Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » Ma Marraskuu 13. 11:40:28 2006
Pitäis tohon rst:hen uusia nokka-akseli, enkä viitsisi mitään virinokkaa laittaa ja aikani tutkittuani tulin siihen tulokseen, että toi cvh efin vakio nokka vois olla tähän tarkoitukseen sopiva. Joten ajattelin tiedustella onko joku mahtanut kokeilla rst:ssä tota akselia, jos on niin kokemuksista olisi mukava kuulla.
ESCORT MK3/4
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ma Marraskuu 13. 11:42:06 2006
Paras nokka-akseli mitä olen RST:ssä kokeillut. On sekä tehoa että tehoaluetta.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
wertaid
- Viestit: 65
- Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
- Paikkakunta: Kaustinen
Viesti
Kirjoittaja wertaid » Ke Marraskuu 15. 12:11:54 2006
Onkohan kukaan kysely uuden efin nokka sarjaa et mitähän tommonen olis kustantanu ja mistä saa..? kun pitäis saada uus vanhan tilalle!
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ke Marraskuu 15. 13:37:08 2006
Kyselinpä hyvinkin. Ovh noin 200e efi-nokka fordilta ilman nostajia. 140e taitaa olla perus "fits all cvh models"-nokka motonetistä nostajineen.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ke Marraskuu 15. 14:05:24 2006
OT: hämmästyttävän hyvin toimi aikoinaan väliaikaisratkaisuna 1,3 kaasarinokka RST S1:ssä; väänsi alhaalta, turbo heräsi alempaa, eli normaaliajossa oli parempi kuin esim. seuraavaksi kiinni mennyt Kentin CVH22.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
wertaid
- Viestit: 65
- Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
- Paikkakunta: Kaustinen
Viesti
Kirjoittaja wertaid » To Marraskuu 16. 9:12:43 2006
JesseT kirjoitti:Kyselinpä hyvinkin. Ovh noin 200e efi-nokka fordilta ilman nostajia. 140e taitaa olla perus "fits all cvh models"-nokka motonetistä nostajineen.
Kuinka paljon nois nostoissa eroja efi nokkaan ja tohon motonetin nokkaan verrattuna.

-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Marraskuu 16. 9:32:43 2006
Enpä nyt osaakaan tuohon vastata tältä istumalta. Onko jollain efi-nokan nostosta tietoa? Muista mulla kyllä on.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
wertaid
- Viestit: 65
- Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
- Paikkakunta: Kaustinen
Viesti
Kirjoittaja wertaid » Pe Marraskuu 17. 12:40:50 2006
JesseT kirjoitti:Enpä nyt osaakaan tuohon vastata tältä istumalta. Onko jollain efi-nokan nostosta tietoa? Muista mulla kyllä on.
No olisko hyvä toi motonetin nokka, efin nokan korvaajaks. saa ehottaa jotain muuta hyvää nokka vaihto ehtoa ?

-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Pe Marraskuu 17. 13:21:49 2006
Motonetin nokka on ihan karvalakki kaasarin nokka. Kyllä silläkin ihan pääsee, mutta kyllä efin nokassa enemmän on nostoa ja asteita. Vielä kun tietäisi paljonko...
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » La Marraskuu 18. 10:24:04 2006
Pari päivää noita arkistoja pengottuani löysin efin nokalle jotain arvoja, en kyllä ihan 100% varma ole, mutta nostoa oli ilmoitettu 10.14 mm. Jos jollain on hyvä kuntoinen nokka niin siitähän sen noston äkkiä varmistaa.
ESCORT MK3/4
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » La Marraskuu 18. 21:44:25 2006
10.05 on vanhemmassa ruiskunokassa nostoa, joten siinä ainakaan ei juuri eroa ole.
Escort mk3 + 2x Focus mk1