Kivasti kiekuu Oli Turun rallisprintissä.
ASIAA.... silmä lepää.....tossa on tietotaitoa,jota suurin osa ei eeeeeees TAJUU haaveilla

Valvoja: CRSC Hallitus
Kujalan kaatokoskar kirjoitti:Ja lauantaina samalla suoralla syttyi tuleen Kanervan volvo. Se on hieman parempilaatuisena videona ja täytyy katsoa jos senkin laittaisi jakoon.
fookin unbelievable setti..TIMPPA24V6 kirjoitti:veltto kirjoitti:Ja jos jotaim vapari myllyt kiinnostaa.. http://s77.photobucket.com/albums/j60/232323444/v6/
Kivasti kiekuu Oli Turun rallisprintissä.
ASIAA.... silmä lepää.....tossa on tietotaitoa,jota suurin osa ei eeeeeees TAJUU haaveillapidän peukkuja! JES JES JES
Tänään käytiin kattomassa sprintti ja cosesc ajo tapansa mukaan mallikkaasti luokkavoittoon ajalla 1.11;66 joka tais olla päivän pohjat. Onnittelut!jesus48 kirjoitti:Huomenna olis Defa sprintti Vantaan vauhtipuistossa klo 12 alkaen. Onkos jengiä menossa sinne?
Saxperi muuten kyselee peltiosia peetuun ralli.netissä,sattuneesta syystäBBT kirjoitti:Saxpeedin galleriassa kuvia ja videopätkää MK1 BDA Escortista...
http://www.saxspeed.fi/galleria.php
Laitetaanpa nyt linkki tännekkin näkyviin, vaikka olisi mahdollisesti muissa ketjuissa ollutkin..
samaa mieltä..kyllä sillä kopallakin on kummasti arvoa.SHR kirjoitti:Hieman olen erimieltä, ettei ole kopalla arvoa...nythän ei ole kyseessä mikään paljon tietä ja ojia nähny vanha äffän kopparipaj86 kirjoitti:onneksei kopalla niin paljon arvoa ole... mutta on siinä tekemistä, että saa kuntoon...vaan aivan jotain muuta.
Mitäs erikoista tuossa "karvalakki" kopassa sitten oikein on?SHR kirjoitti:Kysäseppäs Saxspeed:ltä miten voi FORD 2D ESCORT oikein DELUXE maksaa alk. 50000 euroa, kerro mitä vastasripaj86 kirjoitti:"FORD 2D ESCORT 1300 DELUXE" kaks tonnise papereilla...
mut tiedä sit niin... ihan sama mulle harmillinen tilanne kuitenkin...
tekniikka sit erikseen...
suotta sinne soittelee... voi olla vitsit vähissä...SHR kirjoitti:Kysäseppäs Saxspeed:ltä miten voi FORD 2D ESCORT oikein DELUXE maksaa alk. 50000 euroa, kerro mitä vastasripaj86 kirjoitti:"FORD 2D ESCORT 1300 DELUXE" kaks tonnise papereilla...
mut tiedä sit niin... ihan sama mulle harmillinen tilanne kuitenkin...
tekniikka sit erikseen...
Noista paperien historioista en tiedä eikä hirveesti kiinnostakkaan jos ei ole jonkun legendan suunnilleen Henkan aikanaan omistama ja ajama tai orkkis tehdasauto mutta oikeesti viimeisen päälle tehdyn täydellisen hytin rakentaminen (taso siis ton Laivon rakentaman nykyisen Saxspeedin) täydellisen pulttaa tekniikka kiinni vaiheisen hytin tekeminen on niin valtaisa urakka ja myös melko arvokas (menee sitte muutama tonni), niin siksi olen erimieltä korin arvottomuudesta. Ja voidaan todellakin unohtaa papereiden arvo, niihin en ota kantaa. Itse en maksaisi papereista joilla joku spede ajanu joskus jossain BD koneisena, varsinkin kun nykyisin niitä ei historiikkiin vaadita.andeRS kirjoitti:No kertokaa nyt toki viisaat onko tolla kopalla jotain historiaa takanaan ts. onko sillä jotain muutakin arvoa kuin viimesenpäälle tehty neekerimallin koppa?
Aika käsittämätöntä tekstiä kyllä tuolta Aholta.jesus48 kirjoitti:ihan älytöntä paskaa ---> http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... sc&start=0
Aho voi tunkea ne mitsunsa ja kuristimensa sinne minne ei aurinko paista.
Niin,ja asiasta kivirekeen;tuohan tulee koskemaan turbonelikoita kipeästiohc kirjoitti:Aika käsittämätöntä tekstiä kyllä tuolta Aholta.jesus48 kirjoitti:ihan älytöntä paskaa ---> http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... sc&start=0
Aho voi tunkea ne mitsunsa ja kuristimensa sinne minne ei aurinko paista.
Ja kaikki on tod.näk lähtösin jonkun mitsumiehen päiväkirjasta missä itketään kun viistokeulataunus (valko-oranssi) tuli ja vei voiton jälleen kerran vaikka itellä on 50k€:n auto alla.northwest kirjoitti:Niin,ja asiasta kivirekeen;tuohan tulee koskemaan turbonelikoita kipeästiohc kirjoitti:Aika käsittämätöntä tekstiä kyllä tuolta Aholta.jesus48 kirjoitti:ihan älytöntä paskaa ---> http://www.ralli.net/rn/modules.php?nam ... sc&start=0
Aho voi tunkea ne mitsunsa ja kuristimensa sinne minne ei aurinko paista.,paitsi MG-metroja koska ne on vaparikoneita=turvallista B-ryhmää joka kyllä vielä tänäpäivänä on varsin nopeaa asfaltilla
Tämä uusin kehitysehdotus hävittää kilpailukyvyttömiksi mm. sierrat,kossueskot,lanciat(joita nyt oli juuri tullut takaisin),celicat...ja kuuleman mukaan on rakenteilla yksi colt lancerin tekniikalla tyyliin proton satriajesus48 kirjoitti:Ja kaikki on tod.näk lähtösin jonkun mitsumiehen päiväkirjasta missä itketään kun viistokeulataunus (valko-oranssi) tuli ja vei voiton jälleen kerran vaikka itellä on 50k€:n auto alla.northwest kirjoitti:Niin,ja asiasta kivirekeen;tuohan tulee koskemaan turbonelikoita kipeästiohc kirjoitti: Aika käsittämätöntä tekstiä kyllä tuolta Aholta.,paitsi MG-metroja koska ne on vaparikoneita=turvallista B-ryhmää joka kyllä vielä tänäpäivänä on varsin nopeaa asfaltilla
Itse en oikeen pureskelematta niele tota Ahon kommenttia siitä etteikö sierralla pärjätä muulla pinnalla ku asvaltilla. Hyvin se sierra on kulkenu Cosescin ohjastamana niin soralla kun lumellakin,kateellisten panettelua sanon minä.
Etulokasuoja, levike, etuspoikka, kall. vak. kiinnikkeet v+o, vakaja, alatukivarret v+o, kääntövarsi, tolppien yläpäät... Vas etupyörä "tuli hyttiin", oik karkasi eteenpäin 3-4 tuumaa, renkaat v+o vanteelta. En ole purkanut vielä, selviää sitten loput.puuhapete kirjoitti:vai ei mennyt putkeen kisa? Tuliko peltisepälle enemmänkin töitä?Miten se uusin painos koneesta rokkasi tositoimissa?
Kuulostaa voimakkaalta hartialukolta...jjs kirjoitti:Etulokasuoja, levike, etuspoikka, kall. vak. kiinnikkeet v+o, vakaja, alatukivarret v+o, kääntövarsi, tolppien yläpäät... Vas etupyörä "tuli hyttiin", oik karkasi eteenpäin 3-4 tuumaa, renkaat v+o vanteelta. En ole purkanut vielä, selviää sitten loput.puuhapete kirjoitti:vai ei mennyt putkeen kisa? Tuliko peltisepälle enemmänkin töitä?Miten se uusin painos koneesta rokkasi tositoimissa?
Kone peuhasi kohtuullisesti, mutta kilometrejä ei tullut paljon
Täten lähetän terveiseni Akk:lle lyhyesti ja ytimekkäästi,haistakaa poijat pitkä paska te ootte pelkkiä lapasia koko sakki.Ilkka_H kirjoitti:Odotus palkittiin, sieltähän se sitten tulikin.![]()
Toi F ryhmäläisellä SM:ään varmasti elvyttää luokkaa mutta nelikkojen kuristaminen tappaa sprinttiä samaa tahtia.
http://www.akk-motorsport.fi/attachemen ... -03153.pdf
No justiinsa..mä oon aikalailla sanaton..sprint kirjoitti:Joo näin siinä näköjään kävi. Nyt aletaan sitten etsimään esco cossun koppaa ja siirretään tekniikka kadulle
.
Ja vielä tämä
http://www.akk-motorsport.fi/12905.html
Ilmeisesti on ideana juuri se ettei rs2000-eskortit tule mukaan kuvioihin...SHR kirjoitti: Vielä kun tajuaisivat noihin rallin tilavuusrajoihin pienen korjausvaran, vaikka 50cc niin kaikki vanhat koneet mahtuisivat siihen eikä tarttis kalliita ja hankalia putkituksia.
Ehkä on hyvä että niitä ruvettaisiin vihdoinkin säästämään, siirtyvät kesä/harrasteautoiksi tai historic-ralliin. Historic-rallissa vedetään ehkä pienemmällä riskillä kuin intoa ja yritystä täynnä oleva nuori joka havittelee SM titteliä.northwest kirjoitti:Ilmeisesti on ideana juuri se ettei rs2000-eskortit tule mukaan kuvioihin...SHR kirjoitti: Vielä kun tajuaisivat noihin rallin tilavuusrajoihin pienen korjausvaran, vaikka 50cc niin kaikki vanhat koneet mahtuisivat siihen eikä tarttis kalliita ja hankalia putkituksia.