reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
reaktio tangot voi ottaa 2wd sierrasta mutta saako 4wd sierraan säädettäviä tukivarsia kohtuu hintaan... ei niintä magnesimumi gra varsia.... mitä maksaa??
paljo tohtii levittää keulaa ettei vetarit tipu?
säädettävät yläpäät on jo siinä kuva http://groups.msn.com/Mprestmotorsport/ ... hotoID=157
paljo tohtii levittää keulaa ettei vetarit tipu?
säädettävät yläpäät on jo siinä kuva http://groups.msn.com/Mprestmotorsport/ ... hotoID=157
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Sinnehän käy 2wd:n tukivarret. Burtonilta? Tepalmet Motorsportilla on yhdet hyllyssä, tarjouksessakin vielä. Tosin ei uniball-nivelillä vaan puslilla. http://www.tepalmetmotorsport.fi ja sieltä FORDfordrs2000 kirjoitti:reaktio tangot voi ottaa 2wd sierrasta mutta saako 4wd sierraan säädettäviä tukivarsia kohtuu hintaan... ei niintä magnesimumi gra varsia.... mitä maksaa??
Onko paljon madallettu?paljo tohtii levittää keulaa ettei vetarit tipu?
Ei varmaan kovin paljoa uskalla levittää, kun tuppaavat tippumaan paljon madalletuissa autoissa ilman levitystäkin.. Ota vetarit XR4x4:stä, ne on vähän pitemmät kuin Cosan omat. Sallii isomman madalluksen/levityksen.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
ei oo vielä madallettu muutaku kahtottu asvalttialustaa että paljo tohtii ja haettu kulmia...
kiittii
kiittii
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
sierra4x4tbo kirjoitti:(ONKO IHAN VARMAA TIETOO)fordrs2000 kirjoitti:reaktio tangot voi ottaa 2wd sierrasta mutta saako 4wd sierraan säädettäviä tukivarsia kohtuu hintaan... ei niintä magnesimumi gra varsia.... mitä maksaa??
aattelin tilata huomenna
Sinnehän käy 2wd:n tukivarret. Burtonilta? Tepalmet Motorsportilla on yhdet hyllyssä, tarjouksessakin vielä. Tosin ei uniball-nivelillä vaan puslilla. http://www.tepalmetmotorsport.fi ja sieltä FORD
Onko paljon madallettu?paljo tohtii levittää keulaa ettei vetarit tipu?
Ei varmaan kovin paljoa uskalla levittää, kun tuppaavat tippumaan paljon madalletuissa autoissa ilman levitystäkin.. Ota vetarit XR4x4:stä, ne on vähän pitemmät kuin Cosan omat. Sallii isomman madalluksen/levityksen.
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Kyllä uskaltaisin väittää näin! Kunhan ei vaan ole Siipi-Cosan varret..fordrs2000 kirjoitti: (ONKO IHAN VARMAA TIETOO)
aattelin tilata huomenna
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Kyllä, sierra xr4x4/4x4 cosw/2wd cosw. Edellä mainituissa malleissa on ainakin samat tukivarret. Alapallo on pulttikiinnityksellä ja sisäpäässä on 12mm pultinreikä.sierra4x4tbo kirjoitti:Kyllä uskaltaisin väittää näin! Kunhan ei vaan ole Siipi-Cosan varret..fordrs2000 kirjoitti: (ONKO IHAN VARMAA TIETOO)
aattelin tilata huomenna
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
ei ainakaan varaosakirjassa oo mitään eroo siipicossun ja sedanin välillä
volvo 240 tic vm 88
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
Ford escort rs2000 mk2 vm 79 orange
Ford escort rs2000 mk2 vm 77 black
Ford escort rs2000 mk1 vm 73
honda monkey z50j vm 90 varikkolelu
https://www.facebook.com/pages/Westcoas ... 1593830954
http://www.youtube.com/user/Westcoastrallyteam1
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Ei kai Siipicosan etuvarsissa ole mitään eroa muihin (xr4x4,4wd cosw,2wd cosw) verrattuna..? Takatukivarsissa sit taas on eroja,siipi/sedan.fordrs2000 kirjoitti:ei ainakaan varaosakirjassa oo mitään eroo siipicossun ja sedanin välillä
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
On eroa sanoo kirjat mitä tahansa. Tuo kirjaongelma on ollut jo yli 15v; ei tunnejesus48 kirjoitti:Ei kai Siipicosan etuvarsissa ole mitään eroa muihin (xr4x4,4wd cosw,2wd cosw) verrattuna..? Takatukivarsissa sit taas on eroja,siipi/sedan.fordrs2000 kirjoitti:ei ainakaan varaosakirjassa oo mitään eroo siipicossun ja sedanin välillä

Siipicossussa on oma olka-akseliasetelmansa, mm. alapallonivelen kiinnityspiste on huomattavasti alempana. Tukivarteen vaikuttava seikka on se että kiinnitys alapalloon on -kartiolla-, ei tapilla kuten XR4x4, Sedan cossut + Escocossu.
Niitä ei enää tiettävästi mistään saa; kannattaa siis välillä siivestä purkaa suojakumi ja vaihtaa rasvat....
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Mites jatkossa kun leimalla karahtaa väljäksi ?jjs kirjoitti:Niitä ei enää tiettävästi mistään saa; kannattaa siis välillä siivestä purkaa suojakumi ja vaihtaa rasvat....
Joko tuossa voidaan hyväksyä säädettävät tukivarret ilman suurempia marisemisia kun vaihtoehdot alkaa olemaan vähissä ?
Käys kattomassa FAQ:sta tuolta madallus jutusta kuinka vaikutti kun vaihdoin edelliseen 4x4cossun takatukivarret.Jaakkoki kirjoitti:Onko muuten totta että 4x4malleissa pysyy takarenkaat paremmin suorassa madalletussakin autossa? Silmän mukaan näyttäisi siltä..
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 435
- Liittynyt: Ma Toukokuu 9. 9:35:22 2005
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Rallikäyttöön hyväksytyt ko. osat passaavat myös tieliikenteeseen, yleisemmässäkin kärryssä.Aksu kirjoitti:Mites jatkossa kun leimalla karahtaa väljäksi ?jjs kirjoitti:Niitä ei enää tiettävästi mistään saa; kannattaa siis välillä siivestä purkaa suojakumi ja vaihtaa rasvat....
Joko tuossa voidaan hyväksyä säädettävät tukivarret ilman suurempia marisemisia kun vaihtoehdot alkaa olemaan vähissä ?
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Mulla on ainakin säädettävät alatukivarret eikä ole mitään niistä sanoneet.shr1 kirjoitti:Rallikäyttöön hyväksytyt ko. osat passaavat myös tieliikenteeseen, yleisemmässäkin kärryssä.Aksu kirjoitti:Mites jatkossa kun leimalla karahtaa väljäksi ?jjs kirjoitti:Niitä ei enää tiettävästi mistään saa; kannattaa siis välillä siivestä purkaa suojakumi ja vaihtaa rasvat....
Joko tuossa voidaan hyväksyä säädettävät tukivarret ilman suurempia marisemisia kun vaihtoehdot alkaa olemaan vähissä ?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
tässä talven aikana ois tarkotus laittaa etupäähän uudet puslat, tukivarret uusia ja ajattelin laittaa säädettävät. sitten noista reaktiotangoista haaveillut, lisää tilaa downpipelle. tuoko reaktiotangot ajoon epämukavia vaikutuksia?
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Ei sinällään mutta ongelma tulee siinä miksi siellä on se vakaajajuusto_pallero kirjoitti:tässä talven aikana ois tarkotus laittaa etupäähän uudet puslat, tukivarret uusia ja ajattelin laittaa säädettävät. sitten noista reaktiotangoista haaveillut, lisää tilaa downpipelle. tuoko reaktiotangot ajoon epämukavia vaikutuksia?

ex Jäsen #10
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Vakaajanhan voisi kääntää kulkemaan myös etukautta ja koiranluilla kiinni tukivarteen tai reaktiotankoon. Vähän (group A) virityshän toi on...Jake kirjoitti:Ei sinällään mutta ongelma tulee siinä miksi siellä on se vakaajajuusto_pallero kirjoitti:tässä talven aikana ois tarkotus laittaa etupäähän uudet puslat, tukivarret uusia ja ajattelin laittaa säädettävät. sitten noista reaktiotangoista haaveillut, lisää tilaa downpipelle. tuoko reaktiotangot ajoon epämukavia vaikutuksia?Eli mutkissa taittuu mutta alkaa kallisteleen melko paljon mitä joutuu kompensoida sikajäykällä alustalla mikä tuo niitä ei mukavuuksia .

Mulle on jäänyt vähän epäselväksi, että miksi ne reaktiotangot on niin paljon kallistuksenvaimenninta parempi tuenta, kun kiinnitys tulee kuitenkin samaan paikkaan ja käytännössä samoilla tai samankaltaisilla puslilla? Eikö etupää ole kallistuksen vakajan paikalla ja (samalla) puslalla? Takapäässä on sitten uusi kiinnitys, mutta sekin vakaajan paikalla?
Eli mikä tekee siitä paremman?
Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 276
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Noilla tangoillahan jää juuri puslat pois yleensä. Eli koriin kiinnitys uniball-nivelellä ilman puslaa ja alatukivarteen tulee kiinni suoraan sen ison reiän läpi isoilla prikoilla eikä väliin puslia. Näin pysyy rengas paikoillaan, kun ei joustavia puslia välissä. Tosin on noita ollut jos jonkin näköisiä pitkittäistukia ja myös nähnyt sellaisia että pusla on ollut tukivarressa josta reaktiotanko lähtee.JyriN kirjoitti:Vakaajanhan voisi kääntää kulkemaan myös etukautta ja koiranluilla kiinni tukivarteen tai reaktiotankoon. Vähän (group A) virityshän toi on...![]()
Mulle on jäänyt vähän epäselväksi, että miksi ne reaktiotangot on niin paljon kallistuksenvaimenninta parempi tuenta, kun kiinnitys tulee kuitenkin samaan paikkaan ja käytännössä samoilla tai samankaltaisilla puslilla? Eikö etupää ole kallistuksen vakajan paikalla ja (samalla) puslalla? Takapäässä on sitten uusi kiinnitys, mutta sekin vakaajan paikalla?
Eli mikä tekee siitä paremman?
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Vakaaja on jousi, joustaa myös "vaakapoikkileikkauksensa" suuntaisesti, ei pelkästään kiertosuunnassa.JyriN kirjoitti:Mulle on jäänyt vähän epäselväksi, että miksi ne reaktiotangot on niin paljon kallistuksenvaimenninta parempi tuenta, kun kiinnitys tulee kuitenkin samaan paikkaan ja käytännössä samoilla tai samankaltaisilla puslilla? Eikö etupää ole kallistuksen vakajan paikalla ja (samalla) puslalla? Takapäässä on sitten uusi kiinnitys, mutta sekin vakaajan paikalla?
Eli mikä tekee siitä paremman?
Jos pyörä saa esim. edestä iskun, pyörä pääsee siirtymään taaksepäin koska vakaaja joustaa myös kiinnityspisteidensä välistä (menee kaarelle, oli 12 mm tai 28 mm), ja välittää myös iskun toiseen pyörään, enemmän tai vähemmän. Kaikki ei-toivotut liikkeet huonontavat auton käytöstä. Mm. auraus ja caster muuttuvat ko. tilanteissa, molemmilla puolilla.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 276
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Täällä muuten joku kuva millaiset ovat ja miten tulee kiinni koriin ja tukivarteen. Hintaa tosin vähän enemmän mitä muualta. Kannattaako noita sitten tieliikenteeseen laittaa jos tulee kaikki äänet ja kolahdukset ymt.paljon kovempana ja vakaaja pitää myös tehdä mutta sen varmasti päättää jokainen itse.
Itse meinaan koittaa noita varsia ja tehdä vakaajan etupuolelle akselia ns.koiranluilla kiinnitettävänä.
Itse meinaan koittaa noita varsia ja tehdä vakaajan etupuolelle akselia ns.koiranluilla kiinnitettävänä.
-
- Viestit: 549
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 9:31:11 2008
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Kiitoksia, nyt selkis, ero tulee juuri niiden puslien heivaamisesta.
Se oli jo selvää, että kaikki ylimääräinen liike on pahasta, mutten ajatellut vakaajatangon joustavan myös auton pituussunnassa juurikaan - mitä nyt puslat antavat periksi.
Tuossa jappesin linkissä näyttää olevan myös säädettävät tukivarret mukana - nehän maksavat jo yksinään puolet tuosta hinnasta. Ei kyllä ole tuo Italia ihan hanskassa...


Tuossa jappesin linkissä näyttää olevan myös säädettävät tukivarret mukana - nehän maksavat jo yksinään puolet tuosta hinnasta. Ei kyllä ole tuo Italia ihan hanskassa...

Sierra XR4i 24v Cosworth (BOB) kesäauto
-
- Viestit: 276
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Tällä kaverilla on aika edulliset noi osat. Tai maksaa sielläkin tukivarret ja tangot yht 450e ja rahtia se ei suoraan ilmoita. Siellä myös säädettävät yläpäät iskareihin, jottei sitten jää mitään joustavaa etupäähän ja on englanniksi jos helpottaa 

-
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
burtonilta just katoin säädettävät alatukivarret ja reaktiotangot 4wd cosaan. n.354€, rahdin kanssa n.406€
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
- Viestit: 276
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Mistä sä noin "halvalla" sieltä ne löysit?? Niiden sivuilla hinta tukivarsille 230£ ja tangoille 137£ eli 367£= 408e+rahti. Vai saatko ne ilman VAT:ia tilattua jolloin hinta olisi tuo mainitsemasi?? Burtonilla on noi reaktiotangot kyllä edulliset mutta tukivarret vähän hintavat. Sieltä saa muuten myös ne tukivarret joissa pusla sisäpäässä jos ei halua ihan kaikkea kolinaa ja tärinää runkoon johtaa.juusto_pallero kirjoitti:burtonilta just katoin säädettävät alatukivarret ja reaktiotangot 4wd cosaan. n.354€, rahdin kanssa n.406€
Mä luulen että monelle olisi riittävät noi pusla tukivarret ja sitten reaktiotangot puslalla myös tukivarteen. Siten saisi säädöt hyvin kohdalleen ja olisi varmasti hiljaisempi ja mukavampi sekä sen vakaajan pitkittäisjouston pois myös jos sitä nyt ilmenee. Tiedä sitten mikä olisi paras ratkaisu.
-
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
meikä kato pyöristeli vähän alaspäinjappes kirjoitti:Mistä sä noin "halvalla" sieltä ne löysit?? Niiden sivuilla hinta tukivarsille 230£ ja tangoille 137£ eli 367£= 408e+rahti. Vai saatko ne ilman VAT:ia tilattua jolloin hinta olisi tuo mainitsemasi?? Burtonilla on noi reaktiotangot kyllä edulliset mutta tukivarret vähän hintavat. Sieltä saa muuten myös ne tukivarret joissa pusla sisäpäässä jos ei halua ihan kaikkea kolinaa ja tärinää runkoon johtaa.juusto_pallero kirjoitti:burtonilta just katoin säädettävät alatukivarret ja reaktiotangot 4wd cosaan. n.354€, rahdin kanssa n.406€
Mä luulen että monelle olisi riittävät noi pusla tukivarret ja sitten reaktiotangot puslalla myös tukivarteen. Siten saisi säädöt hyvin kohdalleen ja olisi varmasti hiljaisempi ja mukavampi sekä sen vakaajan pitkittäisjouston pois myös jos sitä nyt ilmenee. Tiedä sitten mikä olisi paras ratkaisu.

EDIT: 357£ on tukivarret ja reaktiotangot, saa jotai nettitilaus alea. niin ehä mä tajunnu tota VAT maksua ollenkaa.
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
Enpä katuautoon laittaisi kovin herkästi reaktiotankoja; kallistuksenvakaaja on melko hyödyllinen kapistus kestopäällysteellä. Ja leimasetäkin yleensä murahtaa sen puutteesta. Toki lisäämällä vakaajan erikseen asia kuittaantuu, paras vaihtoehto kadulle tuntuisi olevan se harvoin nähty hässäkkä jossa kall.vak. korikiinnikkeissä on paikka erillisille reaktiotangoille jotka asennetaan vakaajan alle.
Rallissa vakaaja poistetaan monasti vain jouston lisäämiseksi / liikkeen herkentämiseksi, aliohjautuvuuden poiston lisäksi.
Rallissa vakaaja poistetaan monasti vain jouston lisäämiseksi / liikkeen herkentämiseksi, aliohjautuvuuden poiston lisäksi.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: reaktiotangot/ säädettävät etutukivarret
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=7196
Tollasta settiä himoinnut itselle... mutta onko hyvä, siitä en tiedä.
edittiä, sain vinkkiä että brittivoorumeilla haukuttu että ilmeisesti ei ole kovin hyvä setti.
Tollasta settiä himoinnut itselle... mutta onko hyvä, siitä en tiedä.
edittiä, sain vinkkiä että brittivoorumeilla haukuttu että ilmeisesti ei ole kovin hyvä setti.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69