Öljypohjan muokkaus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Öljypohjan muokkaus
Aloitin eilen vähän öljypohjan muokkausta. Pohja on 1.6:sen taunuksen ja tulee mk2 escorttiin..Leikkasin pois sen pienen nypyn mikä on tasasen osan ja itse "poteron" välissä.. Saakos tosta sellasta tehtyä ettei palkkia tarvis pudottaa kun nostaa konetta pois? Näyttää siltä että pitäs leikata sitä osaa missä sihti on niin aika radikaalisti että kone sopis tulee eteenpäin tarpeeksi. Ajatuksena ois pikkusen leventää sitä myös.. Ja sitten miten ois fiksuinta laittaa sinne loiskelevyjä? Riittäskös et laittas joka seinälle laput silleen et sihti menis sinne poteroon vai riittääkös vähempikin?.. Kone on ollut ennen vähän pystyssä (alumiinipalikat kumityynyjen alla) niin ajattelin ottaa nekin pois. Öljypohjan ja hammastangon väliin jää pieni rako mut siinäkin on varmaan varaa muokata pohjaa..Moni on varmaan muokkaillu noita niin kertokaas vähä toteutuksianne..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Taunuksen pohjaahan ei tarvi muuttaa kuin sen syvennyksen etuosasta+levitys (jos haluaa)
Sierran pohjassa on tuo "kyhmy" palkin kohdalla joka vaatii lisä työtä, verrattuna Taunuksen palkkiin.
Omassa Escossa lähtee OHC pois keulilta ilman palkin irroittelua, mutta mulla onkin kardaanitunnelia korotettu laatikon kohdalta.
Sierran pohjassa on tuo "kyhmy" palkin kohdalla joka vaatii lisä työtä, verrattuna Taunuksen palkkiin.
Omassa Escossa lähtee OHC pois keulilta ilman palkin irroittelua, mutta mulla onkin kardaanitunnelia korotettu laatikon kohdalta.

-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
No hitto kun oli kotisivullani kuvia sierran muokatusta pohjasta mutta prkeleen surf-eu lopetti niin hävisivät sinne
Mahtuu palkkia laskematta jne.
Sihdin putkea joutui 2-3 cm jatkamaan kun siirtyi taaemmas. Noin litran lisäpatin tein kuskin puolelle niin paljon kun kytkinvaijeri antoi periksi, startin puolelle on aika vaikea levittää
Pistän sulle sähköpostiin kuvia kun ei muuten toimi, voit vaikka pistää tänne muiden nähtäväksi jos on mahdollisuus
Mahtuu palkkia laskematta jne.
Sihdin putkea joutui 2-3 cm jatkamaan kun siirtyi taaemmas. Noin litran lisäpatin tein kuskin puolelle niin paljon kun kytkinvaijeri antoi periksi, startin puolelle on aika vaikea levittää
Pistän sulle sähköpostiin kuvia kun ei muuten toimi, voit vaikka pistää tänne muiden nähtäväksi jos on mahdollisuus
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
laita ne mulle tohon osoitteeseen niin laitan ne näkyville.. -> malmstrom.peter(at)gmail.compablo kirjoitti:Kiitos loistavista kuvista.... Aika hankalaa laittaa mullakin ne jakoon..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Tuolla olis nyt kuvia -> http://smg.photobucket.com/albums/v336/ ... oljypohja/
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Juu, tyhmänä tuli hitsattua tuo öljyroppu tuohon etureunaan ja tuli aivan liian lähelle palkkia sen lisäksi että kone on vielä jonkun verran takakenossa, lisäksi tulee vielä reilun sentin palkin alapuolelle joten aika altis kolhuille joka tuli vuosi sitten todettua kun "korjatun" ojarummun yli laskin niin nappasipa johonkin kiveen ja taittui tuosta keskeltä älyttömälle vekille vaikka on aika paksut saumat, yhdestä saumasta sen verran repesi että yössä tiputti öljyt ulos
Sen verran plussaa että pienen muodonmuutoksen ja oikomisen jälkeen öljyroppu siirtyi kauemmas palkista ja nyt mahtuu 19mm avain kikkailematta (konetta tunkilla keventämättä)
Sen verran plussaa että pienen muodonmuutoksen ja oikomisen jälkeen öljyroppu siirtyi kauemmas palkista ja nyt mahtuu 19mm avain kikkailematta (konetta tunkilla keventämättä)
