spaxin iskareista

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

ridge
Ylläpitäjä

spaxin iskareista

Viesti Kirjoittaja ridge » Ke Heinäkuu 26. 15:56:51 2006

joo elikkä katsastus-setä kehu että olis takaiskareitten kilometrit tullu täyteen..iski sellanen :idea: päähän voiko tuollasia huollattaa..?
rs2 on kysees ja jäykkyys säärettävät iskarit...viisaat valaiskoot lisää..?
vai pitääkö marssia kauppaan ja napata uudet kainaloon?

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AkiS » Ke Heinäkuu 26. 16:30:21 2006

RallyRacesta kun kysäsee niin eiköhän se selviä...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Re: spaxin iskareista

Viesti Kirjoittaja KIP » Ke Heinäkuu 26. 22:10:41 2006

ridge kirjoitti:joo elikkä katsastus-setä kehu että olis takaiskareitten kilometrit tullu täyteen..iski sellanen :idea: päähän voiko tuollasia huollattaa..?
rs2 on kysees ja jäykkyys säärettävät iskarit...viisaat valaiskoot lisää..?
vai pitääkö marssia kauppaan ja napata uudet kainaloon?
Tuijottiko katsastus-setä pelkästään iskaritestin tuloksia vai varmistiko muutoin että ne on oikeasti loppu.?
Tuli vaan mieleen kun itse käytin tuota mun sierraa leimalla ja meinasi tulla iltapuuhaa juuri takaiskareiden johdosta kun testi näytti oik.17 ja vas.19 :lol:
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

ridge
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja ridge » Ke Heinäkuu 26. 22:57:27 2006

testeri näytti vas.11 ja oik.6 :evil: ja toinen oli kussu kaikki mehut pihalle...hyvin pomppi rengas testerillä :lol:

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Viesti Kirjoittaja KIP » To Heinäkuu 27. 9:24:10 2006

ridge kirjoitti:testeri näytti vas.11 ja oik.6 :evil: ja toinen oli kussu kaikki mehut pihalle...hyvin pomppi rengas testerillä :lol:
No se siitä sitten.. Mulla pomppi farkku sierrassa vaan kattopelti :lol:
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Heinäkuu 27. 9:32:54 2006

Viimeksi juuri kysyin inssiltä noista lukemista, kun uudet iskarit antoi 20 lukemia takana. Sanoi että jos jäykät iskarit ja etuveto jossa kevyt perä niin vielä ihan normaali lukema. Rikkinäiset sitten antaa jo alta kympin lukemia ja heittoa puolelta toiselle.
Tällaisia halpisiskareita yleensä ei voi huoltaa (en nyt spaxista muista), ja jos voi (esim Konit), niin missään nimessä se ei rahallisesti kannata.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Heinäkuu 27. 13:38:26 2006

JesseT kirjoitti:Viimeksi juuri kysyin inssiltä noista lukemista, kun uudet iskarit antoi 20 lukemia takana. Sanoi että jos jäykät iskarit ja etuveto jossa kevyt perä niin vielä ihan normaali lukema. Rikkinäiset sitten antaa jo alta kympin lukemia ja heittoa puolelta toiselle.
Tällaisia halpisiskareita yleensä ei voi huoltaa (en nyt spaxista muista), ja jos voi (esim Konit), niin missään nimessä se ei rahallisesti kannata.
Hmm,muistaakseni Konien huolto maksaa Motoralilla 60e/pari tms.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

ridge
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja ridge » To Heinäkuu 27. 15:11:14 2006

jos uus joku halpis kaasu iskari maksaa jonku 60€ kappale niin kannattaisko vaa suosiolla heittää spaxit menee ja heittää kaasut alle? :roll:
mut saa ny nähdä ku sai kuukauden ajoaikaa vielä et viittiikö tänä kesänä enää mitää tehrä tolle ropposelle..talvella menee kuitenki lihoiks.. :lol:

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Heinäkuu 27. 15:39:10 2006

jesus48 kirjoitti:
JesseT kirjoitti:Viimeksi juuri kysyin inssiltä noista lukemista, kun uudet iskarit antoi 20 lukemia takana. Sanoi että jos jäykät iskarit ja etuveto jossa kevyt perä niin vielä ihan normaali lukema. Rikkinäiset sitten antaa jo alta kympin lukemia ja heittoa puolelta toiselle.
Tällaisia halpisiskareita yleensä ei voi huoltaa (en nyt spaxista muista), ja jos voi (esim Konit), niin missään nimessä se ei rahallisesti kannata.
Hmm,muistaakseni Konien huolto maksaa Motoralilla 60e/pari tms.
Mielenkiinnosta, mitä tuo hinta sisältää? Viimeksi kun juttelin jonkun Konin edustajan kanssa, niin sanoi että huollattaminen kannattaa lähinnä jos malli on vanhentunut ja uusia ei enää ole saatavilla.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Tuksu
Viestit: 626
Liittynyt: Ti Tammikuu 6. 17:43:25 2004
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Tuksu » To Heinäkuu 27. 16:05:07 2006

Samaa aihetta sivuten, onko muilla sattunut olemaan spaxin iskareiden joukossa maanantaikappaleita? Itsellä Spaxin sport etuiskari heti alusta alkaen täysin tehoton. Iskaritestissä tuli lukemaksi 5. Tässä nyt odottelen, että rally racestä tulee uudet iskarit, jonka jälkeen vanhat takaisin tehtaalle tutkittavaksi.
Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites

ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » To Heinäkuu 27. 17:08:16 2006

Tuksu kirjoitti:Samaa aihetta sivuten, onko muilla sattunut olemaan spaxin iskareiden joukossa maanantaikappaleita? Itsellä Spaxin sport etuiskari heti alusta alkaen täysin tehoton. Iskaritestissä tuli lukemaksi 5. Tässä nyt odottelen, että rally racestä tulee uudet iskarit, jonka jälkeen vanhat takaisin tehtaalle tutkittavaksi.
PasiL nimimerkillä oli mk1 fiestan iskarin kanssa jokin ongelma. En nyt vaan muista mikä oli ongelman aihe.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

ridge
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja ridge » To Heinäkuu 27. 17:44:02 2006

Tuksu kirjoitti:Samaa aihetta sivuten, onko muilla sattunut olemaan spaxin iskareiden joukossa maanantaikappaleita? Itsellä Spaxin sport etuiskari heti alusta alkaen täysin tehoton. Iskaritestissä tuli lukemaksi 5. Tässä nyt odottelen, että rally racestä tulee uudet iskarit, jonka jälkeen vanhat takaisin tehtaalle tutkittavaksi.
eipä nuo meikäläisenkään iskarit näytä vanhoilta mut ikää en tiä ku iskarit oli autos kiinni ku ostin sen... :roll:

Vastaa Viestiin