mikä taka-akseli caprissa?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
mikä taka-akseli caprissa?
Eli kyseessä on mkIII capri ja akseli on pirun leveä iso atlas.Akselista lähtee kaksi n. 30 senttistä tankoa eteenpäin ja kiinnittyy runkopalkkehin.Onko mkIII caprissa kyseinen tuenta alunperin? olen kuullut että taka-akseli peräisin V6 taunuksesta? autossa on tällä hetkellä kiinni focuksen 14 peltivanteet ja istuu hyvin paikoilleen. Sit viel kysymys dump valvesta, kun se on painekotelossa eikä ahtoputkessa. onko haittaa ku kyseessä on kaasari turbo. kuulemma pitäisi olla kiinni vähä ennen kaasuläppää,mut se taitaa päteä vaan ruiskuihin? Et tälläiset mietityttää.
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Kannattaako tuosta alkuperäisestä ripustuksesta alkaa mitään tekemään. Millään puslilla ei mitään muutoksia saa aikaan, näkee sitten enemmän vaivaa ja tekee takapään kunnon linkeillä ja kierrejousilla. Käyttää norraa mukana vain katsastuksessa näön vuoksi. Voi sitten kerralla unohtaa tuon takajousituksen murheet ja on viimesen päälle.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Norran ei tartte enää olla katsastuksessa paikallaan edes näön vuoksi. Säännöksethän muuttui taas tossa joku aika sitten..Arska kirjoitti:Kannattaako tuosta alkuperäisestä ripustuksesta alkaa mitään tekemään. Millään puslilla ei mitään muutoksia saa aikaan, näkee sitten enemmän vaivaa ja tekee takapään kunnon linkeillä ja kierrejousilla. Käyttää norraa mukana vain katsastuksessa näön vuoksi. Voi sitten kerralla unohtaa tuon takajousituksen murheet ja on viimesen päälle.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Mk-II/III Caprissa on enemmän kuin tarpeeksi rojua akselin molemmin puolin, joten kaikenmailman linkitykset pienellä vaivalla ei onnistu.
Allekirjoitan myös Jounin kommentin. Polyuretaani-puslat kaikkialle koko autoon unohtamatta uusia niveliä ja varsia sekä kuluneita iskareita tekee autosta niin paljon paremman.
Asiasta toiseen... On miettinyt miksi ensimäisten Mk-I Caprien taka-akselin reaktiotangot korvattiin myöhemmin vakaajalla?
Allekirjoitan myös Jounin kommentin. Polyuretaani-puslat kaikkialle koko autoon unohtamatta uusia niveliä ja varsia sekä kuluneita iskareita tekee autosta niin paljon paremman.
Asiasta toiseen... On miettinyt miksi ensimäisten Mk-I Caprien taka-akselin reaktiotangot korvattiin myöhemmin vakaajalla?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 75
- Liittynyt: La Kesäkuu 4. 16:39:33 2005
- Paikkakunta: Leppis
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003