Esko tuli taloon..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
Esko tuli taloon..
Jees, tuli ny sit hommattua Caprin kaveriksi välikoppa.
Täytyy tässä keväämmällä purkaa toi kikotin atomeiksi, hiekkapuhaltaa kori ja hitsata kuntoon.
Tekniikka on vielä auki, mutta toi 1.3:n ei sinne kyllä jää..
Täytyy tässä keväämmällä purkaa toi kikotin atomeiksi, hiekkapuhaltaa kori ja hitsata kuntoon.
Tekniikka on vielä auki, mutta toi 1.3:n ei sinne kyllä jää..
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Suomessa on sellanen rallisarja jossa saa ajaa vanhoilla ruostuneilla pikkukoneisilla vehkeillä niinku joku eskort. Olikohan se joku ns. "Jokamiesluokka" tms. Välillä siellä näkee aika hienosti rakennettuja autoja.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Noh noh! Hieno peli se on Escorttikin. Makuasia, sanoi kissa kun muniaan nuoli.razorass kirjoitti:Suomessa on sellanen rallisarja jossa saa ajaa vanhoilla ruostuneilla pikkukoneisilla vehkeillä niinku joku eskort. Olikohan se joku ns. "Jokamiesluokka" tms. Välillä siellä näkee aika hienosti rakennettuja autoja.

Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
No kiitos tuostakin kannatuksesta!razorass kirjoitti:Suomessa on sellanen rallisarja jossa saa ajaa vanhoilla ruostuneilla pikkukoneisilla vehkeillä niinku joku eskort. Olikohan se joku ns. "Jokamiesluokka" tms. Välillä siellä näkee aika hienosti rakennettuja autoja.
Viimeiset kunnon autot on tehty ennen vuotta 80!
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Luulen et jos tehdään noista "pikkukoneisista" escoista ja capreista eri jonot ja laitetaan yhteiset heppamäärät rinnan niin kuinkahan kävis
??? kyllä noita "pikkukoneisia" escoja kuitenki aika paljon on ja yllättävän isoja lukemia ne niistä ottaa
Ei siis mitään capreja vastaan mulla 



Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Osuit naulankantaan. Jokkiksessa on pääasiassa eskoja. Enpä muista milloin olisin Caprilla jäänyt eskortille.. ainniin.. johtuu varmaan siitä että suurin osa ekkereistä on siellä jokkiksessa ja Capri on katuliikenteessä.pablo kirjoitti:Luulen et jos tehdään noista "pikkukoneisista" escoista ja capreista eri jonot ja laitetaan yhteiset heppamäärät rinnan niin kuinkahan kävis??? kyllä noita "pikkukoneisia" escoja kuitenki aika paljon on ja yllättävän isoja lukemia ne niistä ottaa
Ei siis mitään capreja vastaan mulla
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
ISOT on puheet.. Käys koita sillä sigusi kittilingolla vaikka T-04 escoa vastaan. On niitä jokkiksessa mut on niitä kyllä F:ssäkin. Ja jos verrataan vaikka escoa ja capria noin ajettavuuden suhteen niin missä oli caprit 70 luvulla kun mikkolat ja kumppanit päästi BDA-Escoilla
Edelleenkään ei mitään capreja vastaan..

Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Ne caprit joita ei oo vielä paalattu lepää tuolla jossain lepikossa. Eipä niissä paljon muuta hyvää olekaan kuin noi etutolpat jotka siis pääsevät hyötykäyttöön escortissa.razorass kirjoitti:Osuit naulankantaan. Jokkiksessa on pääasiassa eskoja. Enpä muista milloin olisin Caprilla jäänyt eskortille.. ainniin.. johtuu varmaan siitä että suurin osa ekkereistä on siellä jokkiksessa ja Capri on katuliikenteessä.pablo kirjoitti:Luulen et jos tehdään noista "pikkukoneisista" escoista ja capreista eri jonot ja laitetaan yhteiset heppamäärät rinnan niin kuinkahan kävis??? kyllä noita "pikkukoneisia" escoja kuitenki aika paljon on ja yllättävän isoja lukemia ne niistä ottaa
Ei siis mitään capreja vastaan mulla
Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
Vähän niinkun moutine?ohc kirjoitti:Noo ei tuota nyt ehkä pidä aivan kirjaimellisesti ottaa. razorass:lla vaan tuntuu olevan joku tarve aiheuttaa escort vs capri keskusteluita. moutine tulee kyllä hyvänä kakkosenawekku kirjoitti:No eläpäs viittsi..
Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
jeps,mut olis hyvä pysyä asiassa vaikka ei ihteä hirveästi liikuta ja jos pannaan lisää pökköä pesään niin molenmat auto mallit vois viedä kuusankoskellefiffe kirjoitti:Lauantai-illan huumaatimoheikkinen792 kirjoitti:onpa kumma et tämäkin meni tähän..jos olis oikeudet lopettasin tän keskustelun tähän


-
- Viestit: 1219
- Liittynyt: Ma Helmikuu 21. 14:11:29 2005
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
En laita bensaa liekkeihin, ja sekin on vaan 98:sia. Eli pikku huomioita:
-Caprilla on voitettu myös suomen mestaruus jääradalla, T. Mäkinen, vuosi -71-2, auto RS2600
-itse vinoilen lähinnä nimimerkeile R. ja M. tuosta "coupe-escortista". En muuten syyttä kun vähän tutkii asiaa, lähinnä alustapuolella
Jätkillä on escon alatukivarret, hähhäh.
-Esco on parempi sorahommissa noin 15cm lyhyemmän akselivälinsä, ja hommaan paremmin soveltuvan kuskin sijainnin ansiosta.
-Caprilla on ajettu jokkista myös. Edesmennyt Mikael Sundström ajoi mm. Nummelan JM-SM karsinnoissa aikoinaan 1600 kent mk1:llä, ja hyvin. Yritin muuten lunastaa auton pois moisesta puuhasta muttei ollut arpaonnea.
-yhdessä mielessä esco on "yleispätevämpi"; sillä on voitettu sekä soralla, jäällä että asvaltilla, capri saa antautua soralla. Sääli että jäi se F-ryhmän 2,8i aikoinaan vaiheeseen
-Aivan turhaa puhkua kumpi on kampi jne, itsellä ollut molempia, ja monta, kaikista olen tykännyt. Luulin että me vihataan vääränmerkkisiä, erityisesti kuplia
-Caprilla on voitettu myös suomen mestaruus jääradalla, T. Mäkinen, vuosi -71-2, auto RS2600
-itse vinoilen lähinnä nimimerkeile R. ja M. tuosta "coupe-escortista". En muuten syyttä kun vähän tutkii asiaa, lähinnä alustapuolella

-Esco on parempi sorahommissa noin 15cm lyhyemmän akselivälinsä, ja hommaan paremmin soveltuvan kuskin sijainnin ansiosta.
-Caprilla on ajettu jokkista myös. Edesmennyt Mikael Sundström ajoi mm. Nummelan JM-SM karsinnoissa aikoinaan 1600 kent mk1:llä, ja hyvin. Yritin muuten lunastaa auton pois moisesta puuhasta muttei ollut arpaonnea.
-yhdessä mielessä esco on "yleispätevämpi"; sillä on voitettu sekä soralla, jäällä että asvaltilla, capri saa antautua soralla. Sääli että jäi se F-ryhmän 2,8i aikoinaan vaiheeseen

-Aivan turhaa puhkua kumpi on kampi jne, itsellä ollut molempia, ja monta, kaikista olen tykännyt. Luulin että me vihataan vääränmerkkisiä, erityisesti kuplia

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Sille faktalle vaan ei voi mitään että Capri maksoi aikoinaan miltei tuplaten eskorttiin nähden. Ja eron kyllä huomaa kun katsoo sisustaa, puhumattakaan kun tullaan tuoreempiin tapauksiin.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Ja on se ny jumalauta että on vaikee tajuta. Moutine rakentaa sitä coupe escorttiansa ja wekku oikeeta escorttia ja sillä sipuli. Yksikin paskanjauhanta postaus tähän niin lukkoon menee eikä aukee sen jälkeen,tehän käyttäydytte ku kakarat hiekkalaatikolla.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
- Viestit: 439
- Liittynyt: Ti Tammikuu 22. 10:17:52 2002
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Tuplaten ja tuplatenMouTine kirjoitti:Sille faktalle vaan ei voi mitään että Capri maksoi aikoinaan miltei tuplaten eskorttiin nähden. Ja eron kyllä huomaa kun katsoo sisustaa, puhumattakaan kun tullaan tuoreempiin tapauksiin.

Ja sisustaa katsellessa melkein kääntyisin näissä tuon escortin puolelle

Ford Escort 2.0 RS 2d
Myynnissä 1975 - 1980
Viimeisin ovh 12503 €
Ford Capri 2.0 S
Myynnissä 1970 - 1980
Viimeisin ovh 13314 €
Escort GT mk1
Escort RS Turbo S1
Escort RS Turbo S2
Fiesta RS Turbo
Focus RS Mk1
Transit T460 x2
Escort RS Turbo S1
Escort RS Turbo S2
Fiesta RS Turbo
Focus RS Mk1
Transit T460 x2
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Luulin ensin että olin itkumuuri topicissa
Ei vaan, mielestäni on pirun hienoa että wanhuksia ja ihan vitun sama mikä malli (tai merkki) on kyseessä, yritetään pelastaa takaisin elävien kirjoihin. Ei ilmeisesti ole mikään toivoton projekti, vaikka huono yhdestä kuvasta tai ylipäätään kuvista mitään on päätellä.
Kaverini (opel harrastaja) mainitsee mulle jatkuvasti, että myydä "tiiliskivi" consul heti pois kun saan sen leimattua ja laittaa tilalle vanha escort jossa olisi enemmän tyyliä, mutta mitäpä tuosta itse pidän kumpaakin hienona wanhuksena eikä se harrastuskohteisiini vaikuta. Toki tekisi mieli kovastikin jossain välissä hommata vanhempi esco talliin.
Joku tykkää äidistä, toinen tämän äidin tyttärestä
Eli kiteyttäen hieno hankinta, peukut pystyyn
Ps. Mitä täällä itketään caprin ja escon eroista ja paremmuudesta, topicin aloittajalla on nyt kummatkin. PISTE

Ei vaan, mielestäni on pirun hienoa että wanhuksia ja ihan vitun sama mikä malli (tai merkki) on kyseessä, yritetään pelastaa takaisin elävien kirjoihin. Ei ilmeisesti ole mikään toivoton projekti, vaikka huono yhdestä kuvasta tai ylipäätään kuvista mitään on päätellä.
Kaverini (opel harrastaja) mainitsee mulle jatkuvasti, että myydä "tiiliskivi" consul heti pois kun saan sen leimattua ja laittaa tilalle vanha escort jossa olisi enemmän tyyliä, mutta mitäpä tuosta itse pidän kumpaakin hienona wanhuksena eikä se harrastuskohteisiini vaikuta. Toki tekisi mieli kovastikin jossain välissä hommata vanhempi esco talliin.
Joku tykkää äidistä, toinen tämän äidin tyttärestä

Eli kiteyttäen hieno hankinta, peukut pystyyn

Ps. Mitä täällä itketään caprin ja escon eroista ja paremmuudesta, topicin aloittajalla on nyt kummatkin. PISTE

Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Tietoni perustui muistikuvalle useampi vuosi sitten lukemaani Moblarin artikkeliin jossa oli jotain vääntöä Fordeista. Kyseessä taisi olla molemmista Mk-I 1600GT mallit. Voi olla että mieli tahtoi kaunistella asiaa puolueellisesti ja artikkelissa saattoi lukea "puolet kalliimpi".Jay kirjoitti:Tuplaten ja tuplatenMouTine kirjoitti:Sille faktalle vaan ei voi mitään että Capri maksoi aikoinaan miltei tuplaten eskorttiin nähden. Ja eron kyllä huomaa kun katsoo sisustaa, puhumattakaan kun tullaan tuoreempiin tapauksiin.![]()
Ja sisustaa katsellessa melkein kääntyisin näissä tuon escortin puolelle![]()
Ford Escort 2.0 RS 2d
Myynnissä 1975 - 1980
Viimeisin ovh 12503 €
Ford Capri 2.0 S
Myynnissä 1970 - 1980
Viimeisin ovh 13314 €
Noh, käänny nyt mihin tahdot. Makuasioitahan nämä on. Itseäni ei puolimatkaan loppuvat toppaamattomat ovipahvit, paljaat metallipinnat ym askeettisuus kiehdo. Mutta pääasia että jokainen tekee jotain eikä louskuttele turhia. Oma nautinto on aina tärkein.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 1018
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
- Paikkakunta: Masku
Tuossahan verrattiin top-of-the-line eskorttia ja aika perus capria. Ehkä huono vertaus. Eikä muakaan peltiset S&M-leikit kiehdo.
Täytyy sen verran näistä eskorteista tunnustaa että mk2 on mullakin joskus ollut ja hauskempaa autoa RC -radalla ei siihen aikaan löytynyt. Eikä se ollut mikään stock-car-banger vaan siisti peli. 1.6GT ohc tekniikalla.
Minkä takia niitä topicceja muuten lukitaan heti kun joku hieman lämpiää?
maen ymmarra.
Täytyy sen verran näistä eskorteista tunnustaa että mk2 on mullakin joskus ollut ja hauskempaa autoa RC -radalla ei siihen aikaan löytynyt. Eikä se ollut mikään stock-car-banger vaan siisti peli. 1.6GT ohc tekniikalla.
Minkä takia niitä topicceja muuten lukitaan heti kun joku hieman lämpiää?
maen ymmarra.
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Kai pelätään että tosikot, eripuraiset ford-harrastajat loppuu sukupuuttoon tapettuaan toisensa 
Asiallisesti aiheesta (laajennetaan mallituntemusta):
-Capri 2,0S ei ole kovinkaan perusmalli, itseasiassa se on urheilullisin versio mitä suomessa tuolloin myytiin (2,3S ja 3,0S olivat erikoistilausautoja, ja varusteet niissä on samat lukuunottamatta moottoreita), 2,8i tuli vasta -81. -78->80 niissä oli jopa Recarot.
-Escort RS2000 ei ole peltisisustalla (Suomessa ei myyty -78->-80 base -mallia), ovipahvit yltävät ihan ikkunoihin saakka
. Kojelaudassa näkyy muutama kapea kohta peltiä 

Asiallisesti aiheesta (laajennetaan mallituntemusta):
-Capri 2,0S ei ole kovinkaan perusmalli, itseasiassa se on urheilullisin versio mitä suomessa tuolloin myytiin (2,3S ja 3,0S olivat erikoistilausautoja, ja varusteet niissä on samat lukuunottamatta moottoreita), 2,8i tuli vasta -81. -78->80 niissä oli jopa Recarot.
-Escort RS2000 ei ole peltisisustalla (Suomessa ei myyty -78->-80 base -mallia), ovipahvit yltävät ihan ikkunoihin saakka


Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
No sivusta seuranneena 3/4 tässäkin ketjussa olevista viesteistä liittyy pelkästään escort vs. capri vääntöön, itse aiheeseen liittyen ei juuri mitäänMinkä takia niitä topicceja muuten lukitaan heti kun joku hieman lämpiää?
maen ymmarra.
Ja toisekseen ne on kaksi aivan eri autoa joita ei mielestäni voi vertailla juuri lainkaan tai se ei ainakaan johda mihinkään. Itselle ainakin aivan sama vaikka ekkeriä olisi saannut kaupasta uutena 1000mk ja caprista olisi joutunut maksamaan 100000mk tai kummalla on voitettu enemmän ralleja/ratakisoja tai kummassa on hienompi sisusta
edit:
ainiin se pakollinen muodollisuus

-
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Tammikuu 19. 16:22:28 2005
no pitää tähänkin soppaan laittaa jotain mullakin
Faija ajoi aikoinaan escortilla kilpaa oli: 1.3 1.6 2.0 BDA
Sitten ne päätti rakentaa imsa caprista ralliauton kun 4-ryhmään ottivat koneen ja laittoivat sen 3000capriin. tekivät sen ihan siihen aikaan hyvin oli bilsteinit ynm...
Mutta Capri oli niin tehokas ettei sillä meinannut oikeen päästä hirveen hyvin liikkeelle talvella ja ei oikein kesälläkään, mutta kun sen vauhtiin sai oli kuulemma yhtä hyvä ajaa kun escortitkin ainut vain että leveehän se oli et spoorissa sillä oli vaikee ajaa kuulemma. tämä sattui silloin joskus 80-luvulla.
Sittemmin capri joutui jonnekkin, mutta moottori meni takas imsa capriin ja joku Castren kuulemma omistaa sen imsan nykyään

Faija ajoi aikoinaan escortilla kilpaa oli: 1.3 1.6 2.0 BDA
Sitten ne päätti rakentaa imsa caprista ralliauton kun 4-ryhmään ottivat koneen ja laittoivat sen 3000capriin. tekivät sen ihan siihen aikaan hyvin oli bilsteinit ynm...
Mutta Capri oli niin tehokas ettei sillä meinannut oikeen päästä hirveen hyvin liikkeelle talvella ja ei oikein kesälläkään, mutta kun sen vauhtiin sai oli kuulemma yhtä hyvä ajaa kun escortitkin ainut vain että leveehän se oli et spoorissa sillä oli vaikee ajaa kuulemma. tämä sattui silloin joskus 80-luvulla.
Sittemmin capri joutui jonnekkin, mutta moottori meni takas imsa capriin ja joku Castren kuulemma omistaa sen imsan nykyään
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Lyödään lusikkaaa soppaan kun muutkin tekee.
Oon ite ollut aina Escort mies enkä ole caprissa oikein mitään hienoa nähnyt, tai korjataan... Kun en ole ajanut enkä muista että oonko ees kyydissä ollut niin ei ole koskaan tullut kiinnitettyä huomiota kovin paljoa kyseiseen malliin.
Mutta Ahvenanmaan reissulla löyty hieno punainen Capri. Vähän jäi polttelemaan että joskohan...
KUVA
Oli livenä todella upea, sisustana hyväkuntoiset recarot, 3 litrainen kone jne...
Oon ite ollut aina Escort mies enkä ole caprissa oikein mitään hienoa nähnyt, tai korjataan... Kun en ole ajanut enkä muista että oonko ees kyydissä ollut niin ei ole koskaan tullut kiinnitettyä huomiota kovin paljoa kyseiseen malliin.
Mutta Ahvenanmaan reissulla löyty hieno punainen Capri. Vähän jäi polttelemaan että joskohan...
KUVA
Oli livenä todella upea, sisustana hyväkuntoiset recarot, 3 litrainen kone jne...
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 558
- Liittynyt: La Joulukuu 20. 15:22:01 2003
- Paikkakunta: Raisio
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Pakko oikoa:htk199 kirjoitti:no pitää tähänkin soppaan laittaa jotain mullakin![]()
Faija ajoi aikoinaan escortilla kilpaa oli: 1.3 1.6 2.0 BDA
Sitten ne päätti rakentaa imsa caprista ralliauton kun 4-ryhmään ottivat koneen ja laittoivat sen 3000capriin. tekivät sen ihan siihen aikaan hyvin oli bilsteinit ynm...
Mutta Capri oli niin tehokas ettei sillä meinannut oikeen päästä hirveen hyvin liikkeelle talvella ja ei oikein kesälläkään, mutta kun sen vauhtiin sai oli kuulemma yhtä hyvä ajaa kun escortitkin ainut vain että leveehän se oli et spoorissa sillä oli vaikee ajaa kuulemma. tämä sattui silloin joskus 80-luvulla.
Sittemmin capri joutui jonnekkin, mutta moottori meni takas imsa capriin ja joku Castren kuulemma omistaa sen imsan nykyään
-imsa-sarjassa ei ole capreja näkynyt; Zakspeed caprin periaate siirrettiin ja säilytettiin imsa-sarjaa kiertäneissä Mustangeissa (mk"3"), moottorit olivat näissä BDA-pohjaisia 1,4-1,7 litraisia turboja, imsassa saatettiin käyttää jopa 2-litraista. Capreilla ajettiin ja voitettiin -78->-83 DTM -sarjaa.
Suomessa ei ole moista Zakkia edes käynyt; liki kaikki yksilöt ovat allekirj. tiedossa nykysijaintia myöden.
-edes nelosryhmässä ei voinut ajaa koriin luokittelemattomalla moottorilla, ei 80-, 70- eikä edes 60-luvulla. Rallisäännöt ovat/ovat olleet tiukat, ja varsinkin suomessa, valitettavasti.
Ainoa "hukkaosoite" jossa Zakturbo on ollut, on Martin Schanken viimeiset takaveto rallicros -escot + ekat 4x4 mk3:set.
Joku sekaannus jutussa; kone tod. näk. joku muu kuin "imsa" caprin?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
-
- Viestit: 963
- Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
- Paikkakunta: espoo
eikös se ole sama mitä rakentaa, jos ei joitan henkilöitä kiinnosta, pitäköön turpansa kiinni. vai oletteko bensa-asemallakin samanlaisia, "moi, olen mikko, enkä pidä sun autosta. mullon parempi auto kun sulla, lällällää" voisi olla aika useinkin panda-silmät. netin turvin on helppo aukoa turpaansa ja haukkua toisten projekteja. kuuluu tollanen uhoaminen ehkä murros-ikään enemmän. MITES se menikään: if you fuck whit me, i argue you in the internet" mulle jokainen foorti on hieno, jos sitä tunteella rakennetaan. 

taxi-taunus 2.8i, ikuinen projekti, ja -02 farkku focus.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Kiintoisaa! En ole haukkunut kenenkään autoa. Taas tuollaista vitun aikaista yleistämistä ja asioiden vääristelyä. Voimme asiasta keskustella / vääntää ihan kuule valitsemallasi tavalla jossain tulevassa miitissä.taneli kirjoitti:eikös se ole sama mitä rakentaa, jos ei joitan henkilöitä kiinnosta, pitäköön turpansa kiinni. vai oletteko bensa-asemallakin samanlaisia, "moi, olen mikko, enkä pidä sun autosta. mullon parempi auto kun sulla, lällällää" voisi olla aika useinkin panda-silmät. netin turvin on helppo aukoa turpaansa ja haukkua toisten projekteja. kuuluu tollanen uhoaminen ehkä murros-ikään enemmän. MITES se menikään: if you fuck whit me, i argue you in the internet" mulle jokainen foorti on hieno, jos sitä tunteella rakennetaan.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Jotenkin sopii tähän täysin omituiseen viestiketjuun että vielä tämäkin käy: Taneli on etunimeltään... Mikko. Eikä varmasti tarkoittanut ketään muuta Mikkoa esimerkissään. Ai mistäkö tietää; tunnen sen ja sen jutut 

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Jos ja kun seuraavan foordin joskus ostat, niin kannattaa harkita tarkkaan kirjoitteleeko täälä foorumilla siitä mitään. Se foordi kun saattaa olla aivan "väärää" mallia.wekku kirjoitti:No sehän se olikin varmaan tarkoitus![]()
Ihme homma millanen haloo tästäkin tuli.

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus
-
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 3417
- Liittynyt: Ke Joulukuu 7. 9:45:37 2005
- Paikkakunta: JKL
Joo, ihan sama tuli mieleen..ohc kirjoitti:Jos ja kun seuraavan foordin joskus ostat, niin kannattaa harkita tarkkaan kirjoitteleeko täälä foorumilla siitä mitään. Se foordi kun saattaa olla aivan "väärää" mallia.wekku kirjoitti:No sehän se olikin varmaan tarkoitus![]()
Ihme homma millanen haloo tästäkin tuli.
Eihän tän clubin "hengessä" pitäis tämmöstä tapahtua..
Myönnän kyllä että on tullu välillä provoiltua, mutta en ite ole mitään Fordin mallia mollannut.
Noi kone jutut on erikseen..
Ja tietty kenelle on vinoiltu

Yhtä kaikki, eikös meillä kaikilla ole sama ovaali keulassa?
Väliä siitä mikä on malli??
PS: Ai niin joo, tämähän onkin Cosworth ja RS Clubi..

Focus 1.6 STW -03
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
Escort RS2000 F1 -95
Taunus 3.5 V8 -82
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001