laitoin tän nyt tääne osioon, eli kysyn onko suomen maassa mk2/1 ekkereitä cossun tekniikalla KILVISSÄ paljonkin...? ku itse en ole mistään kuullut. Itsellä 205 lohkoon laitetu cossun kansi, alakerta ohc/vw... Se tulee vaihtumaan jossain vaiheessa ihan alkup. cossun alakerraksi, jahka sen saisi ensiks kilpiin,se voi tuottaa jotain ongelmia, keulalla kuitenki cooleri, ja garret t04 turbo,yms..
ESCORT MK2 COSWORTH
Valvoja: CRSC Hallitus
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
ESCORT MK2 COSWORTH
Terve kaikille!
laitoin tän nyt tääne osioon, eli kysyn onko suomen maassa mk2/1 ekkereitä cossun tekniikalla KILVISSÄ paljonkin...? ku itse en ole mistään kuullut. Itsellä 205 lohkoon laitetu cossun kansi, alakerta ohc/vw... Se tulee vaihtumaan jossain vaiheessa ihan alkup. cossun alakerraksi, jahka sen saisi ensiks kilpiin,se voi tuottaa jotain ongelmia, keulalla kuitenki cooleri, ja garret t04 turbo,yms..
muuten auto alkaa olemaan valmis, joitain pikkujuttuja vielä, etupenkit pitäisi etsiä(recarot) ja jotain pikku korin osia uupuu...
laitoin tän nyt tääne osioon, eli kysyn onko suomen maassa mk2/1 ekkereitä cossun tekniikalla KILVISSÄ paljonkin...? ku itse en ole mistään kuullut. Itsellä 205 lohkoon laitetu cossun kansi, alakerta ohc/vw... Se tulee vaihtumaan jossain vaiheessa ihan alkup. cossun alakerraksi, jahka sen saisi ensiks kilpiin,se voi tuottaa jotain ongelmia, keulalla kuitenki cooleri, ja garret t04 turbo,yms..
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
tony the tiger
- Viestit: 1516
- Liittynyt: Ke Toukokuu 18. 23:16:11 2005
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: ESCORT MK2 COSWORTH
Tuon kilpiin saaminen riippuu paljon varmaan katsastusmiehestä. Hyväksyykö omavalmiste moottorina vai katsooko cossun pannuksi...pontsei kirjoitti:Terve kaikille!
laitoin tän nyt tääne osioon, eli kysyn onko suomen maassa mk2/1 ekkereitä cossun tekniikalla KILVISSÄ paljonkin...? ku itse en ole mistään kuullut. Itsellä 205 lohkoon laitetu cossun kansi, alakerta ohc/vw... Se tulee vaihtumaan jossain vaiheessa ihan alkup. cossun alakerraksi, jahka sen saisi ensiks kilpiin,se voi tuottaa jotain ongelmia, keulalla kuitenki cooleri, ja garret t04 turbo,yms..muuten auto alkaa olemaan valmis, joitain pikkujuttuja vielä, etupenkit pitäisi etsiä(recarot) ja jotain pikku korin osia uupuu...
Cossun moottorina jos kattoo, niin kilpien saamiseen aika olemattomat mahdollisuudet ilman AKE:n poikkeuslupaa.
Yhden olen nettiautossa nähnyt tuollaisia myytävänä...
Escort RS Cosworth -93
Mondeo STW -99
Mondeo STW -99
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
niin, yritän saada sen omavalmistemoottorina, pitäis onnistua ku se on kuitenki kaasari peli, en viitsiny ruiskua alkaa sorraamaan, tehtiin alumiinistä vaa imusarja ja p-kotelo ja tuplat kiinni, nii avot
aika ahdast tuli mut mahtu... ja se alakerta nyt kuitenki on periaatteessa sierasta et ehkä se onnistuu ku tehot ei vaa ole yli sallitun, muistaakseni joku 140hp oli raja ekkerissä nyky lainsäädännöllä 
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Kyllähän se periaatteessa kaasareilla pitäisi menna omavalmisteena
, mutta itse tekisin kyllä kuitenkin ruiskulla
Toinen vaihtoehto on vaikka mekaanisella ahtimella tehtynä, onko sitten järkevää yms mutta olisi ainakin erilainen
96kW (~130 hp) on raja jos/kun käytetään RS2000 vertailumallina, RS1800 verraten heppa pari lisää
Toinen vaihtoehto on vaikka mekaanisella ahtimella tehtynä, onko sitten järkevää yms mutta olisi ainakin erilainen
96kW (~130 hp) on raja jos/kun käytetään RS2000 vertailumallina, RS1800 verraten heppa pari lisää
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
niin...., onhan se ruisku nykyaikasempi ja tarkempi bensan syötön kannalta, mut kyllä ne on ennenki saatu pelaamaa ihan hienosti kaasareilla. ja tohon tulee lisärikastin vielä siihen rinnalle siten että se antaa bensaa yläkieroksilla enempi,niin sit pitäs pelata....(toiveajattelua)
ja on tuosta ruiskusta vähä huonoja kokemuksia... 
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
taneli
- Viestit: 963
- Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
- Paikkakunta: espoo
-
Cosesc
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
http://www.cosworthrsclub.com/galleria/ ... 002_54.jpg
http://www.cosworthrsclub.com/galleria/ ... C00067.jpg
http://www.cosworthrsclub.com/galleria/ ... C00075.jpg
Tossa pari kuvaa tosta mun vanhasta vehkeestä, leimattu ja kaikki muutokset otteessa.
http://www.cosworthrsclub.com/galleria/ ... C00067.jpg
http://www.cosworthrsclub.com/galleria/ ... C00075.jpg
Tossa pari kuvaa tosta mun vanhasta vehkeestä, leimattu ja kaikki muutokset otteessa.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
On kyllä siististi toteutettu peli! milloinkas toi sun auto on tehty? et oliko vanhan lakisäädännön mukaan vai
Niin tuosta ruisku hommasta nii onhan se nyt parempi kun kaasarit, mutta kyllä kaasareilla saa pelaamaan ihan mainiosti, jos vaan säädättää ne kunnolla..., noissa omissa tuplissa on jo pikku muutoksia tehtykin, ahtopaine menee suutin kansiin ja sit myös ihan sinne kohokammioon erikseen vielä ja sisä kurkut sorvattiin isommiksi,et periaatteessa soppaa pitäis ainakin saada, kunhan vaan saa säädöt kohdillee
nykyaikana on vähä hankala saada noita pelejä aivan laillisiksi niiden oikeilla tehoilla... ku tuostakin kävin kysymässä konttorilta et onnistuuko tuollainen tekniikanmuutos, nii inssi kehu että periaatteessa onnistuu, sit lopuks se kysy et kuinka paljon meinaat oikeasti ottaa tehoja 
Viimeksi muokannut pontsei, Pe Elokuu 10. 16:15:55 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
eiköhän tämäkin auto vielä palaa liikenteeseen, entistä "rajumpana"..henu kirjoitti:Miksi vanhastaCosesc kirjoitti: vanhasta vehkeestä
tommonenhan pitäs pistää pumpuliin jemmaan
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
taneli
- Viestit: 963
- Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
- Paikkakunta: espoo
voi olla, että katsastusmies uskoo ehkä paremmin sen, että on 1.6 alakerralla alle 140 hv,kun 2 litrasen alakerralla.jos on kuitenkin kossun kansi.. mut sama kai se miten kusettaa, pääasia et on tehonmittauslappu.overboost kirjoitti:Mitä hyötyä siitä ontaneli kirjoitti:ja leimallahan sulla on 1.6 alakerta,eikös vaan?![]()
taxi-taunus 2.8i, ikuinen projekti, ja -02 farkku focus.
-
pablo
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Ei se inssin vika ole jos sinä viet 0,2 bar:illa 100 kw:n teholapun ja sit ruuvaat katsastuksen jälkeen 2,0 baaria koneeseen.. Eli toisin sanoen itse siinä lakia rikotaan jos ahtoja jälkeenpäin ruuvaillaan ja inssin tehtäviin ei mielestäni kuulu "uskoa" et voiko tässä olla näin vähän tehoa..taneli kirjoitti:voi olla, että katsastusmies uskoo ehkä paremmin sen, että on 1.6 alakerralla alle 140 hv,kun 2 litrasen alakerralla.jos on kuitenkin kossun kansi.. mut sama kai se miten kusettaa, pääasia et on tehonmittauslappu.overboost kirjoitti:Mitä hyötyä siitä ontaneli kirjoitti:ja leimallahan sulla on 1.6 alakerta,eikös vaan?![]()
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
Ilkka_H
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
pablo kirjoitti:
Ei se inssin vika ole jos sinä viet 0,2 bar:illa 100 kw:n teholapun ja sit ruuvaat katsastuksen jälkeen 2,0 baaria koneeseen.. Eli toisin sanoen itse siinä lakia rikotaan jos ahtoja jälkeenpäin ruuvaillaan ja inssin tehtäviin ei mielestäni kuulu "uskoa" et voiko tässä olla näin vähän tehoa..
Tuttu on Akella hommissa, se sanoi vaan että lähtökohta muutoksissa on että ensin hommataan tarpeeksi hölmö tai myötämielinen katsari.
Myöskin oli puhetta noista naurettavista ahdoista. Eli 0.2 / vastaavilla ahdoilla inssin todellakaan tarvitse päästä autoa lävitse jos se on ns. selvä homma että se tule niillä ahdoilla liikkumaan jatkossa. Yksikin nimeltä mainitsematon heppu vei 0.3-0.4 ahdoilla olevan foordin leimalle, kierroksen rajoitin katkasi vielä lystin 4800rpm kohdalla... Inssi oli vaan naureskellut ja pistänyt hylätty leiman. Vaikka muuten oli kunnossa.
#6
Escort -75
Escort -75
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
-
Ilkka_H
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ei pitäisikään vaikuttaa, tämän homman kertoi kuitenkin Aken mies.Bootsi kirjoitti:Millä perusteella??Ilkka_H kirjoitti:Inssi oli vaan naureskellut ja pistänyt hylätty leiman. Vaikka muuten oli kunnossa.
Jos auto on katsastushetkellä kunnossa, ei mahdollisesti katsastuksen jälkeiset toimenpiteet voi vaikuttaa leiman saantiin.
Mutta näinhän se on aina ollut, joku inssi ei päästä läpi jos ei ole aamulla saanut emännältään, toisia inssejä taas ei kiinnosta *ittuakaan mitä leimalle viet.
#6
Escort -75
Escort -75
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
-
Eemeli
- Viestit: 422
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 9. 15:10:53 2004
- Paikkakunta: Lappi/Simo
- Viesti:
Niin tuossakin on asia mitä voidaan pohtia monelta kannalta. jos lapuissa ahtopaine esim. 0.2bar ja niillä teho on rajojen sisällä niin... silloinhan se on täysin laillinen eihän sil katsurilla pitäis olla enää mitää sanottavaa.
Katsuritkin vois ajatella sen niin et autolla mahdollisesti käydään kiihdyttämässä kilpaa tms. silloin katuteho on se esim. 0.2bar paineel saatu ja kilpailuissa voi ehkä sitten olla hieman eri.
Poliisihan tutkii sen sitten tienpäällä et onko laillisena kadulla.
Ite mietin et jos tumppais kuristinta imupuolelle niin sais kuitenki jonkulaiset paineet otteeseen... niin sit jos joskus päästään edes siihen vaiheeseen.
Katsuritkin vois ajatella sen niin et autolla mahdollisesti käydään kiihdyttämässä kilpaa tms. silloin katuteho on se esim. 0.2bar paineel saatu ja kilpailuissa voi ehkä sitten olla hieman eri.
Poliisihan tutkii sen sitten tienpäällä et onko laillisena kadulla.
Ite mietin et jos tumppais kuristinta imupuolelle niin sais kuitenki jonkulaiset paineet otteeseen... niin sit jos joskus päästään edes siihen vaiheeseen.
Jäsen #1342
-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99
-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99
-
Tinde
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
Miten olis 779/1998 2 lukuBootsi kirjoitti:Millä perusteella??Ilkka_H kirjoitti:Inssi oli vaan naureskellut ja pistänyt hylätty leiman. Vaikka muuten oli kunnossa.
Jos auto on katsastushetkellä kunnossa, ei mahdollisesti katsastuksen jälkeiset toimenpiteet voi vaikuttaa leiman saantiin.
Moottorin ja pakoputkiston muutokset
5 §
Moottorin vaihto
f) jos autoon vaihdettavaan moottoriin on tehty alkuperäistä tehoa ilmeisesti lisääviä muutoksia, on muutetun moottorin tehosta tarvittaessa esitettävä luotettava selvitys;
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Aivan..Tinde kirjoitti:Miten olis 779/1998 2 lukuBootsi kirjoitti:Millä perusteella??Ilkka_H kirjoitti:Inssi oli vaan naureskellut ja pistänyt hylätty leiman. Vaikka muuten oli kunnossa.
Jos auto on katsastushetkellä kunnossa, ei mahdollisesti katsastuksen jälkeiset toimenpiteet voi vaikuttaa leiman saantiin.
Moottorin ja pakoputkiston muutokset
5 §
Moottorin vaihto
f) jos autoon vaihdettavaan moottoriin on tehty alkuperäistä tehoa ilmeisesti lisääviä muutoksia, on muutetun moottorin tehosta tarvittaessa esitettävä luotettava selvitys;
Teholappu pitää olla, ja jos se on esim. 0.5barin tehoilla hyväksytty ja sellaisena konttorille viety ei inssillä pitäis olla mitään valittamista.
Jos ahtoja ruuvataan konttorin jälkeen, vastuu siitä siirtyy auton omistajalle.
(periaatteessahan se on tietty laitonta, ja esim. vakavan onnettomuuden sattuessa voi vakuutuyhtiö alkaa hankalaksi jos tehoja onkin enemmän kuin pitäis)
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
piru että tuli ahdasta kaasareiden puolella, ku sain ne paikallee... jäi peräti 5mm konehuoneen seinään väliä
ja virran jakajallakaan ei ole liikaa tilaa, imusarja on siinä muutaman millin päässä, mut onneksi mahtuu kääntymään, ja johdot paikallee... pakosarja nyt mahtuu hyvin ja erillisen hukkiksenkin saa sopimaan, et kyllä se tästä... lämpökilpiä olis tehtävä alumiinistä turbon ja sähköjen väliin, ettei pääse sulaamaa...
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Edis tai muu hukkakipinä homma ja tuollainen jakaja niin on tilaa
Klik
Joku hurja taisi tehdä sellaisenkin että oli vaan tulppa lohkon reikään jossa akselin pätkälle laakerointi sisällä. Tuo oma tuollainen boschin katkaistu malli jossa kierteellä tulppa
Klik
Joku hurja taisi tehdä sellaisenkin että oli vaan tulppa lohkon reikään jossa akselin pätkälle laakerointi sisällä. Tuo oma tuollainen boschin katkaistu malli jossa kierteellä tulppa
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
niin, no se tulee sit aikanaan ku ruisku tulee ja tuo cossun alakerta... pitää sit yrittää saada ostettua hestekki tms. tietokoneohjattu ruisku ja sytkä, silloin pitää saada myös paukkusysteemi mukaan, ne on seuraavan evon hankinta listalla
en tiedä sit, ku nehän on saanu pelaamaan nuo megatkin aika hyvin jo
, tiedän monta autoa tässä omilla konnuilla, jotka on laitettu ruutalla, yhdessä muistaaksein oli sytkäkin, ja muissa pelkkä ruisku... sehän olis hinnaltaan tietysti edullinen mut olen jo pikkuhiljaa tajunnut et jos haluaa halvan ja hyvän, kyseessä on kaksi eri tuotetta
kertokaapa avoimesti kokemuksia eri merkeistä ja kustannuksista? ja on onko monella giljotiini läppärunkoja käytössä?, itse ajatteli sellaisen laittaa tulevaisuudessa...
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Itsellä myös tuo megasquirt ediksen kanssa
Eipä voi muuta sanoa kuin että pelannut on
Väittäisin melkeempä että poikkeus sääntöön tässä tapauksessa, halpa ja hyvä
Tosin näpräämistä riittää kyllä ihan tarpeeksi jos itse tinailee kasaan ja tekee johtosarjat yms.
Nyt jos hommaisin jonkun moottorinohjauksen niin Megasquirt 2 jenkkilästä tai muualta tilaten, hinta taitanee pyöriä siinä 200-250e pintaan, paljon parannuksia ja vähemmän näpräämistä/virityksiä
Eipä voi muuta sanoa kuin että pelannut on
Väittäisin melkeempä että poikkeus sääntöön tässä tapauksessa, halpa ja hyvä
Tosin näpräämistä riittää kyllä ihan tarpeeksi jos itse tinailee kasaan ja tekee johtosarjat yms.
Nyt jos hommaisin jonkun moottorinohjauksen niin Megasquirt 2 jenkkilästä tai muualta tilaten, hinta taitanee pyöriä siinä 200-250e pintaan, paljon parannuksia ja vähemmän näpräämistä/virityksiä
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
niin kyllä kai ne on jo saatu pelaamaan..., alussa kai oli jonki verran ongelmia noin yleisesti. mut olen kyllä harkinnu sitä sit myöhemmin kun laittaa sen ruiskn kiinni, se sytkä vähä vielä arvelluttaa siinä ja paukku systeemi..? ono kokemuksia paukusta?
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
Alku räjähdys
meni sit mettään
ajettiin koe ajoo, ja voin sanoa että paukkuja oli
hirtti sit kaasupohjaan,käänsin virrat pois, ratti lukko meni päälle ja kallion seinää
pari kertaa katon kautta ja nokka perät... kori aika paskaks. kone pysy ehjänä
se menee sierraan siks aikaa että saadaan uus kori PL-Motorsportin kanssa tehtyä(härskiä piilomainontaa)
itellä oli penkki irti ja samppa istu takapenkillä ja lenteli pitkin koppia
.. mittaristot hajos, kone pysy ehjänä ja perä
Mutta koneessa oli kyllä paukkua
. ahdin lähti mukaan jo 3 tonnissa että ei se pakosarjakaan ihan susi ollu..
Kuvia : http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=1796056
ne on kaverin nimimerkillä joka on auttanu rojektissa..(imu-pakosarjat, painekotelot ym
ajettiin koe ajoo, ja voin sanoa että paukkuja oli
pari kertaa katon kautta ja nokka perät... kori aika paskaks. kone pysy ehjänä
itellä oli penkki irti ja samppa istu takapenkillä ja lenteli pitkin koppia
Mutta koneessa oli kyllä paukkua
Kuvia : http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=1796056
ne on kaverin nimimerkillä joka on auttanu rojektissa..(imu-pakosarjat, painekotelot ym
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
MBT
- Viestit: 231
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 10. 14:02:16 2007
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Onneksi ei tullut henkilövahinkoja.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
joo, pitää laittaa seuraavaan joku tappokatkasia, ei näitä joka kerta viitsisi tuhota ihan tällälailla...no täytyypä tästä lähteä nostamaan konetta sieraan
tartteekos tuo mitään erikoisia muutoksia?, ku siinä on levyt joka nurkassa ja abs:ki on -vm.89 ja kone tavallinen 2l ohc...
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...
-
Ville K
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Jos on absit, niin siinähän on 260mm levyt eessä ja 253mm takana. Niillä mennään tosiaan 150heppaan asti, eli ei vielä riitä cossun koneelle. Mut jos sulla on ohc alakerta+cossun kansi, niin ei muuta kun hakemaan teholappuja alle 150hp. Ja jos on alle 7/87 ensirekisteröity niin ei tarvi kattia, sen jälkeinen tarvii, vaikka sitte olis katista vaan kuoret.
EDIT; joo eli kun ajatuksella lukee niin onhan se ohc-alakerralla. Ja 89, eli "kylmää" kattia putkeen.
EDIT; joo eli kun ajatuksella lukee niin onhan se ohc-alakerralla. Ja 89, eli "kylmää" kattia putkeen.
Pedal tu tö metal!
-
Ford is God
- Viestit: 4022
- Liittynyt: Pe Elokuu 6. 22:05:35 2004
-
VesQ
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
pontsei
- Viestit: 270
- Liittynyt: Ke Heinäkuu 18. 16:59:36 2007
prkl... meni se vanhakoppa jo, kaikenlaista harmia. Mut tuo sierra taitaa nyt kuitenki saada ton cossun koneen pellin alle, milläs ne katastusmiehet uskoo sen että siinä on ohc:n alakerta? pitää laittaa ruisku et saa sen koneen mahtumaan...
sierra cosworth 2wd, 480hv, haltec ja "re85".
Mb "st" 560hv/800nm...
Mb "st" 560hv/800nm...