Tuulilasi 1/2007 hankkimaan kipi kapi

Valvoja: CRSC Hallitus
Onko enempää kuvia projektin vaiheista mitä näkyy allekirjoituksessa? Ensimmäisenä kun selailin lehteä ja näin escortin kuvt ja huomasin kilpien raamit niin piti heti lukaista jutusta että kuka omistaa ko mexicon. Vaikka olen seurannut projekti kuvia, niin puusilmänä ei heti tunnistanutesko kirjoitti:Ei voinut vastustaa kiusaustaVoortikari kirjoitti:Esko vaan omaa autoaan täällä mainostaa
Saksan kilvet on vain koristeena. Ne on meidän muuttoautosta jonka tunnus oli ME-EY 55Ville K kirjoitti:Saksankilvet ihmetytti myös. Lisäks ihmetytti se, että auto on museokatsastettu, miksi ilmanputsari oli "vääränlainen" eli vapaavirtausmallia? Entäs rengastus? Eikös pitäisi käyttää renkaita siinä koossa, mitä silloinkin autoon on saanut?
Entäs mittaristo, eikös senkin pitäis olla custom-packistä puuviiluineen, kun kojelaudan puulistakin oli? Eikä mitään herneitä, Autohan on todella hieno, ja varmasti aikaa ja vaivaa nähty, noi muutamat pikku yksityiskohdat vaan soti tota museoleimaa vastaan. Sit taas asia erikseen jos ei museorekisteriin ole tarkoitus laittaa, sittenhän tuo on ainoa oikea suunta rakentaa escorttia.