rst ongelmaa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
rst ongelmaa
elikkäs teniikanvaihdon jälkeen auto ei toimi kunnolla. tekniikka otettiin 89 rst:stä ja kaveri oli penkittänyt siitä 208hv juuri ennen kuin veti auton rusinaksi. tekniikka ei hajonnut mitenkää. eli kun kierrokset nousee 3500 ja kone alkaa ahtaan kunnolla, niin veto loppuu ja alkaa "röpöttämään" eli yskiin. mistä vois johtua. muita muutoksia en ole tekniikkaan itse tehnyt kuin vaihtanut isomman coolerin ja turbo muokattu t3/4 hybridiksi. valmiina koneessa oli myös kireämmät nokat, isommat suuttimet ym. en tiedä onko autossa lastua tai vastaavaa.
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
-
- Viestit: 126
- Liittynyt: La Syyskuu 6. 18:57:55 2003
Re: rst ongelmaa
milläs koneella tämä siun esco sit oikein on?konax kirjoitti:elikkäs teniikanvaihdon jälkeen auto ei toimi kunnolla. tekniikka otettiin 89 rst:stä ja kaveri oli penkittänyt siitä 208hv juuri ennen kuin veti auton rusinaksi. tekniikka ei hajonnut mitenkää. eli kun kierrokset nousee 3500 ja kone alkaa ahtaan kunnolla, niin veto loppuu ja alkaa "röpöttämään" eli yskiin. mistä vois johtua. muita muutoksia en ole tekniikkaan itse tehnyt kuin vaihtanut isomman coolerin ja turbo muokattu t3/4 hybridiksi. valmiina koneessa oli myös kireämmät nokat, isommat suuttimet ym. en tiedä onko autossa lastua tai vastaavaa.
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Helmikuu 18. 8:47:23 2006
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Jos siellä ei ole lastua niin ahtoja saa pistää noin 0,7bar ennenkuin boksi katkaisee menon, yksi vaihtoehto on tosiaan tehdä tuo vuoto ettei boksilla ole painetta kuin se ~0,7bar millä pelittää vielä.
Tuo on tosiaan jonkinlainen rautalankapatentti ja vaatinee jakajasta kokonaisennakon kääntöä myöhäisemmälle ettei nakuta ja samalla menetät alavääntöä, bensataloudellisuutta ym kivaa.
Lastu on sitten se yksi vaihtoehto mutta se ei hinnan puolesta ole mitenkään järkevä, sanotaan nyt vielä kerran oma mielipide eli megasquirtti vaikka sitä pelkkää sytkää ohjaamaan aluksi, toimii hienosti eikä maksa paljoa ja laajennusvaraa riittää.
Ja aivan pakko nussia pilkkua, noita K/KE-jetin suuttimia ei käsittääkseni ole olemassa mitään isompia, niistä kyllä bensaa läpi menee jos määränjakaja vaan sitä tajuaa ruikkia, ja nokkia on yksi.
Tuo on tosiaan jonkinlainen rautalankapatentti ja vaatinee jakajasta kokonaisennakon kääntöä myöhäisemmälle ettei nakuta ja samalla menetät alavääntöä, bensataloudellisuutta ym kivaa.
Lastu on sitten se yksi vaihtoehto mutta se ei hinnan puolesta ole mitenkään järkevä, sanotaan nyt vielä kerran oma mielipide eli megasquirtti vaikka sitä pelkkää sytkää ohjaamaan aluksi, toimii hienosti eikä maksa paljoa ja laajennusvaraa riittää.
Ja aivan pakko nussia pilkkua, noita K/KE-jetin suuttimia ei käsittääkseni ole olemassa mitään isompia, niistä kyllä bensaa läpi menee jos määränjakaja vaan sitä tajuaa ruikkia, ja nokkia on yksi.
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
-
- Ylläpitäjä