Cossuun toisen autonperää.....
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Cossuun toisen autonperää.....
Ei löytyny haulla mitään järkevää joten juttua tuleen:
Onko kukaan sovittanut esim m5 perää cossun et kuinka iso homma ois ja olisko muita järkiperiä tiedossa joita hyödynnetty cossuun?
Onko kukaan sovittanut esim m5 perää cossun et kuinka iso homma ois ja olisko muita järkiperiä tiedossa joita hyödynnetty cossuun?
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
Taisi olla 3:23:1. Onhan sulla moottorissa paukkua sen verran, että jaksaa kuljettaa Sierran koria vähän harvemmallakin välityksellä. Ottaa ainakin mukavasti huippuja.timoheikkinen792 kirjoitti:Oliko m5 perässä joku 3.15 välitysMahtaa olla liian harva...
EDIT: Siis 6-vaihteisessa E34 korisessa M5:sessa on 3:23:1 välitys. Vanhemmassa 5-vaihteisessa on käytetty vuosimallista riippuen 3:91:1 ja 3:73:1 välityksiä.
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
kuviia perä kiinnityksestäpehkos69 kirjoitti:Oisko jollain kuvia asennuksesta (apurungon muutoksista) ja tietoo miten vetarit sopii ja mitä muokkauksia ne vaatii?![]()
http://www.vsc.nu/forum/attachment/dsc00555_185.jpg
http://www.vsc.nu/forum/attachment/dsc00560_795.jpg
http://www.vsc.nu/forum/attachment/dsc00604_834.jpg
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Tehon kesto on varmasti riittävä, tuossa on M5 perä(kin) http://www.rmotorsport.com/2003/?sx=bmwSLEI kirjoitti:Onko noissa bemun perissä kitkalukko ja paljonko ne tehoa kestää?
Ilmeisesti etukuoret on valurautaa?
Ja sen kulusta: tuolla tilastoitu aikas korkeelle http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=468491
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
Eräs Imatralainen Jani ainakin väsäsi noin 1,5 vuotta sitten cossun taka-akselistoonsa M5:sen perän kiinni. Muutoksia ei ollut loppujen lopuksi kovin paljon. Lähinnä länkirautaa oli muokattu.timoheikkinen792 kirjoitti:Jollakin clubilaisella on m5 perä cossussa,mut v**** ei muista kellä meinaan puhuin hänen kans muissa asioissa reilu vuosi sitHän muistas sata varmasti muutokset...
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Olisko se olut hänMankka kirjoitti:Eräs Imatralainen Jani ainakin väsäsi noin 1,5 vuotta sitten cossun taka-akselistoonsa M5:sen perän kiinni. Muutoksia ei ollut loppujen lopuksi kovin paljon. Lähinnä länkirautaa oli muokattu.timoheikkinen792 kirjoitti:Jollakin clubilaisella on m5 perä cossussa,mut v**** ei muista kellä meinaan puhuin hänen kans muissa asioissa reilu vuosi sitHän muistas sata varmasti muutokset...

-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
kysymys.. kannattaako???
esim. mitä m5 perä maksaa?? ->välitys perseestä jos on joku 3.2
millainen lukko siinä on??
esim. 71/2 takaperään kunnon lukko ja välitys niin kestää +600hv varmasti....(n 2000€ jos ostaa uutena noi osat)
tai jos haluaa pomminvarman niin 9" se kestää varmaan 1000hv....
ois kiva tietää mitä tämmöiset m5 perät maksaa..
tämä oli sitten vaan kysymys eli ei herneitä vetäkö kukaan
esim. mitä m5 perä maksaa?? ->välitys perseestä jos on joku 3.2
millainen lukko siinä on??
esim. 71/2 takaperään kunnon lukko ja välitys niin kestää +600hv varmasti....(n 2000€ jos ostaa uutena noi osat)
tai jos haluaa pomminvarman niin 9" se kestää varmaan 1000hv....
ois kiva tietää mitä tämmöiset m5 perät maksaa..
tämä oli sitten vaan kysymys eli ei herneitä vetäkö kukaan

-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
bpasi kirjoitti:kysymys.. kannattaako???
esim. mitä m5 perä maksaa?? ->välitys perseestä jos on joku 3.2
millainen lukko siinä on??
esim. 71/2 takaperään kunnon lukko ja välitys niin kestää +600hv varmasti....(n 2000€ jos ostaa uutena noi osat)
tai jos haluaa pomminvarman niin 9" se kestää varmaan 1000hv....
ois kiva tietää mitä tämmöiset m5 perät maksaa..
tämä oli sitten vaan kysymys eli ei herneitä vetäkö kukaan
pasi p****



-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
miksei vovlon isoo perää??? halpa välitys ja paljo vaihtoehtoja ja on lukko vaihtoehtoja dana ja sf lukkoo
ja rallipuolella käytetään paljo..
ja rallipuolella käytetään paljo..
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
-
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
Käytettynä M5:sen perä maksaa noin 500-600 euroa. Käytetty on kylläkin aina käytettyä.Jasu kirjoitti:3.91 on yleisin välitys M5:ssa. BMW:n hyllyltä noita saa n. 2000e hintaan. Ehkä hieman alle. Ja kyllä tuokin perä mukavasti kestää. Ruotsin pojat on noita jo hetken käyttäny.
Olen samoilla linjoilla bpasin kanssa. Jos ei tarvitse centtejä venytellä, niin Quaifen tai Gripperin lukko cossun omaan perään voisi olla järkevin ja ainakin helpoin ratkaisu.
-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
volvon perä on paljon isompi homma laittaa ja eikä vetarit ja kardaani käy läheskään suoraan. näin muistelen kun apumiehenä olin tollasessa projektissa.fordrs2000 kirjoitti:miksei vovlon isoo perää??? halpa välitys ja paljo vaihtoehtoja ja on lukko vaihtoehtoja dana ja sf lukkoo
ja rallipuolella käytetään paljo..
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Jos haluaa värkätä niin mikseihilteri kirjoitti:volvon perä on paljon isompi homma laittaa ja eikä vetarit ja kardaani käy läheskään suoraan. näin muistelen kun apumiehenä olin tollasessa projektissa.fordrs2000 kirjoitti:miksei vovlon isoo perää??? halpa välitys ja paljo vaihtoehtoja ja on lukko vaihtoehtoja dana ja sf lukkoo
ja rallipuolella käytetään paljo..

Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
Justiinsa olen tehnyt/tekemäs tota hommaa.
Ostin E34 M5 perän purkaamolta maksoi noin 550e välitys 3.91 ja
levylukko on 25%vakiona.
Teetin hiomolla tohon perään lukkon parannuksen, sinne tuli uudet lukkolevyt + yksi enenmän kuin vakio on ja sit jotain sorvattiin et ylimäärinenlevy sopii sinne sisälle, perään tuli noin 65% lukko! toi homma makso jotain alle 300e
Cossun vakio vetarit käy! Pemun perä on n.2cm kapeampi laippoista mitattuna kuin cosan perä, ite teetin 2kpl 1cm paksuiset laitapat
nivelien lisäksi, mut vetarit olis kyl käyny ilman noita laippojakin!
Kartaanista ei tietoa, itelle tulee bemun kartaani!
Laitan kuvia perän asennuksesta kiinni heti kun kerkeen!
Ostin E34 M5 perän purkaamolta maksoi noin 550e välitys 3.91 ja
levylukko on 25%vakiona.
Teetin hiomolla tohon perään lukkon parannuksen, sinne tuli uudet lukkolevyt + yksi enenmän kuin vakio on ja sit jotain sorvattiin et ylimäärinenlevy sopii sinne sisälle, perään tuli noin 65% lukko! toi homma makso jotain alle 300e
Cossun vakio vetarit käy! Pemun perä on n.2cm kapeampi laippoista mitattuna kuin cosan perä, ite teetin 2kpl 1cm paksuiset laitapat
nivelien lisäksi, mut vetarit olis kyl käyny ilman noita laippojakin!
Kartaanista ei tietoa, itelle tulee bemun kartaani!
Laitan kuvia perän asennuksesta kiinni heti kun kerkeen!
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Jos oikein muistan painon, niin se oli 45-47kg.bpasi kirjoitti:mittaappa piruttain paljonko on paino eroa jos viittit muistelisin et m5 perä painaa ku synti....pehkos69 kirjoitti:Tänään ostin M5:n persuksen ku sopivasti sattu kohilleen. H.200€. Kyl tos on takatuuppariin ihan budjetti perä jonka pitäs kestääkki.
yllättävän halpoja näyttävät olevan
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Mitäs Cosan 7.5" painaa sit?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Pitää tuossa illalla punnita jos ei kukaan kerkeä aiemmin.tumppe kirjoitti:Mitäs Cosan 7.5" painaa sit?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Tuli joskus tällainen ajatus pyöränkulmista ja perän vahvistamisesta: n. 50mm alumiinilankusta perän takaseinä ja niin iso, että tulee ohi reunoilta. Suorat tangot uniball-nivelillä tukivarsiksi ja kiinni reunoihin 2kpl päällekkäin ja eteen yksi kiinnitetään johonkin perämöykyn länkeen kiinnityspisteen maastoon. Alkuperäisestä ulommaisesta tukivarren kiinnityspisteestä yksi tanko pitämään pitkittäisliike poissa.
Paksuun levyyn tietenkin lisää öljytilaa, rivoitusta öljyn jäähdyttämiseksi ja öljyntyhjennystulppa. Alkuperäinen takakannake ei oikein enää sovi, mutta esim. moottorintukityynyn voi ruuvata levyyn kiinni ja toinen pää kiinni tyhjennettyyn alkuperäiseen.
Renkaan päähän teräslevy johon laakeripesä ja tukivarret kiinnitetään, ilmeisesti pätkä putkea olisi hyvä suojaamassa niveltä ja siihen saisi kanssa iskarin(coil over) kiinnityspisteen.
Paksuun levyyn tietenkin lisää öljytilaa, rivoitusta öljyn jäähdyttämiseksi ja öljyntyhjennystulppa. Alkuperäinen takakannake ei oikein enää sovi, mutta esim. moottorintukityynyn voi ruuvata levyyn kiinni ja toinen pää kiinni tyhjennettyyn alkuperäiseen.
Renkaan päähän teräslevy johon laakeripesä ja tukivarret kiinnitetään, ilmeisesti pätkä putkea olisi hyvä suojaamassa niveltä ja siihen saisi kanssa iskarin(coil over) kiinnityspisteen.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1756
- Liittynyt: Pe Helmikuu 10. 11:34:05 2006
- Paikkakunta: Hesa - stadika
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
vordson kirjoitti:Cossun perä kestää ainakin +500hp ja 700Nm - suoraan menoa, mutkista en tiedä.
Miksi haluat vaihtaa perän?
Mua ainakin kiusaa löysentynyt visko.. vähänkään kurvia niin sisempi pyörää vaan sutii.

Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 1606
- Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Se tuntuu olevan noitten kaikkien manaus.. Ja on sitte niin rasittavaa jos alkaa toisella sutimaanpuuhapete kirjoitti:vordson kirjoitti:Cossun perä kestää ainakin +500hp ja 700Nm - suoraan menoa, mutkista en tiedä.
Miksi haluat vaihtaa perän?
Mua ainakin kiusaa löysentynyt visko.. vähänkään kurvia niin sisempi pyörää vaan sutii.

S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com
Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
BTCF:ltä lainattua topic:ista Sopiiko E34 M5 perä heittämällä 535i???
Vastaus :Jos sun autossa on typ.210 perä niin homma on Bolt-Off->Bolt-on. Luulen että siinä on kuitenkin typ.188 ja se ei enää olekkaan yhtä simppeliä.
- E34:n typ 188 periä on kahta erilaista. Molemmissa tapauksissa on itse runko ja takakansi samat, mutta sekä kardaanin, että vetareiden laipoissa on kokoeroa. Tuo on ehkä helpoin todeta katsomalla onko kardaanin pultit M8 vai M10. Jos ne on M8, ei typ210:n vaihto onnistu kuin kardaani ja vetarit vaihtamalla. Jos taas pultit on M10, on perien kiinnitykset samat ja murikka vaihtuu helposti.
Otappa näistä sit selvää
..
Vastaus :Jos sun autossa on typ.210 perä niin homma on Bolt-Off->Bolt-on. Luulen että siinä on kuitenkin typ.188 ja se ei enää olekkaan yhtä simppeliä.
- E34:n typ 188 periä on kahta erilaista. Molemmissa tapauksissa on itse runko ja takakansi samat, mutta sekä kardaanin, että vetareiden laipoissa on kokoeroa. Tuo on ehkä helpoin todeta katsomalla onko kardaanin pultit M8 vai M10. Jos ne on M8, ei typ210:n vaihto onnistu kuin kardaani ja vetarit vaihtamalla. Jos taas pultit on M10, on perien kiinnitykset samat ja murikka vaihtuu helposti.
Otappa näistä sit selvää

Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 1987
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
- Paikkakunta: Tampere / Isojoki
Ei ota selvää ei. Femman perä on myös tuo typ210 (8 pulttia) jota löytyy 3.91 ja harvinaisemmalla 3.23 ja 3.73 välityksellä. Myöskään ETK ei kerro asiaa tarpeeksi tarkasti. Perien paino täsmäis melko tarkasti. Luulisin että ei silti ole sama perä (huom. luulisin) koska aina puhutaan M5:sen perästä eikä 535:sen perästä, kun näitä swappeja tehään. (tai sitten porukat vain pitää tuosta 3.91 välityksestä joten ne käyttää vaan niitäpablo kirjoitti:BTCF:ltä lainattua topic:ista Sopiiko E34 M5 perä heittämällä 535i???
Vastaus :Jos sun autossa on typ.210 perä niin homma on Bolt-Off->Bolt-on. Luulen että siinä on kuitenkin typ.188 ja se ei enää olekkaan yhtä simppeliä.
- E34:n typ 188 periä on kahta erilaista. Molemmissa tapauksissa on itse runko ja takakansi samat, mutta sekä kardaanin, että vetareiden laipoissa on kokoeroa. Tuo on ehkä helpoin todeta katsomalla onko kardaanin pultit M8 vai M10. Jos ne on M8, ei typ210:n vaihto onnistu kuin kardaani ja vetarit vaihtamalla. Jos taas pultit on M10, on perien kiinnitykset samat ja murikka vaihtuu helposti.
Otappa näistä sit selvää..

Viimeksi muokannut Jasu, To Syyskuu 27. 19:55:36 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.
-
- Viestit: 42
- Liittynyt: Su Lokakuu 17. 12:27:13 2004
- Paikkakunta: Laukaa
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Tasan 28 kiloo painaa cossun perä ilman öljyä.bpasi kirjoitti:9" painaa alumiinikuorella 33kiloo...
7puolikas varmaan muutaman vähemmän...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viskon voi kiristää jäykemmillä öljyillä esim. Gearboxman tai Baramotorsport.
Baramotorsport tekee kestävämpiä pikkurattaita.
Viskon kiristys ja kestävämmät rattaat maksaa yhteensä postikuluineen saman kuin Quaife ATB.
Quaifen mielestä heidän osansa ei 7.5" perästä ensimmäisenä hajoa(600+hv tehoista taisi olla puhetta) ja Bara... kehuu rattaitansa käytetyn jossain 550hv rallicrossiautoissa ilman ongelmia.
Baramotorsport tekee kestävämpiä pikkurattaita.
Viskon kiristys ja kestävämmät rattaat maksaa yhteensä postikuluineen saman kuin Quaife ATB.
Quaifen mielestä heidän osansa ei 7.5" perästä ensimmäisenä hajoa(600+hv tehoista taisi olla puhetta) ja Bara... kehuu rattaitansa käytetyn jossain 550hv rallicrossiautoissa ilman ongelmia.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Timo viitannee tässä siihen, että Briteissä ovat fiksailleet kiinni 10,5" Jaguarin periä tehokkaisiin Cossuihin?timoheikkinen792 kirjoitti:Niin?Timo kirjoitti:tiesitkös että jaguarit on aika hienoja autoja...timoheikkinen792 kirjoitti:Uutta perää ruotsista odotellessaJospa ees tulis... Siitä sit lisää inffoa kun kotona
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi