CVH EFi:n imusarja -> ei EFi kanteen

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

kemes
Viestit: 1255
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
Paikkakunta: Vantaa

CVH EFi:n imusarja -> ei EFi kanteen

Viesti Kirjoittaja kemes » To Elokuu 30. 14:34:17 2007

CVH 1.6. Vaihdoin haavereiden myötä EFi:n kannen pois ja tavallisen tilalle. Työstin suutin kolot kanteen. Ruuvasin EFi:n imusarjan kiinni koneeseen ja tulille. Kävi nätisti kunnes koneen lämmetessä alkoi kierrokset nousta. Läppäri kiinni, mittarit näytti ok arvoja. Siitä sitten konehuoneen puolelle kattelemaan. Kuului selvä imuvuoto. Eli imusarjan ja kannen väliin jää nyt ilmeisesti sitten kuitenkin pienet reiät, joista pääsee ilmaa virtaamaan ohi.

Mitä te jotka olette naittaneet tämmöisiä yhdistelmiä olette tehneet sovittaaksenne EFi:n imusarjan ei EFi kanteen?
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » To Elokuu 30. 14:39:52 2007

Se tiiviste pitää itse leikellä sopivaksi ja sitten vaikka tiivisteliimaa lisäksi. Osta MFi ja EFi tiivisteet ja vertaile niistä. MFi:n tiivistettä pystyy muistaakseni hieman leikkelemään lisää suutinkolojen kohdalta. Kova jätkä tekisi varmaan itse koko tiivisteen noiden mallien perusteella.

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Elokuu 30. 15:28:44 2007

Koko tiiviste tehtävä itse. Ei käy turbon eikä efin oma.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puuhapete » To Elokuu 30. 15:42:09 2007

cossu44.lle tuli hitsattua kantta tuon takia. Olis pikkaisen helpommalla päässyt. Ilmeisesti kestää ihan hyvin noin tiivisteellä tehtynä.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

kemes
Viestit: 1255
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja kemes » To Elokuu 30. 17:33:38 2007

Ok, taidampa leikellä sitte itse tuon tiivisteen. Oisko matsku suosituksia?
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » To Elokuu 30. 23:40:06 2007

kemes kirjoitti:Ok, taidampa leikellä sitte itse tuon tiivisteen. Oisko matsku suosituksia?
Ihan normi tiivistepaperia, mulla oli tehtynä just noin.. Etkö muista kun silloin kiroilin että voi saatana kun olin tehny vahingossa peilikuvan tiivisteestä eli suutinkolot väärällä puolella :?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

kemes
Viestit: 1255
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja kemes » Pe Elokuu 31. 13:54:26 2007

Joo nyt muistan. Pitikö sulla ihan pelkkä tiiviste hyvin? Vai pitääkö ryhtyä liimailemaan? Saako paperia jostain motonetistä ??
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Pe Elokuu 31. 19:31:14 2007

kemes kirjoitti:Joo nyt muistan. Pitikö sulla ihan pelkkä tiiviste hyvin? Vai pitääkö ryhtyä liimailemaan? Saako paperia jostain motonetistä ??
Piti, ei tartte, saa.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

kemes
Viestit: 1255
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja kemes » Su Syyskuu 2. 19:22:09 2007

Thanks for the answer ;)
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v

Vastaa Viestiin