Rst:n korkea hc pitoisuus

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

j.kangas
CRSC jäsen 2015
Viestit: 216
Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005

Rst:n korkea hc pitoisuus

Viesti Kirjoittaja j.kangas » To Huhtikuu 5. 18:46:34 2007

Mistähän kannattaisi ruveta etsimään vikaa kun noi hc arvot on pikkuisen liian korkeat. Eli hc 700, co vastaavasti 1,5. Seoksen rikastus/laihennus ei vaikuta asiaan mitenkään. Auto kyllä käy yhtä hyvin kuin ennenkin. Tulpat/tulpanjohdot, virranjakajankansi, pyörijä ja puola on kunnossa. Auto on siis originaali kuntoinen rst ei mitään omia virityksiä tehty.
ESCORT MK3/4

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Huhtikuu 5. 20:25:26 2007

Nokan ajoitus, sytytyksen ajoitus, nokan kunto, vuotaako pakoventtiilit,...?
Escort mk3 + 2x Focus mk1

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » To Huhtikuu 5. 20:30:27 2007

Noi on niinko palamattomia toi hc ja nyt tuli jo JesseT:ltä näköjään jo aika hyviä. Toinen olis kipinän vahvuus. Jos on esim. koneen maadotus huono ,niin ei kunnon kipinää tule. Se ei polta tehokkaasti soppaa palotilassa.

Zimi Da Guitara
Viestit: 2149
Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zimi Da Guitara » To Huhtikuu 5. 22:34:27 2007

Ja jos putkipako vuotaa niin saattaa vääristää HC-arvoja ellei joku oo vääriä muistikuvia tunkenu miun päähä.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *

j.kangas
CRSC jäsen 2015
Viestit: 216
Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005

Viesti Kirjoittaja j.kangas » Pe Huhtikuu 6. 9:50:21 2007

Täytyypä tarkistaa tänään noi tähän mennessä tulleet ehdotukset ja katsoa olisko niistä jotain apua.
ESCORT MK3/4

j.kangas
CRSC jäsen 2015
Viestit: 216
Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005

Viesti Kirjoittaja j.kangas » Pe Huhtikuu 6. 16:23:53 2007

Jep noi pakoventtiilithän sen korkean hc pitoisuuden näytti aiheuttavan. On tainnut erään nimeä mainitsemattoman firman venttilienkoneistus hieman mennä poskelleen :shock:
ESCORT MK3/4

j.kangas
CRSC jäsen 2015
Viestit: 216
Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005

Viesti Kirjoittaja j.kangas » Su Huhtikuu 8. 15:55:30 2007

Mitenkäs noin yleisesti oletteko käyttänyt ihan normaaleja venttiileitä noissa turboissa? Eli kestääkö noi vapari mallin venttiilit kovempia ahtoja ~ 1.8 bar?
ESCORT MK3/4

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Huhtikuu 8. 16:07:25 2007

j.kangas kirjoitti:Mitenkäs noin yleisesti oletteko käyttänyt ihan normaaleja venttiileitä noissa turboissa? Eli kestääkö noi vapari mallin venttiilit kovempia ahtoja ~ 1.8 bar?
Hyvin on kestänyt ihan motonetin AE pakovenat.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

j.kangas
CRSC jäsen 2015
Viestit: 216
Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005

Viesti Kirjoittaja j.kangas » Su Huhtikuu 8. 16:26:32 2007

Täytyypä kasata toi kansi sitten noilla trw:n venttiileillä kun niitä näyttäis olevan kierros jäljellä tuolla hyllyn perällä. Kiitokset kaikille vastanneille.
ESCORT MK3/4

Vastaa Viestiin