää kun saadaan yli neljänsadan horsen, ei tartte hieroa viimeisiä ulos". Jappe sai taistelun jälkeen n. 250 DIN -hv:ta. Leuka putos noutaessa. Johon Jappe tosissaan "ei näistä kato tuu enempää, tää on oikein hyvä yksilö"
Luki "lisättynä -huippunopeustestillä-" ; ei siis vartilla.
Ja Japen rullilta on poistunut muutama Bruce S. bootseineen ja camaroineen noituen ettei voi pitää paikkansa. Teameista en tiedä.
Kysäise joskus...
Veikkolan aikoina joku legenda jätti viilatun Z28:n (350) ohjeistuksella "riittää kun saadaan yli neljänsadan horsen, ei tartte hieroa viimeisiä ulos". Jappe sai taistelun jälkeen n. 250 DIN -hv:ta. Leuka putos noutaessa. Johon Jappe tosissaan "ei näistä kato tuu enempää, tää on oikein hyvä yksilö"
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
jjs kirjoitti:Vordson:
Luki "lisättynä -huippunopeustestillä-" ; ei siis vartilla.
Ja Japen rullilta on poistunut muutama Bruce S. bootseineen ja camaroineen noituen ettei voi pitää paikkansa. Teameista en tiedä.
Kysäise joskus...
Veikkolan aikoina joku legenda jätti viilatun Z28:n (350) ohjeistuksella "riittää kun saadaan yli neljänsadan horsen, ei tartte hieroa viimeisiä ulos". Jappe sai taistelun jälkeen n. 250 DIN -hv:ta. Leuka putos noutaessa. Johon Jappe tosissaan "ei näistä kato tuu enempää, tää on oikein hyvä yksilö"

-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
no käy nyt kuitenkin ennen sitä ottamassa epäilijöille kunnon penkkilaput, sellaiset missä on säädötkin kohdallaan. muuten liityt swecos ja muiden hirmujen sarjaan eli..timoheikkinen792 kirjoitti:Heppamäärä tippuu talven aikana luultavasti rajusti muutosten myötä,mut sille ei voi mitään vai voikoAhdin varmaan vaihtuu ns. katu ystävällisenpään versioon
![]()
Jos sais väsättyä joskus tässä jonkun projektijutun,mut saa nähdä....

ja eihän tuo lappu mikä näytillä oli, ollut ollenkaan huono, huonompiakin on nähty mutta pari sataa heppaa pienemmillä tehoilla. anna olla vaan nyky ahdin ja säädä kone kuntoon, kyllä tuollainen 750hv katucossu olis aika kiva, vaikka se vähän korkealta vetäiskin.
tai tee toki sillai et muutat ahdinta tehojen tippumatta mutta alueen kasvaessa, hmmm, se voi olla jo vaikeaa..

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Pakosarja tulee uus ja tuota ahdinta muokataan näillä näkymin niin ei sen tehon tekijän mukaan paljoa pitäs muuttua ,mut väännön pitäs tulla alenpaaTimo kirjoitti:no käy nyt kuitenkin ennen sitä ottamassa epäilijöille kunnon penkkilaput, sellaiset missä on säädötkin kohdallaan. muuten liityt swecos ja muiden hirmujen sarjaan eli..timoheikkinen792 kirjoitti:Heppamäärä tippuu talven aikana luultavasti rajusti muutosten myötä,mut sille ei voi mitään vai voikoAhdin varmaan vaihtuu ns. katu ystävällisenpään versioon
![]()
Jos sais väsättyä joskus tässä jonkun projektijutun,mut saa nähdä......
ja eihän tuo lappu mikä näytillä oli, ollut ollenkaan huono, huonompiakin on nähty mutta pari sataa heppaa pienemmillä tehoilla. anna olla vaan nyky ahdin ja säädä kone kuntoon, kyllä tuollainen 750hv katucossu olis aika kiva, vaikka se vähän korkealta vetäiskin.
tai tee toki sillai et muutat ahdinta tehojen tippumatta mutta alueen kasvaessa, hmmm, se voi olla jo vaikeaa..

Katotaan nyt miten projekti etenee...takaakselia odotellessa ruotsista

Olisin käynyt uudestaan jarrussa heti,mut tuli ongelmia pakosrj kans

Jos näytää et teho keväällä tippuu niin ruuvataan painetta lisää

-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
jee, huiput 300.jjs kirjoitti:Vordson:
Luki "lisättynä -huippunopeustestillä-" ; ei siis vartilla.
Ja Japen rullilta on poistunut muutama Bruce S. bootseineen ja camaroineen noituen ettei voi pitää paikkansa. Teameista en tiedä.
Kysäise joskus...
Veikkolan aikoina joku legenda jätti viilatun Z28:n (350) ohjeistuksella "riittää kun saadaan yli neljänsadan horsen, ei tartte hieroa viimeisiä ulos". Jappe sai taistelun jälkeen n. 250 DIN -hv:ta. Leuka putos noutaessa. Johon Jappe tosissaan "ei näistä kato tuu enempää, tää on oikein hyvä yksilö"
heh hee, olikohan se Bruce Bootsin camaro punainen ?
viime vuonna kuuntelin yhtä veikkoa, joka oli kasannut uusia romuja pitkälti yli 13' pattiinsa (v-kasi) eikä kuitenkaan yltänyt neljäänsataan koniin. raha ei aina tuo vauhkoja heppoja

Ei Tbo, Ei Nos, vapari sierra 2wd -11,1/210, 0-100 3,2s kadulla. Alastaro 0-100km/h 2,9sek ja huiput 210mph jos pää kestää
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
timoheikkinen792 kirjoitti:Pakosarja tulee uus ja tuota ahdinta muokataan näillä näkymin niin ei sen tehon tekijän mukaan paljoa pitäs muuttua ,mut väännön pitäs tulla alenpaatimoheikkinen792 kirjoitti:Heppamäärä tippuu talven aikana luultavasti rajusti muutosten myötä,mut sille ei voi mitään


Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Muuten ei purkua tulis,mut pakosarjassa halkeama(mia),tutkin kun puran pois....Kuvaa siitä tulee jos jotakuta arveluttaaSHR kirjoitti:Pikkasen tää haisee kun pitää heti muuttaa ja purkaa ja kertoa että tehot laskee. Ja on tarjottu jo ilmaista vetoakin...

Jos tarjous voimassa talvella/keväällä niin kopastaan mitä irtoaa

Viimeksi muokannut THR, La Lokakuu 13. 22:24:15 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Voi olla et tulen järkiin kun saa uuden sarjan...Timo kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:Pakosarja tulee uus ja tuota ahdinta muokataan näillä näkymin niin ei sen tehon tekijän mukaan paljoa pitäs muuttua ,mut väännön pitäs tulla alenpaatimoheikkinen792 kirjoitti:Heppamäärä tippuu talven aikana luultavasti rajusti muutosten myötä,mut sille ei voi mitäänkaima, älä nyt ala sekoilemaan..

-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Taatusti kopastaan, soitan ja varaan ajoissa, samalla reisulla voidaan kopasta muitakin huimia jos oikeen alkaa löytyytimoheikkinen792 kirjoitti:
Jos tarjous voimassa talvella/keväällä niin kopastaan mitä irtoaa

Ja nythän ei ole mistään sinällään epäilystä ja alas ampumisesta kyse, vaan onhan tää ihme nähtävä muissakin jarruissa. Uskon että tehua tulee mutta millä alueella ja todellakin yli 700. Itse en roiski seinille näistä tehojutuista. Sitten nostan lakkia jos vaikkapa 700+hv löytyy ja kestää edes jonkin aikaa. Mun mielestä jo hyvällä alueella toimiva ja ees jotenkin kestävä 500-600 on jo kova juttu.
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Jeps...pitää ilmotella kun projekti taas toimiiSHR kirjoitti:Taatusti kopastaan, soitan ja varaan ajoissa, samalla reisulla voidaan kopasta muitakin huimia jos oikeen alkaa löytyytimoheikkinen792 kirjoitti:
Jos tarjous voimassa talvella/keväällä niin kopastaan mitä irtoaa
Ja nythän ei ole mistään sinällään epäilystä ja alas ampumisesta kyse, vaan onhan tää ihme nähtävä muissakin jarruissa. Uskon että tehua tulee mutta millä alueella ja todellakin yli 700. Itse en roiski seinille näistä tehojutuista. Sitten nostan lakkia jos vaikkapa 700+hv löytyy ja kestää edes jonkin aikaa. Mun mielestä jo hyvällä alueella toimiva ja ees jotenkin kestävä 500-600 on jo kova juttu.


-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Uutta turbo versiota suunniteltiin eilen,mut vielä ei tullu satavarmaksi mikä sinne laitettas
Tekijä tuumas et ei nuita heppoja kannattas lähteä pudottamaan,mut jos sais pikkusen alenpaa väännön alkaan niin olis hyvä kokoonpano.Vittu kun ei tiedä mitä tekis.Timolla kun olis jo cossu kasassa et näkis miten toimii pro52 niin sais selville kannattaako enää laittaa isoa ahdinta vai antasko timon pitää sitä 700hvtai jopa 800hv kerhoa yksin
Pitää pohtiaa ja jeesustella lähi päivinä,mut pakosarja täytys ruveta vääntää...Mettikselle siis viestiä 
ps hyllyssä kyllä olis vakio sarja ja 3"downpipe et jos hommais jostain 3/4 garretin




ps hyllyssä kyllä olis vakio sarja ja 3"downpipe et jos hommais jostain 3/4 garretin


-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
mulle "timolle" ei tuu kuin 600hv jos sitäkään, ne hepat on essolla vielä kevääseen.. ahdin ei kylläkään rajoita, siinä tuotto riittää vaikka mihin, mut nokat tulee ensimmäisenä mieleen.timoheikkinen792 kirjoitti:Uutta turbo versiota suunniteltiin eilen,mut vielä ei tullu satavarmaksi mikä sinne laitettasTekijä tuumas et ei nuita heppoja kannattas lähteä pudottamaan,mut jos sais pikkusen alenpaa väännön alkaan niin olis hyvä kokoonpano.Vittu kun ei tiedä mitä tekis.Timolla kun olis jo cossu kasassa et näkis miten toimii pro52 niin sais selville kannattaako enää laittaa isoa ahdinta vai antasko timon pitää sitä 700hvtai jopa 800hv kerhoa yksin
Pitää pohtiaa ja jeesustella lähi päivinä,mut pakosarja täytys ruveta vääntää...Mettikselle siis viestiä
ps hyllyssä kyllä olis vakio sarja ja 3"downpipe et jos hommais jostain 3/4 garretin![]()
vaan katsotaan mihin meidän "punainen wrc-hevonen" pääsee vääntöjensä kanssa.

katoppa kaima noita sun lappujas ja vertaa muiden lappuihin (alla verrattuna mun viimeiseen penkityksen) mitä se puskee, siellä on jo alhaalla sen verran vääntöä ja voimaa et oksat pois
-sulla oli 4000rpm 160hv/280nm, 5000rpm 420hv/460nm, 6000rpm 580hv/690nm
-mulla oli 4000rpm 180hv/320nm, 5000rpm 410hv/580nm, 6000rpm 500hv/580nm.
jos laitat toisen ahtimen mikä herää alempaa, veikkaan et se on ainoastaan psykologinen tunne et hyvä tuli. mut käppyröistä katsoen ei tule paljoa arvot nousemaan. ja sulla vielä tilanne muuttuu kun laitat sen kaks kiloa, toi sun lappuhan oli vajaapainelappu 1.6bar. ja jos ahdin on kerran niin hyvä et kestää paukunkin niin kysyn vaan että häh? pro52 ei kestä paukkua jatkuvana ja en usko että se tuon paremmin herää mitä sun ahdin. ja jos vertaa tota sun omaa tuohon mun edelliseen h1e:hen 14 pakopesallä, sun monsteri-ahdin on lähes samalla alueella poislukien et ylhäällä sit puskee ihan eri malliin.
mä en nyt ymmärrä mitä sä haet? jos haluat alhaalta vetämään niin oiskohan nokkien vaihtaminen helpoin tie onneen?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Mitkäs nokkakepit sulla oikeen on tos 700hv...?
Aattelin vaan kysellä, jospa mahdollisesti sais jotain osviittaa mihin noi mun nokat mahdollisesti kykenee, ostin siis tältä toiselta Timolta ne Catcamssit...
Olisin kovasti kiinnostunu myös mitä kaikkea muita "mukavuuksia" tosta sun kokoonpanosta löytyy, niin pystyisin hiukan vertailemaan muiden ja omien kokoonpanojen eroja ja mahdollisesti vaikutuksia.
Nykyisen koneen (400hv/470nm/Harinen) kansipaffi kun luovutti ilmeisesti letkurikon takia, niin pitäis alkaa jynssään tota omaa "voima" moottori aihiota pikkuhiljaa nippuun...
Aattelin vaan kysellä, jospa mahdollisesti sais jotain osviittaa mihin noi mun nokat mahdollisesti kykenee, ostin siis tältä toiselta Timolta ne Catcamssit...
Olisin kovasti kiinnostunu myös mitä kaikkea muita "mukavuuksia" tosta sun kokoonpanosta löytyy, niin pystyisin hiukan vertailemaan muiden ja omien kokoonpanojen eroja ja mahdollisesti vaikutuksia.
Nykyisen koneen (400hv/470nm/Harinen) kansipaffi kun luovutti ilmeisesti letkurikon takia, niin pitäis alkaa jynssään tota omaa "voima" moottori aihiota pikkuhiljaa nippuun...

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi