Juu ne takapään isot puslat lähti helposti kun leikkasi sen reunuksen pois mutta niiden etupäiden kanssa saa näköjään tehdä töitä.
Toisen etupään sain pois kun ensin ulosvetäjä-hylsy-pultti-hylsy-ruuvipenkki-puukko yhdistelmällä ähläsi pari tuntia eli ensin se sisäholkki mäkeen ja sitten kumi prässäämällä irti siitä metalliholkista ja sitten holkki vittuun. Oli sen verran ruostunut että lähti ihan rukarilla sorkkimalla monessa osassa
Uudet puslat on rallyracesta keltaiset uretaanipuslat. Ainakin toiseen jouseen meni ihan suosiolla mutta saas nähdä kuinka käy etupäiden kun koriin rupeaa puskemaan, huonoja kokemuksia etutukivarren sisemmistä päistä
Asiasta hiihtoliittoon, onkos kukaan jättänyt niitä kumipaloja pois akselin ja jousen välistä, jostain lueskelin että jäykistäisi akselia sivuttain melko paljon. Muuta haittaa ei ilmeisesti ole kuin akselista tuleva melu (joka on jo nyt tarpeeksi häiritsevä

)
Tarviiko sinne väliin tehdä kumien paksuiset palikat vai madaltaa vaan sitä akselikorvakkeen alla olevaa palikkaa. Tosin jos sinne väliin ei tee mitään niin ne pyöreät "ohjuritapit" jää pois mutta pysyykö ihan vaan u-pulttien varassa luotettavasti