Webastonkäyttäjät, onko kokemusta seuraavasta:
Kun koneen lämpimänä ollessa kytkee lämmittimen päälle, kuuluu huomattavan kova poksaus ja samalla tulee bensanhajut sisällekin autoon. Samassa yhteydessä pumppu pitää kohtuullisen kovaa laturin-hihna-luistaa -tyyppistä ylimääräistä ääntä. Kyseessä lienee kuuman moottorintilan ansioista tapahtuva liian aikainen sytytys? Mutta kuuluuko asiaan että tässä yhteydessä pakokaasut vaikuttavat tulevan ilmankiertojärjestelmän kautta auton sisälle? Muissa yhteyksissä peli toimii ihan moitteettomasti.
Toki on mahdollista, että kaasu vain pääsee konetilaan ja tulee sitten sisälle esim. rintapellin läpivientien yms. kautta. Kaiketikin laite on todella tarkoitettu vain kylmän koneen lämmitykseen, vai onko

Kun kysyin asiaa asentajalta, kertoi että tässä yhteydessä pumppu yrittää käynnistyä yhden kerran, ja jos se ei onnistu (liian kuuma moottoritila?) pitää muutamia minuutteja taukoa ja yrittää uudelleen. Tämän jälkeen ei tapahdu enää uusia starttiyrityksiä, ellei ole lähtenyt käyntiin, vaan kytkee itsensä pois päältä.
Pumppu (4 kW) asennettiin konetilaan melko ylös, akun puolelle egr-hässäköiden päälle (Skorppiin siis). Pakoputki johtaa taas siitä suoraan alas, kallistuksenvakaimen seutuville.