Katso ensin missä alueella kone käy kun ajelet sillä tiellä normaalisti, siitä ylemmiltä painealueilta poistat joka toiselta riviltä tiedot. Sen jälkeen kopioit aina sen seuraavan ylemmän rivin alimpaan tyhjään riviin, paine kentät mukaanlukien. voilá, meillä on muutama tyhjä rivi ylhäällä VE-kartassa. Sama homma toimii syttykartassakin. Ylipaineella ei tarvi olla niin tiheesti niitä rivejä kun koneen täytös ei juurikaan siellä muutu. Ahtimen laittaminen koneeseen saattaa muuttaa silti koneen täytöstä, eli alipainealueita saattaa joutua hienosäätämään joka tapauksessa. Ylipainerivit voi olla vaikka noin: 130, 170, 210, 250kpa, tai 150, 200, 250kpa. Riippuu paljonko pystyt niitä rivejä sieltä vapauttamaan.VesQ kirjoitti:Doddii
Taas on vehkeet tulilla vähään aikaan ja hyvinhän se ohc pörähti puhaltimenkin kanssa käymään
Het alkuunsa sellainen kun tein bensakartan jossain vaiheessa niin että loppuu 100kpa ja nyt pitäisi saada esim 250kpa asti niin että ei tarvisi taas hakea säätöjä. No hakusessa ne nytkin on mutta paikallaan polkiessa alkaa olla kohdallaan
Toinen homma niin pitäisi kiekkamittari saada toimimaan mutta mistä otan signaalin. Megalta vai Edikseltä ja mistä navasta. Nyt on otettu muistaakseni ediksen IDM nastasta, voin muistaa väärinkin mutta ei sano mittari mitään. Täytyy vielä kokeilla toisella mittarilla jos on tuo RS mittariston viisari sanonut itsensä irti
Kierroslukutieto tulee nastasta 11 jos on edis4.
IDM on joku alkuperäiselle ohjainlaitteelle menevä diagnostiikkakarva, sillä tiedolla tuskin tekee tässä käytössä mitään. 11 nastan kohdalla on todennäkösesti tyhjä kohta edis liittimessä, mutta siihen saa nastan siirrettyä siitä IDM:stä.
EDIS TIETOA: http://www.dainst.com/info/edis/edis.html