AVO Owners Club National Day 2006

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

AVO Owners Club National Day 2006

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Heinäkuu 12. 10:22:03 2006

335 kuvaa !

hyvää kesää kaikille


http://www.kodakgallery.de/I.jsp?c=8l7w ... 0&y=t3sz62

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Heinäkuu 12. 19:56:17 2006

Vau! Mahtavia kuvia :shock:

Elias oli saanut auton näyttelyyn
Mexicofarkku vielä hengissä
Hieno BRM venakoppa TC:ssä
jnejne
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Mex
CRSC jäsen 2015
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Helmikuu 4. 18:59:47 2004
Paikkakunta: Laitila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mex » Ke Heinäkuu 12. 21:00:39 2006

Asiallista kalustoa todellakin :shock: :shock:
Escort Mexico 1600 GT -74
Escort RS 2000 X-Pack -77 museoprojekti
Kadett B Coupe Rallye 1900 -71

Rompetori

Hoppamiäs
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere

Viesti Kirjoittaja Hoppamiäs » Ke Heinäkuu 12. 22:28:06 2006

Kyllä oli hienoja vaunuja!
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro

dexta
Viestit: 764
Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
Paikkakunta: Etelä-savo

Viesti Kirjoittaja dexta » Ke Heinäkuu 12. 22:32:40 2006

Komeeta kalustoa, ei voi muuta sanoa

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Heinäkuu 12. 23:26:47 2006

Kauheesti wanhoja Escortteja. No on ne hienoja. =)
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » To Heinäkuu 13. 0:37:09 2006

MouTine kirjoitti:Kauheesti wanhoja Escortteja. No on ne hienoja. =)
ja capreja; kai ne RS3100:set huomasit :shock:
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Heinäkuu 13. 7:12:29 2006

jjs kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Kauheesti wanhoja Escortteja. No on ne hienoja. =)
ja capreja; kai ne RS3100:set huomasit :shock:
No en. Kerro missä kohdin!?!?! Mä vaan luulin että kaikki noi 335 kuvaa on Escorteista. Vähän etein jos ois löytyny joku Escort vaikka V6:lla.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Turbiini
Viestit: 625
Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Turbiini » To Heinäkuu 13. 8:09:46 2006

Hyviä kuvia.
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » To Heinäkuu 13. 15:28:47 2006

MouTine kirjoitti:
jjs kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Kauheesti wanhoja Escortteja. No on ne hienoja. =)
ja capreja; kai ne RS3100:set huomasit :shock:
No en. Kerro missä kohdin!?!?! Mä vaan luulin että kaikki noi 335 kuvaa on Escorteista. Vähän etein jos ois löytyny joku Escort vaikka V6:lla.
Niitä on siellä ja täällä. Löytynee helpoiten: aloitus-> 1.kansio-> kuvan alla on 335-osainen ruudukko-> siirtelemällä hiirtä rauhallisesti ruutujen päällä aukeaa ruudun kohdalla ko. kuva pienenä.
Tokan rivin puolessävälissä on ainakin muutama.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Heinäkuu 13. 17:01:14 2006

Mikäs kuias tällähetkellä on Eliaksen autossa?,peetuko.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

bda12
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Joulukuu 27. 19:09:02 2004
Paikkakunta: Tampere

Mikä moottori

Viesti Kirjoittaja bda12 » To Heinäkuu 13. 18:33:13 2006

Moottorina on tällä hetkellä BDG alumiini lohkoisena, joka on 70-luvun alussa tehty kansi ja väli kansi ovat uustuotantoa.
Tehoa on noin 170-180 hv, kierroksia on kokeiltu 8000 saakka

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » To Heinäkuu 13. 19:12:16 2006

Anna mennä vaan; huudatin 18-satasta 8500rpm, 2-litraisen pitäisi kestää ainakin tonnin enemmän :)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Kine
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Kine » To Heinäkuu 13. 22:13:44 2006

Sitä laulua kun pääsis kuuntelemaan lähietäisyydeltä ni vois vaikka vähän maksaa.

Tai lahden historic rallyssahan noita taitaa kuulla useitakin. Pitkälle suoralle ja korva tötterölle, aiai..

pertrac36
Viestit: 150
Liittynyt: Ke Helmikuu 13. 0:20:09 2002

Viesti Kirjoittaja pertrac36 » Ma Heinäkuu 17. 23:11:18 2006

hep,
Kine kirjoitti:Sitä laulua kun pääsis kuuntelemaan lähietäisyydeltä ni vois vaikka vähän maksaa.
sitä on ollut edullisesti kuultavissa historic race -kisoissa toukokuussa kemorassa ja heinäkuussa botniaringillä ja tod.näk. lisää luvassa elokuun lopulla ahvenistolla, tervetuloa/menoa !!

-timppa

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Ti Heinäkuu 18. 12:42:18 2006

Jotain jokkisaihioita ja kolme Capria...

Vaikka olis kuinka hienoja autoja niin hei oikeesti kolme ja puolisataa kuvaa pääasiassa mk1 ekkereistä eri värisinä, joko miniliteillä, lotuksen vanteilla, tai RS-aluilla.. :roll:

Jaa juu.. hiukan ennenkuin kyllästyin niin puolenvälin paikkeilla oli essex escortin nokalla. ashiaa!
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Heinäkuu 18. 12:50:03 2006

razorass kirjoitti: Jaa juu.. hiukan ennenkuin kyllästyin niin puolenvälin paikkeilla oli essex escortin nokalla. ashiaa!
Missä kohdin?

Jopa minäkin oon joskus lukenut jotain Escortin historiikki pusta jossa puhuttiin tällaisesta Eliminator vai mikä predator se olikaan.

Mm. BOA:ta joskus Fordin toimesta soviteltiin ensiksi Mk-V Escorttiin ennen YB konetta.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ti Heinäkuu 18. 12:55:35 2006

razorass kirjoitti:Jotain jokkisaihioita ja kolme Capria...

Vaikka olis kuinka hienoja autoja niin hei oikeesti kolme ja puolisataa kuvaa pääasiassa mk1 ekkereistä eri värisinä, joko miniliteillä, lotuksen vanteilla, tai RS-aluilla.. :roll:

Jaa juu.. hiukan ennenkuin kyllästyin niin puolenvälin paikkeilla oli essex escortin nokalla. ashiaa!
:D kuulkaahan nyt kauhee malmikasa paksut etujouset kun pitää olla kutonen miehet....onhan se vähä ykstoikkosta mutta on ne vaan sika hienosti tehty, en mä ainakaan ole nähny suomessa kuin ehkä pari vastaavaa kun mikä on noiden kuvien keskiarvo. Hienoa että klassikoita ees jossakin puuhataan tohon kuntoon, liikaa näkee näitä suomipilattuja hodrod paskoja jotka joku pönttöteini pilannu ja raiskannu, KAIKKI pitää leikellä ja repiä.
Myönnä nyt että edes vähä silmä lepää noita katsellessa ja olihan niissä nyt jotain twincam ja BDA koneita jotka nyt ei niin klassikoita ole kunnon foord kutosen rinnalla.... :wink:

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Ti Heinäkuu 18. 15:52:09 2006

SHR kirjoitti: :D kuulkaahan nyt kauhee malmikasa paksut etujouset kun pitää olla kutonen miehet....onhan se vähä ykstoikkosta mutta on ne vaan sika hienosti tehty, en mä ainakaan ole nähny suomessa kuin ehkä pari vastaavaa kun mikä on noiden kuvien keskiarvo. Hienoa että klassikoita ees jossakin puuhataan tohon kuntoon, liikaa näkee näitä suomipilattuja hodrod paskoja jotka joku pönttöteini pilannu ja raiskannu, KAIKKI pitää leikellä ja repiä.
Myönnä nyt että edes vähä silmä lepää noita katsellessa ja olihan niissä nyt jotain twincam ja BDA koneita jotka nyt ei niin klassikoita ole kunnon foord kutosen rinnalla.... :wink:
Juu onhan noi aivan sairaan hienoja laitteita, ja varsinkin jos Suomen kalustoon vertaa niin taso on jotain aivan muuta. Ehkä Englannin pitkät perinteet alalla tekee senkin että harrastajakanta on hiukan vanhempaa, osaavampaa, pitkäjänteisempää ja varakkaampaa verrattuna Suomalaiseen keskivertoharrastajaan.

Hattua nostan kuitenkin aina kun joku näkee vaivan viimeistellä auton kuvissa oleviin kuosiin, mun täytyy itse myöntää että mulla ei riitä motivaatio ainakaan vielä moiseen hieromiseen, ajaminen kiinnostaa ainakin toistaiseksi liikaa jotta kaikkia muttereita jaksaisi kiillotella.

Oikeastaan noista kuvissa olleista englannin vehkeistä hiukan mielenkiintoisempia ovat entisöimättömät alkuperäisyksilöt, joita ei ole entisöity concours -tasolle kuten kymmenen viereistä autoa. Sopiva ajanpatina paistaa silloin positiivisesti läpi.. Ja aina parempi kulunut alkuperäinen kuin huonosti entisöity tai rakennettu auto..

Ja mitä Caprien poissaoloon tulee niin nille taitaa olla saarilla ihan omat ympyrät..
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ohc » Ti Heinäkuu 18. 16:44:25 2006

razorass kirjoitti:Jotain jokkisaihioita ja kolme Capria...

Vaikka olis kuinka hienoja autoja niin hei oikeesti kolme ja puolisataa kuvaa pääasiassa mk1 ekkereistä eri värisinä, joko miniliteillä, lotuksen vanteilla, tai RS-aluilla.. :roll:
Mistähän mahtais johtua? ;)

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Heinäkuu 18. 18:09:09 2006

Se veekuus ämkoo yks on alkuperäinen supersport, aito raitoja myöden. Cortinasta on mk1-3 V6 3,0 Savage -mallit (Jeff Uren; ex-tallipäällikkö). On siellä ehkä ollut niitä caprejakin + muita, mutta pitää muistaa kuka kuvat on ottanut :) . Sääli ettei(?) TAp mennyt näyttämään omallaan mallia bda12:n kera. Olisi ollut ropellikorvilla ihmettelemistä suomen laadusta; nuo liki kauneimmatkin tuolla ovat pikkuvirheitä "täynnä" kun kuvia oikein tarkasti katsoo.

:idea: Alkaako meilläkin jakautumaan vähäiset harrastajat escomiehiin ja "kapinallisiin" caprikuskeihin? Itse olen harrastanut -molempia- ja -tulen harrastamaan- molempia. Esco on maailman paras ralliauto. Ja hienompaa autoa ajaa asvalttia kovaa kuin Capri -ei ole olemassa- (huomio: on kokeiltu-omistuksessa muitakin...). Vieläkin heppi pyst.....
Capri on muuten escortin coupe -versio. En neuvottele tästä.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

taneli
Viestit: 963
Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja taneli » Ti Heinäkuu 18. 19:43:39 2006

..mutta taunuksessa on enemmän haastetta verrattuna capriin ja escorttiin. on se niin päin per...tä suunniteltu. :lol: jos jotain oikeeaa autoa alkaisin rakentamaan, se olisi capri tai esco. mutta yksi pitää ensiksi rakentaa valmiiksi, ajaa puhelinpylvääseen ja jos siitä jää eloon, niin sitten uusi projekti. :wink:
taxi-taunus 2.8i, ikuinen projekti, ja -02 farkku focus.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ke Heinäkuu 19. 9:35:20 2006

On vaan muistettava kun noita tosi hienoja klassikkoja kuolaa (brittien parhaimmisto ja pari tässä klubissa) kuinka paljon sellaisen luomiseen on uhrattava aikaa, viitseliäisyyttä, rahaakin on löydyttävä jonkin verran (nimim Remppa hymyilee).
Itseäni kiinnostaa miten noi on luotu eli onko ne hyvin säilyneitä yksilöitä vai tehty mikä mistäkin raadosta vai onko seassa paljon rahalla tehtyjä lookkeja vai kuinka? Tap voi valaista jos haluaa...
Mua ei ole oikein kiinnostanu tämä täydellinen "detalji tietous" eli millä vilkunreunalla tai listalla on muka varmasti toimitettu milläkin vuonna vaan täydellinen aito kokonaisuus ehkä enemmänkin, mitä lie sitten jjs näillä brittien virheitä täynnä sitten tarkoittaakin.
Itse en uskoisi pystyväni ainakaan mistään raadosta luomaan noiden kuvien hienoimpien kaltaista, jotain vilkunlasin numeroita myöden alkuperäistävastaava. Sais nyt ees jonain päivänä ton historic rallipeliin tulille :)

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Heinäkuu 19. 13:06:51 2006

SHR kirjoitti:mitä lie sitten jjs näillä brittien virheitä täynnä sitten tarkoittaakin.
Itse en uskoisi pystyväni ainakaan mistään raadosta luomaan noiden kuvien hienoimpien kaltaista, jotain vilkunlasin numeroita myöden alkuperäistävastaava.
Lähinnä sitä että monet ovat todella hienoja, mutta esim helmapellit istuu miten sattuu, pikkudetaljit kutein teippiraidat vinossa jne. :!: Äh, taidan olla vaan kateellinen :? Arvostelu on niin helppoa! Enkä minäkään saisi vastaavaa aikaiseksi. Tuntuu että käyttövehkeidenkin ehjänä pito on liikaa :)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Ke Heinäkuu 19. 16:31:15 2006

jjs kirjoitti: :idea: Alkaako meilläkin jakautumaan vähäiset harrastajat escomiehiin ja "kapinallisiin" caprikuskeihin? Itse olen harrastanut -molempia- ja -tulen harrastamaan- molempia. Esco on maailman paras ralliauto. Ja hienompaa autoa ajaa asvalttia kovaa kuin Capri -ei ole olemassa- (huomio: on kokeiltu-omistuksessa muitakin...). Vieläkin heppi pyst.....
Capri on muuten escortin coupe -versio. En neuvottele tästä.
Coupe eli urheilumalli..
Eipä ole mikään niin hienoa kun kesäyönä viiden aikaan aamuauringossa tulla motarin alkuun ja polkaista 6 kaasuläppää selälleen, ja pitää ne siinä asennossa.. En usko että siihen fiilikseen pääsee escolla vaikka olis mikä kirjainsoppa pellin alla.

Mä en näe escortissa mitään mielenkiintoista, vaikka olis kuinka hienosti tehty. .ehkä joku x-pack mk2 voisi sytyttää muttei silti pärjää Caprille..
Paljastettakoon muuten sen verran että Suomen X-pack Capri kanta kasvaa yhdellä hyvin pian..
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

bda12
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Joulukuu 27. 19:09:02 2004
Paikkakunta: Tampere

Englannin MK1 entisöinti

Viesti Kirjoittaja bda12 » Ke Heinäkuu 19. 20:14:48 2006

Moi
Käydessäni siellä AVO päivillä peetun kanssa, tuli jututettua monia auton omistajia mm Dave Watkins joka omistaa FEV 5H auton jolla mm Hannu Mikkola on kilpaillut. Autojen omistajat ovat monet käyttäneet jopa 10 vuotta entisöintiin. Kaikki autot ovat originaaleja koreja joihin sitten vuosien mittaan on vaihdettu peltiosia jne.
Monet autot tuotiin paikalle trailerilla, ihmettelivät kun kerroin tulleeni ajamalla Suomesta.
Näissä kilpureissa, jotka ovat alunperin tehtaan tekemiä on mm. mekaaniset kierroslukumittarit 0-10 000 rpm.
Minulla on myöskin runsaasti kuvia sieltä Stefanin ottamat on jo jaossa, pyrin toimittamaan ne toimitukselle niin saadaan lisää keskusteltavaa.

Tiina Wälicoppa
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Heinäkuu 23. 8:00:49 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

AVO-peleistä

Viesti Kirjoittaja Tiina Wälicoppa » Ke Heinäkuu 19. 23:14:39 2006

On siellä varmasti hienoja pelejä näytillä, mutta näyttökelpoisia löytyy täältäkin. Kannattaa katsoa TAp:n ajokkia. On viimosen päälle ja kiertää lisäksi Apparan koko hätäiseen. Varmaan rahalla on paikkansa näitäkin rakentaessa, mutta tekemisen ymmärtämistä ei kaupan ole.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » To Heinäkuu 20. 8:14:11 2006

razorass kirjoitti:
jjs kirjoitti: :idea: Alkaako meilläkin jakautumaan vähäiset harrastajat escomiehiin ja "kapinallisiin" caprikuskeihin? Itse olen harrastanut -molempia- ja -tulen harrastamaan- molempia. Esco on maailman paras ralliauto. Ja hienompaa autoa ajaa asvalttia kovaa kuin Capri -ei ole olemassa- (huomio: on kokeiltu-omistuksessa muitakin...). Vieläkin heppi pyst.....
Capri on muuten escortin coupe -versio. En neuvottele tästä.
Coupe eli urheilumalli..
Eipä ole mikään niin hienoa kun kesäyönä viiden aikaan aamuauringossa tulla motarin alkuun ja polkaista 6 kaasuläppää selälleen, ja pitää ne siinä asennossa.. En usko että siihen fiilikseen pääsee escolla vaikka olis mikä kirjainsoppa pellin alla.

Mä en näe escortissa mitään mielenkiintoista, vaikka olis kuinka hienosti tehty. .ehkä joku x-pack mk2 voisi sytyttää muttei silti pärjää Caprille..
Paljastettakoon muuten sen verran että Suomen X-pack Capri kanta kasvaa yhdellä hyvin pian..
No ehkä ei ole tarvitta alkaa erottelee harrastaako capria vai escorttia, hyvä että kumpiakin löytyy. Itse pidän kyllä caprin ulkonäöstä kesäharrasteautoksi mutta kutoskone ei sytytä, siinä ei ole ainakaan rallimiehille mitään klassikkoa....ja tosta motarilla ajosta että mukavaa jos saa mielihyvää nimenomaan jyrää sitä kutoskoneella kun sitä voi vetästä aamuyöllä vaikkapa kossulla 270 yhdenläpän kautta, mun mielestä siinäkin on vähä fiilistä. Uskoisin kumminkin että jos tohon laitetaan oikeesti soiva moniventtiili escortti niin useempi stondis syntyy kuin kutosen mölinästä...
Keskitytään rassaa näitä vehkeitä eikä siihen kuka saa fiboja mistäkin :wink:

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » To Heinäkuu 20. 16:54:29 2006

razorass kirjoitti: Paljastettakoon muuten sen verran että Suomen X-pack Capri kanta kasvaa yhdellä hyvin pian..
Kukamitäketähähmistäminkälainenaitovairakennettukokenellämikäkoppa?
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Heinäkuu 20. 20:07:55 2006

jouni kirjoitti:
razorass kirjoitti: Paljastettakoon muuten sen verran että Suomen X-pack Capri kanta kasvaa yhdellä hyvin pian..
Kukamitäketähähmistäminkälainenaitovairakennettukokenellämikäkoppa?
Jouni sai erektion!
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » To Heinäkuu 20. 20:44:06 2006

No kun oon ollu niiiiiiiiin pitkään ilman....Caprilla ajoa... :oops:
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

razorass
CRSC jäsen 2014
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Heinäkuu 15. 22:30:32 2003
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja razorass » Pe Heinäkuu 21. 12:11:48 2006

jouni kirjoitti:
razorass kirjoitti: Paljastettakoon muuten sen verran että Suomen X-pack Capri kanta kasvaa yhdellä hyvin pian..
Kukamitäketähähmistäminkälainenaitovairakennettukokenellämikäkoppa?
mk3, kohtuullisen pitkälle jo rakennettu auto, suurinpiirtein samassa vaiheessa mitä mun laite oli pari vuotta sitten eli suunta on oikea. Enempää en kerro koska ei mun peli. Kuvia varmaan tulenee Capri foorumille kunhan joku ottaa..
Jaguar Xj6 series 1 swb V8
Daimler Double Six 6.0 V12
Jaguar Xj6 Sovereign 4.0
Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 v8
Porsche 356 speedster replica
Ford sierra rs cosworth replica v8
Focus..

Vastaa Viestiin