Wisecot & cvh

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

IcE1
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Toukokuu 7. 0:24:25 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Wisecot & cvh

Viesti Kirjoittaja IcE1 » Ma Maaliskuu 13. 13:08:41 2006

Minkalaisia wisecon mäntiä ootte cvh lohkoon istuttanu?

Vanhassa lohkossa mulla oli tuollaset männät
Noi ilmeisesti ollu 1.8 golfin mitoilla olevat ainakin vaikuttas sille.

Sylinteriputket jääny aika ohkaseks noilla männillä, mut ilmeisesti kumminkin useemman vuoden pyöri koneessa.
Onko muilla vastaavia mäntiä ollu koneessa? Millä kiertokangilla? kokemuksia?

Saiskohan noita vastaavia yksitellen jostai? :oops:
Lohkokin kärsi hieman :lol:

T: IcE1
Ford Escort -87 / Piristetty föönillä ja megasquirt & spark *myyty
Corolla ke20 / zvh turbo projekti

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Ma Maaliskuu 13. 13:29:33 2006

Saahan niitä yksittäinkin, tosin voi käydä niin että viikon päästä on toinen veivi poikki. Ellei sitten löydy järjellistä syytä tuolle katkeamiselle ja todennäköisesti ei löydy jos laakeri on tuossa kangessa ehjä.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

RS2600
Viestit: 99
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RS2600 » Ma Maaliskuu 13. 22:48:37 2006

offtopic: mutta mittaas piruuttaan kiertokangen pituus mut on siinä sopivasti osat levällään :)

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » Ti Maaliskuu 14. 13:57:07 2006

Eikös tuo äksidentti käynyt edellisellä omistajalla melko heti sen jälkeen, kun kehuivat ajelleensa yli 2kilon paineilla?
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

IcE1
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Toukokuu 7. 0:24:25 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja IcE1 » Ti Maaliskuu 14. 14:19:25 2006

nprteam kirjoitti:Eikös tuo äksidentti käynyt edellisellä omistajalla melko heti sen jälkeen, kun kehuivat ajelleensa yli 2kilon paineilla?
Juurikin näin ja vielä ilman kiekkarajotinta.. Ei varmaan oo ees ihme että on hajonnu :D
RS2600 kirjoitti:offtopic: mutta mittaas piruuttaan kiertokangen pituus mut on siinä sopivasti osat levällään
Osat on tallilla eikä tietoa millon menossa, mut varmaan joku muistaa vakio cvh:n kankien mitat?
Ford Escort -87 / Piristetty föönillä ja megasquirt & spark *myyty
Corolla ke20 / zvh turbo projekti

cosworthman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
Paikkakunta: Pinehill

Viesti Kirjoittaja cosworthman » Ti Huhtikuu 11. 16:42:01 2006

Mulla olis tuolla tallin perukoilla ylimääräinen Xr3i:n alakerta jos tarviit 1.6 lohkova..
#350

IcE1
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Toukokuu 7. 0:24:25 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja IcE1 » Ke Huhtikuu 12. 11:21:35 2006

cosworthman kirjoitti:Mulla olis tuolla tallin perukoilla ylimääräinen Xr3i:n alakerta jos tarviit 1.6 lohkova..
Ei oo tällä hetkellä tarvetta, mut katsellaan :D
Ford Escort -87 / Piristetty föönillä ja megasquirt & spark *myyty
Corolla ke20 / zvh turbo projekti

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Su Huhtikuu 23. 22:14:30 2006

Onko nuitten wisecoitten halkaisija 82mm mitkä IcE1 on? Onko tuo nyt sitten miten varma viritys porauttaa cvh lohko nuinkin suureksi? Jostain kuulin että cvh lohkoissa ei paljon ole varaa porailla. Ei näytä olevan kovin kalliita nuo 1.8 golfin männät.
Jäsen #1112

IcE1
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Toukokuu 7. 0:24:25 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja IcE1 » Ma Huhtikuu 24. 7:38:45 2006

AnttiR kirjoitti:Onko nuitten wisecoitten halkaisija 82mm mitkä IcE1 on? Onko tuo nyt sitten miten varma viritys porauttaa cvh lohko nuinkin suureksi? Jostain kuulin että cvh lohkoissa ei paljon ole varaa porailla. Ei näytä olevan kovin kalliita nuo 1.8 golfin männät.
Juu 82mm oli nuo männät. Eipä tuolla porauksella sylinterinputki kovin paksuks jääny, mut vuosia kumminkin oli kestäny tuo mylly ja painettaki on ollu pytyssä ihan kohtuullisesti :D

Onko se sit kannattavaa.. siitä en tiiä, mut tarkotuksena ois kasata uus vastaavanlainen paketti kuhan tuo rahatilanne vähän helpottaa. Ajellaan nyt toistaseks tuolla rst:n alakerralla 8)
Ford Escort -87 / Piristetty föönillä ja megasquirt & spark *myyty
Corolla ke20 / zvh turbo projekti

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Pe Kesäkuu 2. 22:28:29 2006

Tarvitseeko mäntiä ja kiertokankia muokkailla miten(kään) kun laittaan nuo glfin wisecot? Männän tappi on ainakin cvhssa pari kymppiä isompi.
Jäsen #1112

Vastaa Viestiin