
jos vaikkapa laittais tranX lukon ja uudet lakrut jokapaikkaan, kestäisköhän 300hv automaatin perässä?
onko mitään hyviä vinkkejä?
Valvoja: CRSC Hallitus
Paa nyt vaan se perä sinne ja katsot niitä tehoja sitten vasta.tanari kirjoitti:mittailin että toi mun perä on vielä kapeammilla laakereilla, eikö se laakerikoko vaihtunut joskus vuonna -66 isommaksi?
onkohan tossa nyt edes mitään järkeä pistää tota englantilaista perään yli 200hv autoon?
Tai siis... Paa nyt vaan se perä sinne ja ota sitten pois ku pamahtaa.MouTine kirjoitti:Paa nyt vaan se perä sinne ja katsot niitä tehoja sitten vasta.tanari kirjoitti:mittailin että toi mun perä on vielä kapeammilla laakereilla, eikö se laakerikoko vaihtunut joskus vuonna -66 isommaksi?
onkohan tossa nyt edes mitään järkeä pistää tota englantilaista perään yli 200hv autoon?
Tossa on montakin syytä että kestää. Teho vielä maltillinen, radalla kevyempi pyörä kevyehköllä aluvanteella kuormittaa vähemmän vetareita, vetari ei myöskään saa iskuja rata-ajossa ollenkaan siinä määrin kuin rallissa.esse kirjoitti:aikoinaan hiltusen matin bdh:ssa oli enkkuperä painon takia, ja voimaa n.190 hv ja muistaakseni hyvin kesti radalla.