rs turbon takapitkittäis tukivarret
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
rs turbon takapitkittäis tukivarret
saakohan mistään niitä missä on pitkäkierre? asentelin deflexin puslat taakse ja nyt on jonkin verran haritusta.
ford escort´79 tic
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Off topikkina voisin mainita yhden eron noissa tangoissa, etupään silmukka on toisissa malleissa "avoin" ja toisissa hitsattu kiinni. Sikäli kun ketään kiinnostaa, voisi olettaa että ylimääräistä joustoa löytyy myös tuolta jos silmukka antaa vähän periksi.
Voisihan sitä kierrettä tehdä lisää sopivalla pakalla, mikä lienee kierre?
Voisihan sitä kierrettä tehdä lisää sopivalla pakalla, mikä lienee kierre?
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 129
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 16:32:10 2001
- Paikkakunta: lpr
Samasta aiheesta on vähän puhetta tuossa topicissa:
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... c&start=25
http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... c&start=25
RS2000 -96
Fiesta -11
Fiesta -11
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Se on tietysti tehtaalla kierteytetty ennen lopullista käsittelyä ja nyt voi jengan teko olla hiljaista. Pitäisi alkaa lämpökäsittelemään ja hakemaan sopivaa tilaa jossa jenkapakka suostuu puremaan, siinä muokkauksessa tuo tanko tietysti muuttuu kullaksi ja hittoako sillä sitten mitään tekee...
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Niin, ja yhteyspituudeltaan sama kuin alkuperäisissä, joten ei sen aurauksen pitäisi mitenkään muuttua. Ei niiden itse puslien pulleus vaikuta mitenkään kun ne rajoittavan isot prikat on samalla kohtaa kuin ennen ja napa tällöin tulee täsmälleen puoliväliin.adh kirjoitti:JesseT kirjoitti:En tiedä saako niitä paikallaansäädettäviä, mutta onkohan kaikki holkit mennyt oikein jos on auraus muuttunut haritukseksi?
kaikki holkit oli samanlaisia, eli 2 isoa ja yksi pieni väliin..
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
täytyy lähteä kohta tallille mittailemaan.JesseT kirjoitti:Niin, ja yhteyspituudeltaan sama kuin alkuperäisissä, joten ei sen aurauksen pitäisi mitenkään muuttua. Ei niiden itse puslien pulleus vaikuta mitenkään kun ne rajoittavan isot prikat on samalla kohtaa kuin ennen ja napa tällöin tulee täsmälleen puoliväliin.adh kirjoitti:JesseT kirjoitti:En tiedä saako niitä paikallaansäädettäviä, mutta onkohan kaikki holkit mennyt oikein jos on auraus muuttunut haritukseksi?
kaikki holkit oli samanlaisia, eli 2 isoa ja yksi pieni väliin..
ford escort´79 tic
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Niin, siis tietysti se mutteri pitää vetää loppuun asti, muuten toi mun selitys ei pidä paikkaansa ja haritusta syntyy.JesseT kirjoitti:Niin, ja yhteyspituudeltaan sama kuin alkuperäisissä, joten ei sen aurauksen pitäisi mitenkään muuttua. Ei niiden itse puslien pulleus vaikuta mitenkään kun ne rajoittavan isot prikat on samalla kohtaa kuin ennen ja napa tällöin tulee täsmälleen puoliväliin.adh kirjoitti:JesseT kirjoitti:En tiedä saako niitä paikallaansäädettäviä, mutta onkohan kaikki holkit mennyt oikein jos on auraus muuttunut haritukseksi?
kaikki holkit oli samanlaisia, eli 2 isoa ja yksi pieni väliin..
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
kyllä se mutteri kiinni saakka tuli.. jotenkin jäi sellainen kuva ettäse puslan holkki oli pidempi deflexissä kuin vakio kumisessa.. mut ei kuin mittailemaan.JesseT kirjoitti:Niin, siis tietysti se mutteri pitää vetää loppuun asti, muuten toi mun selitys ei pidä paikkaansa ja haritusta syntyy.JesseT kirjoitti:Niin, ja yhteyspituudeltaan sama kuin alkuperäisissä, joten ei sen aurauksen pitäisi mitenkään muuttua. Ei niiden itse puslien pulleus vaikuta mitenkään kun ne rajoittavan isot prikat on samalla kohtaa kuin ennen ja napa tällöin tulee täsmälleen puoliväliin.adh kirjoitti:
kaikki holkit oli samanlaisia, eli 2 isoa ja yksi pieni väliin..
ja just massattu alusta

ford escort´79 tic
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Korjaamokäsikirjassa on detaljimpaa, mutta tuo on ainoa minkä löysin missä näkyy kokonaisuus:
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT ... ension.jpg
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT ... ension.jpg
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 1334
- Liittynyt: Pe Toukokuu 9. 9:26:55 2003
- Paikkakunta: Lammin hämeenlinna
kiitos! vikakin löytyi... eipä mene suoraan deflexin tukivarren pikku puslat. ei ollu napa rauta rautaa vasten,vaan pusla oli pursunnut holkin ja navan väliin. no asia korjattu ja samalla tuli aurauksen säätökinJesseT kirjoitti:Korjaamokäsikirjassa on detaljimpaa, mutta tuo on ainoa minkä löysin missä näkyy kokonaisuus:
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT ... ension.jpg

ford escort´79 tic
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
- Paikkakunta: Kaustinen
Jatketaan vähän aihetta. Pystyykö nämä prikat korvaamaan ihan tavallisilla prikoilla vai onko pakko olla orginaalit ? vai tuleeko jotain ongelmia...
täs linkki mist on kyse..
http://i8.ebayimg.com/08/i/000/f9/9f/7087_1.JPG
täs linkki mist on kyse..
http://i8.ebayimg.com/08/i/000/f9/9f/7087_1.JPG
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti: