Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » To Huhtikuu 5. 18:46:34 2007
Mistähän kannattaisi ruveta etsimään vikaa kun noi hc arvot on pikkuisen liian korkeat. Eli hc 700, co vastaavasti 1,5. Seoksen rikastus/laihennus ei vaikuta asiaan mitenkään. Auto kyllä käy yhtä hyvin kuin ennenkin. Tulpat/tulpanjohdot, virranjakajankansi, pyörijä ja puola on kunnossa. Auto on siis originaali kuntoinen rst ei mitään omia virityksiä tehty.
ESCORT MK3/4
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Huhtikuu 5. 20:25:26 2007
Nokan ajoitus, sytytyksen ajoitus, nokan kunto, vuotaako pakoventtiilit,...?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Viesti
Kirjoittaja KtK » To Huhtikuu 5. 20:30:27 2007
Noi on niinko palamattomia toi hc ja nyt tuli jo JesseT:ltä näköjään jo aika hyviä. Toinen olis kipinän vahvuus. Jos on esim. koneen maadotus huono ,niin ei kunnon kipinää tule. Se ei polta tehokkaasti soppaa palotilassa.
-
Zimi Da Guitara
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Zimi Da Guitara » To Huhtikuu 5. 22:34:27 2007
Ja jos putkipako vuotaa niin saattaa vääristää HC-arvoja ellei joku oo vääriä muistikuvia tunkenu miun päähä.
* CRSC 2002 - 2022 *
* Driving Gentoo Linux *
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » Pe Huhtikuu 6. 9:50:21 2007
Täytyypä tarkistaa tänään noi tähän mennessä tulleet ehdotukset ja katsoa olisko niistä jotain apua.
ESCORT MK3/4
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » Pe Huhtikuu 6. 16:23:53 2007
Jep noi pakoventtiilithän sen korkean hc pitoisuuden näytti aiheuttavan. On tainnut erään nimeä mainitsemattoman firman venttilienkoneistus hieman mennä poskelleen

ESCORT MK3/4
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » Su Huhtikuu 8. 15:55:30 2007
Mitenkäs noin yleisesti oletteko käyttänyt ihan normaaleja venttiileitä noissa turboissa? Eli kestääkö noi vapari mallin venttiilit kovempia ahtoja ~ 1.8 bar?
ESCORT MK3/4
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Su Huhtikuu 8. 16:07:25 2007
j.kangas kirjoitti:Mitenkäs noin yleisesti oletteko käyttänyt ihan normaaleja venttiileitä noissa turboissa? Eli kestääkö noi vapari mallin venttiilit kovempia ahtoja ~ 1.8 bar?
Hyvin on kestänyt ihan motonetin AE pakovenat.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » Su Huhtikuu 8. 16:26:32 2007
Täytyypä kasata toi kansi sitten noilla trw:n venttiileillä kun niitä näyttäis olevan kierros jäljellä tuolla hyllyn perällä. Kiitokset kaikille vastanneille.
ESCORT MK3/4