Minkä kokosia suuttimia porukka on käyttänyt megan kanssa?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Minkä kokosia suuttimia porukka on käyttänyt megan kanssa?
Minkä kokosia suuttimia porukka on käyttänyt megan kanssa rst:ssä ja millasiin tehoihin on riittänyt?
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Ei se paljoa muuta on ne sitten RST:n moottorissa, tai vaikka junan moottorissa, tietyn kokoiset suuttimet riittää tiettyihin tehoihin. Esim. 440cc/min riitti taunuksessa niukin naukin 300 hp asti, 630cc riittää jo lähemmäs 400hp ja mahdollisesti myös ylikin.
Eikä asiaa muuta sekään ohjataanko niitä suuttimia megasquirtilla tai jollain muulla.
Eikä asiaa muuta sekään ohjataanko niitä suuttimia megasquirtilla tai jollain muulla.
Jäsen #606
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: Ti Lokakuu 15. 19:40:21 2002
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Minkä kokosia suuttimia porukka on käyttänyt megan kanss
Itelleni tuli 400cc:n suuttimet kiinni, mutta vielä ei oo päässy kokeilemaan mihin asti ne riittää. Pitäis helposti yli 200 hevosta saada irti niillä.Juissi kirjoitti:Minkä kokosia suuttimia porukka on käyttänyt megan kanssa rst:ssä ja millasiin tehoihin on riittänyt?
Audi S3 - käyttis
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
Projekti RST -tulossa ehkä myyntiin...
Tekn.vaihto RST -90 (sittemmin purettu)
-
- Ylläpitäjä
Jyöoo mutta se kyllä vaikuttaa kuinka kansi virtaa ja riippuu myös ringeistä. lähinnä sitä että miten riittää 8 venasessa moottorissa yleensä. ku itellä on menossa kiinni 350cc/min ja mietin vaan pitäskö suosista isontaa...olafu kirjoitti:Ei se paljoa muuta on ne sitten RST:n moottorissa, tai vaikka junan moottorissa, tietyn kokoiset suuttimet riittää tiettyihin tehoihin. Esim. 440cc/min riitti taunuksessa niukin naukin 300 hp asti, 630cc riittää jo lähemmäs 400hp ja mahdollisesti myös ylikin.
Eikä asiaa muuta sekään ohjataanko niitä suuttimia megasquirtilla tai jollain muulla.

-
- Viestit: 787
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
- Paikkakunta: Kajaani
Ei niissä kansissa kovin suurta eroa ole, samoilla suuttimilla suurinpiirtein samat tehot. Vielä terveillä suutinten aukioloajoilla (ehkä 80-90%) vois laskea 350cc*0.75, eli antas n. 260hv. Paljonko on tavoite?? 
Kavereilla on seitensatasiakin suuttimia vähän yli ja vähän alle kakslitrasissa turbomoottoreissa, hyvinhän nuo megalla toimii nekin, ei vielä liian pieneksi mene aukioloajat tyhjäkäynnillä, mutta ei enää isompia kannata laittaa. Eikä varmaan tarviikkaan...

Kavereilla on seitensatasiakin suuttimia vähän yli ja vähän alle kakslitrasissa turbomoottoreissa, hyvinhän nuo megalla toimii nekin, ei vielä liian pieneksi mene aukioloajat tyhjäkäynnillä, mutta ei enää isompia kannata laittaa. Eikä varmaan tarviikkaan...

*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90
Sierra Cosworth 4x4 ´90
-
- Ylläpitäjä
tavoitteena olis siihen 300 liki päästä!Fullspeed kirjoitti:Ei niissä kansissa kovin suurta eroa ole, samoilla suuttimilla suurinpiirtein samat tehot. Vielä terveillä suutinten aukioloajoilla (ehkä 80-90%) vois laskea 350cc*0.75, eli antas n. 260hv. Paljonko on tavoite??
Kavereilla on seitensatasiakin suuttimia vähän yli ja vähän alle kakslitrasissa turbomoottoreissa, hyvinhän nuo megalla toimii nekin, ei vielä liian pieneksi mene aukioloajat tyhjäkäynnillä, mutta ei enää isompia kannata laittaa. Eikä varmaan tarviikkaan...