http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1368816
1.1, rumpujarrullinen ja enkkuperäinen värkki vm78. Hintapyyntiä ois n.800€
Mitä siis menis vaihtoon jos tuollaiseen tuuppais tallissa ylimääräisenä lojuvan 2.0ohc:n ja sierran type9 lootan siihen?
Ilmeisesti kaikki jarrut ja luonnollisesti kardaani (tunnelin levennys, pakollinenko käytännössä?), mutta kestääkö tuo orggisperä tuota yhdistelmää yhtään ja pitääkö vaihtaa etupalkkia tms.?
Ja sitten se tärkein, paljonko edes noin todella karkeasti arvioituna tuollainen elintenvaihto tulisi maksamaan osineen, mitä pitäisi vaihtaa muutoskatsastukseen?
Eikös tuo jarrupääsylinteri ole yleensä escorteissa sellaisen pitkän hässäkän päässä?
En oo oikein perillä noista escoista

Ai niin tallissa lojuis pari 1.6 ohc lohkoakin kun joskus muinoin joku meinas, että olisi huomattavasti helpompi leimata sellaisella, eli sekin on vaihtoehto. Pitääkö paikkaansa?
*edit*
http://www.cosworthrsclub.com/pdf/tarke ... rt_mk2.pdf
Eli tuon mukaan ilmeisesti jarrut ja etujouset menee vaihtoon, mutta mitä tarkoitetaan tuolla McPherson eroilla? Perustuuko tuo 1.6 ohc:n helpompi leimaus tuohon eroon, vai?