Megaruiskis
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Megaruiskis
Tiedustelisin tässä että mikähän mahtaa olla vikana, kun kaverin xr2 fiestassa yhtäkkiä pulse width rupesi näyttämään nollaa ja luonnollisesti sammui siihen paikkaan. Auto kyllä pelasi aikaisemmin ihan moitteettomasti. Hyviä ideoita otetaan vastaan.
ESCORT MK3/4
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Joo elikkä yhteys PC:lle on kunnossa, eikä herjaa mitään kun käynnistää.
Mittari josta mainitsin on megatunen pulse width 1, joka jostain syystä on nollassa(vaalean punainen). Mittari meni ihan ajosta nollille ja auto jäi siihen eikä lähde enää käymään. Kaikki muut toiminnot näyttäisivät olevan kunnossa esim. kipinä yms.
Mittari josta mainitsin on megatunen pulse width 1, joka jostain syystä on nollassa(vaalean punainen). Mittari meni ihan ajosta nollille ja auto jäi siihen eikä lähde enää käymään. Kaikki muut toiminnot näyttäisivät olevan kunnossa esim. kipinä yms.
ESCORT MK3/4
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Luultavasti käytetty korkeaohmisia suuttimia, ettei ole PWM:n kanssa ratkaistu suutintenvirtaa? Kokeilkaa kuitenkin nypätä suuttimilta liittimet irti ja mittailla tuleeko sinne mitään kun yrittää starttailla.
Villi veikkaus suuttimien transistorit ottaneet selkäänsä?
Villi veikkaus suuttimien transistorit ottaneet selkäänsä?
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
Katso listaa täältä.hilteri kirjoitti:mistä kaikista foordeista noita edis4 sytkäkamoja löytyy?? ja mitä osia niistä kannattaa koplia talteen..
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Jaahas, tossa piti testailla tota omaa ruiskista, kun on seissyt tässä pöydällä jonkun aikaa, prossu irti. Aikasemmin kaikki muut toimi, paitsi map ei reagoinut mitenkään imuun/puhallukseen. Nyt ei megatune edes herää kun koittaa testata. Stimussa ja megassa ledit vilkkuilee, mutta tune ei näytä mitään. Kun koittaa Communications/Settings lehdeltä "Verify ECU Communication" niin tulee vain "no response".
Oliskohan prossu ottanu itteensä, kun on seissyt vaan tuossa pöydällä irtonaisena, saanut staattista sähköä?
Oliskohan prossu ottanu itteensä, kun on seissyt vaan tuossa pöydällä irtonaisena, saanut staattista sähköä?
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-> kaikissa CVH -koneisissa Sierroissa.AnttiR kirjoitti:No ei todellakaan ole.mikimikkola kirjoitti:cvh koneisissa kaikissa...fsohc kirjoitti:Veljen 1.6 ykspisteruisku sierrassakin näytti olevan nuo edis roippeet, meinaan tuossa listassa ei ole sitä mainittu. En tosin tiedä onko kaikissa
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 4906
- Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
- Viesti:
paitsi 1.8jjs kirjoitti:-> kaikissa CVH -koneisissa Sierroissa.AnttiR kirjoitti:No ei todellakaan ole.mikimikkola kirjoitti: cvh koneisissa kaikissa...

Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Osaisiko joku viisaampi kertoa vastausta seuraavaan?
Kokeilin tuota MegaLogViewer ohjelmaa ja tehdä uuttaa VE-karttaa sen avulla datalogista, mutta analysoitujen lohkojen kohdalla on lukuna 0, eikä mitään tietenkään siis tapahdu.
Jos oikein ymmärsin niin tuo johtuu ilmeisesti siitä, että kone kävisi jonkinlainen rikastuspäällä (ei siis kiihdytys) vaan ilmeisesti lämpötilan mukaan tapahtuva?
Tässä ois screenshot ja merkkasin tuon kohdan.
http://i20.photobucket.com/albums/b224/ ... LVlog1.jpg
Vääntäisikö joku rautalangasta nyt mulle miksi noin, vaikka CLT=n.80-90astetta?
Tuosta kuvasta jäi siis pois, että Gwarm= n.130 mikä ilmeisesti aiheuttaa tuon MLV:n toimimattomuuden (Mikä tämä on ja mihin se vaikuttaa?).
Yritin katella finsquirtilta ja msefi:ltä mutta en löytänyt edes sieltä mitään juttua tuosta Gwarm arvosta, paitsi tuon että se kait jotenkin vaikuttaa tuohon toimintaan? En ymmärrä kyllä miten koska ilmeisesti tuon laskennassa ei käytetä sen arvoa lainkaan..
Mitkä muut arvot tuon ongelman voi aiheuttaa?
Kokeilin tuota MegaLogViewer ohjelmaa ja tehdä uuttaa VE-karttaa sen avulla datalogista, mutta analysoitujen lohkojen kohdalla on lukuna 0, eikä mitään tietenkään siis tapahdu.
Jos oikein ymmärsin niin tuo johtuu ilmeisesti siitä, että kone kävisi jonkinlainen rikastuspäällä (ei siis kiihdytys) vaan ilmeisesti lämpötilan mukaan tapahtuva?
Tässä ois screenshot ja merkkasin tuon kohdan.
http://i20.photobucket.com/albums/b224/ ... LVlog1.jpg
Vääntäisikö joku rautalangasta nyt mulle miksi noin, vaikka CLT=n.80-90astetta?
Tuosta kuvasta jäi siis pois, että Gwarm= n.130 mikä ilmeisesti aiheuttaa tuon MLV:n toimimattomuuden (Mikä tämä on ja mihin se vaikuttaa?).
Yritin katella finsquirtilta ja msefi:ltä mutta en löytänyt edes sieltä mitään juttua tuosta Gwarm arvosta, paitsi tuon että se kait jotenkin vaikuttaa tuohon toimintaan? En ymmärrä kyllä miten koska ilmeisesti tuon laskennassa ei käytetä sen arvoa lainkaan..
Mitkä muut arvot tuon ongelman voi aiheuttaa?
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
^ Sillä kyselinkin kun ideat alkoi loppumaan. Taidanpa kokeilla päivittää firmwaren ja uusimman megatunen. Toinen mikä pistää ihmetyttään on, että fidle/output välkkyy megatunessa kokoajan. Muistaakseni kokeilin joskus kytkeä tuon flektinohjauksen päälle, mutta en enää löydä tuota asetusta 

Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
Yritin löytää cossun sytkään liittyviä muutoksia,ei suorasytkä.
Eli onko kukaan laittannut L8:iin megaa.Mitä muutoksia pitaa tehdä autoon/megaan?
Vai onko helpompaa laittaa hall jakajalla?
Joskus muistan nähneeni ohjeet jakajasta toinen hammas pois,kampuran päästä en muista.
Koneessa on nyt noin 250hp eikä enempää ole tarkoitus ottaa.
Eli onko kukaan laittannut L8:iin megaa.Mitä muutoksia pitaa tehdä autoon/megaan?
Vai onko helpompaa laittaa hall jakajalla?
Joskus muistan nähneeni ohjeet jakajasta toinen hammas pois,kampuran päästä en muista.
Koneessa on nyt noin 250hp eikä enempää ole tarkoitus ottaa.
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Varmaan helpoin olisi heittää vaan sierran TFI-jakaja paikoilleen, en kyllä tiedä cossun sytkästä yhtään mitään. Ainakin pysyisi alkuperäiset käyttökelpoisena jos hampaita siitä pitäisi poistaawex4 kirjoitti:Yritin löytää cossun sytkään liittyviä muutoksia,ei suorasytkä.
Eli onko kukaan laittannut L8:iin megaa.Mitä muutoksia pitaa tehdä autoon/megaan?
Vai onko helpompaa laittaa hall jakajalla?
Joskus muistan nähneeni ohjeet jakajasta toinen hammas pois,kampuran päästä en muista.
Koneessa on nyt noin 250hp eikä enempää ole tarkoitus ottaa.
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
Mikä on TFI-jakaja,hall vai mikä?fsohc kirjoitti:Varmaan helpoin olisi heittää vaan sierran TFI-jakaja paikoilleen, en kyllä tiedä cossun sytkästä yhtään mitään. Ainakin pysyisi alkuperäiset käyttökelpoisena jos hampaita siitä pitäisi poistaawex4 kirjoitti:Yritin löytää cossun sytkään liittyviä muutoksia,ei suorasytkä.
Eli onko kukaan laittannut L8:iin megaa.Mitä muutoksia pitaa tehdä autoon/megaan?
Vai onko helpompaa laittaa hall jakajalla?
Joskus muistan nähneeni ohjeet jakajasta toinen hammas pois,kampuran päästä en muista.
Koneessa on nyt noin 250hp eikä enempää ole tarkoitus ottaa.
Tarkennus edelliseen kysymykseen, jakajasta käyttäisin cosw.anturin/modatussa ohc jakajassa.Hihna pyörä sorvista.
Eli alkuperäiset anturit käytössä-}helppo muuttaa megaan tai takaisin.
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Eli kytkentä on tämä http://megasquirt.sourceforge.net/extra/setup-tfi.htmlwex4 kirjoitti: Mikä on TFI-jakaja,hall vai mikä?
Tarkennus edelliseen kysymykseen, jakajasta käyttäisin cosw.anturin/modatussa ohc jakajassa.Hihna pyörä sorvista.
Eli alkuperäiset anturit käytössä-}helppo muuttaa megaan tai takaisin.
tuosta löytyy paljonkin juttua täältä finsquirtilta ja ford-clubin foorumeilta kun käyttää hakua.
Eli periaatteessa hommaat tuo TFI-jakajan ja kytketään megasta pin25 jakajan SPOUT:iin, sekä megan pin24(tach input, kierrosluku) joka kytketään jakajan PIP:iin. Vaatii pari muutosta piirilevynkytkentään, jotka löytyvät tuosta linkistä. Tuolla tekemällä et tarvi cossun osia lainkaan.
Ilmeisesti ihan normi ruuta ohc:n jakaja, missä on erillään tuo moduli käy myös, mutta ainakin jakaja missä on suoraan kiinni tuo moduli käy varmasti (olikohan nyt sitten motorcraftin jakaja, en ole ihan varma). Liitännät oli muistaakseni kuitenkin kummassakin samat.
Taitaisi vastaus tuohon löytyä muuten tästä topicista kun vaan jaksaisi tarkistaa

Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Saahan sen ihan jakajassa olevalla hall tai vr-anturillakin toimimaan. Ruiskulla (paitsi se moottorikirahvin molojakaja) tai "kaasariboksilla" varustetuissa Sierroissa ja Scorpioissa on täysin kiinteä HALL-anturillinen virranjakaja. Niihin saa piippukansiakin.wex4 kirjoitti:Kiitos fsohc
Jo selvis TFI on vanha is jakaja muistaakseni {-87(motograft)
Ongelmana korkeus ja pystykansi,vaikka saahan sen madallettua.
Tarkennus,auto on cosa ja ideana käyttää omia osia mahdollisimman paljon.
http://megasquirt.sourceforge.net/extra/setup-msns.html
EDIT: Asiat varmistettu ALFAMERIN kytkentäkaavioista.
Viimeksi muokannut olafu, Ke Tammikuu 3. 22:24:24 2007. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jäsen #606
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
En asiaa ole tutkinut, mutta laajakaistalambdaa luetaan täysin eri tavalla niinkuin tavallista. Ilman piirilevymuutoksia ei lue. Helpoimmalla pääsee, kun hankkii sen sikahintaisen palikan väliin.VesQ kirjoitti:Mitenkäs muuten osaako tuo megaruutta tulkita suoraan laajakaistalambdaa vai tarviiko jonkun sikahintaisen palikan väliin
Jäsen #606
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
No prkele,
Ja kapeakaistanen ei tietysti näytä mitään "ylipaine" käytössä
Saakos tuolla kapeakaistasella edes haettua säätöjä kohdalleen kotikonstein vai onko "pakollinen" tuo laaja
Entäs toimiiko kapeakaistanen turbopelissä sen jälkeen kun on saatu säätöihin niin korjailemaan seoksia tilanteen mukaan vai kannattaako koko ominaisuutta käyttää
Ja kapeakaistanen ei tietysti näytä mitään "ylipaine" käytössä
Saakos tuolla kapeakaistasella edes haettua säätöjä kohdalleen kotikonstein vai onko "pakollinen" tuo laaja
Entäs toimiiko kapeakaistanen turbopelissä sen jälkeen kun on saatu säätöihin niin korjailemaan seoksia tilanteen mukaan vai kannattaako koko ominaisuutta käyttää
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Itse ainakin säästäisin sen verran rahaa lisää että saisin sen laajakaistan kapeakaistan sijaan. Onnistuuhan se kapeakaistallakin, mutta sekun ei näytä tarkkaa suhdetta, niin säätö kestää kauemmin, eikä muutenkaan ole niin tarkka.
Itselle tulossa Innovaten lc-1 tuohon turbomosaan ja tuon ohjainyksikön analogiulostulosta sitten lcd näytölle seossuhde (afr).
Itselle tulossa Innovaten lc-1 tuohon turbomosaan ja tuon ohjainyksikön analogiulostulosta sitten lcd näytölle seossuhde (afr).
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Joo tuohon 195e ei sisälly näyttöä. Se yli 300e on jo näytöllinen.
Mutta näytöksi voit laittaa vaikka yleismittarin, ja ohjelmoida se toinen ulostulo antamaan tiettyä volttimäärää (esim. 0v 10afr ja 1v 20 afr), pilkku tietysti väärässä paikassa, mutta lukema silti oikea. Näyttää siis tuon AFR luvun.
Mutta näytöksi voit laittaa vaikka yleismittarin, ja ohjelmoida se toinen ulostulo antamaan tiettyä volttimäärää (esim. 0v 10afr ja 1v 20 afr), pilkku tietysti väärässä paikassa, mutta lukema silti oikea. Näyttää siis tuon AFR luvun.
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Näytöksi kelpaa mikä tahansa jännitemittari, jännitealue esim. 0-5V ja asteikko vaikkapa AFR10-15. Myös normaalin seosmittarin saa näyttämään koko seosalueen, mutta sen pienestä jännitealueesta johtuen siitä tulee jo epätarkka (0-1V). Asteikko ei tietenkään pidä siinä enää paikkaansa.
Taunuksessa on kapeakaistaisen lambdan mittari kytketty toiseen innovaten lähtöön, joka on säädetty siten, että kun seos menee AFR-13:a laihemmalle alkaa syttymään mittarin punaiset ledit. Täyskaasukiihdytyksessä punaisen vilahtaminen näkökentässä tarkoittaa siis laihalle menoa tai poliisia.
Taunuksessa on kapeakaistaisen lambdan mittari kytketty toiseen innovaten lähtöön, joka on säädetty siten, että kun seos menee AFR-13:a laihemmalle alkaa syttymään mittarin punaiset ledit. Täyskaasukiihdytyksessä punaisen vilahtaminen näkökentässä tarkoittaa siis laihalle menoa tai poliisia.

Jäsen #606
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Kapeakaistalla ei tee mitään. Piste.VesQ kirjoitti:No prkele,
Ja kapeakaistanen ei tietysti näytä mitään "ylipaine" käytössä
Saakos tuolla kapeakaistasella edes haettua säätöjä kohdalleen kotikonstein vai onko "pakollinen" tuo laaja
Entäs toimiiko kapeakaistanen turbopelissä sen jälkeen kun on saatu säätöihin niin korjailemaan seoksia tilanteen mukaan vai kannattaako koko ominaisuutta käyttää
Esim. megatunessa kun säädin n.10% VE-karttaa suuntaan tai toiseen, ei kapeakaista näyttänyt juuri minkäänlaista seosmuutosta, muutakuin jos vaihtui lambda 1 yli tai alle, mutta siis kuitenkin näytti vain suuntaa. Laajakaistalla huomasi seossuhteessa eroa jo 1% VE-kartan muutoksella.
Muutenkin melkoista arpomista tuo kapeakaistan kans "olisikohan tuo lambda jo mahdollisesti lämmennyt, näyttääkö tuo nyt mitään järkevää??". Laajakaista kiinni, kalibroi ja katsoo ilman happipitoisuuden kontrollerin näytöltä ja voi olla 100% varma, että laite toimii oikein. Kontrollerin näytöstä näkee suoraan milloin anturi on lämmitetty käyttölämpötilaan, puhumattakaan että kontrollerissa lukevaan AFR lukemaan voi oikeasti luottaa.
Itselle ei ainakaan tule enää koskaan tavallista lambdaa säätötarkoitukseen
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Vielä kerran varmistan kytkennät!
Kyseessä harmaakantinen motocraftin jakaja, kyljessä musta 6-pinninen iso liitin.
1=IGN Ground = Maihin, minne?
2=COIL - = Puolan miinusnapa
3=ICM PWR = ?
4=START = Luultavasti piuhaan, johon tulee virta kun autossa virrat päällä?
5=SPOUT = Megan pinniin 25
6=PIP = Megan pinniin 24
Kyseessä harmaakantinen motocraftin jakaja, kyljessä musta 6-pinninen iso liitin.
1=IGN Ground = Maihin, minne?
2=COIL - = Puolan miinusnapa
3=ICM PWR = ?
4=START = Luultavasti piuhaan, johon tulee virta kun autossa virrat päällä?
5=SPOUT = Megan pinniin 25
6=PIP = Megan pinniin 24
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
1=IGN Ground = Maihin, minne? Maadoita vaikka koriin.Sultzi kirjoitti:Vielä kerran varmistan kytkennät!
Kyseessä harmaakantinen motocraftin jakaja, kyljessä musta 6-pinninen iso liitin.
2=COIL - = Puolan miinusnapa
3=ICM PWR = ? = Virta kun virta on päällä
4=START = Startilta heräte, en ole varma mitä yksikkö tällä tiedolla tekee, luultavasti pitää ennakon kurissa ja lisää puolan latausaikaa.
5=SPOUT = Megan pinniin 25
6=PIP = Megan pinniin 24
Jäsen #606
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- Viestit: 489
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
- Paikkakunta: Joensuu