jäähdytin vanhakoppaan?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

jäähdytin vanhakoppaan?

Viesti Kirjoittaja adh » Ke Maaliskuu 30. 23:42:00 2005

mitä olette käyttäneet, ladalaista vai volvoa? mistä volvosta löytyy sopiva ja eikös niitä ollut alumiinisenäkin? vai riittääkö uusi taunus syyläri ahdetussa ohc moottorissa?
ford escort´79 tic

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » To Maaliskuu 31. 9:11:00 2005

Itse laitoin Volvo 240:sen syylärin ihan siitä syystä, että se on tarpeeksi iso ja tarpeeksi kapea, jotta syylärin edessä olevasta kuulerista tulevat putket mahtuvat molemmin puolin juuri sopivasti tulemaan.

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Maaliskuu 31. 9:49:42 2005

Itselläni on HiAcen aihioista tehty vesisäiliöitä muuttamalla sopiva. Kenno on kolimirivinen ja tietenkin täyskuparia. Ei mitään alumiinipaskaa! Sopi Caprin jäykisteiden väliin hienosti ja jäähdyttää tehokkaasti. Tosin kaupunkisurffailussa on sähköflekti on ehdoton.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Escor_t
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Escor_t » Pe Huhtikuu 1. 19:07:37 2005

Ladalainen on aika kovilla kuumana kesä päivänä, siis kaupunki ajossa, vaikka on sähköflekti. Pitäs kesäks "viritellä" jotain

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ma Huhtikuu 4. 8:52:21 2005

9000 saabin toiminee myös
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Ma Huhtikuu 18. 23:26:45 2005

olikos ne volvon syylärit paisuntasäiliöllisiä? jos on niin tuleeko paisarinletku syyläriin vai vesiletkun väliin?
ford escort´79 tic

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ti Huhtikuu 19. 7:23:05 2005

adh kirjoitti:olikos ne volvon syylärit paisuntasäiliöllisiä? jos on niin tuleeko paisarinletku syyläriin vai vesiletkun väliin?
On.
Syyläriin.

kesport
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja kesport » Pe Huhtikuu 22. 19:55:52 2005

Täs on mun vanhakopassa volvon syyläri, en tiiä onko flekti volvosta..
http://photobucket.com/albums/v663/esko ... IM1772.jpg
ja täs
http://photobucket.com/albums/v663/esko ... IM1773.jpg
ja täs
http://photobucket.com/albums/v663/esko ... IM1774.jpg
Kannattaa katsoa myös muut kuvat, kyseinen esko on tulossa myyntiin jahka saan leimattua..
Kuvista löytyy myös jokaiseen fordmiehen peilikuvaotus.. :lol:

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Ti Tammikuu 9. 23:05:22 2007

mistäs löytyis alle 46cm leveä syyläri,joka olis tehokas. tekeekö taunuksen vakio syylärillä mitään?
ford escort´79 tic

mettis
Viestit: 837
Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
Paikkakunta: täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja mettis » Ke Tammikuu 10. 0:55:07 2007

adh kirjoitti:mistäs löytyis alle 46cm leveä syyläri,joka olis tehokas. tekeekö taunuksen vakio syylärillä mitään?
en pistäis kyllä mitään taunuksen syyläria mihinkään paineistettuun escoon :wink:
omaan teetin jäähdytinhuollossa hiacen kolmirivisestä kennosta jäähdyttäjän, vähän painava tuli 8)
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Tammikuu 10. 1:42:33 2007

mettis kirjoitti:
adh kirjoitti:mistäs löytyis alle 46cm leveä syyläri,joka olis tehokas. tekeekö taunuksen vakio syylärillä mitään?
en pistäis kyllä mitään taunuksen syyläria mihinkään paineistettuun escoon :wink:
omaan teetin jäähdytinhuollossa hiacen kolmirivisestä kennosta jäähdyttäjän, vähän painava tuli 8)
muistatko kennon mitat?

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » Ke Tammikuu 10. 9:05:04 2007

Tuli mieleen vielä, kun tää topicci taas pompsahti silmille, että jos joku tappelee noiden lämpöjen kanssa, niin välttämättä se syylärin koon kasvattaminen ei ole se joka siihen loppujenlopuksi auttaa.
Itse piti taas tääkin kokeille kantapään kautta, ahvenistolla yksi kierros ja lämmöt tapissa.
Tämä siis johtui siitä, että radalla kierrokset tuppaa nousemaan, niin vesipumppu alkaa kavitoimaan (veneihmiset tietää) eli pyörii käytännössä tyhjää eikä vesi kierrä enää tehokkaasti.
No ralli-ihmisten neuvo tähän oli, että sorvauta uusi pienempi siivapyörä kampuran päähän. Tein työtä käskettyä ja nyt toimii taas. Pystyy kiertää jo useammankin kierroksen
8)

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Tammikuu 10. 9:27:26 2007

Taunuksen syyläriinkin saa kahta eri kennoa. 10-millistä ja isompaa, Juurikin tällä isommalla oon lähestulkoon kaikki syylärit nähnyt ja sillä se on tainnut tulla uutenakin. Vuosia vuosia sitten kun kennotin uusiksi tuollaisen Taunus/Capri/jne jne syylärin tilalle tukli tosiaan tuollainen tiheämpi kenno.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ke Tammikuu 10. 9:51:35 2007

adh kirjoitti:mistäs löytyis alle 46cm leveä syyläri,joka olis tehokas. tekeekö taunuksen vakio syylärillä mitään?
Tähänkään hommaan ei oikein ole oikotietä onneen järkevästi. Ensinnäkin pitäisi tietää onko tehoa vai ei? teho kehittääpi lämpöä...vakiossa tai max 150hv riittää ehjä vakio 2.0 syyläri. Jos yhtään tehoa niin 2.0 säiliöihin on teetettävä tiheä 2 rivinen + hyvä flekti = toimii. Jos paljon tehoa 200++ ja raskasta kisakäyttöä helteellä niin kolmirivinen tiheä.
Lada ym romuilla ei tee mitään, kokeiltu on. Eräs syyläriasentaja sanoi hyvin että ei vesi saavissa jäähdy.
Mitään monimutkaisia ja rumia syyläriviritelmiä en suosi. Taass vain MUN mielipide.

mettis
Viestit: 837
Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
Paikkakunta: täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja mettis » Ke Tammikuu 10. 23:15:56 2007

Brenda kirjoitti:
mettis kirjoitti:
adh kirjoitti:mistäs löytyis alle 46cm leveä syyläri,joka olis tehokas. tekeekö taunuksen vakio syylärillä mitään?
en pistäis kyllä mitään taunuksen syyläria mihinkään paineistettuun escoon :wink:
omaan teetin jäähdytinhuollossa hiacen kolmirivisestä kennosta jäähdyttäjän, vähän painava tuli 8)
muistatko kennon mitat?
540mm leveä ja 300mm korkea ja 60mm paksu, päätyjen kanssa 365mm korkea (kennoa hieman pienennetty)
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Tammikuu 10. 23:53:15 2007

ralli.netissä pisti silmään tollanen.
tuosta vois kans saada jotain aikaseksi
http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... 6&de=30650

mettis
Viestit: 837
Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
Paikkakunta: täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja mettis » To Tammikuu 11. 0:11:37 2007

Brenda kirjoitti:ralli.netissä pisti silmään tollanen.
tuosta vois kans saada jotain aikaseksi
http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... 6&de=30650
näytti ihan hyvältä, onkohan hiukan turhan korkea?
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » To Tammikuu 11. 10:00:01 2007

dudek kirjoitti: No ralli-ihmisten neuvo tähän oli, että sorvauta uusi pienempi siivapyörä kampuran päähän. Tein työtä käskettyä ja nyt toimii taas. Pystyy kiertää jo useammankin kierroksen
8)
Missä teetit tuon siivapyörän ja mitä kustansi ?
edit. ja mitat kiinnostaisi kanssa.
#6
Escort -75

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » To Tammikuu 11. 10:59:54 2007

mettis kirjoitti:
Brenda kirjoitti:ralli.netissä pisti silmään tollanen.
tuosta vois kans saada jotain aikaseksi
http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... 6&de=30650
näytti ihan hyvältä, onkohan hiukan turhan korkea?
Asiallisen oloisia kunhan modaa flektin etupuolelle ja escortissa joutunee tekemään tilaa group 4 tyyliin peltikoteloon. Letkujen lähdöt vähän naftit hoppaan.
Hinnat on edullisia jos vaan on kunnolliset tiheät kennot.

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » Pe Tammikuu 12. 15:20:42 2007

Ilkka_H kirjoitti:
dudek kirjoitti: No ralli-ihmisten neuvo tähän oli, että sorvauta uusi pienempi siivapyörä kampuran päähän. Tein työtä käskettyä ja nyt toimii taas. Pystyy kiertää jo useammankin kierroksen
8)
Missä teetit tuon siivapyörän ja mitä kustansi ?
edit. ja mitat kiinnostaisi kanssa.
Sen sorvasi Kari Luiro, K&E motorsport
06-557 3712

ulkomitat pyörään oli 89mm, teetin samalla kaksoispyörän... Lähetin malliksi pyörän, josta otti mitat ja teki sen mukaan. Työn jälki oli kyllä ensiluokkaista.
Hintaa en nyt muista, mutta kannattaa soitella suoraan ja kysellä.

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Pe Tammikuu 12. 15:28:57 2007

dudek kirjoitti:
Ilkka_H kirjoitti:
dudek kirjoitti: No ralli-ihmisten neuvo tähän oli, että sorvauta uusi pienempi siivapyörä kampuran päähän. Tein työtä käskettyä ja nyt toimii taas. Pystyy kiertää jo useammankin kierroksen
8)
Missä teetit tuon siivapyörän ja mitä kustansi ?
edit. ja mitat kiinnostaisi kanssa.
Sen sorvasi Kari Luiro, K&E motorsport
06-557 3712

ulkomitat pyörään oli 89mm, teetin samalla kaksoispyörän... Lähetin malliksi pyörän, josta otti mitat ja teki sen mukaan. Työn jälki oli kyllä ensiluokkaista.
Hintaa en nyt muista, mutta kannattaa soitella suoraan ja kysellä.



kannattaa kysyä sitä pyörän tekoa myös nimim. kersalta. teki mulle pienemmän siiva pyörän kampiakselin päähän triggerilevy olakkeella. tosi hyvä jälki ja hinta sopiva,suosittelen. kuva siivapyörästä löytyy www kohdan takaa.
ford escort´79 tic

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Pe Tammikuu 12. 23:09:32 2007

löysin tollasen jäähdytin linkin http://www.autobenex.cz/katalog/autochl ... x_chl.html
ford escort´79 tic

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » Pe Tammikuu 12. 23:20:18 2007

oliskohan 140 sarjalaisen syyläri hyvä jäähdytys teholtaan?
ford escort´79 tic

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ » Ti Tammikuu 16. 22:28:56 2007

Ratsastetaan hieman aiheella

Turbo-ohc välikoppa rakenteilla ja jääräpäisesti aion kokeilla miten käy lämpöjen kanssa uudella 2.0 taunuksen syylärilla vaikka joku sen kerkesi tuossa jo tyrmätä, lähinnä siksi aion sen sinne laittaa kun sellainen tuli ostettua tuossa jonnin aikaa sitten

Eli flekti pitäisi sinne löytää ja pirun matala sellainen ja mielellään vielä tehokaskin, nyt on joku japanilaisen flekti joka on about 8cm paksu paksuimmasta kohdasta ja sitä on varaa muokata about 1cm ohuemmaksi, mutta kun ei riitä millään jos sinne keulaan haluaa vielä välijäähyn saada sopimaan

Lautamäellä olisi 50mm paksuimmasta kohdasta paksuja flektejä myynnissä mutta kaveri puhui että oli nähnyt jossain vehkeessä vielä ohuempia flektejä. Kokohan olisi jotain taunuksen syyläriin sopivaa ja mielellään puhaltavaa mallia tai jos oikeen matala löytyy niin imevä takapuolelle voisi ehkä juuri sopia

Ehdotuksia otetaan vastaan, alkaa usko loppumaan, taidan kohta vetää koko keulan katki ja 10cm jatkoa väliin :evil:

Juippa
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Maaliskuu 18. 20:23:58 2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Juippa » Ma Tammikuu 22. 18:08:51 2007

rally racesta hain ite oman teräs siivapyöräni... 80e tais olla hintaa muistaakseni?
Mk2 esco (rojektina)
Mk1 sierra iS (tic projektina) -89 sedan sierra (talvi drifterinä) -84 silverado (Kuljetuskalustona)YZ125-01 (race)

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » To Maaliskuu 8. 21:56:08 2007

SHR kirjoitti:
mettis kirjoitti:
Brenda kirjoitti:ralli.netissä pisti silmään tollanen.
tuosta vois kans saada jotain aikaseksi
http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... 6&de=30650
näytti ihan hyvältä, onkohan hiukan turhan korkea?
Asiallisen oloisia kunhan modaa flektin etupuolelle ja escortissa joutunee tekemään tilaa group 4 tyyliin peltikoteloon. Letkujen lähdöt vähän naftit hoppaan.
Hinnat on edullisia jos vaan on kunnolliset tiheät kennot.
tänään hain matkahuollosta, erittäin asiallinen. Taattua Denso laatua.
Yläsäiliöksi vaihdan RS ison tankin. kenno-osan korkeus 35cm. alasäiliön taidan jättää tollaseksi, koska zetecissä letku kuskin puolella....

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Maaliskuu 11. 23:40:07 2007

tästä saa mielestäni hyvin sävellettyä "period look" henkisen Boreham/Gartrac Safari-syylärin mk1 escoon.
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
paikallinen jäähdytinkorjaamo saa hoitaa tinaukset paremmalla kokemuksella/työnjäljellä...
mikä lienee parhaiten pysyvä maali yläsäiliöön? siitä pitäis saada satin black

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Ma Maaliskuu 12. 17:16:37 2007

VesQ kirjoitti: Lautamäellä olisi 50mm paksuimmasta kohdasta paksuja flektejä myynnissä mutta kaveri puhui että oli nähnyt jossain vehkeessä vielä ohuempia flektejä. Kokohan olisi jotain taunuksen syyläriin sopivaa ja mielellään puhaltavaa mallia tai jos oikeen matala löytyy niin imevä takapuolelle voisi ehkä juuri sopia

Ehdotuksia otetaan vastaan, alkaa usko loppumaan, taidan kohta vetää koko keulan katki ja 10cm jatkoa väliin :evil:

En tiedä ootko jo löytänyt mutta osui duunissa silmiin 46mm paksu flekti.
254mm puhaltava 1155m3/h 5.0A
#6
Escort -75

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ » Ti Maaliskuu 13. 17:42:37 2007

Juu tuli tuossa tuo lautamäen kauppaama puhallin ostettua. Syylärin taakse tulee kuitenkin ja jotenkin mahtuu 75mm paksun coolerin kanssa kun siirsi konetta niin paljon rintapeltiin kuin mahdollista

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » Ti Maaliskuu 27. 21:40:17 2007

Nyt on tilanne sellainen että auto on nosturin päällä parhaillaan,
1.3 tekniikat on jo irti, taka-akselia pudotettu ja tukitangot laitettu,isot tolpat jarruilla, isommat takajarrut ym kiinni, 2.0 vapari lievä viri motti (kansi, nokka) viimeistelyä vaille valmis. Vakio syyläri on nyt irti, ja mietimme

A: Nouseeko lämmöt huimiksi jos vakiosyylärin säilyttäisi (koneessa alu öljypohja joka hieman auttaa)

B: Jos syyläri pitää vaihtaa niin mikä olisi helpoin/järkevin ratkaisu, kun auto nyt ei rallivireessä sentään ole, vaan mieto katuviri.

Kuvastaa taas hyvin sitä, miten tarkkaan hommat on etukäteen suunniteltu :D Mutta hyvin muuten rullannut projekti tähän saakka.
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Ke Maaliskuu 28. 0:32:42 2007

timotång kirjoitti:Nyt on tilanne sellainen että auto on nosturin päällä parhaillaan,
1.3 tekniikat on jo irti, taka-akselia pudotettu ja tukitangot laitettu,isot tolpat jarruilla, isommat takajarrut ym kiinni, 2.0 vapari lievä viri motti (kansi, nokka) viimeistelyä vaille valmis. Vakio syyläri on nyt irti, ja mietimme

A: Nouseeko lämmöt huimiksi jos vakiosyylärin säilyttäisi (koneessa alu öljypohja joka hieman auttaa)

B: Jos syyläri pitää vaihtaa niin mikä olisi helpoin/järkevin ratkaisu, kun auto nyt ei rallivireessä sentään ole, vaan mieto katuviri.

Kuvastaa taas hyvin sitä, miten tarkkaan hommat on etukäteen suunniteltu :D Mutta hyvin muuten rullannut projekti tähän saakka.
A. itellä oli ainakin joskus aikaan 2,0 katu ekkerissä joku tollanen vakio syyläri eikä ollu mitään ongelmia.

B. esim. ladan syyläri, on isompi ja halpa hankkia, käy hyvin.

timotång
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Elokuu 8. 18:31:12 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja timotång » Ke Maaliskuu 28. 23:53:46 2007

Jees, tuli hommattua taunuksen (2.0) syyläri, luultavasti pelaa jonkin verran paremmin kuin 34v originaali :D
Mk1 Escort 2.0 -73
Ryhmäkuva
Mk6 -99
Mustang GT 4.6 2006

adh
Viestit: 1334
Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
Paikkakunta: Lammin hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja adh » La Joulukuu 8. 22:39:53 2007

Brenda kirjoitti:tästä saa mielestäni hyvin sävellettyä "period look" henkisen Boreham/Gartrac Safari-syylärin mk1 escoon.
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
paikallinen jäähdytinkorjaamo saa hoitaa tinaukset paremmalla kokemuksella/työnjäljellä...
mikä lienee parhaiten pysyvä maali yläsäiliöön? siitä pitäis saada satin black
olis tollanen uusi nippon denson jäähdytin joutilaana. privaa kehiin jos joku tarvii
ford escort´79 tic

Vastaa Viestiin