Tekniikassa pitää katsoa kaikki samat mitä normi nelikko Sierrassakin.
Katso vuotaako voimansiirto mistään. Etenkin vaihteiston/jakolaatikon tienoilta.
Koliseeko voimansiirto.
Luistaako kytkin.
Kone ihan samat tarkistukset kuin takapotku cossuunkin:
Savuttaako kokoajan, jos pöläyttää mustaa kiihdytiksessä niin se on normaalia.
Pöläyttääkö kylmänä/käynnistyksessä.
Koliseeko, jne.
Yleensä cossu tykkää hieman naputtaa, johtuu venttiilinnostimista joiden uusiminen maksaa jotakin
Kylmänä, etenkin pakkasella kylmäkäynnistyksessä pitää männät joskus kolinaa joka häviää kunhan on hieman saanut käyntilämpöä.
Ja sitten ehdottomasti tarkista korin ruosteisuus muualtakin kuin päältä päin. Takapalkit, kynnyskoteloiden sisäpuolen liitos peltiin, helmat spoilereiden alla, etujalkotilat peltien liitoskohdasta, takakaaret, ihan samat kuin perus Sierrassa.
Ruosteen voi kyllä osin korjata mutta pahasti ruostunut on todella vit*umainen korjata kokonaan kunnolla.
Mitä enemmän kuitteja suoritetuista korjauksista ja huolloista, sitä parempi. Siis mitä paremmin on historia tiedossa niin sitä parempi. Yleensä noista kuitenkin aina löytyy jotakin yllättävää laitettavaa, eivät ole enää mitään uusia pelejä.
No joo..
Onnea cossun ostoon.