Rst:hen lambda-anturia ym
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 6. 17:27:54 2003
- Paikkakunta: Turku
Rst:hen lambda-anturia ym
Seosmittari siis asennuksessa. Mihin kohtaan downpipeä kyseinen värkki kannattaa kiinnittää? mutkaan vai mutkan jälkeen?
Entä pystyykö hammastangon päähän vaihtamaan sen ulommaisen holkin, koska tuntuisi antavan periksi hieman vai joutuuko koko hammastangon vaihtamaan?
Ahtopainemittarista sen verran, että mistä on järkevä ottaa putki mittarille koska nyt on t-haara imusarjaan menevässä letkussa (samassa missä on dumppi) ja näyttää alipaineita tottakai ennenkuin turbo tulee mukaan.. miten saan näyttämään mittarin niin että viisari lähtee nollasta?
Entä pystyykö hammastangon päähän vaihtamaan sen ulommaisen holkin, koska tuntuisi antavan periksi hieman vai joutuuko koko hammastangon vaihtamaan?
Ahtopainemittarista sen verran, että mistä on järkevä ottaa putki mittarille koska nyt on t-haara imusarjaan menevässä letkussa (samassa missä on dumppi) ja näyttää alipaineita tottakai ennenkuin turbo tulee mukaan.. miten saan näyttämään mittarin niin että viisari lähtee nollasta?
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
-
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
En kanssa ymmärtänyt, mutta eikö takaiskuventtiili jättäisi mittariin/letkuun suurimmat paineet mitä sielä on ollut? Ei sekään varmaan kivaa ole jos aikoo niitä imusarjan paineita seuraillafsohc kirjoitti:En oo ihan varma mitä tarkoitit tuolla sun painekysymyksellä, mutta jos oikeen käsitin sen niin helpoin on varmaan laittaa takaiskuventtiili mittarille menevään letkuun.

-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Pieni reikä letkuun takaisku venttiilin ja mittarin väliin niin pitäisi toimia ihan "normaalisti".koskar kirjoitti:En kanssa ymmärtänyt, mutta eikö takaiskuventtiili jättäisi mittariin/letkuun suurimmat paineet mitä sielä on ollut? Ei sekään varmaan kivaa ole jos aikoo niitä imusarjan paineita seuraillafsohc kirjoitti:En oo ihan varma mitä tarkoitit tuolla sun painekysymyksellä, mutta jos oikeen käsitin sen niin helpoin on varmaan laittaa takaiskuventtiili mittarille menevään letkuun..
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Paitsi että näyttää tuon reiän ansiosta mitä sattuu. Jos nollasta lähtevä näyttö on elämän ja kuoleman kysymys, on viisainta hankkia mittari, jonka asteikko alkaa nollasta.Aksu kirjoitti:Pieni reikä letkuun takaisku venttiilin ja mittarin väliin niin pitäisi toimia ihan "normaalisti".koskar kirjoitti:fsohc kirjoitti:En oo ihan varma mitä tarkoitit tuolla sun painekysymyksellä, mutta jos oikeen käsitin sen niin helpoin on varmaan laittaa takaiskuventtiili mittarille menevään letkuun.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Eiks se menny silleen että mummot ajaa alipaineella?Olisko siinä syy?Helpoin on varmaan vaihtaa mittari semmoseks joka ei näytä alipainetta ollenkaan tosin se viisari tulee väpättämään siinä nollassa sillon ku siellä on alipainetta.Stefa kirjoitti:miksi mittari täytyy ylipäätään saada lähtemään "nollasta" ?
esim tommonen mittari -> http://www.autometer.com/cat_gaugedetai ... h&gid=2854
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Eihän se väpätys mitään haittaa kunhan mainitsin asiasta. Juu eipä se takaiskuventtiili toimi.fsohc kirjoitti:Tosiaan eihän tuo takaiskuventtiili taida toimia edes, kun miettii vähän enemmän![]()
Tosiaan kannattaa varmaan hankkia silloin ihan nollasta lähtevä painemittari. Jos tuota väpätystä pelkää niin silloin vois olla järkevin hommata nestevaimennettu mittari tai tehdä jonkinlainen vaimennin letkuun.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 6. 17:27:54 2003
- Paikkakunta: Turku